Beoordelingen over Atarazanas Málaga Boutique Hotel 3-sterren

Atarazanas, 19, Malaga Centro, 29005 Málaga, Spanje

#49 van de 92 hotels in Málaga

Fantastisch!

Het had iets schoner mogen zijn. Ik zaten her en der wat vlekken op de vloer en wanden en de prullenbak was niet geleegd. Al met al geen schokkende zaken maar echt secuur was het niet.

De vriendelijke en behulpzame receptioniste! Ze is proactief en denkt met je mee. Ze neemt de tijd voor je om alles uit te leggen. Je voelt dat ze haar werk leuk vind.

Mooie, ruime kamer met veel lichtinval. Een aanrader.

We hebben geen minpunten

De grote badkamer was een schot in de roos. De bedden waren zeer goed. De ligging van de kamer aan een drukke straat heeft ons niet gestoord. We hoorden niks.

Super fijn, de ligging was erg centraal.

Zij waren sommige kamers an het renoveren, dit hadden ze ook aan ons doorgegeven. Maar dan vindt ik om 08.30 uur wel erg vroeg om met een drillboor te beginnen.

Ontbijt was prima, we kregen gratis een update van de kamer.

Fijn hotel in het centrum van Malaga

Er waren bouwwerkzaamheden waardoor er continue het geluid van boren was te horen. WIFI is gratis maar niet altijd even snel.

Het hotel ligt erg centraal in het centrum van Malaga. De kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk.

Prima hotel, schoon, netjes en dicht bij het centrum.

Het ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen. Er was voldoende en zag er lekker uit, maar het was een rommeltje. Wel jam, maar geen lepeltjes om het op te scheppen. Zo was het met veel dingen. Er liggen eieren om zelf te koken maar de water koker is niet gevuld met water. Als je daar om vraagt dan duurt het nog minstens 10 minuten voordat het gevuld wordt. De dame was ook onvriendelijk en had er geen zin in. Duidelijk te weinig personeel voor het ontbijtbuffet. Dan kan je beter in de stad ontbijten, is goedkoper en gezelliger.

Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De kamer is netjes en schoon, wordt elke dag netjes opgeruimd en schone handdoeken gebracht. De kamer is goed donker te maken met luiken en gordijnen. Douche is prima, lekker warm en veel water. De locatie is prima, net naast de gezellige markthal en vlak bij het centrum.

Zeer goede ligging

Het ontbijt was niet wat we hadden gelezen op booking...te weinig variatie en geen lekker brood...niet snel genoeg aangevuld...tafels niet op tijd afgeruimd....te weinig personeel aanwezig op de drukste moment.

De kamer...maar daar hebben we 10 euro per nacht moeten voor opleggen terwijl jullie op booking foto s van derze kamers lieten zien.

2 dagen rust na een rondreis van 12 dagen.

De ontbijt ruimte was te klein, het verliep enorm chaotisch, de tafels waren niet afgeruimd, geen tassen, geen borden, en bepaalde ontbijt producten waren niet aanwezig. Slechts 1 persoon moest alles doen, is niet georganiseerd door dit hotel. Ons kamer keek uit op de gang .

De kamer was ok, de ligging van het hotel uitstekend.

Prima prijs/kwaliteit verhouding op perfecte locatie

Eigenlijk niks. Kamer is vrij klein, voor langer verblijf zou ik een grotere nemen. Personeel bij receptie is vriendelijk, maar wel wat afstandelijk. Niet heel hartelijk of geïnteresseerd.

We hadden een standaard kamer. Zonderuitzicht, maar dat wisten we. Met uitzicht is er ook, die kamers kosten meer. Bed is prima, niet zo groot. Douche is heerlijk! Locatie is geweldig, tegenover de markt. Alles op loopafstand.

Alles was prima, alleen was het servies en bestek helemaal niet schoon wat bij het buffet klaar stond.

Goede ligging, alles is op loopafstand. Zeer goede bedden

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed voor niet té lang, ideaal voor citytrip

Het geheel leek een beetje gehorig. Maar onze buren hadden niet de beste tafelmanieren...

Wij waren er slechts één nacht om de Malaga even te bezoeken net vóór de terugreis. Net hotel, kamers met bad. Goed gelegen nabij de oude stad en véél resto's

Top locatie en zeker de moeite waard

De badkamer ruiten waren niet afgedekt of hadden geen gordijnen, qua privacy was het wat minder. Handdoeken voor de ruit hangen was dus een must. Bij het aankomen kregen we ook de mogelijkheid om een upgrade te boeken, aan 10€ per nacht extra. Achteraf bekeken kwamen de foto's van booking.com niet overeen. Gelukkig hadden we door de upgrade dan toch nog de gewenste kamer. (In mijn ogen een Verkoperstruk). Het ontbijt was zeker oké, maar vroeg genoeg aanschuiven want om 10u is er niet zo veel niet meer. Op tv ook geen Engelstalige kanalen, dus Kompleet nutteloos. (via USB/laptop wel te gebruiken).

Top locatie. Recht over de overdekte markt van Malaga. Douche die zeker aan de verwachtingen voldeed. Dicht bij de winkelstraten en het strand is een 20min wandelen, helemaal niet ver dus.

Ons verblijf was geweldig.

Eigenlijk had alleen de koffie bij het ontbijt wat ons betreft iets pittiger gekund. Maar goede koffie is overal in de buurt van het hotel te krijgen. :)

De ligging van het hotel ten opzichte van het oude centrum is ideaal. De kamers zijn brandschoon en worden iedere dag opnieuw zorgvuldig schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam en spreekt goed Engels.

Heerlijk vriendelijk hotel in het centrum.

Ontbijt is prima, maar summier. Op elke hoek van de straat gezelligere tentjes waar je voor weinig prima kan ontbijten.

Ivm een probleempje met het water een upgrade gekregen naar een mooi groot appartement waar we de gehele boeking mochten verblijven. Vriendelijk personeel en alles was schoon met heerlijke bedden. Hotel ligt midden in het centrum, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Mooie kamers en goede ligging

Onze kamer gaf uit op een koker en het raam kon enkel op een kier. Wanneer je aankomt proberen ze je een upgrade en een goedkoper ontbijt te verkopen. De man 's nachts was niet heel vriendelijk, die van overdag wel.

Mooie, ruime kamer. Heel goed verlicht en alles oogt fris. Rustig.

Basiskamers zijn zeer matig

Zeer klein bed en zeer kleine kamer. Tevens geen licht op de kamer van buiten! Veel herrie van andere kamers door gebruik toilet en douche. Te gehorig.

fantastisch !!!

Frisse, lichte kamer, perfect verduisterd/ heel goed bed/ prima ingerichte badkamer/ ruime keuze ontbijt en vooral: heel vriendelijk personeel !!! We gaan zeker terug !!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

wederom een prima verblijf in dit hotel, komen graag weer terug

bereikbaarheid hotel met (huur)auto was niet makkelijk

vierde keer dat we in dit hotel waren, prima verzorging, klasse ontbijt en gastvriendelijkheid is top

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Top ligging . Basic goed hotel. Rustig geen lawaai.

De kamer was wat kaal. Niet veel decoratie.

De locatie is top. Het ontbijt goed , veel keuze . Het personeel is vriendelijk maar ik heb ze niet veel gesproken.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Fijne uitvalsbasis voor een citytrip.

De kamer (ik had een standaard eenpersoonskamer) kon een likje verf en wat modernisering gebruiken. Maar was ondanks dat toch een prima en fijne kamer.

De ligging was erg goed, dichtbij het centrum en het strand. Makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven dmv het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Wij hebben het heel fijn gehad in malaga in dit hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen. Het was heel druk en er was niet altijd plek voor iedereen en het eten werd onvoldoende bijgevuld. In de kamer misten wij een legkast en een plankje voor spullen in de badkamer.

De kamers zijn mooi fris en licht. Badkamer is goed, vooral de douche was erg fijn. Het personeel is heel erg behulpzaam en geïnteresseerd. Het hotel is heel fijn dicht bij het centrum, alles is goed op loopafstand. De bedden waren fijn en ik vind vooral de keuze uit twee kussens heel fijn.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

het hotel zou ik iedereen afraden. De omgeving is echter leuk.

- geluidsoverlast van luidruchtige gasten in het hotel; - slechte isolatie. Je krijgt mee dat er een telefoon trilt in de naastliggende kamer. Je komt niet aan je slaap.

De winkelstraten

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Geweldige 5 dagen in Malaga gehad. Alles kunnen doen wat we wilden.

Uitstraling iets gedateerd.

Rceptie personeel zeer behulpzaam. Centrale ligging en goede bereikbaarheid van alle bezienswaardigheden in en rond Malaga.

heel proper - mooie kamers - goede badkamer goed bedeen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ligging wat te druk, geen parking, ontbijt was goed maar duur, geen persoonlijke bediening, wel vriendelijk maar vrij zakelijk

heel proper - mooie kamers - goede badkamer goed bedeen

Goede locatie

Kamer was aan de kleine kant. Bij inchecken vragen ze wel of je een upgrade wil tegen extra kosten. Niet gedaan. Bed was hard.

Locatie is centraal. Stad 200m lopen, korte route naar boulevard 10-15min, strand 15-20min. Ontbijten kun je op straat/bar of in de Mercado die 50m verderop zit. Supermarkt naast het hotel.

Prima hotel op loop afstand van het centrum

De gereseerde kamer

De gereserveerde kamer was niet prettig rook niet fris De 2e aangeboden kamer was bijzonder mooi maar lag aan de voorkant van het hotel en daardoor meer geluidsoverlast van de straat De 3e kamer was heel mooi en lag aan de achterkant van het hotel De laatste 2 kamers moesten we wel meer voor betalen

Locatie was top, receptie gaf ons goede info over de stad

Airco stond te hard, onze spullen werden bij het schoonmaken vaak heel ergens anders neergelegd.

Locatie was top, receptie gaf ons goede info over de stad

Gunstige ligging.

Prijs/kwaliteit. Prima hotel maar kamers zijn vrij duur.

Gunstige ligging. Goede bedden: een echt 2 persoonsbed ipv twijfelaar die ze meestal in Spanje hebben.

Malaga is helemaal leuk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen stoelen op de kamer.

Vanaf luchthaven tot in het hotel 20 minuten. Ligging hotel kan niet beter. Malaga is helemaal leuk voor een weekend. Koelkast op de kamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Volgende keer ander hotel in centrum

Matig ontbijt. Straatgeluiden: aan achterzijde vh hotel is een parking voor tientallen scooters en aan voorzijde bij geopende ramen last van straatgeluiden, die ook vanaf de derde etage zijn te horen. Aanbevolen parkeergarage (CAMAS), die ondanks heel gunstige ligging t.ov. het hotel, vanaf 48 uur parkeren ineens veel duurder blijkt uit te pakken: 1 dag kost €18,50, 2 dagen €36,95 en 2,5 dag totaal €69,- Hotel vraagt iedereen bij inchecken extra geld voor upgrade kamer. Ons is daardoor €17,- uit de zak geklopt.

Alles op loopafstand: kathedraal, winkelstraten, Picassomuseum, teatro romano, haven en (iets verder) strand Malagueta.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ligging zeer goed, ontbijt is goed.

Personeel was weliswaar vriendelijk maar sprak gebrekkig Engels Bij de hotel faciliteiten staat Luchthavenshuttle vermeld, maar die is er niet. Taxi is een prima oplossing maar dit is geen Luchthavenshuttle. Een gerenoveerde kamer kost 10€ meer: bij inchecken vraagt men of je een upgrade wil.

Ligging zeer goed, ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima hotel voor een stedentrip.

Het was een 3 persoonskamer. Ik verwacht dan wel meer ruimte. Er moest een bed bijgeplaatst worden en daardoor was er bijna geen ruimte meer.

Prima locatie om uitstapjes te maken.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

zeer goed

standaardkamer had weinig verluchting, geen buitenraam

ontbijt was zeer goed, vers! alles was zeer proper, zeer goede bedden en douche hotel was ideaal gelegen, alles op wandelafstand!

De kamer was inpandig, dus geen frisse lucht. De ramen kwamen uit op de gang. Wel een airco maar deze maakte veel lawaai. Je kunt je kamer wel 'upgraden' maar je verwacht toch een prima kamer voor deze prijs. Achteraf gezien beter wel kunnen doen.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ligging.

Bij check-in opdringerige receptionist. Tot vier keer geprobeerd om duurdere kamer te verhandelen. Ontbijt, basic maar ok, moet afzonderlijk betaald wordt. Is goedkoper wanneer onmiddellijk beslist en betaald, dan dag per dag. Ontbijtruimte is ook in receptie ruimte, slechts één personeeslid. Moet alles doen, afruimen, aanvullen... Tijdens een dag waren er achteraan werken, waarbij de slijpstof- en geur rondvloog terwijl men aan het ontbijten was. Prijs in verhouding was duur, maar ook hierbij was semana santa de oorzaak.

Ligging. Zeer centraal in het centrum en daardoor uitstekend voor bezoek tijdens semana santa.(alle optochten passeerden in de straat.) Kamers. Basic,maar ok, op niveau ***

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Bijzondere ervaring in een comfortabel hotel

De ontbijtruimte is te klein: een keer staand moeten ontbijten.

Super vriendelijk personeel. Uitstekende locatie, zeker gezien de tijd waarin wij er waren: de Goede Week.

Niet echt geschikt voor minder-valide ivm ligging kamer.

In de kamer; er was geen raam naar buiten toe, alleen een schuifraam naar de gang. Met een schuin dak is het oppassen dat je je hoofd niet stoot. Lift was erg klein; kon net een rolstoel in met heel krap nog een persoon. Dit is niet handig als een kamer voor mindervalide op de vijfde (hoogste) etage is. Moet er niet aan denken als de lift kapot geweest zou zijn of dat er brand uitbrak waardoor de liften waren stilgelegd.

Locatie perfect,ontbijt goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Fijn hotel midden in het centrum

Kamers wel een beetje gehorig.

Ligging centraal in het centrum. Op loopafstand van het treinstation voor vervoer van en naar de luchthaven. Heerlijk ontbijt. Goede gratis wifiverbinding.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima hotel om in een paar dagen Malaga te bezoeken.

Er werd amper/tot niet gegroet door personeel zodra wij het hotel in of uit liepen. Bij de buren waren ze aan het boren vanaf 8 uur 's morgens. Zeer gehorige kamers.

De ligging van het hotel. Op 10 minuten loopafstand van de trein. Hotel ligt centraal in de stad. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Receptie was zeer vriendelijk.

Ontbijt is vanaf 7.30h, wij moesten om 8h naar de luchthaven vertrekken en het was jammer genoeg pas volledig klaar rond 7.50h,dame die het klaar zette was ook niet erg vriendelijk.

Receptie was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Fijn hotel in centrum van Malaga

Ontbijt is iedere ochtend hetzelfde...variatie in brood en beleg zou fijn zijn ..Ook miste ik een schaal met yoghurt/kwark...waren alleen kleine porties.

Goede locatie..dichtbij het centrum..kamer is prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Het ontbijt was goed.

Eigenlijk niets. Het verblijf in het hotel dient voor mij alleen maar om goed te kunnen slapen, te kunnen baden of douchen en te ontbijten. Voor de rest van de dag ben ik er niet.

Het ontbijt was goed. Voldoende variatie. Heel vriendelijk personeel. De kamer was voorzien van airco, bad en douche, lavabo en wc., heel goed bed en bureau. Niets tekort dus. De kamer werd dagelijks gepoetst met water. Niet zomaar wat geveegd.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Top hotel met heel aardig personeel!

Kamer was goed. Heerlijke airco en luiken voor de ramen aan de binnen en buitenkant. Ruime kamer en mooie badkamer. En heerlijke bedden. Ontbijt was goed, alleen geen warme dingen (eitje, broodje, bacon etc.) Heel dichtbij het centrum en de haven. Een aanrader! Als wij weer neer Malaga gaan dan boeken we hier zeker weer!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

City trip

Redelijk kleine kamer, we hebben €8,50 extra per nacht toeslag betaald voor een zogenaamde comfort kamer met een klein balkonnetje aan de straat-kant. Wel handig om je badlaken en en zwemkleding te laten drogen.

De locatie is geweldig, een mooie uitval basis om het stadje te verkennen! Dichtbij de markt, kort lopen naar het historisch centrum, de shoppingstreet en het strand! Lekkere tapasjes en hele aardige mensen overal en in het hotel!Goed bed, schone kamer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ideaal gelegen in Málaga.

Sliepen aan straatkant en in de nacht/vroege ochtend veel geluidsoverlast van werkzaamheden (metro ??)

Ideaal gelegen in Málaga.Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Prima , schoon en mooi hotel

meer aandacht geven aan bezoekers. Na een vraag , geven ze keurig antwoord en zijn behulpzaam. Maar extra aandacht van hun naar de bezoekers toe is misschien iets klantvriendelijker. Van hoe gaat het of vandaag nog een planning, of heb je nog wat suggesties nodig. Dit is niet een must, maar komt wat beter over als betrokkenheid naar de klant toe

Schoon, vriendelijk en prachtige locatie. Vooral voor bezoeken oude stadsdeel

Superlocatie

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

schone kamer

ontbijt

schone kamer

Matig, niet geschikt voor meerdere dagen.

Service

Het was een super hotel

De locatie was top!!

Prima, goede kamer dankzij voordelige upgrade, zeer gorde locatie vlakbij oude centrum en haven.

Personeel sprak slecht Engels en was niet altijd even klantgericht en niet allemaal vriendelijk aan de receptie

Samitair/bed

Gastvrij welkom en prima ontbijt.

Gastvrij welkom en prima ontbijt. Mooie plek dichtbij het oude centrum.

Leuke hotel in toffe stad!!!

Wel wat straatlawaai op de kamer

Perfect locatie om de stad te verkennen.

we willen nog eens terug!

Het hotel was heel centraal gelegen en toch rustig. Het ontbijt was tiptop.

voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt had wat verser gemogen. wat meer variatie in brood en fruit mocht wel.

kamer was goed, ideale ligging om stad te verkennen, ontbijt kon beter.

Ruime kamers, en tegen het oude centrum aan.

Ruime kamers, en tegen het oude centrum aan.

Heel aangenaam en een prettige ligging.

Modern en nieuwe kamers, met fraaie badkamer. Behoorlijk groot, maar we misten stoelen met een rugleuning en hadden liever 2 bedden gehad.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Leuk hotel met goede ligging.

Hele mooie gezellige kamer. Leuk balkon. Goede bedden. Mooie badkamer.

Niets iel tegen

Centrale ligging en ontbijt

Zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Mooi centraal gelegen, alles wat nodig is, prima ontbijt

Mooi centraal gelegen, alles wat nodig is, prima ontbijt

Fijn hotel tegen het centrum met goede moderne voorzieningen

Parkeerkosten parkeergarages centrum

De locatie en moderne aankleding van de kamer

Parkeren

Parkeren

sterke geurhinder vanuit de badkamer, terwijl het al een...

sterke geurhinder vanuit de badkamer, terwijl het al een duurdere upgrade was tov de geboekte kamer

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

de ligging midden in het centrum

geen goede parkeer gelegenheid

de ligging midden in het centrum

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Toch teleurstellend....zeker voor 10 nachten!

Geen sfeer geen gezelligheid om te verblijven, En de kamer zeer gehorig!

De ligging van het hotel!

Prima hotel, super locatie

De gerenoveerde kamer was fris en prima.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Geweldig ontbijt

Geweldig ontbijt

De zeer mooie nieuwe kamer en het ontbijt.

De zeer mooie nieuwe kamer en het ontbijt.

zeer goede locatie, geschikt voor een citytrip van enkele dagen

nogal wat straatlawaai

aangename kamers met veel licht en ruime badkamer

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Overall goed verblijf. Geen uitzicht vanuit mijn kamer. Raam alleen kiep en ondoorzichtig

Ontbijt is wat summer

Premium kamer was klein maar erg netjes

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Slaapkamer was een oase van rust en een heerlijk ontbijt.

Slaapkamer was een oase van rust en een heerlijk ontbijt.

prima hotel voor een korte stadsvakantie

de centrale ligging tov grote winkelstraten en station