Beoordelingen over Atlantic Holiday Hotel 2-sterren

Lava, 10, 38678 Callao Salvaje, Spanje

#2 van de 26 hotels in Callao Salvaje

Een aanrader
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het personeel in en om het restaurant leek soms wat gestrest. Ik kreeg een beetje het gevoel dat ofwel de werkdruk vrij hoog lag ofwel de onderlinge sfeer niet helemaal goed was. Het hotel is recentelijk gerenoveerd, maar niet alles is even mooi afgewerkt. Ik denk dat er haast bij was.

Zeer uitgebreid ontbijt Gerenoveerde kamer met stortdouche Balkon met zeezicht Callao Salvaje is een stuk minder massaal dan bijvoorbeeld Costa Adeje, Playa de las Américas en Los Cristianos. Het hotel is naar mijn mening 3-4 sterren waard.

Geweldige accommodatie.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was het geld waard alleen af en toe eenzijdig.

Geweldige accommodatie. Wij hadden een studio met uitzicht op zee. Iedere avond een prachtige zonsondergang op onze riante terras. Prijs en kwaliteitverhouding was top! Zeer moderne kamers en ontzettend hygiënisch. Het personeel was erg lief. Niks op aan te merken! Wij zouden zo weer terug komen. Prachtige locatie. Iedere ochtend ontbijt met uitzicht op zee.

Prachtige locatie aan zee, mooie badkamer, mooi gelegen...
    • Studio met Uitzicht op Zee

Details; servies aanwezig maar geen afwasmiddel/-borstel, geen shampoo etc.

Prachtige locatie aan zee, mooie badkamer, mooi gelegen zwembad, fijn balkon

stemt niet echt overeen met de vorige reacties
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

- zeer vuil appartement, op het eerste zicht lijkt het zeer proper. Maar toen we erin zijn beginnen leven merkten wij dat het appartement zeer vuil was. Op de zetel lagen er kruimels, stof links en rechts. Zeer weinig materiaal om te koken. Onze lakens waren wel gewassen maar toch hadden deze gele vlekken. Op bepaalde tijdstippen werd het water niet warm maar bleef die lauw. Parking aan het hotel is helaas beperkt tot 10 auto’s. Er is wel 500m van het hotel een redelijk groot open parking. Men gaf ons geen enkele info over het hotel. (dakterras,restaurant,fitnesszaal, zwembad, massages en verborgen tuin). Ook in de kamers is er geen info over het hotel. Er is een telefoon in de kamer, maar wist niet hoe je de receptie kon bereiken.

- Super mooi uitzicht! Uitstekend zelfs! - Personeel enorm vriendelijk, zeer behulpzaam - Locatie zeer kalm - gastkamer beschikbaar om de laatste dag te kunnen douchen - appartement zeer ruim - cleaning service was wel elke dag beschikbaar - Cleaning was ook zeer flexibel - Hyperdino op 300m - Lidl op 5km

geweldig, heerlijk, ontspannen en verzorgd
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Tegenover het hotel is een karaoke bar waar nogal veel geluid vandaan komt. Hier heb je buiten op het balkon last van niet in de kamers.

Het zijn prachtige kamers, modern ingericht met een zweedse uitstraling. Het personeel is goed op de hoogte en spreekt voldoende engels. Ze zijn nooit te beroerd om je te helpen en groeten netjes bij binnenkomst. Het is schoon en alles is er wat je nodig hebt. Het keukentje in de kamers is erg handig en je hebt zeker een grote kamer voor je geld. Het bijbehorende restaurant heeft uitstekende kwaliteit biologisch eten. Veruit het beste uit de omgeving

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

We hebben het naar onze zin gehad en een fijne vakantie.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Wij hebben naar diverse faciliteiten vragen. Beschrijving van de keramische kookplaat, parasol, vloer dweilen, ventilator e.d.

Kamers zijn prima, beneden en op de bovenste verdieping was men aan het werken. De gehele accommodatie was niet,onze afdeling pas klaar.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Uitzicht aan zee is super.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het appartement was ondanks dat het vrij nieuw is wel onzettend vies. We hebben daarom eerst bij de Lidl schoonmaakspullen gekocht en alles gereinigd.

Uitzicht aan zee is super. Het hotel is compleet gerenoveerd. Ook alle appartementen. Super mooi

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer aangenaam hotel op een rustige plek met prachtige kamers incl eigen keukentje
    • Studio met Uitzicht op Zee

Hadden half pension geboekt en waren aangenaam verrast dat dit geen bufet was maar a la carte, mooi opgemaakt en bijzonder smaakvol

Zalig
    • Studio met Uitzicht op Zee

De kamers en het vriendelijk personeel.

fijne week vakantie

eigenlijk niets,

rustige omgeving, balkon met zeezicht, goed ontbijt, voldoende restaurantjes in de omgeving.

Goed ontbijt, schone kamer, uitzicht op zee

Goede bedden

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

fijne vakantie

bus verbinding !

mooi uitzicht op zee! vriendelijk personeel . 24 uur receptie . supermarkten in de buurt (3) Pinautomaat in de straat

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Grote studio met uitzicht op zee.
    • Studio met Uitzicht op Zee

Grote studio met uitzicht op zee. Erg prettige locatie

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Aan te bevelen

Geen airco.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Fantastisch appartement met nog beter uitzicht.

Fantastisch appartement met nog beter uitzicht. Voor een kleine meerprijs kamer met uitzicht op zee geboekt; meer dan waard! heerlijk ontbijten op het balkon.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Grote kamer, ontbijt buiten op het terras.

Jammer zwembad dicht. De oplossing na een paar dagen om 100+ verderop te gaan vinden wij geen oplossing. Veel overlast bar/café bij de kamer aan de straat zijde. Géén airco!

Grote kamer, ontbijt buiten op het terras. Konden mooi het zuiden verkennen vanuit deze locatie.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Locatie is supergoed.

Geen airco, dat wisten we bij het boeken maar de wind koelt de kamer niet goed af. Wifi is niet goed, vaak slecht bereik.

Locatie is supergoed. Direct aan het strand, mooi klein strandje in een baai waar je zo heen kunt lopen via een bestraat pad. De bedden zijn erg hard maar we hadden gevraagd of ze een soort zachte topper hadden om erop te leggen (gezien bij andere review) en dat hebben ze gedaan en goed geslapen daardoor. Goede service! Mooi zwembad verder met ruim voldoende ligstoelen en parasols.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Ruim licht appartement op de hoogste verdieping met prachtig...

Geen afwasproduct en toebehoren (borsteltje en vaatdoek)aanwezig.Gevraagd aan de receptie, werd na een paar uur bezorgd. 10 dagen verbleven, 2 maal wissel handdoeken...nooit gepoetst (heb test gedaan)en geen enkele x propere lakens ! Schandalig ! Geen microgolfoven.

Ruim licht appartement op de hoogste verdieping met prachtig zicht op de oceaan. Veel privacy. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant Jamon Jamon zeer aan te raden voor diner op het terras met open kookeiland. Zalig dakterras met jaccuzzi.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

ligging.

ligging. Niet in de drukte maar toch alles onder handbereik. Parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De locatie , rustig ,ontbijt verzorgd , vriendelijk...

Misschien de bar iets langer open

De locatie , rustig ,ontbijt verzorgd , vriendelijk personeel, kamer met uitzicht op zee echt een aanrader

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Prima kamer met mooi uitzicht in leuk plaatsje

Prima kamer met mooi uitzicht in leuk plaatsje

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Kamer met zeezicht was geweldig !

Kussens op de ligbedden zou fijn zijn!

Kamer met zeezicht was geweldig !!

• Beoordeeld op: 25 april 2016

het apartement was heel ruim en schoon mooi zwembad aan de...

geen magnetron

het apartement was heel ruim en schoon mooi zwembad aan de ocean,alles was op loop afstand.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Personeel was erg vriendelijk, Faciliteiten waren uitstekend.

Geen

Personeel was erg vriendelijk, Faciliteiten waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

De jaccuzi :)

De jaccuzi :)

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Locatie en eigenlijk nog de redelijke rustige omgeving.

Ontbijt kon beter

Locatie en eigenlijk nog de redelijke rustige omgeving.