Beoordelingen over Avant Torrejon 4-sterren

Avenida de las Estaciones, 20, 28850 Torrejón de Ardoz, Spanje

#3 van de 13 hotels in Torrejón de Ardoz

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ongeloflijkr tegenvaller, beneden alle peil.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De luchthavenshuttle is slechts beperkt beschikbaar. Lange wachttijden voordat je wordt opgehaald van het vliegveld. Het kan dus voorkomen dat je zelf voor vervoer (taxi) moet zorgen om op tijd op het vliegveld te komen. Dit wordt pas duidelijk nadat de boeking is gemaakt! Het personeel spreekt nauwelijks Engels, maar gaat er vanuit dat de gast zijn informatie maar van de Spaanstalige website van het hotel betrekt. Bijzonder slechte service. Ik kan dit hotel aan niemand aanraden.

Niets. Het hotel is gelegen op een afgelegen industrieterrein met veel leegstand. In de buurt van het hotel zijn enkel enkele cafetaria's welke vooral op truckers en werknemers zijn ingericht, en tevens is er een paaldansclub gevestigd. Het hotel beschikt hoogstens over een kantine, de gelegenheid is de kwalificatie restaurant niet waard.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

alles wat het hotel betreft prima in orde voor ons.

het adres die beschreven staat was niet de juiste. Het hotel geeft uit op 2 straten. De hoofdingang was aan de andere straat.

alles wat het hotel betreft prima in orde voor ons. en de prijs was zeker een meevaller voor een 4 sterren hotel

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed voor een nacht op doorreis

Transport van het vliegveld was per mail bevestigd, maar werd toch vergeten. We moesten bijna een uur in de hitte wachten.

Heerlijk zwembad, goede kamer.

Leuk hotel, maar niet indrukwekkend
    • Tweepersoonskamer inclusief Parkeergelegenheid

Voor een 4 sterrenhotel moet je meer verwachten. Drie sterren was op de plaats geweest.

Locatie was goed Goed te bereiken Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dat de cocktailbar bij het zwembad gesloten was. Er was weinig sfeer in het café binnen.

Fijne slaapkamer met airco

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

We hebben dit hotel geboekt speciaal voor de...

We hebben dit hotel geboekt speciaal voor de vliegtuigshuttle. Onze vlucht had vertraging (ong halfuurtje) maar ik had het personeel van het hotel al eerder gewaarschuwd voor eventuele vertraging. Alsnog hadden ze ons gezegd dat we ons geen zorgen moesten maken want de chaffeur had onze vluchtnummer en kon zo alles te weten komen. Bij aankomst stond er toch geen shuttle te wachten. We hebben dan gebeld en ze zeiden dat de shuttle onderweg is wat ong een 20 tal minutjes zou duren. Uiteindelijk kwam de shuttle een uur later terwijl wij daar stonden te wachten met 3 kleine kinderen.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

De prijs.

Het hotel geeft erg vlug de indruk een fabriek te zijn. Niets is er gezellig buiten eventueel de kamer. De maaltijden in buffetvorm (ontbijt en diner) zijn banaal maar verzorgd en naar onze mening de minst goede die wij, in deze categorie van hotels, in Spanje zijn tegen gekomen, maar toch nog enigzins aanvaardbaar voor hun prijscategorie.

De prijs. De airco werkte perfect en de kamer is geluidsdicht (kamer 225). De wifi werkte perfect dag en nacht. Vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel wat opmerkelijk is voor zo'n groot hotel in de maand augustus. Zwembad (gratis te gebruiken met aparte handdoeken en toezicht) en gratis parking in de kelder van het hotel. De vlotheid van bediening zowel aan de balie als in de bar en in het restaurant. De prijzen zijn te vergelijken met de prijzen in België en dus voor Spanje wat duurder dan die gehanteerd worden buiten het hotel. In de bar kan je buitenuit nog een vlugge en verzorgde snack eten.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Personeel is heel vriendelijk, de kamers zijn ruim en heel...

Personeel is heel vriendelijk, de kamers zijn ruim en heel proper. De gratis shuttel service naar de luchthaven is echt een pluspunt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Telefoon op de kamer laten liggen.

Telefoon op de kamer laten liggen. Deze kwam de chauffeur van de schuttle bus brengen. Helemaal top.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Het buffet 's avonds, de shuttlebus naar het vliegveld...

We hadden een kamer waar flink in gerookt was.

Het buffet 's avonds, de shuttlebus naar het vliegveld en het ontbijt zijn super!

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

gratis vervoer naar /van luchthaven

45 min. moeten wachten aan de luchthaven

gratis vervoer naar /van luchthaven dicht bij de luchthaven grote kamer zeer verzorgd

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

nabijheid barajas