Beoordelingen over El Avenida Palace 4-sterren

Gran Via, 605, L'Eixample, 08007 Barcelona, Spanje

#184 van de 527 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Perfecte locatie om Barcelona te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Perfecte locatie om Barcelona te bezoeken. Nog geen 5 minuten lopen van Placa de Catalunya. Metro voor de deur. Goede buurt. Heerlijk zwembadje op het dak. Geweldig uitzicht vanaf dakterras.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Geweldige stad en hotel is op superlocatie
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Ik verwacht bijvoorbeeld een koffieapparaat/waterkoker op kamer. Ontbijt is simpel. Toch stevig geprijst. Bedden zijn heerlijk en verder prima hotel

Kamers zijn prima. Ontbijt redelijk maar minimaal

De lokatie was perfect, gastvrij personeel aan de receptie...
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Het uitzicht vanuit de kamer was miserabel, leek wel een gevangenis. Er hing een riool lucht als je de kamer binnenkwam, als je er even was rook je het gelukkig niet meer.

De lokatie was perfect, gastvrij personeel aan de receptie en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Als ik in Barcelona ben kiezen wij weer voor dit hotel
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Dakterras met zwembad. Sfeerloos, klein en door renovatie van voorpui geen enkel uitzicht.

Kamers ruim en schoon. Locatie geweldig. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie, slecht hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

De prijs/ kwaliteit verhouding van hotel El Avenida Palace is zeer slecht. Je krijgt absoluut geen waar voor je geld. Het hotel is verouderd en de foto's op de website zijn minimaal 10 jaar geleden genomen. De kamers zijn zeer klein en niet schoon. Onze kamer werd niet elke dag schoon gemaakt. Het ontbijt was zeer teleurstellend. Er was een tekort aan van alles. Producten die op waren werden nauwelijks aangevuld. Personeel was niet vriendelijk en pratte heel luid. Bij het opruimen maakte het personeel enorme herrie door het gooien en smijten met de borden en het bestek. Kortom voor bijna 180 euro per nacht is de kwaliteit zeer zeer slecht!!!!

Super, jammer van de (stres) van de vlucht, verwacht hier ook een coulance of een korting
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

De vliegreis, heb een vlucht geboekt ook bij jullie, maar heb voor de terug reis een vlucht moeten boeken omdat de datum wie ik geboekt had een dag vertraagd was, dit is een smet,

Uitzicht over Barcelona

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldige locatie, zeer comfortabel verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

We zaten op de 7e verdieping achterkant hotel en hadden een ruime en aangepaste kamer ivm rolstoelgebruik van 1 van ons 2. De kamer was netjes en schoon, met kluis en we kregen plastic stoel in douche op navraag. De mensen achter de balie en portiers waren steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Er is eem mooi dakterras op de 10e met mooi uitzicht en ook een klein zwembad. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker en met een rolstoellift goed te bereiken. Wij waren erg tevreden met ons verblijf en zouden het weer kiezen bij een volgend verblijf aan barcelona!

Geweldig verblijf in een luxe authentiek Spaans hotel
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Meer verwacht van de skybar met zwembad, bad is erg klein (ruimte voor zo’n 10 personen), barretje stelt ook niet heel veel voor, wel een heel mooi uitzicht over de stad. Het ontbijt is prima verzorgd maar niks aparts, iets meer van verwacht ivm de prijs die je hiervoor betaald.

Het hotel heeft een luxe authentieke Spaanse uitstraling zowel binnen als buiten,Kamer was top, iet wat harde matrassen, standaard kamers zijn ruim, schoon, en voorzien van alle gemakken, centrale ligging, vriendelijk personeel. Wij waren onze dure jassen vergeten en deze zijn uiteindelijk netjes gevonden en nagestuurd naar Nederland.

Betaalbare luxe dicht bij het centrum
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Fantastische lokatie, vriendelijk personeel, een heerlijk ontbijt en een hotel met mooie klassieke uitstraling. Denk er wel aan dat dit jaar de gevel gerestaureerd wordt. Dit doet echter niets af aan het serviceniveau. Bezoek vooral ook het dakterras voor een drankje met een prachtig uitzicht over Barcelona.

De locatie is top!
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De kamer zelf was een beetje ouderwets. Er was een modernisering gebeurd in de badkamer, maar deze was kwalitatief niet gelijkwaardig met het niveau dat ze ambiëren.

De locatie is top! Hotel is zeker een aanrader voor mensen die houden van de oude grandeur van de fifties.

prima logging, mooi hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden (1-2 volwassenen)

booking of hotel gaf ons een donkere kamer met uitzicht op een klein koertje. geen gezellige of mooie bar

prima logging, mooi hotel. leuke attentie gekregen voor mijn verjaardag

Fijn in het centrum, goede badkamer, maar daar nooit geen boeking meer.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Kamer 704 die wij hadden was veel te warm. 28 graden snachts. En bij aankomst 100 euro contant borg betaald, en bij weggaan moeilijk terug te ontvangen. Echt stampei gemaakt, uiteindelijk toch gekregen, jammer voor die 2 achter de balie, anders allebei 50 euro zo in de zak kunnen steken. Zo kwam het bij ons over, want wij hadden alles voor die tijd netjes betaald, alleen de tax, maar dat wisten wij. Óók hadden ze nog even een rekening opgemaakt van 28 euro mini bar,terwijl we die niet eens met 1 vinger aangeraakt hadden!! Daarna dus over die 100 euro, dus wij voelde ons ter plaatse erg genaaid!!!!!!!

De badkamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Helaas was onze kamer nog niet klaar toen we aankwamen, dus...

Er was verteld dat er renovatie aan de gevel gaande is, maar helaas niet dat het zwembad en het dakterras met het prachtige uitzicht tot 21 maart gesloten is. Dit terras heeft zwaar meegewogen in de keuze voor dit hotel.

Helaas was onze kamer nog niet klaar toen we aankwamen, dus koffers afgegeven en de stad in om te lunchen. Hotel ligt 1 blok van Placa Catalunya. Echt heel centraal! Metro halte Passeig de Gracia ligt 10 meter verder; ja , je voelt de metro onder het hotel doorrijden , ook op de 7e verdieping maar ik vind het niet storend. Je zit nu eenmaal in de grote stad. Ontbijt is erg uitgebreid ; heerlijk vers brood allebei de dagen. Champagne en water en sapjes stonden er en Nespresso machine voor lekkere koffie. Personeel aan de receptie is erg vriendelijk, zo ook de man met de hoed, die de deur voor je opent. Grote glimlach op z'n gezicht. Heel jammer dat ze de gevel aan het renoveren waren, want het is juist zo'n prachtig gebouw. We hebben een erg aangenaam verblijf gehad en de ligging, de volgende keer kies ik weer voor dit hotel.

Zeer mooi centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De gevel wordt gerenoveerd maar dat was bij boeken (december) nog niet verteld. Hele gevel was ingepakt. We hadden nu geen uitzicht maar keken tegen steigerdoek aan. Daarom was ook het dakterras afgesloten, een van de aantrekkelijke onderdelen van het hotel. Laatste punt van aandacht: De metro rijdt onder het hotel door waardoor om de paar minuten getril en gerommel te horen is. (Wij verbleven op 4e verdieping)

Zeer mooi centraal gelegen. Heeft grandeur, al is het uit vervlogen tijden. Personeel heel attent Ontbijt prima Mooie badkamer

Goed hotel met een geweldige ligging.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De eerste nacht kregen we een hele kleine kamer waar de airco het niet van deed.. Het was constant 25graden. Blijkbaar was dit een bekend probleem, de dag erna kregen we een andere kamer, deze was veel beter.

De ligging en het ontbijt

niet allemaal boeken want wij willen er graag terugkomen.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

de verbouwing en renovatie van de buitenkant werd gecompenseerd met een upgrade, naar de BEATLES suite!

als je van shoppen houdt dan is dit de beste locatie: om de hoek van Passeig de Gracia. op loop afstand van station P de Gracia (direct vanaf vliegveld) en van de metro. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt! een aanrader!!

leuk hotel maar niet meer dan dat
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

was moe van de reis. Rond 14:00 uur naar bed gegaan. voor de kamer waren ze met werkzaamheden bezig. kon niet slapen vanwege de luidruchtige medewerkers. was hier erg boos over. kreeg een nieuwe kamer. nieuwe kamer was veel. Ik heb tevens tijdens mijn boeking aangegeven rekening te houden met mijn 10 jarig huwelijk. een leuke verrassing voor mijn vrouw. niemand van het personeel wist hiervan. Een gemiste kans lijkt mij.

de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Perfecte locatie aan een goede prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Geen noemenswaardige nadelen ondervonden.

Het hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor wie een citytrip wenst te doen. In de onmiddellijke nabijheid bevindt er zich een metro, de bushalte, de Rambla, meerdere culturele bezienswaardigheden en lekkere restaurants. Het hotel beschikt over een prima keuken. De kamer die wij ter beschikking hadden, was ruim en proper. Tijdens ons verblijf was er toevallig een promotie voor het ontbijt. (hand)bagage kan perfect achtergelaten worden (vóór én na het inchecken).

Zorg ervoor dat je een kamer krijgt aan de buitenzijde.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Zorg ervoor dat je een kamer krijgt aan de buitenzijde. De kamers aan de binnenzijde zijn niet koel te krijgen. 28 dec en zonder verwarming dag en nacht 28 graden, ramen open.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

• Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Eigenlijk niks tenzij dan dat er misschien een koffie apparaat op de kamer had mogen zijn.

Heel centraal gelegen, beschikbaarheid openbaar vervoer en dan de vriendelijkheid van het personeel. Er was zelfs een kleine attentie voor de klant naar aanleiding van Kerstmis.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De locatie is ideaal als uitvalsbasis om Barcelona te...
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De bedden waren niet comfortabel voor een koppel. Bij de boeking stond er dat het een tweepersoonsbed zou zijn. Bij aankomst bleken dat twee eenpersoonsbedden te zijn, op wieltjes die niet konden vast gezet worden. De bedden rolden dus uit elkaar. Onze kamer keek ook uit op een blinde muur, dus geen natuurlijk licht in de kamer. Jammer genoeg wel onnatuurlijk, neon licht s nachts op de kamer. Wij konden ook alle gesprekken van de gasten naast en boven ons horen (slechte geluidsisolatie). Ten slotte was het personeel niet vriendelijk. Het personal aan het onthaal wel, de personen werkzaam aan het ontbijt absoluut niet. Dit was een hotel met 4 sterren onwaardig. Hier komen wij niet terug.

De locatie is ideaal als uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Het interieur van de lobby en de gangen waren mooi en indrukwekkend. Hygiëne zat ook goed en het personeel aan het onthaal was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was in orde (hoewel de koffie wel vers mocht zijn).

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Het was een zeer aangenaam verblijf
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Jammer was dat de metro onder het hotel doorgaat en dat je van 5.30 uur tot 23.00 uur deze hoort.

Het ontbijt was goed voor de prijs. Aangenaam onthaalpersoneel en zeer bereidwillig.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

alhowel sanitair er nieuw uitziet, kun je goed zien dat de renovatie tegen minimale kosten is gedaan. (nieuwe badkamer, maar deur was totaal verrot)

locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goeie ligging van het hotel maar super comfortabel was het niet, de kamers zijn gedateerd.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De kamers, zijn absoluut geen 4 sterren waard! Het matras ligt hard (simpel veringmatras). De kamers ruiken muf en een beetje vochtig, misschien komt dat doordat het een oud gebouw is. Mijn partner en ik zijn beiden snip verkouden geraakt daar. De handdoeken waren ook aan vernieuwing toe, ze voelen als van die te vaak gewassen harde handdoeken. Geen waterkoker op de kamer aanwezig en de WiFi doet het wel maar heel erg traag. Tv aanwezig maar bijna geen zenders om naar te kijken en de zenders zijn ook niet goed ingesteld. Wij zijn ook nog eens van kamer gewisseld, de eerste kamer was vrij klein, had een uitzicht op een muur en het tapijt zat vol met vlekken. De tweede kamer was iets groter en schoner met een beter uitzicht. De douche slang was kapot, maar na dat te hebben aangegeven binnen 10 minuten gerepareerd. Ik vind het ook slecht van booking.com dat de kamer van 800 afgesprijsd stond naar 132 per nacht, dus wij hadden een vééll luxere kamer verwacht en voelen ons dik genept! Al met al wel van Barcelona kunnen genieten, maar nooit meet terug naar dit hotel.

Prachtig hotel met een heerlijk dakterras en mooi uitzicht over de stad

De beste in barcelona
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De locatie en de inrichting van de hotel was super. De personeel zeer vriendelijk. Bij het ontbijt kregen we 50% korting die super was. Niks ontbrak om je dag goed te beginnen. De terras boven de hotel is de moeite waard om te zien. Schone foto's plaats.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Super fijn hotel op een top locatie.
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Waarschijnlijk omdat we een groep waren van 3 jongeren werden we soms raar/vragend aangekeken als we het hotel binnenkwamen, een keer liep er ook een medewerker van het hotel mee de lift in om te kijken op welke knop wij gingen drukken in de lift. Het is natuurlijk wel veilig maar het kwam wel een beetje apart over.

De kamers waren super, het was een familliekamer die bestond uit twee kamers (slaapkamer + badkamer) met een tussendeur. Ik was met 2 vrienden dus dit was een perfecte oplossing. Het (verwarmde) zwembad was heerlijk om 's ochtends een duik te nemen voordat we een ontbijtje gingen eten op een terras.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De werkelijkheid is anders als de presentatie.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Bijna alles had beter gekund voor een 4-sterren hotel 1. Het ontbijt was goed maar geen vriendelijk personeel. 2. De indruk bestaat dat kamer toewijzing aan gasten die bij Booking. com geboekt hebben te wensen overlaat. Wij keken bv. op een levensgrote fabrieksmuur, volgens de reuk een aardappelfabriek en waarbij de herrie van de afzuiging irritant was. 3. De prijzen van drankjes en hapjes op het dakterras waren absurd hoog.

Het personeel aan het front- office was vriendelijk en behulpzaam.

Fijn hotel, op een geweldige locatie in Barcelona

Reisgenoot is uitgegleden op het trapje van het zwembad, met als gevolg zijn arm uit de kom, ondanks dat het personeel van de rooftop-bar gealarmeerd was en er zelfs een ambulance was gebeld (welke kon worden gecanceld aangezien mijn reisgenoot zelf zijn arm weer in de kom kon brengen), hebben wij geen enkele reactie (of compensatie) ontvangen van het management > onbegrijpelijk voor een 4* hotel ??!!

Locatie, sfeer in het hotel, prima ontbijt, geweldig dakterras !!

Heerlijk Hotel.
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Heerlijk Hotel. Geslapen in de kamer van "The Beatles" als alternatief voor een eerder gekozen gezinskamer. Super vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goeie ligging hotel dichtbij metro
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De prijs viel tegen. Iets te duur Ook sommige restaurants/ eetfaciliteiten waren veel duurder dan andere als je die niet wist zijn.

Mooi uitzicht op het dak van het hotel aan het zwembad. Leuke bar en overzicht over Barcelona

Uitstekende lokatie en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Heel goed verzorgde kamer met rituals bad/douche accesoires. Paar minuten lopen van het grote centrum en Corte del Ingles en de ramblas. perfecte locatie en vergeleken met andere dure Hotels in Barcelona centrum een van de betaalbaarste.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Mooi hotel, geen echte palace maar meer een heel goed hotel, goede service en hele centrale ligging
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad (1-2 Volwassenen)

ontbijt koffie is niet te drinken, echter aan het buffet is er een zelfbediening nespresso en die is zoals het hoort, dus bij ontbijt niet de koffie nemen die de ober schenkt!! De metrolijn loopt onder het hotel door de trilling die merk je een beetje in de kamer, echter het heeft ons niet weerhouden van een zalige nachtrust, echt zalige bedden!!

super kamer, heel comfortabel, erg groot, hele goede kwaliteit textiel, wij sliepen in de junior suite aan de hoofdstraat.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Barcelona is een heerlijke stad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Wij waren er tijdens de renovatie, dus konden helaas geen gebruik maken van de mooie entree. Ontbijt erg duur. Hotel was ook prijzig , 4 nachten van tevoren betaald en dan is uiteindelijk nog een tientje voor toeristenbelasting afrekenen om 5.00 uur s ochtenda voor vertrek een beetje gek. Zet bedrag dan vantevoren in de totaal prijs/afrekening.

Mooi hotel, goede kamers, fijne ligging, vriendelijk personeel, goede sfeer.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Value for money
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

We wisten dat het hotel beneden gerenoveerd werd. Daar hebben we geen last van gehad, alles was prima geregeld.

Prima ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers, iedere dag keuzemenu voor 20 Euro. Ruime kamer, grote moderne inloopdouche, fijn bed, mooi uitzicht en een geweldige ligging.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Oude monumentale glorie
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Het matras is te licht en te verend. Als een partner zich beweegt, schommelt het ganse bed. De kamers zijn erg gehorig. Ik miste een vers eitje. De eierscrumble was een papje.

Mooie kamer en badkamer. We hadden een rustige kamer aan de achterzijde, wat de mogelijkheid bood om met open raam te slapen. Monumentale trappenzaal.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

avenida palace
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

ik had wel thee/koffie mogelijkheden op de kamer verwacht. het was ervook behoorlijk lawaaierig omdat erwerd geklust.

goede bedden, moderne badkamer met regendouche, vriendelijk en behulpzaam personeel. goed ontbijt en ook daar vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima voor 2 nachten, maar de volgende keer geen hotel meer boven een metrostation
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Geluidsoverlast van de metro's die vroeg in de ochtend en laat in de avond nog onder het hotel door denderen. Hoor- en voelbaar. (Lagen op de 3e verdieping) Overdreven parfumgeur in de lobby. Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Allemaal erg verouderd.

Ligging ten op zichte van het centrum. Dakterras met uitzicht. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

De steigers voor het balkon en dat de ramen daardoor niet open konden.

Luxe uitstraling

• Beoordeeld op: 28 september 2018

De gehele voorgevel stond in de steigers waardoor de kamer...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

De gehele voorgevel stond in de steigers waardoor de kamer erg donker leek. Jammer.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goed morgen ontbijt

Goed morgen ontbijt

Het hotel helemaal.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was niet heel proper. Alles heel goed behalve de hygiène van de kamer 7/10.

Het hotel helemaal.

• Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Eten in het restaurant ala carte

Locatie en uitzicht

super hotel en locatie
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

de locatie was perfect alles op loopafstand

• Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Het zembad was heel klein en de euimte erom heen ook.

De kamer met prima badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Citytrip.

Geluid van Metro.

Alles.

Iet wat gedateerd, maar niet storend voor ons , maar goed om...
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Iet wat gedateerd, maar niet storend voor ons , maar goed om te beseffen als dit wél belangrijk voor je is

zeer geslaagd

door tijdelijke werken aan de voorgevel konden ramen niet open

ruime badkamer met afzonderlijk ruime inloopdouche en ligbad

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Fantastisch hotel op een top lokatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. De sfeer en de lokatie van het hotel.

Geweldige ervaring
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Fantastisch hotel, zeer netjes, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer tip top in orde

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Super!
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Wc verstopping. Maar na 15 min opgelost.

Ontbijt heerlijk voor een goede prijs.

Rustige, comfortabele kamer.
    • Junior Suite met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Rustige, comfortabele kamer. Centraal gelegen, ook voor openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima centrale ligging, goeie kamers en prachtig dakterras...
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Prima centrale ligging, goeie kamers en prachtig dakterras met bar en zwembad(je)

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Badkamer
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Meeste.personeel erg stug en nors

Badkamer

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Kamer met zicht op een muur Zwembad kon niet meer kleiner

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt, ruime kamer, luxe voorzieningen

De rust en serene sfeer na drukke dag stad

De rust en serene sfeer na drukke dag stad

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Algemeen prettig hotel.

Zwembad erg klein

Algemeen prettig hotel. Over de top qua inrichting, had ook wel iets

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het hotel is aan een volledig renovatie toe.
    • Familiekamer - 2 Onderling Verbonden Kamers

Het accommodatie in zijn geheel was oud en versleten.

Het hotel is gedateerd, niet het Prijs-kwaliteitverhouding waard.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima uitgebreid ontbijt, goede locatie

Prima uitgebreid ontbijt, goede locatie

• Beoordeeld op: 6 april 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (1-2 Volwassenen)

De ligging, de uitstraling, de mensen van de staff. Het ontbijt en het dakuitzicht was schitterend. Aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

mede door de verbouwing niet echt een gezellig hotel
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

geen airco, grote verbouwing daardoor ongezellig.

ontbijt prima. personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Barcelona trip

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Klantvriendelijk en behulpzaam personeelj
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De beschikbare faciliteiten in het algemeen

Klantvriendelijk en behulpzaam personeelj

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Perfect voor stedentrip!
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

Erg gehorig, alsof er geen muren zijn...

Ligging centraal en kamer ok!!!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Locatie is geweldig

Locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

zal ik zeker aanraden bij vrienden en kenissen
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

De kamers waren proper, en goede matrassen. Het ontbijt was ook zeer in orde, genoeg keuze

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Weekendje weg Barcelona

De badkamer stonk iets bij aankomst, maar dat ging snel al weg

Het personeel.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Kamer waren uitstekend,

Kamer waren uitstekend,

• Beoordeeld op: 8 december 2016

uitstekend
    • Tweepersoonskamer (1-2 Volwassenen)

uitstekende ligging; uitgebreid ontbijt; ruime, goed verzorgde kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Nachtje Barcelona

Niets viel tegen

Ligging en uitstraling

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Boring

Zag er oud uit

Datze ons upgraden nadat we haden geklaagd

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

De gym is wat klein.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Een hotel waar je verzorgd wordt zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

De locatie van het hotel is erg goed.

Als je op de lagere verdieping een kamer krijgt toegewezen hoor en voel je de metro die onder het hotel doorloopt. Dit duurt tot middernacht

De locatie van het hotel is erg goed. Vlakbij Place Catalunya en circa 50 meter van de winkelstraat en metro

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

goed hotel, goeie ligging, lekker ontbijt, goeie service,.

klein minpuntje: de temperatuur in de kamer was te hoog de airco kon niet gebruikt worden (half december - warme winter...)

goed hotel, goeie ligging, lekker ontbijt, goeie service,..

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.