Beoordelingen over Catalonia Avinyo 3-sterren

Avinyo,16, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#174 van de 526 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Geweldige ligging, maar ook minpunten.

Kamer was wat klein en de (daarentegen redelijk grote) badkamer kan een renovatie gebruiken. Maar vooral de ontbijtruimte was te klein voor het hotel. Daardoor leek het een soort chaotisch kippenhok. Personeel had ook moeite om alles op tijd aan te vullen. Het koffieapparaat viel om de haverklap in storing. Zwembad op de bovenste verdieping stelt niet veel voor. Ongeveer 3 bij 4 meter. De prijs/kwaliteit verhouding is matig.

Modern en schoon stadshotel. Zeer centraal gelegen in het oude centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hadden een kamer met rustige ligging gevraagd en die kregen we ook aan de binnenplaats. Daardoor heerlijk geslapen.

Prima verblijf, toplocatie, aardig personeel en goed geprijsd

Het zwembad en de jacuzzi boven op het dak waren vrijwel de gehele dag bezet. Ook is het dakterras maar tot 20.30 uur open. Het ontbijt vond ik ook vrij prijzig.

De kamer was perfect voor één persoon. Had een éénpersoonskamer geboekt en sliep zelfs in een 1,5 persoonsbed. De badkamer is groot genoeg. Ontbijt was ook prima te doen en het was er hygiënisch (kamers worden elke dag netjes schoongemaakt).

Een goed hotel op een toplocatie in het oude centrum van...

De badkamer is wat verouderd, oude tegels, roest aan verschillende stukken van badkamerartikelen. Gezien de status en grote van het hotel vond ik dat wel tegenvallen.

Een goed hotel op een toplocatie in het oude centrum van Barcelona en zeer dichtbij Plaça Reial en de Rambla. Maar vrijwel is alles mooi op loopafstand. Ideaal dus voor een citytrip.

Locatie is super!

Volgende dag kamers om ruilen. Kamers waren overboekt.

Locatie is super! Dicht bij de Ramblas, plein de Catalunya en strand. Kamers zijn schoon. Klein zwembad om af te koelen wanneer het erg warm is.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Over algemeen goed hotel, zeer centraal gelegen, een wijk met diverse goede restaurants.

Prijs-kwaliteit was toch niet geheel in verhouding. Badkamer mocht dan net iets schoner. Nu toch wat schimmel hier en daar(ook geen afzuiging op badkamer) wat achterstallig onderhoud ( stukjes uit tegelvloer, slechte afvoer)

Ontbijt was heel erg uitgebreid, volop keuze.

Lekkere korte vakantie

Kamerdeur kon niet op slot, we kregen hierop een hele kleine kamer. Na aandringen toch weer grotere kamer gekregen, maar de kamers hadden geen ramen.

De locatie is perfect

Erg goed

kamers netjes en schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, het ontbijtbuffet is goed en wordt telkens aangevuld, hotel is op loopafstand van allerlei pleintjes, waar je prima op terrasjes kunt zitten.

Barcelona is een fijne stad, jammer van de slechte start

We kregen een kamer die muf stonk en waar door een oude lekkage de badkamer deur niet meer dicht kon. We konden pas de volgende dag van kamer wisselen, terwijl er nog kamers vrij waren en wij onze klacht binnen 5 minuten hebben aangegeven. 2e kamer was verder helemaal in orde, daar hadden ze een goede beoordeling op gekregen. Bij het uitchecken was er een ander stel dat na 1 nacht van kamer wisselde. Blijkbaar zijn mensen vaker ontevreden over de kamer die ze krijgen en moeten ze 1 nacht wachten voor ze over kunnen.

De locatie, en het dakterras

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Onze kamer had geen raam dat uitgaf of 'buiten'. Langs de andere kant is dat misschien ook een voordeel voor het nachtlawaai :-)

Lekker en uitgebreid ontbijt. Goede ligging, goede uitvalsbasis.

zijn tevreden , en komen terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Transport naar hotel , zeker dit was een ramp , om het hotel te vinden met de auto , en dan ver stappen met onze vele bagage van parking naar hotel . negatief was ook , dat er geen raam is op de kamer om open te zetten , verluchting , en koeling voor het slapen , de airco was veel te koud en te roemoerig .

De ligging , de kamer

Prima locatie, schoon met erg kleine kamer.

Kleine kamer met een erg smal bed. Tot ' s avonds laat vrij veel lawaai van een feestje. Kamers waren erg gehorig.

Prima locatie in hartje Barcelona. Kamer was schoon. Fijne (regen) douche (die echter wel voor zorde dat een groot deel van de (al niet zo ruime) badkamer nat werd.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Ik vind eigenlijk maar 1 ding echt belangrijk in een...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Beetje afstandelijk personeel ("Is uw verblijf hier bevallen?" kon er bvb niet af). Kleine, wat donkere kamers (niet echt handig met kleur gewerkt)

Ik vind eigenlijk maar 1 ding echt belangrijk in een city-trip: locatie! En dat is vanzelf goed geregeld met dit hotel: midden in El Gotico, 10 minuten van El Born en 15 minuten van het strand (lopen!). Des te meer kun je genieten van zaken waarvoor je niet perse die hotel hebt geboekt: fantastische douche, superschone kamer en een (te?) uitgebreid en vers ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Super verblijf in een modern hotel in een geweldige wijk.

Kamers missen natuurlijke ventilatie. Douche ruimte blijft lang nat, schimmel vorming tot gevolg. Airco zorgt voor een aparte geur en lucht in de kamer. Dit is tevens de enige manier om de lucht te zuiveren.

Locatie is top, inrichting lobby en kamer is super. Dakterras is heerlijk. Wijk is geweldig met hele leuke winkels, restaurantjes en centraal gelegen.

Ideale ligging, heerlijk ontbijt maar ondermaatse badkamerhygiëne

de hygiëne van de badkamer is ondermaats de kamer was gelegen op de 2de verdieping aan de zijkant van het hotel aan een steeg. Er was ontzettend veel lawaai en de ramen sloten niet

het ontbijt is uitstekend en de ligging ideaal als shopping-uitvalbasis. ook ben je direct zowel op de Ramblas als aan de zee

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Voor de kamer prijs viel het erg tegen.

We kregen abominabel kleine kamers voor 2 echtparen ( 2 kamers), dit werd wel gecorrigeerd de volgende dag. Mijn kamer was voor 1 persoon voldoende maar de ventilatie was zeer slecht en er hing steeds een vreselijke reuk. Verder waren de computers stuk om onze terugvlucht te bevestigen en de boaring passen te printen. Bij de bali waren computers tand by maar in eerste isntantie werd ons geweigerd deze te gebruiken ipv de computers die niet bruikbaar waren. Op aandringen en eisen dat de manager erbij kwam kon het wel. Kortom: geen prettige ervaringen en op grond van deze ervaring zou ik het hotel niet aanbevelen. Ik ga er nooit meer terug.

Centraal goede kamers en toch rustig

Het ontbijt was zeer prijzig. Hierdoor hebben wij elders een heerlijk ontbijt genomen. Veel mogelijkheden vlakbij om elders te ontbijten.

Kamers uitstekend en schoon. Super centraal gelegen en toch rustig.

Heerlijk hotel in de gotische wijk in Barcelona
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Zo fijn om een zwembad op het dak te hebben! Kamers werden dagelijks keurig netjes schoongemaakt. Klein barretje/winkeltje in het hotel: handig!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

De ligging is super.

Ventilatie in de badkamer was stuk, proper water rond wc door klein lekje, of condens door het niet werken van de ventilatie. Gezien de ligging en het eerste verdiep waar wij sliepen, kon je de geluiden van de mensen buiten horen.

De ligging is super. mooie propere kamers. voor of nadeel, dit hotel is niet berijkbaar tot voor deur met de auto.(dit wisten wij niet) auto plaatsen in de parking aan de katidraal, deze parkeerpas in het hotel afgeven, betaal de parking in het hotel aan een goedkoper tarief, ik denk was 20€ voor 24u. 7 minuten wandelen naar hotel.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

goed en net hotel, met erg vriendelijk personeel

ontbijt is erg duur, dus geen gebruik van gemaakt, zijn diverse bakkerijen in de buurt voor veel minder geld

de kamer was niet zo erg groot, maar alles zat erin

Fijn hotel, maar let op welke kamer je kiest!

Ongelofelijk veel overlast gehad van cafeetje recht onder ons raam 's nachts, hoewel we op de 5de etage zaten nachten lang geen oog dicht gedaan. Uiteindelijk toch maar andere kamer genomen met raam aan de binnentuin, die kamer was helaas wat kleiner en minder luxe dan de kamer die we eerst hadden.

Locatie is geweldig. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Bij de ingang een barretje waar vanaf de ochtend vroeg koffie of een klein ontbijt tot laat in de avond van alles te bestellen is, voor een heel vriendelijke prijs.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Super goed hotel!

Wij hadden geen raam naar de straatkant. Het raam kwam uit op de gang, dat gaf ons een raar gevoel, maar het went.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel. De kamer wordt dagelijks zeer proper gereinigd.

Het beste hotel (prijs/kwaliteit) alleen al voor de ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na 11u zijn er op straat illegale alcoholverkopers en proppers en die kunnen best vervelend zijn maar het hotel had ons hiervan verwittigd. Onze kamer (verdieping 6) had 1 raam en die gaf niet uit op een buitenzicht, dat gaf wel een gesloten gevoel maar je kon buiten onmiddellijk op een terras met jacuzzi plaatsnemen. Het zwembad was niet verwarmd en werd nooit gebruikt, door niemand.

De locatie is echt op wandelafstand van de zee, van de winkelcentra en van de centrale Place Catalonya.eigenlijk echt top. Je hebt geen last van het nachtlawaai aan de Rambla en toch is dat een straat verder. De service in het hotel is aangenaam vriendelijk en behulpzaam. We hebben geen maaltijden in het hotel besteld. Ontbijten kan je bijna naast de deur en dat is veel goedkoper. In de inkomhal is er een kleine verkoop van snacks met een barista. Wij namen een lekkere Nespresso mee bij het verlaten van het hotel. Je zit in de mooiste (gotische wijk) van de stad. Piepkleine straatjes met ambachtelijke boetiekjes en fijne terrasjes. De rambla vonden we niet zo gezellig. (beetje fake) Van de luchthaven kan je makkelijk op een shuttlebus naar Place Catalonya en vandaar of een taxi (€10) of de Rambla te voet volgen tot een zijstraatje.Piece of cake. De verplaatsingen verlopen allemaal echt soepel. De metro hebben we maar 2x genomen, de rest kan echt te voet.(ik ben niet zo vlot te been)

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Geweldige centrale lokatie!

Ligging fantastisch! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was schoon met fijne bedden. Veel bezienswaardigheden makkelijk te voet te bereiken (o.a. Placa Reial en de Ramblas om de hoek). 2 Metrostations op paar minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Fantastisch hotel met uitgebreid ontbijtbuffet, superlocatie en heel vriendelijk personeel!

Het ontbijt is heel uitgebreid, vers fruit, vier soorten eitjes, worstjes, spek, taart. Yoghurt, cornflakes, veel beleg, warme en koude groentjes, dadels, croissants, koffiekoekjes, ... En het personeel is supervriendelijk! De locatie is niet te overtreffen, vlakbij winkels, metro, restaurantjes, Rambla, ...

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Een plezierig rustpunt tijdens ons verblijf in Barca

het raam en het klimaat in de kamer. De luchtbehandeling moest op max en dat maakte geluid. Het raam had geen uitzicht en nauwelijks lichtinval. Het raam open doen voor verse lucht hielp niet

prima bedden

Ik zal hier met mijn partner niet meer teruggaan. Met vrienden is het prima;

Kamer had geen ramen, was erg klein en het bed was keihard en piepte aan alle kanten. Badkamer was ok

Goede Gym, omgeving is fantastisch. Leuk dakterras ook met whirlpool en (erg) klein zwembad.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Goede locatie.

Moeilijk inslapen wegens heel rumoerige buurt. Zwembad in onderhoud. Werd ons niet op voorhand gemeld. Vele kleine mankementen zoals kapotte airco, kapotte kluis, usb oplaadssysteem werkte niet. Ontbijt was voldoende maar pannenkoeken waren echt niet te eten. Veel te kleine ruimte voor al de gasten. Afvoergeur op de kamer.

Locatie is heel goed. Bed en douche zijn heel goed.

Perfect hotel, aanrader!

Zwembad en jacuzzi waren niet bruikbaar wegens onderhoud/panne

Algemeen goed onthaal - lekker en ruime keuze voor het ontbijt - centrale en rustige ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Heerlijk hotel in het mooiste deel van de stad; alles op loopafstand.

De Spanjaarden zijn in het weekend nachtbrakers: luidruchtig kwamen er zo nu en dan wat lallende gasten door de straat en ondanks de dubbele beglazing kon je dit horen. Maar niet storend hoor; je bent zo moe van de dag dat je zo weer in slaap valt. En je hebt gekozen voor een hotel in het bruisende deel van de stad; dan kun je dit verwachten. Anders moet je op de hei gaan zitten....

De ligging in het middeleeuwse deel vd stad om de hoek van het prachtige Plaza Real. Er zijn veel bars en restaurants en leuke kleine boetiekjes. In het hotel is een uitstekend zeer uitgebreid ontbijt met soorten brood, vers fruit, kazen , Spaanse vleeswaren, yoghurt , granen, eieren, sappen etc Op het dak is een bescheiden zwembad, maar groot genoeg om even te poedelen na een vermoeiende dag, en in de kelder is er een gym.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Aardig personeel

Ik eet 's morgens altijd magere yoghurt. Dat was er niet op dag 1. Wel op dag 2 Ik had een upgrade naar een kamer met balkon. Het nadeel daarvan was dat er lawaai in de kamer naar binnen kwam vanuit de straat door schreeuwende mensen om 02:00 's nachts. Dat heb ik opgelost door de ventilator een stand hoger te zetten. Die overstemde daarna de ongewenste geluiden en ik heb verder heerlijk geslapen.

Locatie. Midden in het oude centrum.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

we hebben er alleen overnacht de kamer was super comfortabel...

we hebben er alleen overnacht de kamer was super comfortabel en keurig schoon. In de badkamer hadden we een heerlijke douche. Alles was iedere avond weer keurig schoon en fris schoongemaakt. De kamer was goed geisoleerd zodat we goed konden slapen

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Echt goed hotel

Niets viel tegen.

Schone kamers en badkamer, moderne en verzorgde inrichting, prima bedden, vriendelijke en professionele medewerkers, dagelijks schone handdoeken, koelkastje: alles prima. En een perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima ontbijt, locatie midden in centrum, prijs/kwaliteit uitstekend

Wij hadden kamers die op de binnenplaats uitkeken. Helaas waren deze kamers erg warm, daar kon niets aan gedaan worden. Klein minpuntje op verder uitmuntend hotel

Prima ontbijt, locatie midden in centrum, prijs/kwaliteit uitstekend. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goed gekozen locatie voor een aangenaam verblijf bij een bezoek aan Barcelona.

Enorm beleefd en vriendelijk personeel. Goede omgang met taalbarrières. Uitgebreid ontbijtbuffet. Bagage bewaren na uitchecken. 2 metrolijnen vlakbij.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

ideaal hotel voor een citytrip

wij hadden geen raam naar buiten in ons kamer, hierdoor was het ook behoorlijk warm op de kamer en konden we niet verluchten. De bedden waren ook niet van top kwalteit

De locatie en het personeel was top. Het hotel oogde ook modern

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Supper schoon

Was een beetje duur, zonder ontbijt

Supper schoon

Het hotel ligt heel centraal, vlak bij de Ramblas en Plaza...

kamer kleiner dan verwacht

Het hotel ligt heel centraal, vlak bij de Ramblas en Plaza Reial Echt een leuke buurt.

De locatie en super schoon

Niets. Alleen jammer dat ons raam niet open kon. Was kapot

De locatie en super schoon

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heerlijke bedden

Heerlijke bedden

Ligging, onthaal, ontbijt

Badkamer heeft een opknapbeurt nodig

Ligging, onthaal, ontbijt

Personeel

Personeel

Locatie en een perfect ontbijtbuffet.

Sobere kamers.

Locatie en een perfect ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

perfecte locatie voor citytrip Barcelona

kamer vlak bij de lift, gehorig, ook op de gang

prima locatie

Uitstekende lokatie voor een goede prijs.

De kamers zijn erg gehorig

Mooie lokatie, bubbelbad en zwembadje, gym, lekker ontbijt

Perfecte locatie voor een bezoek aan het centrum van Barcelona.

Perfecte locatie voor een bezoek aan het centrum van Barcelona.

Super hotel !

Lekker ontbijt , super ligging. Ideaal met kleine kinderen.

Leuk hotel voor een verblijf in het bruisende centrum en op wandelafstand van haven en zee!

Bij aankomst werd ons een gratis upgrade van de kamer aangeboden! Heel goede ligging, verzorgd hotel!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Broodjes lagen er de hele dag! En de verlichting badkamer was slecht

Geen commentaar.

Ontbijt was heel goed. En het personeel zeer attent en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Weekend Barcelona

Harde bedden.

Goede locatie vlakbij Ramblas.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super hotel tegen scherpe prijs

Eigenlijk niets

Ligging midden in centrum, zeer schone en comfortabele kamers. Veel restaurants in de buurt.

absoluut aan te bevelen

weinig, zwembad en wirlpool om 20.30 uur dicht

Mooie zeer schone kamers. Prima kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima hotel op goede locatie

Douchen in bad

Locatie, prijs kwaliteit en strakke inrichting

Alweer super! Nieuwe healthy bar ook super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

whirlpool was koud in de avond

Ontbijt heerlijk - locatie super! Personeel denkt altijd mee. Al vaker geweest en prima hotel voor prima prijs!

Relaxed

De staat van de badkamer. Het plafond was beschimmeld en verroest. Maar als je niet naar boven keek zag hij er netjes uit

De lokatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ligging kan niet beter!

Badkamer heeft een opknapbeurt nodig.

Ligging kan niet beter!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Plezierige vakantie gehad!

Plafond van de badkamer bij de douche had schoner gemogen.

Goede service. Fijne kamer.

Prima hotel in het centrum van Barcelona

Ietsje gehorig

Vlakbij Plaça Reial en de Ramblas Vlakbij de metro Vriendelijk personeel Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2017

een heerlijk hotel, de balie fantastische service

de 1e kamer was prachtig, alleen er was geen raam, en wij vroegen om een balcon.

Heel plezierig top locatie

Geen raam in de kamer

Ontbijt en zwembad

Prettig verblijf in centrum Barcelona

Hadden een ruime stille kamer en de locatie

mooi modern hotel met goede ligging en vriendelijk personeel

zwembad viel kleiner uit dan op foto's

ligging, vriendelijk personeel, moderne kamers, wifi

Als je aan de kant van de straat slaapt is er veel lawaai.

Alles was aanwezig

Zeer goed gelegen, mooi verzorgd

De kamers waren netjes, er was airco in iedere kamer. Het enige spijtige was dat je geen raam naar buiten had (wel naar de gang toe).

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Perfecte prijs-kwaliteit, top-ligging

Badkamer: rommelig en verouderd

Zeer vriendelijk personeel, top-ligging, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ik kom daar nog terug.

Bij de uitcheck was de receptiemedewerker nogal nors.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Stad en zon

Stad en zon

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Zeer centraal en prina

Wat geluid van thuiskomende gasten, kamer donker en beetje warm maar comfortabel.

Ligging fantastisch

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Aangenaam verblijf

Prima ontbijt, ligging

Super veeblijfplaats

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Erg fraai hotel op een perfecte locatie

Personeel was bijzonder behulpzaam en ondanks dat het een hotel in een grote stad betreft was de service zeer persoonlijk.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Heerlijk een aantal dagen verbleven in dit fijne hotel.

Geen noemenswaardige punten.

Heerlijke bedden, fijn dakterras met klein zwembad en buitendouche. Goede locatie, heel centraal.

Ligging, personeel, ontbijt

Geen buitenzicht en geen rechtstreekse verluchting

Ligging, personeel, ontbijt

• Beoordeeld op: 16 april 2017

goed hotel, de receptionist (met bril) past niet in dit vriendelijke hotel.

De man met de bril achter de receptie was zeer onbeleefd tegen de klanten.

Het hotel , de ligging, de kamers.