Beoordelingen over Axor Feria 4-sterren

Campezo, 4, San Blas, 28022 Madrid, Spanje

#132 van de 327 hotels in Madrid

Prima overnachtingshotel

Niets op aan te merken.

Zeer dicht bij de luchthaven. Ideaal als je vanuit Madrid vertrekt. Shuttlebus naar de luchthaven. Dichtbij een groot winkelcentrum.

De geur in de lobby was heerlijk!

We boekten een drie persoonskamer, dit bleek bij aankomst een 2 persoonskamer met opklapbed. Op de foto’s was een heuse 3 persoonskamer afgebeeld. Geen ideale aansluiting met het centrum. Misschien kan de shuttlebus ook langs een metrohalte?

De geur in de lobby was heerlijk! De gratis shuttle service van en naar de luchthaven Ruime tijden voor het uitchecken en dagelijkse schoonmaak

Kort verblijf in de buurt van het vliegveld Madrid

Ontbijt was ok, maar zaken als het verse fruit en de koffie zijn zeker voor verbetering vatbaar. Wel erg basic allemaal. Sfeer is er zeker niet in het hotel dus alleen aan te raden voor kortstondig verblijf in de buurt van het vliegveld

Goed bed, goede inloopdouche, redelijk geluidsstil op de kamer. Dicht bij IFEMA(beursgebied Madrid) en dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

ze doen helemaal niets met Klant Loyalty.

ze doen helemaal niets met Klant Loyalty. Nu toch gauw 40 keer geslapen en nog elke keer moet ik alles melden. Een upgrade zou toch ook weleens leuk zijn!

zit om de hoek en vele boekingen worden gedaan door collega's bij dit hotel

zie boven. Ze mogen wel iets meer doen aan klant loyalteit

misschien een punt van aandacht: als ik ondertussen meer dan 35 overnachtingen geboekt heb in dit hotel dan zou het leuk zijn dat ik: niet meer een kamer krijg met een uitkijk op een werkplaats. (3316)

Goed. Maar me auto daar baal ik van
    • Tweepersoonskamer (Inclusief Parkeren)

Beste. Me auto is beschadigd in de pakeer Garage van axor. Hoe kunnen we, het beste afregelen. Mvg M.hassani

De mensen die daar werken. Verder heb ik hele grote kras in me auto. Ik wil graag kunnen afhandelen met axor.

Axor Feria mooi hotel, maar hygiëne en service niet hoog in het vaandel

De schoonmaak van de kamer was slecht. Er zat kauwgom tegen de badkamer muur. Meerdere handdoeken waren vies en zat bloed op. De rain shower douchekop was kapot. Het water vloog alle kanten op, waardoor er meer naar het plafond ging. Tot slot heb ik deze klachten kenbaar gemaakt bij de frontdesk, maar deze zouden gaan kijken wat een geschikte compensatie zou zijn.....niets meer van gehoord. Bij het uitchecken vroeg ik naar een factuur en daar werd heel moeilijk over gedaan. Ik zou een DNI nodig hebben, op paspoort konden ze deze niet uitdraaien. Kortom slechte ervaring.

De locatie ten opzichten van de airport was goed. In 15 minuten ben je met de auto vanaf de airport in het hotel. Ontbijt is goed verzorgd en er is ruime keuze.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Koele coole designkamer aan correcte prijs

Iets verder van het centrum van Madrid maar wel goed bereikbaar met bus + aansluitende metro

Vriendelijke ontvangst aan de receptie, alhoewel ik meer dan een uur voor de inchecktijd arriveerde was het geen probleem om al in te checken. Goed werkende airco, zeer interessant als de buitentemperatuur 39° bedraagt. Mooi afgewerkte designkamer Rustige buurt, goed geslapen Groot shoppingcenter in de buurt

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

- prijs was hoog - ontbijt kost €11 allles was koud De gebaken eieren waren vol met water Er was geen Koling voor voeding koffie en hotmlik was koud Er was geen goed communicatie de balie werkers spraken zeer slecht Engels de gevolg was dat ik een extra taxi moest betalen De A-C deed het niet goed moest de hele nacht moest op hoge stand gevoelig droge neus en 3-4 wakker worden van hardde geluiden

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Aangenaam verblijf in een modern, proper hotel. Dit is een toplocatie voor zakenreizigers!

Airco blijft enkel draaien als het kaartje in zit, dus zodra je vertrekt niet meer. Dat was jammer want ik slaap echt niet graag met airco aan, en het was te warm om zonder airco te slapen. Best dus twee kaartjes vragen zodat de airco aan kan blijven als het buiten 29 graden is... Had ook een tweepersoonsbed gevraagd en kreeg twee enkele bedden. Goed vermelden op voorhand dus. Persoon is wel vriendelijk, maar zonder meer (zowel in hotel als in hun restaurant)

Locatie is top voor zakenreizen, vlakbij de luchthaven. Hotel is zeer netjes, zeer modern, ontbijt is lekker. Restaurant naast de deur van hetzelfde hotel is een aanrader voor mensen die geen tijd hebben om de stad in te duiken.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

handig voor zakenmensen

de kamers waren veel te warm en de temperatuur moeilijk regelbaar. Het restaurant mist een persoonlijke toets.

personeel was vriendelijk en efficiënt, de ligging ok.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Goed hotel voor businessverblijf, maar dan zou wifi toch beter moeten worden.

Wifi is redelijk traag, hotel faciliteiten eerder aan de saaie kant of zelfs niet aanwezig in Axor Feria, met moet naar zuster-hotel AxorBarajas (juist naast Feria) gaan. Meer international zenders op TV zou ook aangenaam zijn.

Ontbijt is OK, maar na enkele dagen verblijf is het toch maar steeds hetzelfde (kleine variatie zou leuk). Goede shuttle dienst naar IFEMA en Airport. Netheid en behulpzaamheid personeel. Goede externe geluidsisolatie maar minder goede interne isolatie (men hoort goed activiteiten in aanpalende kamers)

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Comfortabel, gratis shuttle, schoon, vrij rustig

AC deed het niet, alleen de verwarming kon aangezet worden, dit vind ik altijd misleidend, je biedt ac aan, of niet, maar het was 35+ in Madrid en het was warm op de kamer, waardoor we met het raam moesten open slapen. UItsluitend spaanse zenders, stond wel vermeld dat er BBC ed was, maar die waren er niet. 5 euro voor een fles water, belachelijke prijs.

Goed hotel, ruime kamer, schoon, vriendelijk personeel. Erge harde bedden, ik vind dit prettig, mijn partner vond ze te hard. Prettige badkamer, internet werkte prima. Hadden kamer 106, maar 1 buur en aan de zijkant vh hotel, rustig en haast geen geluid van buitenaf. Shuttle bus gaat elk half uur, maar weet niet of dit ook geldt voor vroege ochtend vluchten. Met bus 77 en metro duurt het een uurtje om naar metro Sol te gaan. Tussen 5-10 minuten lopen zijn er wat eetgelegendheden, Carrefour, Aldi ed. Fijn hotel, boek het weer als we in Madrid zijn.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

ALLES WAS UITSTEKEND !

NIETS !

ALLES WAS UITSTEKEND !! Spijtig dat ik niet naar de Wellness ben geraakt door tekort verblijf !! Maar er hangt een super aangename geur in het Hotel en het was ook heel hygienisch alles was TOP ! Zelfs AL HET PERSONEEL dat er was tussen 8/12-12/12 👍

• Beoordeeld op: 28 november 2016

- Moderne schone kamer.

Voor een drankje in de bar en diner moet je naar het hotel ernaast (ook een Axor hotel). Niet ideaal.

- Moderne schone kamer. - Shuttle service naar vliegveld elk half uur

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Toen ik om hulp vroeg in de receptie om mijn biljet uit te...

Toen ik om hulp vroeg in de receptie om mijn biljet uit te printen omdat het niet lukte, werd daar niet veel aandacht aanbesteed en degene die dat niet deed kwam later achter de receptie en vertelde dat er nu wisseling van dienst was en dat hij naar huis ging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Korte overnachting ivm vlucht vroeg in de ochtend

De kamers waren keurig netjes en heel schoon. S nachts hadden wij een shuttlebus nodig naar het vliegeveld,dit was om 4.00u,dit was perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Schitterend
    • Tweepersoonskamer (Inclusief Parkeren)

Misschien had het ontbijt voor zijn prijs ietsje beter kunnen zijn

Schitterend hotel, op 15 minuutjes met de wagen van het centrum van Madrid. Spa, zwembad, gratis WII en Wifi

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Overnachten en goed dineren dicht bij het vleigveld. Prima combi voor de reiziger.

Dicht bij het vliegveld met uitstekende shuttle service. Niet boeken als je voor de stad Madrid gaat (te ver weg) maar zeker een aanrader als overnachting voor een vlucht. Het zwembad was een aangename verkoeling en het restaurant in het aangrenzende (zuster)hotel perfect !

dicht bij luchthaven.

Ontbijtruimte zeer luid. Akoestiek?

dicht bij luchthaven.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prettig

Rustige kamer en heerlijk uitgebreid ontbijt

Een heerlijk hotel om even helemaal tot rust te komen.

De jacuzzi in het wellnesscentrum mag iets warmer.

Er was een zeer aangename douche aanwezig (regendouche + extra douchekop)

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Superschool, goed bed

Weinig, alleen geen restaurant

Superschool, goed bed

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

erg vriendelijk personeel.

erg vriendelijk personeel.. sommigen spreken zelfs nederlands!

De kamer was bloed en bloedheet.

De kamer was bloed en bloedheet. Raam open, airco op vol, nog hele nacht bloedheet!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Pool only 12-8pm

Pool only 12-8pm

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Comfortabel

De inrichting is vrij koel en zakelijk

Kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien

snel goedkoop en goed voor zijn geld dichtbij de luchthaven en 10 minuten van het centrum

airco op de kamer was wat aan het luide kant .

het ontbijt was heerlijk en varieerd. kamer was groot proper en modern.

Weinig te beleven in de buurt van het hotel.

Weinig te beleven in de buurt van het hotel. Ook is het hotel te ver afgelegen van het centrum van Madrid

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima standaard hotel voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer (Inclusief Parkeren)

De lunch was prima en het verblijf was verder niets mis mee.

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prettig hotel en goede verbindingen.

Geen punten te noemen.

Goede voorzieningen voor redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima ligging ten opzichte van het vliegveld.

Harde bedden.

Prima ligging ten opzichte van het vliegveld. Vriendelijk personeel. Parkeergarage onder het hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ideaal business hotel

ontbijt, om 9h00 was er al veel weg en het werd niet aangevuld.

Locatie voor de feria van unibike

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Heel fijn, werd rekening gehouden met het feit dat één persoon in een rolstoel zit.

Het personeel was zeer behulpzaam Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Koelkast die niet aanstond

De zwembad was heel tof

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Top verblijf om heerlijk relaxed aan je terugreis te beginnen.
    • Premium Tweepersoonskamer

De slechte communicatie vanuit de medewerkers waardoor we tot 3 maal toe van hot naar her werden gestuurd.

De spa in het hotel en de fijne bedden

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Goed ontbijt

1. gevraagd voor een parkeerkaart voor meerdere dagen, maar iedere keer werkte de kaart niet. 2. zo ook de kaart voor kamer werkte niet, ondanks deze apart werd gehouden van telefoons etc. M.a.w. iedere keer naar de receptie en weer wachten kaartje wisselen....

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Jammer dat we initieel een kamer kregen waar gerookt mocht...

Jammer dat we initieel een kamer kregen waar gerookt mocht worden. Dit ruik je meteen bij binnenkomst als niet-roker. We hebben dit laten omzetten naar een non-smoking room. Rekening bleek 18 euro uit te vallen dan gereserveerd (misschien door de kamerwisseling?). Uiteindelijk wel de afgesproken prijs betaald.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Ruime kamers, lekker ontbijt, heerlijke bedden en...

De schoonmaakploeg begint al rond 7 uur lawaai te maken..Als u van hieruit het centrum wil bezoeken heeft u ofwel steeds de wagen nodig ofwel moet u de bus nemen. Er is geen metro-halte in de buurt.

Ruime kamers, lekker ontbijt, heerlijke bedden en economische prijs. Net en zeer modern hotel. Op 10 min rijden van de luchthaven. Pas wel op dat de gps je niet via de tolweg stuurt voor dat kleine eindje. Groot winkelcentrum met eetmogelijkheden, bowling en bioscoop op wandelafstand!

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Gastvrijheid, alle voorzieningen van allerlei...

Geen!

Gastvrijheid, alle voorzieningen van allerlei toiletartikelen in de kamer tot het gratis gebruikmaken van de computer en printer. Dit heb ik nog niet meegemaakt! Gewoon je boardingpas uitprinten zonder ,,gezeur'' Prijs kwaliteit van het restaurant was ook top

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Dichtbij vliegveld , shuttle bus, goede airco, prima douche...

Weinig te beleven in de buurt, wel leuke pub en tapas restaurant op loop afstand. Geen hotelbar

Dichtbij vliegveld , shuttle bus, goede airco, prima douche,goed ontbijt,winkelcentrum op loop afstand.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De prijs verhouding was helemaal perfect.

Er is een hotel die bijna het zelfde is (zelfde bedrijf) en was naar de verkeerde hotel gelopen. Niet erg, was er toch er naast. Qua locatie helemaal prima, maar toch iets te ver van de metro, en de airport, terwijl het bijna naast de hotel, door de manier dat de snelwegen in Madrid lopen, lag de airport toch rond 11km van het hotel.

De prijs verhouding was helemaal perfect. Prijs was laag, kamer was groot, en het ontbijt volledig.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Dichtbij de luchthaven bereikbaar met goede...

een minpunt: badkamer beschikt alleen over een zeepdispenser. Voor een 4* hotel kan ik iets anders verwacht

Dichtbij de luchthaven bereikbaar met goede shuttledienstverbinding van hotel, ruimte kamer, goede bedden, niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Het vinden van de shuttle van het vliegveld naar het hotel...

Ijzige koud gehad 's nachts, dus zeer slecht geslapen (het deken was een zeer dunne fleece, geen verwarming).

Het vinden van de shuttle van het vliegveld naar het hotel ging heel vlot.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De shuttle service van het hotel, en de kamer/ badkamer...

Onbijt a € 14,-. personeel aan de receptie kan wel wat vriendelijker tegen gasten zijn.

De shuttle service van het hotel, en de kamer/ badkamer waren in prima staat. Er is een groot winkelcentrum met veel restaurants op loop afstand, en voor een bezoek aan de stad kan men de shuttle naar het vliegveld nemen en daarna de metro.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

dat het restaurant laat open was 11:00 was uitstekend

beperkt menu in het restaurant. Een schnitzel met wat groente en sla zou lekker zijn. Ook wat vegetarisch zou lekker zijn.

dat het restaurant laat open was 11:00 was uitstekend

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

het ontbijt was heerlijk en nette kamer met goed bed

het ontbijt was heerlijk en nette kamer met goed bed gratis ophalen aan luchthaven

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Dichtbij de luchthaven.

Dichtbij de luchthaven. Gratis shuttlebus. Prima hotel dat wij al vaker geboekt hebben.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het ontbijt is lekker en divers.

Het ontbijt is lekker en divers. De hygiëne is onberispelijk en de bedden heel comfortabel. We hebben heerlijk overnacht in een familiekamer.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Locatie en shuttle

Locatie en shuttle

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

kamers en ontbijt heerlijk.

Aankleding omgeving en inkom. Vrij kaal!

kamers en ontbijt heerlijk. Dichte gordijnen, zodat zonlicht in de morgen niet stoort.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Gevraagde documenten lagen niet klaar bij aankomst, ondanks...

Gevraagde documenten lagen niet klaar bij aankomst, ondanks aanvraag per telefoon en per mail enkele uren voordien

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Het ontbijt is uitgebreid.

De matras

Het ontbijt is uitgebreid. De kamers zijn comfortabel, behalve de matras die zeer hard is. Mogelijkheid van shuttle.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Goede locatie, hygiene en personeel

Klaargemaakte ontbijt karig. Prijs- kwaliteit niet in verhouding.

Goede locatie, hygiene en personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Ramen konden open

niets te doen in omgeveing

Ramen konden open

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Dicht bij de weg dus snel in centrum

Het was te hard

Dicht bij de weg dus snel in centrum Vriendelijk personeel Goede kamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Comfort en airco in de kamer

Het heel lange wachten op het vliegveld 'avonds ( uur ). Een week er voor met familie eveneens.

Comfort en airco in de kamer

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De kamer was zeer schoon.

Het harde matras.

De kamer was zeer schoon.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Airconditioning......

Prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Kamer was erg netjes

locatie. Als he het centrum in wilt dan is dan niet makkelijk te doen.

Kamer was erg netjes

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

WIFI very good.

Very dusty floor in my room.

WIFI very good. Airport shuttle is gast and convenient

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

De geboekte kamer stonk erg naar sigarettenrook.

De geboekte kamer stonk erg naar sigarettenrook.

• Beoordeeld op: 24 januari 2015

De gratis shuttledienst.

Harde matrassen

De gratis shuttledienst. De nabijheid van een shoppingcenter. De mooie kamers en goed ontbijt

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Axor Feria