Beoordelingen over Hotel Ayamontino 2-sterren

Avenida de Andalucía, 35, 21100 Punta Umbría, Spanje

#8 van de 17 hotels in Punta Umbría

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Zeer uitzonderlijk gebied aan de monding van een rivier in de oceaan. Veel muggen tussen de bomen.

Ontbijt was te sober. Koffie en chocomelk waren niet lekker. Weinig keuze. Geen haardroger op de kamer

Goede ligging, gemakkelijk te vinden, parking. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prettig!

Fijn hotel voor doorreis naar ook om langer te verblijven.Strand is amper 10 minuten lopen.Diner in hotel is zoals in de meeste hotels niet geweldig maar er zijn genoeg eetmogelijkheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

wat n 2 sterrrenhotel moet zijn

ontbijt is echt spaans, en wat wij echt storend vonden, was het personeel, wat als n politieagent rondliep bij het ontbijtbuffet, je kon geen tang ofzo weg leggen, of het werd door hun al recht gelegd,ik voelde me net n klein kind wat gecorrigeerd werd en de broodjes waren echt keihard,die waren echt niet dagvers we hebben onze paspoorten bij incheck moeten afgeven, die vonden savonds achter de niet afgesloten receptie ín de sleutelkast, waar niemand was,? wij hebben ze maar gepakt, maar dat had ook n ander kunnen doen!!!!dus kunnen andere ook gewoon bij de sleutels. dat vinden wij toch geen veilig gevoel, dus hebben we de sleutel niet meer afgegeven als we het hotel verlieten

ligging ten opzichtige van strand en centrum is goed te belopen, 10 minuten strand, 5 minuten centrum hotelpersoneel spreekt niet allemaal engels, maar ze doen wel hun best.ze zijn erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 november 2016

goede ligging voor een prima prijs

het ontbijt was echt niet goed, er was niks klaar toen we wilden eten, we waren de enige gasten en alles was voorverpakt

ligging en parkeermogelijkheid prima. Hotel is een beetje vergane glorie maar personeel is vriendelijk en we hadden balkon maar geen ijskast ( kregen wel zonder problemen een emmer ijsblokjes)

Ligt heel gunstig, dichtbij strand en winkels.

Ligt heel gunstig, dichtbij strand en winkels.Vriendelijk personeel. We zijn er nu al enkele jaren geweest, in voor- en najaar.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Privé parking

Kamer klein, onverzorgd, klein bed, onverzorgde kamer, gaten in de gordijnen. Badkamer laat te wensen over!

Privé parking

• Beoordeeld op: 17 maart 2015