Beoordelingen over PR Badalada

Rúa Xelmirez 30, 15704 Santiago de Compostela, Spanje

• Beoordeeld op: 30 september 2017

geweldig!

ik boek wel vaker een kamer voor 2 personen bij booking. Als ik met mijn vriend reis dan wil ik graag een groot bed. Je boekt dit dan en wat blijkt vaak bij de locatie: er zijn alleen twee losse bedden. De dame van deze accomodatie vond dat erg vervelend en de volgende dag kregen we wel een groot bed. Maar ze zei erbij dat dit probleem bij booking ligt: zij heeft maar 1 kamer met groot bed, dar heeft ze ook aangegeven bij jullie maar op de site kun je dit nog steeds boeken ook al is het al bezet. Volgens haar gaat het om een voorkeur die je kunt aangeven. Ik wil het zeker weten en die mogelijkheid geeft booking niet.

De kamer zag er heerlijk uit, mooi uitzicht. Maar vooral de dame die ons hielp, wat een lieve positieve dame bij wie alles mogelijk was. Toplocatie midden in centrum Santiago.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Einddoel voor pelgrimstocht aar Santiago de Compostela

Er was geen ontbijt beschikbaar ; receptie is slechts enkele uren per dag bemand en een eenpersoonskamer is kleiner dan 10 m2

De ligging in het centrum niet ver van de kathderaal.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Locatie perfect!

Het lawaai van de straat. Je hebt oordoppen nodig om te kunnen slapen. Santiago is een studentenstad waar tot de vroege uurtjes uitgegaan wordt. Als je een kamer hebt aan de straatkant heb je mooi uitzicht maar heel veel lawaai. Ontbijt zou een leuke optie zijn.

De locatie! Perfect gelegen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Mooi pand, in hartje centrum met spik splinter nieuwe kamers.

Een café aan de overkant van gebouw, waar mensen tot 3 uur 's nachts luidruchtig zaten te terrassen.

Mooi pand, in hartje centrum met spik splinter nieuwe kamers.

• Beoordeeld op: 6 april 2015

De rust, de mogelijkheid voor koffie- en thee en WiFi.

Jammer dat er geen ontbijt was. Gelukkig zijn er genoeg leuke plekken in Santiago om te ontbijten.

De rust, de mogelijkheid voor koffie- en thee en WiFi.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Hartelijke ontvangst.

Hartelijke ontvangst. Midden in het oude centrum, behalve de torenklok, heel rustig. Thee, koffie en koekjes aanwezig, super.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.