Beoordelingen over BAH Barcelona Airport Hotel 4-sterren

Plaza Volatería, 3, 08820 El Prat de Llobregat, Spanje

#3 van de 10 hotels in El Prat de Llobregat

De nabijheid en pendeldienst naar luchthaven

Veel lawaai op de gang door slechte isolatie. Deuren van andere kamers sloegen met veel lawaai toe en gepraat op de hang was hinderlijk 's avonds;

De nabijheid en pendeldienst naar luchthaven

Geweldig !!

Menukaart van restaurant had wat ons betreft wel wat uitgebreider mogen zijn.

Alles was erg schoon, kamer werd elke dag gedaan. Een goed bed. Hotel ligt wat afgelegen van de stad, dus de mogelijkheid van vervoer naar de stad is erg prettig. Mooi zwembad met toezicht.

hygiëne van de kamer en het ontbijt kon beter....

1) de hygiëne van de kamer.... volgens mij was er niet gestofzuigd... er lagen 4 haarspelden op de grond en een half stuk papier uit een ander hotel.. met kamernummer.. 2) het ontbijt was niet 4 sterren waardig...

1) de locatie ; zeer dicht bij de luchthaven ... bij aankomst na middernacht rekent de taxi een uniprijs aan omdat het zo dicht bij de luchthaven is. 2) wanneer je in de nacht toekomt is er drank voorzien zoals water.... 3) in de kamer is de minibar 'for free'...

Gewoon 'n heerlijk

Niets te melden behalve wat problemen met de liften

Prima hotel. Dichtbij vliegveld en toch rustige , stille omgeving. Prima keuken en heel fijn zwembad. De stadsbus brengt je voor 2,20 euro naar de Plaça d'España.

Vlotte check in, shuttle bus naar Ramblas was zeer goed en...

Er ligt in de kamer een kaart voor niet storen aan de ene kant en aan de andere kan maak mijn kamer schoon. Als je maak mijn kamer schoon ophangt wordt niet schoonmaakt.

Vlotte check in, shuttle bus naar Ramblas was zeer goed en vriendelijke personeel.

Ideale uitvalsbasis nabij de luchthaven, zeker zijn 4 sterren waard!

Bij aankomst 45 min. moeten wachten op de shuttle en dus de metro genomen, maar na 'snachts gestrand te zijn op de luchthaven, toen er geen metro's meer naar de stop nabij het hotel reden, konden we toch nog gebruik maken van de shuttle naar het hotel.

De ligging nabij de luchthaven en het metrostation waren zeer praktisch. Ook de shuttleservice was super!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Een boel geld voor wat je krijgt.

Erg simpel allemaal. Het idee van een grote loods waar wat kamers in gebouwd zijn. Allemaal erg goedkoop afgewerkt en zeer stoffig.

Het is redelijk dichtbij de airport het de shuttle gaat vaak heen en weer. Uitstekend hotel voor minder valide mensen.

Relaxed na vliegreis.

Harde bedden

Gratis koffie, water en lekkers die we konden pakken op de gang. En gratis mini bar. Super mooie luxe familiekamer. En gratis pendelbusje.

Teleurstellend

De shuttle service van/naar het vliegveld was onbetrouwbaar. Toen we onze huurauto terug brachten naar de luchthaven moesten we (na nb het hotel nog gebeld te hebben) 1 uur(!) wachten. Verstoorde nachtrust door herrie makende gasten op de gang waar niets aan gedaan werd. Een klacht van ons hierover werd nauwelijks serieus genomen.

Ontbijt/restaurant ok

Heerlijk hotel! Zeker een aanrader =)

We waren er een nacht en hebben het prima naar ons zin gehad, dus er viel absoluut NIETS tegen =)

Mooi schoon hotel, heerlijk zwembad en zeer vriendelijk personeel. Metro ingang op loopafstand 5 min. Restaurant is prima maar schrokken ons gek voor een glas Sangria € 9,= ! Super geregeld de luchthaven shuttlebus! Fitness klein, maar prima!

Goede accommodatie, gastvriendelijkheid personeel viel tegen

Het personeel was niet gastvriendelijk.

Het zwembad was netjes en goed onderhouden. Gevarieerd aanbod aan maaltijden/snacks door de verschillen tussen de bar en het restaurant.

Prima doorreis hotel

De airco kreeg de kamer niet koel omdat de hele dag de zon op het raam stond en er alleen gordijnen dicht konden en er geen zonbescherming was.

Goed bed

prima voor 1 of 2 nachten als je op dooreis bent.

prijzen voor shuttlebus naar Ramblas vond ik nogal aan dure kant per persoon. personeel vond ik 'saai", maar verder wel goed geholpen

zwembad en bedden

aangenaam verblijf voor een paar nachten

in het restaurent aan de lobby kregen we een hamburger die volledig roze was vanbinnen. we hebben direct een nieuwe gevraagd en die ook gekregen. we moesten maar betalen voor 1

de kamer was comfortabel en groot. de bedden lagen goed en er was een heerlijk zwembad met gratis handdoeken services.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Was goed. Voldoende voor onze overnachting op door reis.

Het restaurant was zeer gedateerd, zowel de inrichting als het personeel. Eten was zeer matig. Her ontbijt was zeer uitgebreid en goed.

Kamer was goed, en bediening op het terras was zeer beleefd.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Zeer slecht hotel en valse informatie via booking.com
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Zeer vieze kleine hoekkamer 323, voor zeer hoge prijs 180 euro per dag. Booking.com bood aan superior room met 2 persoonsbeschrijving kingsizebed, bed was twijfelaar en kamer was 12 m2.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

heerlijk zou ik het nu wel niet noemen

1)we kwamen aan midden in de nacht, het was warm en dorstig... normaal staat er een flesje water op de kamer.... dit maal niet !!! er was een minibar doch er was niets aanwezig !!!!! goed je gaat naar een drinkautomaat en die was buitendienst !!! nergens dus kon je aan water geraken....!!! gevraagd aan de receptie en ja daar kon de receptionist ons een flesje bezorgen van 250cc tegen de prijs van €1,5 ... 2) er is ontbijt voorzien van 06:00 tot 10:00 om 08:00 midden in dus was bijna alles op en werd niet aangevuld.... 3) wanneer je tv opzette geen bvn te bespeuren alleen Spaanse zenders

de architectuur van het gebouw de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2017

de ligging.

eigenlijk niets

de ligging... in een murw van tijd waren we bij de luchthaven. het hotel zelf zijn architectuur het uitzicht van de kamers het ontbijt was magnifique

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Zeer lawaaierig ventilatiesysteem in de kamers die jammer...

Zeer lawaaierig ventilatiesysteem in de kamers die jammer genoeg niet kan uitgeschakeld worden. Douchesproeier dient dringend hersteld of vervangen te worden.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Shuttlfe was prima, maar tevoren was gezegd dat er een rij...

Inscheijven voor de shuttle naar het vliegveld.

Shuttlfe was prima, maar tevoren was gezegd dat er een rij zou staan en dat wellicht niet iedereen mee kon . Dan moest je een half uur wachten. Inscheijven vooraf deed het hotel niet.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Prima hotel als je op doorreis bent

Geen koffie- en thee faciliteiten op de kamer. Ook bij navraag bij de receptie was dit niet in te regelen. Verder was de minibar niet gevuld.

Prima ontbijt, fijne kamer en grote bedden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Vlakbij vliegveld maar weinig comfort

Minibar niet gevuld; geen glazen op de kamer; kamer veel te warm; matras hard; verbouwing die om 7.30 begint

Personeel vriendelijk. Ruime kamer, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Kamer was prima

Er werd verbouwd op de dag dat we aankwamen (nieuwe entree), waardoor er veel drilboor lawaai was en we het personeel nauwelijks konden verstaan. Niet bepaald ontspannen!

Kamer was prima

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Rustgevend dicht bij de luchthaven

Best op voorhand melden welke terminal je moet zijn, want mij hadden ze aan terminal 1 gezet ipv terminal 2

Super vriendelijk personeel, perfect engelstalig (wat je in Barcelona bijna niet tegen komt). Heel vlotte verbinding met de shuttlebus naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Een hotel voor zakenlui voor kort verblijf.

De eerste nacht hebben ze ons in een 1persoonskamer laten slapen naast de trap en lift wegens volboekt. Na zelf te gaan klagen hebben we de dag daarna een 2persoonskamer gekregen.De locatie viel tegen. Helemaal niks in de buurt behalve industrie. Het ontbijt was ruim voldoende.Ik vond het wel jammer dat we geen vers brood kregen. Zelfs niet na 6 dagen !!!!!! Na al het wandelen had ik een wonde aan de voet opgelopen. Ik vroeg het hotel om een simpele pleister,maar ze konden mij niet helpen. Vond dit toch ook spijtige zaak voor een hotel met 4 sterren.

Het hotel was heel proper. Niks op aan te merken. Een pluim voor de kuisvrouwtjes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima verblijf gehad

De reis vanaf luchthaven naar hotel. Eerst helemaal naar terminal 1 met de schuttelbus en dan nog met het busje. Na een lange reis is dit erg vermoeiend. Standaard vertrekken van terminal 2

Goede verbing vanaf hotel naar luchthaven

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ondermaats voor een 4 sterrenhotel

* onaangename rioolgeur in de badkamer * veel geluidshinder wanneer poetspersoneel om 7u start (deuren maken erg veel lawaai) * afwerking van de kamer: verouderd * ontbijt was triest * ontbijtruimte was vuil

* Mooie inkomhal * Handig de gratis shuttle en de betalende shuttle naar de Rambla * je hoort de vliegtuigen niet * goed bed * warmtelamp in de badkamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

was een goede oplossing voor onze reis de volgende dag
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Het diner en de bediening!!!

ontbijt was erg goed, het diner s'avonds was veel minder, ook werd er erg slecht bediend en een dessertkaart hebben we na er naar gevraagd te hebben nooit gezien, er werd ook niet naar gememoreerd toen we weg gingen!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Kort verblijf, stay over,
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

De shuttle naar Barcelona centrum is relatief duur voor heen en terug €12 pp. dit staat niet duidelijk vermeld. Helaas is er geen metro in de buurt, waardoor je aan de shuttle of de taxi bent gebonden. De laatste shuttle gaat om 22:30 terug naar het hotel. Voor een stad als Barcelona is dit erg vroeg, het avondleven begint om 22:00 uur.

Heerlijk kunnen ontbijten, ruime keuze. Voor onze dochter die niet veel eet (1 boterham/pannenkoek en een glas water), werden geen kosten in rekening gebracht.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

nooit meer

zeer onvriendelijk, onbehulpzaam personeel. We kregen geen babybed op de kamer en vroegen de manager er bij maar die stond ons gewoon uit te lachen met ons vraag. kamers waren niet proper. the shuttle bus naar de luchthaven was van het principe First commes first serves....

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Handig en comfortabel, maar wel zelf eten meenemen.

Het restaurant lijkt nergens op. Echt héél slecht. Gefrituurd vlees, zielige sla, halfbakken frietjes, uitgedroogde kip en koude steak. En in de buurt is er geen alternatief.

Ligging is perfect als je een vroege vlucht moet nemen. Met de shuttle ben je op enkele minuten in de luchthaven. Het zwembad is een plus als afsluiter van je reis.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie en attent personeel.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Zeer vriendelijke ontvangst bij receptie en attent personeel. Ruime kamer, fijne bedden. Personeel in de bar was iets minder attent dan het personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Een vakantie waar ik enorm van genoten heb door het fantastische zwembad en prachtige hotel!

De prijs-kwaliteit was slecht, ontbijt en andere maaltijden veel te duur voor wat het maar is. Had ik geweten dat het de zondag zo druk was aan het zwembad, had ik enkel gedurende de week geboekt. Je moest vechten voor een plaatsje aan het zwembad. De toiletten zijn ook ver van het zwembad (binnen in hotel) en je moet je telkens terug aankleden om in het hotel binnen te gaan. 48 euro voor twee personen heen en terug naar de pier was ook nogal duur aangezien het maar een stap ver is met een shuttle. Wel spijtig dat het zwembad maar open was tussen 10u en 20u. Persoonlijk vond ik dat er koffie en thee ontbrak in de kamer of gang.

We gingen enkel voor het zwembad en de zon en het was super meegevallen. De fitness is ook een leuke extra. Het ontbijt was wel zeer uitgebreid en lekker. Bij roomservice moet je nooit lang wachten op je eten. De bedden zijn ook zalig om in te slapen. De badkamer en kamer was zeer proper en net groot genoeg. Er zijn verschillende liften zodat je snel naar boven kan. Prachtige inkomhal en receptie! Ik kom hier zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Mooi hotel, maar service kan beter.
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Geen voorzieningen op de kamer voor koffie en thee. Minibar was ook niet gevuld. Geen ontbijt bij kamerprijs inbegrepen en dat mag eigenlijk wel standaard zijn bij zo'n hotel. Transfer naar luchthaven belabberd. Als er zoveel mensen zijn zorg je voor taxi's of een extra busje.

Locatie en kamerindeling super.

Zeer vriendelijk, hotel Airport shutte perfect

Zeer vriendelijk, hotel Airport shutte perfect

Gewoon 'n heerlijk accomodatie en fijn zwembad

Heerlijk rustig gelegen en prima verbinding met luchthaven en buslijn 65 naar Plaça d'España en verder met H12. Zwembad is helemaal prima.

riool lucht in sanitaire

riool lucht in sanitaire

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

ontbijt was goed

ontbijt was goed

Kleine schades

Mooie kamers met veel kleine extras

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ligging bij vliegveld

Ligging bij vliegveld

shuttle luchthaven

shuttle luchthaven

Restaurant zag er niet zo mooi uit, maar het eten was wel goed.

Kamers met een heel groot bed! Super

Hotel goed voor 1 nacht als je een vroege vlucht

prijs / kwaliteit

gratis shuttle naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Mooie ruime kamer.

Vrouw aan receptie beetje chagrijnig. Minibar niet gevuld.

Mooie ruime kamer. Fijne bedden. Prima shuttle service naar AirPort.

Redelijk maar functioneel voor airport

Kamer niet gecontroleerd voor onze komst, ijskastdeur kapot, tv niet werkend maar dit werd snel gerepareerd.

Goed ontbijt en airport shuttle

Ontbijt erg uitgebreid

Ontbijt erg uitgebreid

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Kamer

Ontvangst

Kamer

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Garagefaciliteit

Er kwam ‘s nachts iemand binnen

Garagefaciliteit

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

had veel problemen met de douche/ Badkamer

had veel problemen met de douche/ Badkamer

Gelukkig was het maar voor 1 nacht!

Het bed was slecht, de kussens waren slecht, er was een rokersgeur in de badkamer, vloer was niet volledig gelegd (laminaat)

Dichtbij de luchthaven

• Beoordeeld op: 8 december 2017

prima hotel voor overnachting in verband met vroege terugvlucht de volgende ochtend

Restaurant, zalmburger was onder de maat

Goede shuttle verbinding naar vliegveld (24/7)

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Perfecte locatie voor doorreis

Inrichting van het restaurant. Erg kill wat niet voor het eten geldt.

De locatie van het hotel nabij het vliegveld en de gratis shuttle dienst

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Niet bevallen.
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Kwaliteit - prijs ERG slecht.

Geen ontbijt inclusief. Men kon zelfs geen koffie drinken aan de bar (gesloten)

• Beoordeeld op: 12 november 2017

helemaal goed: aanrader

Buiten de drukte van Barcelona, maar met de bus (65) in twintig minuten op de Plaza d'España. Prima ontbijt en idem restaurant.

Top hotel

Zeer vriendelijk,professionel personeel,goede kamer,top bedden,dichtbij het vlieghaven,gratis vervoer tot de terminals,zeer lekker restaurant

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ontbijt zeer goed

Ontbijt zeer goed

Rustig

Het hotel was vrij prijzig voor 1 nacht zonder ontbijt.

De kamer en de koffie

Oké

Badkamer

Tijdens het boeken werd iets anders toegezegd en ter plekke...

Tijdens het boeken werd iets anders toegezegd en ter plekke iets anders

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima ontbijt

Weinig keuze in roomservice en ook geen drinken in de mini bar. Badkamer heeft onderhoud nodig. Kapotte douche kop

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

goed ontbijt, vriendelijke bediening.

goed ontbijt, vriendelijke bediening. Luchthaven vervoer

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf, zou het ook voor meerder dagen kunnen boeken.

Ontbijt was niet bijzonder.

Heerlijke bedden, personeel vriendelijk en behulpzaam .

Kort maar goed

Geen opmerkingen

Bedcomfort

Perfect in between hotel
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

Vriendelijk klant gericht. Prima hotel voor een vroege vlucht of late aankomst. Leuk restaurant met speeltuin op 1,5 km van hotel.

Conveniënt hotel vlakbij de luchthaven

40 min wachten op de shuttle

Zwembad was heerlijk

Goed, barcelona goed te bereiken

De bar

Nette kamer.

Ontbijt was te duur, €20,-- pp.

Nette kamer.

Dicht bij de luchthaven en de oude stad

eigenlijk niets

Dicht bij de luchthaven en de oude stad

Kamers ruim.

Eitjes

Kamers ruim. Goede grote bedden. Ontbijt goed.

Zwembad

Locatie midden op industrie terrein naast warehous van Amazon

Zwembad

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

shuttle naar airport

ontbijt verouderd hotel

shuttle naar airport

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Leuk hotel om tot rust te komen!

Restaurant

Mooi groot zwembad, ruim modern hotel

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

De bedden.

De bedden.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

goed verblijf
    • Deluxe Driepersoonskamer (3 volwassenen)

vriendelijk personeel, de hygiene is heel goed, de shuttle bus van en naar vliegveld is goed geregeld, tevens de shuttlebus naar het centrum is top

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Nette kamers met goede badkamer