Beoordelingen over Hotel Bahía Calpe by Pierre & Vacances 4-sterren

Avenida de Valencia, 24, 03710 Calpe, Spanje

#8 van de 13 hotels in Calpe

De ligging is fantastisch

Ongeïnteresseerd receptie personeel. Geen welkom, niets. Vroegen naar evt upgrade met uitzicht op zee. We hadden een mooie kamer zo werd verteld. Bleek zeer gewone kamer met uitzicht op daken en in de verte de zee. Hier moet veel verbeteren!!!

De ligging is fantastisch

• Beoordeeld op: 6 september 2018

ontgoochelend, meer kwaliteit voor gevraagde prijs verwacht (foto's op website mooier dan realiteit)
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

geen handdoeken bij de zwembaden, geen parasols fitness, uitermate beperkt te weinig personeel bij het afruimen van de tafels (ontbijt)

ligging : kort bij strand

Prijs kwaliteit

Veel geld voor propere kamer maar zonder iets van luxe, te kleine tv, geen water op de kamer, je kan eens geen koffietje maken. Suitopus was goedkoper en hadden meer comfort op de kamer en ontbijt voor dat geld. Garage kosten komen er dan ook nog eens bij.

Steeds proper gekuiste kamer.

De kamer was uitstekend met zicht op zee
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De grootte van het terras. Er kon amper een stoel staan. We hadden een kamer met zicht op zee maar gelegen aan de hoek van het gebouw waardoor het terras minimaal was. We hebben ook een paar nachten last gehad van geluidshinder als gevolg van jonge hotelgasten die het nodig vonden om op de kamer een feestje te bouwen tot vroeg in de ochtend. Op zaterdagavond was er ook vrij veel lawaai op de straat

De kamer was uitstekend met zicht op zee Het ontbijt was top. Je kon niets bedenken dat er niet was.

S

We hadden een 3 persoons kamer. Het twee persoons bed was hard, maar de stretcher was rampzalig. De vering kwam er door heen waardoor je niet normaal kon slapen je continu wakker werd van pijn in je lichaam. Voor de derde persoon betaalde je gewoon de volle mep. Daarnaast was er geluidsoverlast. Vrijdag bij aankomst is dit direct gemeld bij de receptie, de receptie vertelde dat ze vrijdag om 8 uur zouden stoppen, zaterdag ochtend om 8 uur waren ze direct weer bezig. Terug gegaan naar de receptie, ze namen de klacht niet echt serieus, op dezelfde gang wilde ze een andere kamer aanbieden die vervolgens veel kleiner. Met 3 personen is dat ook niet fijn. Wat vooral vervelend was is dat het personeel niet begripvol reageert op het moment dat je vertelt dat er klachten zijn.

Her zwmebad met uitzicht op her dak van het hotel is prachtig.

De ligzetels en het zwembad op het dak met prachtig uitzicht...

Ik miste wel een gezellige bar ‘s avonds.

De ligzetels en het zwembad op het dak met prachtig uitzicht op de zee! Het eten was heel lekker vooral de chocoladefontein was heerlijk!

Goed ontbijt buffet met veel keuze.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Goed ontbijt buffet met veel keuze. Ligging 30 meter van het strand. Direct uitzicht direct op het strand en de rots. Aardig personeel. Eigen parkeer garage (vanaf 7 dagen maar 7,80 per dag).

Nette kamer , super ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Was jammer dat je pas vanaf 8.00 kunt ontbijten. Laatste dag eigenlijk ontbijt voor niets betaald want hadden vroege vlucht.

Nette kamer , super ontbijt. Aardig personeel. Prachtige ligging. Zeezicht. Strand beneden. Gezellige winkelstraatjes. Kortom na tweede keer nog steeds tevreden en een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

ingang voor rolstoelgebruikers, als ik alleen ben kan ik de deur van de buitenzijde niet openen en dan binnen rijden. Misschien elektrisch maken?

Omgang met personeel was goed, situatie waar het hotel gelegen goed.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Fantastische lokatie in Calpe .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Talenkennis frans en Engels vh personeel is niet goed : De communicatie verloopt soms niet vlot genoeg .

Vlak aan het strand. Zwembad op bovenste verdieping . Hygiëne perfect . Uitgebreid ontbijt , avond-buffet. Goede eigen parkeergarage ondergronds .

Prachtig hotel op perfecte locatie

Niet van toepassing

perfecte locatie, prachtig hotel, groot balkon, heerlijk ontbijt, fijne ontvangst, heerlijke bedden, mooi zwembad. Zou zo weer gaan

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Aangenaam

Parking was moeilijk in en uit te rijden,probleem hebben we ervaren bij meerdere parkings in Spanje. Ook dienden we 10€ per dag te betalen hiervoor,was prettiger geweest als dat gratis was.

Het ontbijt was prima,mooi uitzicht van uit kamer en ook vanaf het dakterras. Ligging direct aan het strand en het centrum

Prachtig hotel en goede ligging !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Fantastisch ontbijt. Prachtig uitzicht (zeezicht) Mogelijkheid om je auto in gagrage onder hotel te parkeren voor 10 euro per dag. Prima locatie !

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kort verblijf calpe

Zwembaden zijn niet groot. Goed voor buiten het seizoen, maar waarschijnlijk wel krap in de zomer. Kamers zijn ok, maar weinig extras.

Goede ligging. De receptie is altijd bemand. Alles is proper.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

alles binnen het hotel was heerlijk alleen ga ik niet meer...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

enkele parasols niet te vinden....

alles binnen het hotel was heerlijk alleen ga ik niet meer terug omwille dat er nergens een parasol te vinden was en ik heb zonneallergie,kon dus kon ik niet genieten om boven aan het mooie zwembad te liggen ....dat vond ik heel spijtig .

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Jammer dat de ruimte van de sportfaciliteiten erg klein en beperkt was.

Ligging direct aan zee Netheid van het hotel Mooi zwembad op het dakterras met een schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Was een tophotel met een toplocatie.

Ze waren er aan het werken en begonnen 's morgens al heel vroeg dus dat gaf wel wat geluidsoverlast plus het feit we aan de vuilbakcontainers zaten en deze werden ook op regelmatige basis geledigd en dat hoorde je soms ook wel. Maar ik slaap met oorstoppen, dus ik had er minder last van :-)

Was een zeer mooi hotel op een toplocatie. We hebben er alleen ontbeten, maar dit was zeer uitgebreid en lekker. Personeel was heel vriendelijk, de kamers proper en modern ingericht. Ook ruime kamers en de gordijnen lieten 's morgens geen licht door. Dit is voor mij zeker een pluspunt. Ook een zeer ruim terras. Hotel is zeker wel een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zeer goed hotel, mooi uitzicht over de zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zeer goed hotel, mooi uitzicht over de zee. Kamers zeer proper en alle faciliteiten waren aanwezig. Hebben er wel niet ontbeten, dit deden we bij de locals buiten op een terrasje in de ochtendzon

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prachtig verblijf . Wij komen terug.

Niets viel ons tegen

Zeer goed ontbijtbuffet. Dinner ook super . Calpe diem (zwembad bovenaan) super. Mooie kamer met zeezicht. Vriendelijk personeel ! Goede garage.

Zeer goed en alles verder in orde

Wij mogen van niets klagen

Voor ons was alles in orde uitgezonderd de koelkast was van niets voorzien, maar wij hebben er zelf iets in gestoken dus geen probleem. Een sleutel van de slaapkamer werkte niet bij het binnen gaan.

Aangenaam voor een korte periode, Calpe heeft echter veel betere hotels voor betere prijzen

Het zwembad op het dakterras, het was ijskoud, de ligstoelen waren vuil en er zat ongedierte (zoals meerdere teken) dit is eigenlijk ongehoord...

Het was een ruime kamer, met een balcon waar je savonds nog even gezellig buiten kon zitten.

Even bijkomen in alle rust aan de kust in de Spaanse zon.

Calpe is niet een echt wervelende badplaats. Maar voor korte trip naar de zon is het OK. Veel ouderen. Maar Denia (winkels, haven, restaurants) en Altea (strand en restaurants) op korte rijafstand.

Hotel aan de kust. Leuk dakterras met ligbedden. Mooi uitzicht. Klein zwembad. Prima bar (met hapjes) hele dag geopend. Acceptabele prijzen. Erg vriendelijk personeel. In oktober zon van 10 tot 19 uur

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Kamer en badkamer ok en proper.

Geen parasols aan het zwembad. Muziek staat iets te luid op het dakterras.

Kamer en badkamer ok en proper. Het zou wel fijn zijn om koffie en thee te kunnen zetten in de kamer. Ontbijt duur voor wat het is, vlakbij zijn verschillende koffiehuisjes waar je lekker en goedkoop kan ontbijten. Zwembad en bar op het dak zijn super, prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, ... Enige minpunt: geen parasols ( onbegrijpelijk voor deze zonnige bestemming ) !

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima hotel met goede voorzieningen, wat dat betreft 4sterren waard

Zoals in praktisch heel Spanje en andere Zuid-Europese landen: hotelkamers en/of appartementen zijn er in de regel altijd vreselijk gehorig vanwege o.a. de plavuizen vloeren. Buren hoor je altijd lopen en schuiven van stoelen en bedden e.d. is heel irritant. Onbegrijpelijk: kamerpersoneel begon elke dag al rond 8.15u met schoonmaken van verlaten kamers en dus dat irritante geschuif met dito herrie! Kortom: een wekker heb je niet nodig.

De ligging van het hotel is perfect: direct aan strand en praktisch in het centrum van Calpe, de grote winkelstraat ligt om de hoek. De standaardkamer was ruim, schoon en met uitstekende bedden. De badkamer ook ruim, schoon en voorzien van alle benodigdheden. De rooftopbar met zwembad is een mooie extra voorziening met uiteraard geweldig uitzicht over zee.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

denk dat ik een ander hotel ga zoeken
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

wifi was waardeloos ( heb wifi van solymar gebruikt lag een 50 tal meters verder, maar was veel beter )en volgens bahia waren de kamers vernieuwd,maar ik denk dat ze er nog aan moesten beginnen, deurposten beschadigd,terras deur glas gebroken,maar 3 liften op zoveel kamers,ontbijt zou anders ingericht moeten worden(op deze manier zoals zij dat doen , staat iedereen mekaar in de weg.)

de ligging aan het strand

Tophotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De plekken in de parkeergarage zijn erg smal.

Werkelijk een prachtig hotel. Neem een kamer met zeezicht, dat is echt de moeite waard! Wij hebben zelden zo lekker geslapen in een hotel als hier. De rooftop bar en bijbehorende zwembad zagen er leuk uit maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

Prima verblijf maar een week is meer dan genoeg.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De zakelijkheid en de bar die door personeels gebrek nauwelijks bezet was. Op een onlogische plek.

dicht bij het strand, een minuutje lopen! De kamers waren prima. Bar op de 8e etage was uitstekend.

schitterend uitzicht vanuit de kamer, je kijkt direct uit op...
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt is heel goed, maar door de hoeveelheid mensen lijkt het op een vreetschuur. Jammer maar kan ook niet anders met zoveel mensen. Het zwembad beneden ligt wat ongezellig en boven is het aan de kleine kant.

schitterend uitzicht vanuit de kamer, je kijkt direct uit op het strand en de zee (ligt op 50 mtr). Het dakterras is geweldig maar niet als het meer dan 30 graden is. Eind van de dag hebben wij er genoten met een drankje.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

geweldige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamers zijn wat mij betreft aan renovatie toe.

Ideale ligging van hotel, prachtig zwembad met bar boven op het dak, heerlijk. goede parkeer mogelijkheid.

Goede ligging, ideaal voor een weekje verblijf in Calpe

Zwembad opent slechts om 10 uur. Personeel in het restaurant loopt niet echt over van enig enthoesiasme. Honden toegelaten waardoor af en toe een "blafconcert" ontstaat.

Ligging prima. Receptie: prima onthaal, zeker Elisabeth. Parkeergarage onder het hotel

Jammer

Mensen kunnen geen Engels. Jammer dat je handdoeken 1x per 3 dagen werden gewisseld. Of je moest er voor betalen extra.

De ligging kort bij het strand.

Qua prijs kwaliteit verhouding viel het eten tegen had beter...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Dat de kamer niet schoon was en dat er op diverse plaatsen in de badkamer schimmel plekken zaten

Qua prijs kwaliteit verhouding viel het eten tegen had beter verwacht voor een 4sterren Hotel.

Locatie goed, fenomenaal uitzicht vanaf het dak, alleen eerder een drie sterren hotel ipv 4 sterren.

Ik vond het geen vier sterren waard maar eerder drie sterren. Kluis moet je apart betalen. Ontbijt was wel oké maar niet in verhouding met andere 4 sterren hotels. Het gebouw is verouderd. Het was niet schoon genoeg voor een 4 sterren hotel. Er was een mierenplaag in de slaapkamer.

Locatie is goed. Roof pool heeft een fenomenaal uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De douche. Was verouderd en vies. Het bad was apart en was wel proper maar de douche is dringend aan vervanging toe !

Een grote kamer en een mooi zeezicht

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Hygiene, ontbijt liet echt te wensen over voor een 4**** hotel! 3 kleine liften en alles moet je betalen zelfs het gebruik van de kluis! Kamers verouderd en bad met plastiek douchegordijn!

Op het dak bij het zwembad is het lekker fris om even te zitten met een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

subliem
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De wifi kon wel niet in de kamer maar beneden in de hall, meer investeren daarin dus. De fitness bestond uit drie trx die te hoog gehangen waren en twee fietsen een drukbank en een 2 steps, daar misschien ook wat aan doen. de eetzaal was eigenlijk best wel zoeken wat wat was twee soorten paella bv ene stond links en was met vis andere rechts en enkel met groenten en vlees, misschien kleine briefing als men toekomt.Savonds geen koffie of thee te verkrijgen na eten in het restaurant. Half pension moest men wel savonds telkens de drank bijbetalen wat jammer is.

Het zicht was uitstekend, het zwembad op het dak een aanrader, personeel zeer vriendelijk en houd rekening met de wensen van de mensen; beste kamer is op de bovenste verdieping dus zevende.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Hotel direct aan het strand.

Groot hotel, direct aan het strand en de boulevard. Zeer nette kamers met balkon. Je kunt je auto parkeren onder het hotel voor 10 euro per dag. Winkelstraat om de hoek. Veel winkels in de buurt, restaurants en natuurlijk het strand. Wifi werkt uitstekend. Vriendelijk personeel wat goed engels spreekt. Ontbijt kan ik niet beoordelen. Wij hebben om de hoek in een restaurantje ontbeten.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Netheid van de badkamer (schimmels in de voegen à het bad) en de slaapkamer. Half-pension was eveneens benedenmaats. Wij vroegen ons af of wij wel in het juiste hotel waren aangekomen! Hebben wel gehoord dat er betere kamers zijn.

OK voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer aan renovatie toe. Vuilnisbakje in badkamer kapot; mini-bar niet opgevuld en koelde bijna niet. Hygiëne niet 100% OK. TV werkte niet. Ventilatie in badkamer werkte niet.

Goed gelegen. Mooi uitzicht op de zee! Ontbijt was OK zonder meer. Kamer redelijk geluiddicht. Vriendelijk personeel. Later uitchecken en enkele uren langer in de garage staan was geen probleem (dit wel in het laagseizoen).

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ontbijt zeer ok, vriendelijke bediening.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer met zeezicht kan niet slecht zijn! Kamer en badkamer zijn ruim, maar geven een versleten indruk. Zeker in de badkamer is wat schimmel te bespeuren zeker waar de siliconezettingen versleten zijn. Minibarkoeling werkt niet, ondanks de aansluiting. Dit was, bevestigd door het poetspersoneel, identiek in alle kamers. Te vervangen!!

Ontbijt zeer ok, vriendelijke bediening. receptie ook zeer ok. Het nieuwe dakterras met zwembad, ligbedden, en bar was waarlijk het meest fantastische aan het hotel. Uitzonderlijk zicht over de baai van Calpe. Prijzen voor "drinks en food" op het dakterras aan de gunstige zijde.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Prima hotel.

Op de 7e verdieping deed de glazen afscheiding van het balkon wel even schrikken.prima

Zeer goed hotel met veel voorzieningen. Twee zwembaden waarvan een op het dak. Op het dak ook een bar met een adembenemend uitzicht over de baai.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

geslaagd verlof
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

harde bedden, ongezellige ligging van het zwembad

zeer vriendelijk personeel, heel uitgebreide en verse buffetten zowel ontbijt als avondmaal, prachtige ligging

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Defecte airco in de kamer bij aankomst, na beetje aandringen...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Defecte airco in de kamer bij aankomst, na beetje aandringen toch na een uurtje opgelost.. Bijbetalen voor het kluisje toch een beetje teveel van het goede.. 4 sterren ??..

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Weinig activiteit dit moet je zelf zoeken buiten het hotel/ geen lunchpakket

Slechte matrassen , geen lunchpakket aanwezig als je een dag weggaat of heel vroeg uit checkt je hebt het tenslotte voor die ochtend ook al betaald. Geen excursies voor Nederlanders zijn naar ander hotel gegaan tui, sunweb daar voor.Geen activiteit als muziek avond of wat leuks iets gezelligs. Personeel is vriendelijk.Tax is erg duur je kunt beter met een busje gaan die rijden vanaf 7.00 uur of vragen in andere hotels of er plaats is in hun bus wanneer je op eigen gelegenheid op vakantie bent en naar vliegveld moet reizen dat was in ons geval zo.

Het ontbijt was goed,maar wanneer je op excursies ging of je moest heel vroeg uit checken dan kon je alleen op een kopje koffie rekenen maar er was geen lunchpakket aanwezig zoals in andere hotels en dat viel ons tegen.Personeel vriendelijk.kamers zijn schoon netjes.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

gewoon heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

wat wij spijtig vinden ,was dat er gerookt werd op het terras, als het raam open staat komt de sigaretten geur van de geburen de kamer binnen dit is wel storend.Maar dat is dan ook het enigen negatief puntje . voor de rest alles positief

prachtig uitzicht en geen lawaaihinder, ontbijt was goed, alles wat je moet hebben was er ,wij komen zeker terug naar dit hotel.

Was niet Proper

Zeeeeer goed

Te druk. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het eten 's avonds. 's Morgens was het beter.

De kamer

• Beoordeeld op: 12 september 2018

gewoon goed! vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

het zwembad op de eerste verdieping ligt er maar wat verlaten bij, geen bar, geen personeel, weinig aankleding...

lekker ontbijt en ruime kamer.

Voor de betaalde prijs mocht de hygiëne beter

Het niet zo proper en onverzorgd uitzien van slaapkamer en gang

Direct aan de boulevard bij de zee.

Groot hotel

Uitzicht op zee en locatie aan boulevard

Perfecte vakantie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Heerlijk hotel, perfecte locatie en super verzorgd!

totaal geen rekening houden met de wens van de gasten.

de informatie over een mogelijke geluids overlast vanwegen feesten

schoon

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Fantastisch verblijf we komen zeker nog terug.

Heerlijk ontbijtbuffet, hotel mooi gelegen een echte aanrader

het ontbijt was niet goed, uitgedroogd fruit.

het ontbijt was niet goed, uitgedroogd fruit. Comfort was geen 4 sterren waard vergeleken met een andere hotel waar vrienden zaten.

Perfect zoals een ontspannend verlof hoeft te zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Er is mij niets tegen gevallen.

Het hotel heeft alles om tot rust te komen. Het ontbijt was perfect, alles was voorzien voor elk wat wils.

Super locatie

Schade in de parkeer garage waar niet op gereageerd. Is

Super locatie

1x schone handdoeken in 3 dagen is net te weinig

De locatie is prima

Leuke plaats calpe met mooie stranden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Personeel was niet zo behulpzaam

Mooi hotel mer kamers uitzicht oo zee. Mooi zwembad op dak. Uitgebreid ontbijtbuffer

Lawaai snachts van uitgaanspubliek en in de dag werken naast...

Lawaai snachts van uitgaanspubliek en in de dag werken naast het hotel.

Heerlijk, voor herhaling vatbaar

Honden in het hotel

Het dakterras en de liggingvan het hotel

Watertemperatuur van bad slecht te regelen

Watertemperatuur van bad slecht te regelen

De ligging en de mooie grote kamer en het fantastisch ontbijt

De ligging en de mooie grote kamer en het fantastisch ontbijt

Prima kamer wn buffet, maar er valt wel wat te verbeteren

Slechte fitness en programmering liften heel slecht. Rijen wachtenden

Prima buffet

het was een prettig verblijf met mooi uitzicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

de prachtige lounge met zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Uitstekend, prima

Geen opmerking

De ruime kamer met uitzicht op zee en de vriendelijkheid van de receptie.

Ik ben rolstoelgebruiker en had een aangepaste kamer gevraagd maar bij het inchecken was deze niet vrij. Ik heb die de dag erna gekregen.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Fijn hotel met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het zwembad op het dak was fantastisch. De mogelijkheid om per dag te beslissen dat je wil ontbijten. En het ontbijt was goed, veel keuze.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

De ligging centraal in de stad (alle faciliteiten direct in...

De ligging centraal in de stad (alle faciliteiten direct in de buurt) en 50 meter van het strand. Vriendelijke bediening en ontbijt is goed.

Geen oordeel

Zeer goede ligging

Fijn hotel wat voldoet aan de beschrijving.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Betalen voor de parkeergarage van het hotel.

Super ontbijt. Dicht bij het strand. Nette schone kamer. Leuke bar met Klein zwembad op het Dak.

Goed jammer van het bufet

Het bufet van het avondeten vonden wij slecht

Ontbijt was goed kamers waren ook goed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Beste strandligging van Calpe, kamer met zeezicht. Top vakantie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De beste ligging en strand van Calpe, uiterst vriendelijk personeel. Schone kamers met zeezicht. Ondergrondse parking. Beste prijs.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

7 dagen eigenlijk te kort