Beoordelingen over Hotel Bahia 4-sterren

Avenida Peguera, 81, 07160 Paguera, Spanje

#12 van de 30 hotels in Paguera

Klassiek met zee op afstand

Geen/weinig schaduw bij het zwembad. Geen uitleg over ontbijt of hotel gehad (zo bleek er bij ons laatste ontbijt dat er gewoon gebakken ei te bestellen viel). Lastig parkeren bij hotel

Dicht bij zee

Absolute aanrader.

Geen eigen parking en weinig parkeergelegenheid in de buurt. Maar we waren daar dan ook in het hoogseizoen.

Prachtig kader ; zeer mooi hotel en prima zwembad; ook supervriendelijk personeel.

Charmant hotel

Persoonlijk vind ik de bedden te hard, en ik vind het diner in het hotel minder goed.

Kleinschalig, erg service gericht. Men doet we alles aan om je het ultieme vakantiegevoel te laten beleven.

Goed hotel met goede locatie dicht bij strand!

Onze kamer zat onder de ontbijtzaal, waardoor wij het geschuif van stoelen goed hoorde in de ochtend.. goede wekker dat wel ;) jammer dat iedereen met handdoeken de ligbedjes bezet hield zonder aanwezig te zijn...

Locatie goed. Zwembad netjes.

Ontbijt was zeker in orde, wel prijselijk nl 15 euro per...

Slechte matras. Hygiene kon beter....heel oppervlakkig gepoetst. Hotel is aan renovatie toe.

Ontbijt was zeker in orde, wel prijselijk nl 15 euro per persoon. Goed gelegen, kort bij strand.

Ik kom hier zeker terug.

Het hotel is wat gedateerd. Er zijn veel trapjes en opstapjes die voor ouderen wat moeilijk zijn. Ook het sanitair zou gerenoveerd moeten worden. Liever een grote inloopdouche dan een bad. Bedden zijn goed maar het zou prettiger zijn als het hotel meer tweepersoonsbedden zou aanbieden.

Het ontbijt is een zeer uitgebreid buffet met bediening aan de tafel. Je kunt altijd extra eten zoals scrambled eggs bijbestellen. De tafels zijn keurig gedekt met schone tafelkleden. Kamer heeft een klein mini koelkastje, tv en kluis (tegen betaling)

Zeer teleurstellend.

Als je binnenkomt ziet het er op het eerste oog gezellig uit totdat jje ingecheckt bent. Lawaai tot laat in de nacht van binnenkomende en vertrekkende groepen gasten, sauna, en airco kapot, gedateerde kamers, lawaai van koelsysteem keuken die structureel aan en uit slaat in de nacht, geen parkeerplek dus betaald parkeren in de garage, persoonlijke service ontbreekt. Alles wat je denkt te boeken (adverteren ze mee) wordt niet geleverd. We hadden bij boeking verteld dat het om onze trouwjubileum ging. was geen enkele acht op geslagen. Kregen zelfs 2x1 persoonskamers die mijlen ver uit elkaar lagen. Eerlijke communicatie ontbrak aan alle kanten en onze klachten begrepen ze maar zo was het nu eenmaal. We moesten het accepteren want dit was een non-refundabel boeking zo werd ons gezegd. Wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke bedoening. Kreeg na veel gedoe een ventilator naast mijn bed die zoveel herrie en wind maakte dat er niet mee te slapen viel. We zijn na 1 slapeloze nacht oververmoeid en teleurgesteld vertrokken terwijl we voor 8 nachten hadden geboekt en op een romantische zorgeloze honeymoon hadden gerekend. We kregen ons geld van resterende nachten terug van het hotel toen we dreigden de politie te bellen. Regelrechte nachtmerrie. Onze hele hongerloon in duigen gevallen. Nu moesten we ipv vakantie genieten, dagelijks zoeken naar andere accomodatie want alles zat of vol of was veel te duur.

Vlakbij mooie baai

Prettig verblif, ik ga hier zeker nog een keer terug bi een bezoek aan Mallorca.

Sauna en binnenzwembad werden verbouwd tijdens mijn verblijf. Ter compensatie kreeg ik elke avond gratis warm eten, een keurige oplossing voor dit ongemak.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Uitstekend hotel me een prettig "familiehotel" gevoel.

De kamer was uitstekend. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De locatie was voor ons perfect gelegen. Dichtbij de start van de wandelvierdaagse van Mallorca. Vanuit dit hotel ben je ook zo lopend in het centrum van Paguera.

Comfortabel verblijf in sfeervol hotel

Met de handdoeken in de badkamer kan je je nauwelijks afdrogen( waarschijnlijk een wasverzachter) Verder niets te klagen

Het is een sfeervol hotel aan het einde/ begin van de boulevard. Vanaf het terras kan je de zee zien en horen. Het ontbijt was uitgebreid, voor ieder wat wils. De kamers hebben een balkon( ruim) met zee of tuinzicht en de bedden zijn prima. De eigenaar is zelf vegetarisch en houdt dus in zijn restaurant rekening met mensen die dat ook zijn. Buiten een prachtig zwembad in de maak ( zal na Pasen wel klaar zijn) en binnen een mooie Spa die ook bijna af was.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Super leuk en gezellige omgeving.

Kamers waren verzorgd ,badhanddoeken namen geen vocht op na een douche. Nachts ramen openzetten vanwege de warmte is niet mogelijk, teveel muggen! Locatie zeer goed en personeel vriendelijk. Eten was uitstekend. Een aanrader , dicht bij het strand en leuke winkelstraat.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Handige locatie bij een leuk strandje in rustiger hoek van een drukke badplaats.

Voor ons was het bed wat te hard. Weinig bewegingsvrijheid in de kamer. Daarentegen ruim eigen terras en groot gemenschappelijk terras en grote tuin rond hotel. Ruime lobby en bar.

Mooi groot balkon. Gezellig strandje voor de deur met leuke strandtenten. Heerlijk warm en rustig binnen zwembad. Heerlijk avondeten met zorg klaargemaakt (geen massabuffet).

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Fijne strandvakantie, waarbij je in het hotel een oogje moet dichtknijpen

Alles in het hotel is oud en kapot. Auto kun je amper parkeren (parkeerplaats bijna altijd vol), kluisje op kamer was er wel maar zonder sleutel en de flatscreen was nog kleiner dan een I Pad mini.....

ligging centraal en zeer dicht bij strand. Ook goed zwembad en ontbijt.

Oase in Duits toerisme

Peguera zelf is erg toeristisch met bijbehorende toeristenwinkeltjes en menukaarten. Er is een aantal goede Spaanse restaurants. Voor de jeugd is er weinig te beleven. De enige discotheek draait Duitse hits.

Hotel Bahia is een heerlijk familiehotel in koloniale stijl. Zodra je de poort achter je sluit waan je je in een andere wereld dan daarbuiten. Het heeft (een beetje vergane) grandeur. De kamers zijn ruim en schoon, de airconditioning is stil en het zwembad is groot genoeg met voldoende ligbedden en parasols. Dit hotel trekt een type gasten dat niet in alle vroegte een handdoek op een bedje legt. Het is er beschaafd en rustig. Het ontbijt is goed en de bar is erg gezellig. Het strand is aan de overkant van de boulevard.

Prima hotel voor een kort verblijf!

De kamer viel tegen. Je verwacht meer sfeer, comfort en luxe voor de forse prijs. De kamers zijn flink verouderd. Toe aan een renovatie. Gasten hielden de ligbedden al van de ochtend vroeg met badlakens bezet. Dat is vreselijk irritant. Daar zou een beleid op moeten komen. Ga je meer dan 30 minuten weg neem dan je handdoek en spullen mee. Als je te laat bent is er geen ligbed meer beschikbaar.

Het ontbijt en het diner waren goed. Locatie is perfect. Hotel met mooie uitstraling. Kleinschalig. Je krijgt een vaste tafel toegewezen gedurende je hele verblijf, dat vonden wij wel prettig.

Een leuk verblijf met prima keuken

Badkamer is aan opfrisbeurt toe

Het ontbijt is voldoende gevarieerd voor een kort verblijf. Het versgeperste appelsiensap is zeker een pluspunt. Erg verrassend zijn de avondmalen: superlekker, mooie presentatie, apart (aardappelsoep met truffel, quinoa), keuze vis/vlees Zeer goed gemixte cocktails voor een mooie prijs(6,5€): de munt wordt vers uit de tuin geknipt Ook de stijl van het hotel is heel leuk

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Klassiek familiehotel in het mooiere groene gedeelte van Peguera. Smaakvolle inrichting.

Bed had geen goede hoofdsteun (kamer 301) en de kussens waren dun. Bij de boeking is onduidelijkheid ontstaan over het al dan niet inbegrepen zijn van het ontbijt en het hotel hanteert verschillende prijzen voor hetzelfde buffet. Hierdoor ontstonden weer problemen bij de afrekening.

Goede ligging en de gasten waren aangenaam en wellevend. Mooi groot zwembad. De kamers op de 1e verdieping (voor en achter) liggen het best

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Ontspannende, zonnige vakantie.

Heerlijk ontbijt. Alles aanwezig (vers fruitsap, eieren op alle soorten wijze, ..). Handdoeken ter beschikking om aan het zwembad te zitten.Slechts 5 min. wandelen tot het strand. Tal van kleine supermarktjes en broodjeszaken op de boulevard. Lekkere restaurantjes, die we vooraf bekeken via tripadvisor.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Elegante accomodatie

De bedden waren niet zo comfortabel. De omgeving van het hotel is ingericht op massa toerisme. Wij vinden dit grote zonde van een prachtig vissersdorp als Peguera. Mar y Mar is een leuk restaurant en Casa Rustica (einde drukke winkelstraat) is een leuk restaurant waar je mooie gerechten ontvangt en persoonlijke aandacht.

Een lekker ontbijt voor elk wat wils. Personeel is uitstekend, uiterst vriendelijk. Een mooi zwembad. De tuin is goed onderhouden en oase van rust naast de drukke winkelstraat. Een paar stappen zetten en je zwemt heerlijk in de zee.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Gezellige relaxt hotel.

Ontbijtzaal is ongezellig, en het fruit was vaak te oud. 1 ober zeikt aldoor dat je aan dezelfde tafel moet gaan zitten, wat een onzin. Zwembad ligt aan de weg, maar ik vond dat niet heel storend. Muziek in, en relaxen.

Locatie aan het begin van het dorp. Straat oversteken en je zit met je voeten in het zand bij Vida iets te drinken. Hele leuke 1-persoons kamers met een eigen voordeur en een ruime badkamer. Aardig goede Wi-Fi overal in en rond het hotel. Keurige bediening bij de tuin en zwembad. Heel relaxt zwembad, niet te massaal. Altijd bedden vrij. Leuk koloniaal hotel, met gezellige uitstraling. Alles in de buurt. Leukere locatie om te zitten, dan verderop in de hoofdstraat. Ik vond het een erg leuk hotel.

De handdoeken droogden niet af. Beddengoed werd niet verschoond

Locatie is prima

Alles is een beetje gedateerd

Locatie is prima

Heerlijke vakantie in Paguera

Kamer was aan de kleine kant en ietwat oudbollig

Locatie Zwembad Ontbijt

Het hele hotel is lux en stijlvol Spaans.

Eigenlijk niets

Het hele hotel is lux en stijlvol Spaans. het personeel was zeer vorkomend.

Locatie, vlakbij strand en restaurants.

Het ontbijt. Aantal producten waren niet vers of zelfs over de datum.

Locatie, vlakbij strand en restaurants.

Fijn, knus hotel

Gezellige sfeer. Wij sliepen aan de achterkant met dakterras. Heerlijk rustig!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Ons verblijf was prima alleen de kamers die achterzijde zijn donker

De kamers hebben wel een facelift nodig om volledig aan deze tijd te kunnen voldoen,

Dat het zo gezellig kleinschalig is

Sfeervol

Binnenbad was nog niet klaar voor gebruik

Sfeer en ontbijt. Mooi zwembad

Restaurant kil.Ontbijtbuffet uitmuntend

Dichtbij het strand

erg fijne accomodatie met net en zorgzaam personeel

computer in de hal is té oud

geweldig otbijt en diner

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ons viel niks tegen

Het is een prachtig Spaans hotel en het ontbijt is super.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima hotel met prachtig zwembad met voldoende plekken strand aan de overkant Vande weg

Als .. dan Graag iets meer ruimte in badkamer voorplaatsen toiletartikelen

Hulpvaardigheid personeel Net een beetje extra

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

fantastische vakantie gehad in 'n heel mooi plekje waar we verwend zijn geweest

iets harder bed

karakterhotel, mooie tuin, lekker ontbijt, lekker diner niet duur aan de bar van t hotel

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Hotel Bahia is een oase van rust, gastronomie en klassieke schoonheid.

Lekker eten. Klassieke bouwstijl en mooie inrichting. Vriendelijk en correct personeel.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heerlijk verblijf

Gehorigheid

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 1 april 2017

een mooi klassiek hotel

interieur hotel, ligging, parkeren op eigenterrein

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Kamers aan de povere kant. Bedden niet van deze tijd

Sfeervol interieur, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Fijn hotel, prettig en toegewijd personeel, fijne verzorgde...

Dat je apart moet betalen voor een kluisje. Dit is uitstekend opgelost door Booking (Charlotte). Nogmaals mijn dank daarvoor. Dat je nagenoeg altijd in het Duits wordt aangesproken.

Fijn hotel, prettig en toegewijd personeel, fijne verzorgde kamers. Hygiëne is top, met elke dag schone handdoeken die heerlijk fris ruiken. Bedden zijn goed, niet te hard en niet te zacht. Fijn zwembad voor een lekkere duik na een middagje strand. Buitenterras aan het zwembad is een fijne plek om te vertoeven voor een kop koffie of een lekker drankje 's middags of 's avonds. Bediening is correct en prettig. Bus naar Palma vertrekt voor de deur en een auto huren via het hotel werkt uitstekend. De parking via de achteringang van het hotel is een ideale faciliteit. Fijn dat de nachtportier om 05.30 uur het ontbijt al klaar had op de dag van vertrek. Dit kom je niet overal tegen.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Hotel lag buiten de drukte, maar toch dicht bij strand en...

Veel te kleine parkeerruimte en jammer dat het ontbijt enkel binnen kon genomen worden

Hotel lag buiten de drukte, maar toch dicht bij strand en centrum

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Super goed ontbijt, vrindelijk personeel

Zwembad ligt langs doorgaande weg, last van verkeerslawaai

Super goed ontbijt, vrindelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Kleinschaligheid

Kleinschaligheid

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Korte loopafstand naar het strand.

Verouderd hotel met kleine kamer en geen koelkast aanwezig.

Korte loopafstand naar het strand.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Sfeervol hotel met flexibel personeel.

Sfeervol hotel met flexibel personeel. Late check-out geen probleem.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

+ Vriendelijk personeel

- Alleen: verkeerslawaai bij zwembad

+ Vriendelijk personeel + Ambiance + Ruimtelijk opgezet + Lunches + Nachtrust

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

De ligging was heel goed

Het personeel bij het ontbijt diner is storend aanwezig

De ligging was heel goed

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.