Beoordelingen over Occidental Atenea Mar - Adults Only 4-sterren

Paseo García Faria, 37-47, Sant Marti, 08019 Barcelona, Spanje

#282 van de 516 hotels in Barcelona

Heerlijk, dagelijks variërend en mooi verzorgd ontbijt,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Klein zwembad, amper 80 cm diep (lijkt veel groter op de getoonde foto dan het werkelijk is). Slechts een tiental ligbedden aan het zwembad die je voor 10 euro per dag moet huren om er gebruik van te kunnen maken, in die prijs is wel een drankje begrepen. Veel te weinig ligbedden voor de grootte van het hotel.

Heerlijk, dagelijks variërend en mooi verzorgd ontbijt, wordt constant aangevuld zodat iedereen alles kan proeven. Vriendelijk personeel. Nette kamers.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

De kamer met uitzicht op het strand.
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer

Der was niks op aan te merken!

De kamer met uitzicht op het strand.het zwembad en lounge gedeelte . Het restaurant en Bar . Zeer vriendelijk personeel. Top locatie!

Kort, bondig en leuk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is heel duur, geen terras a d kamer (gelukkig kon er wel n raampje open).

Mooie propere en ruime kamer, vriendelijk personeel, geen lawaai van buitenaf...

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

We hadden een rustige kamer gevraagd dat was het niet helemaal, aan de straat kant.

Personeel vriedelijk en behulpzaam. Goed ontbijt, nette kamer. Wat ook een mooi bijkomstigheid was dat je zo op het strand was. Kortom tevreden.

Zeker niet slecht maar ietsje tever van alles
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige personen aan de bar aan het zwembad niet zo vriendelijk Ligbedden die zogezegd gereserveerd waren maar waar er heel de dag niemand kwam op liggen

Ontbijt was heel uitgebreid en zeer lekker

Het was elke keer leuk thuiskomen na een drukke stad of stranddag.
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

Uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere koffie voldoende vers fruit. Kamer met zicht op zee, goed gekoeld. Het personeel aan het onthaal heel vriendelijk en hulpvaardig.

Leuke vakantie gehad buiten een paar mankementen

Teveel lawaai straatkant

Het ontbijt was super wij sliepen op het eerste verdiep straatkant elke nacht wakker geworden van het lawaai vanaf 5uur hebben we niet meer kunnen slapen van het straat lawaai ik zou terug gaan maar met de vraag om aan de andere kant te liggen het was wel ver van de stad een mooie wandeling van ongeveer een uurtje maar dat vonden wij niet erg

Heerlijk gegeten, relaxt verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat strandbedden bij het zwembad de hele dag gereserveerd waren zonder dat er iemand kwam liggen.

Het ontbijt dat super uitgebreid was. Het dakterras met zwembad.

Het ontbijt buiten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het water was regelmatig koud of net niet warm genoeg om aangenaam te douchen. Laat staan een bad te vullen. Een dag was de koffie niet aangevuld en toen we voorzichtig om 2 zakjes Nescafé vroegen omdat we de volgende ochtend om 5 uur weg moesten op weg naar een Triatlon in Calella en we dus geen ontbijt konden nemen, werd er uiterst onvriendelijk gereageerd. Bij Gods gratie zouden er 2 zakjes gebracht worden. Die zijn nooit gekomen. Om 5 uur in de middag, kwamen we na de Triatlon bij de hotelkamer terug. Precies op dat moment werd de kamer schoon gemaakt. Tamelijk laat terwijl we al om 5 uur in de ochtend waren vertrokken. Wij wilde heel graag in bad/ douche. Opnieuw was het water net niet warm genoeg. Kortom we gaan dit niet nog eens boeken.

Het ontbijt buiten.

Fijn & geslaagd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De uitrusting van de badkamer begint lichte sporen van ouderdom te tonen. Niets dramatisch, maar niet alles is nog in splinternieuwe staat.

Feit dat met onze verzoeken bij het maken van de boeking rekening werd gehouden. Ook goeie comfortabele bedden.

zakelijk goed hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

de temperatuurregulatie in de kamers was ronduit slecht. Collega had het de hele nacht koud, wij zaten steeds in 26 graden (onreguleerbaar) terwijl het buiten gewoon 14 graden was.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Ideaal hotel om strand en stad vakantie te beleven in Barcelona .

NIETS

Hotel met prachtige ligging aan het strand, open zeezicht. Mooie wandelpromenade naar centrum Barcelona toe. Het ontbijt is uitstekend , vers fruitsap, lekkere cava, uiterst verse producten... Is aan te bevelen om mooie wandeling langs het strand te beleven, restaurants zijn nabij...

• Beoordeeld op: 10 november 2017

prima en vooral ligging ideaal voor CCIB
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen complimentary water op de kamer, zeer beperkte minibar

rustige kamer aan de achterzijde tussendeur naar halletje ontbijt: heerlijk, veel variatie

Mooi net hotel wel vriendelijk ontvangst uitgebreid ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel bar erg slecht kwam om 2230 binnen zeiden goede avond en vervolgens liep meneer weg met een dienblad vuil servies daarna 5 minuten gewAcht hij kwam niet niet meer terug dus maar ergens anders nog wat haan drinken . Ook kussensloop van bed was niet verschoond zat aan de achterkant bloed alles ff gecontroleerd maar van ons was t niet

Kamers en uitzicht ontbijt was super ook de ontvangst was hartelijk kregen zelfs een upgrade

Schitterend
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

Opletten voor diefstal !!!

Alles was geweldig . Dit is een aanrader voor wie een totaalpakket wil van de drukke stad en genieten van de rust in het hotel met een uitstekende service op de dakverdieping met zwembad en zicht op zee .een steenworp van het strand met gezellige bars .alsook een metrolijn (1€per rit!) op wandelafstand die u op een kwartiertje in het hart van de stad brengt .

Prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

Je moest betalen als je gebruik wilde maken van een zetel aan het zwembad en dit was niet goedkoop, minimum 20€ per zetel en dit liep op tot 50€.

Rustige en mooie locatie. Zeer goed ontbijtbuffet met vers geperste fruitsap en zelfs Cava is voorhanden. De kamer is netjes, goede bedden, koffie en thé op de kamer. Mooie lounge bij het zwembad waar je iets kan drinken en eten. Vriendelijke bediening en zeer behulpzaam personeel.

Ontbijt was top .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kluis daar om u goederen in te stoppen was makkelijk te openen du iedereen die sleutel heeft van u kamer kan in de kluis . Communicatie tussen receptie en de restaurant waar je u ontbijt eet.

Ontbijt was top .

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Badkamer problemen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was een drama, wateroverlast tijdens douche. We moesten het water met extra handdoeken tegenhouden. Onze vrienden hadden precies hetzelfde probleem. Echt een minpunt.

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel ons eigenlijk niets tegen. Voldeed prima aan onze verwachtingen en wensen. Alleen zwembad en ligruimte is vrij beperkt.

Het ontbijt was heerlijk. Het stadsdeel waarin het hotel gelegen is, is 's avonds vrij rustig. De ligging vlak bij de zee is prima. Het personeel is vriendelijk.

Aan te raden hotel met uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel had niet altijd veel tijd, vriendelijkheid was niet bij iedereen spontaan aanwezig.

Zeer nette kamers met alle comfort en een heerlijk tot in de puntjes verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Barcelona review

Niet veel misschien de afstand tot de metro ..maar de bushalte op 150m

Ruime frisse kamers heerlijk king size bed met veel kussens en zéér uitgebreid ontbijt

Prima hotel voor paar dagen Barcelona zeker als je fietsen huurt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligt toch wel ver van het centrum en luchthaven. Sauna en stoombad rommelig en niet echt schoon. Bijvoorbeeld geen kleedhokjes.

Ontbijt was perfect, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

We hadden een room superieur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren wel wat minpuntjes maar slechts details. Maar details maken het verschil. In en uitchecken. Hadden een late - check out geregeld maar dat werd moeilijk want alles zat al volgeboekt voor de komende nacht. Koffers afgeven bij Back- office is geen probleem. Het was mooi weer, dagje strand meegepikt, ja maar dan het omkleden. Zit je met je strandkleding. Misschien toch ergens kleedkamer maken voor de late vertrekkende gasten. Beetje kunnen opfrissen voor vertrek is wel zo handig. Inchecken duurde lang, ( ca. 30 min.) terwijl alle gegevens al bekend waren en betaald was via Booking. com. Uitchecken ook een beetje onhandig. Dingen declareren die we niet hadden gehad met kleine discussies, werden wel netjes opgelost maar toch..... Ligging: Het is een Businessclass Hotel dat ca. 4 km. uit de richting van het centrum ligt. ( kantoren omgeving). Comfort: Mooie zonneterras met mooie zomerbar. Geen douche op zonneterras. Zwembad veel te koud en niet verwarmd. Zwembad is mooi voor de look - maar niet voor te zwemmen. (overdag 21 graden?) dat is dan jammer. Wel open van 8.00 tot 20.00 uur ? Bij reclamatie werd dit weggewuifd met straks in de zomer is het water warm genoeg ?? Fitness ruimte: 1 Sauna de hele week defect ? whirlpool klein, mooie fitnes ruimte maar geen kleedhokken ?? . Beetje onhandig met sporten, of sauna pakken. Niet goed over nagedacht en onpraktisch. Of je loopt met je badjas door de grote ontvangsthal of via een sluiproute over het dakplatform langs zwembad en daarna weer met een andere lift naar je etage. TIP. Maak een combinatie van Sauna, whirlpool , douche en zwembad op het dak. ( Spa- omgeving - relax omgeving voor zomer en winter ) incl. de (zomer) bar. Onder in de saaie kelder alleen Fitnes en omkleedgelegenheid voor de late - out check gasten. Lijkt me perfecte oplossing.

We hadden een room superieur. Een mooie ruime standaard kamer met veel comfort en zeezicht. Werd goed schoongemaakt en heel belangrijk ...... rust !! Goed doordacht detail waren de nacht/ leeslampjes. Dat schort er nog wel eens aan in een hotel. Perfect opgelost. Het ligt dicht bij het strand ( let op !!! niet Barcelonetta - centrum maar Platja Nova Mar op 4,3 km. afstand ) in een veel rustigere en relax sportzone omgeving. Voor ons een welkome verassing. Lekker relax, overdag niet te rustig, veel sport activiteiten, rond en op het strand. Brede boulevard met veel groene zones vlak voor het Hotel. Ruim strand op ca. 5 min. loopafstand met hier en daar een strandtentje voor een drankje en hapje. S`avonds ( April) zeer rustig!! Als je 3 dagen Barcelona wilt bezoeken is het kwa afstand handiger dat je een Hotel dichter bij het centrum neemt. Wij waren er een volle week, rust en stadsdrukte is dan goed te combineren. Met de Metro L4 station (Selva Mar) ( 10 min. lopen 4 blokken) Kan ook met de bus maar duurt even lang !! Om bij het centrum te komen. Kan alleen maar positief spreken over dit Hotel. Personeel iets afstandelijk - neutraal ( businessclass -sfeer). Zeer goed verzorgd ontbijt. Als ik volgende keer Barca bezoek, overwegen we dit Hotel weer te nemen.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

De hygiëne in het hotel was prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg koud in de kamer. Dit konden we niet aanpassen op de thermostaat, de temperatuur bleef hierna het zelfde. De afstand tot de metro was aanzienlijk, maar dat wisten we op voorhand.

De hygiëne in het hotel was prima!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Modern hotel met uitstekende ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klimaatbeheersing in kamer. Overdag airco en 's avonds verwarming. Personeel geeft toe dat dit een bekend probleem is.

De ligging. Moderne inrichting kamer. Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Zeer comfortabel hotel, superontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net iets te ver van de stad gelegen.

Alleen al voor het ontbijt zouden we terug gaan! Alsook voor de rustige kamers, het comfortabele bed met superzachte kussens, de deugddoende sauna.

Te ver weg van het centrum en openbaar vervoer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat poep op de muur van de badkamer, er werd slecht gestofzuigd en bij aankomst moet je meteen betalen. Ontbijt erg duur! We sliepen aan de voorkant en was door het verkeer nogal lawaaierig

Bedden waren goed en dat erg geen kinderen waren.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Goed hotel vlakbij het strand.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid van het personeel met name de heren achter de receptie. Verzoek om eerder in te checken is niets mee gedaan. Bij aankomst om 13 uur werden wij verzocht om rond 14 uur terug te komen omdat de kamer niet klaar was. Toen we om 14.00 uur terugkwamen was de kamer nog steeds niet klaar.

Heerlijk bed, kamer was comfortabel. Luxere kamer dan we geboekt hadden.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Dichtbij strand, erg schoon

Afstand tot de stad

Dichtbij strand, erg schoon

• Beoordeeld op: 23 september 2018

• Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

Kapotte wc, regent binnen in de inkomhal, niet goed onderhouden,

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Genoten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, leuk zwembad.

De kamers waren luxe!

Relatief duur

De kamers waren luxe!

Prachtige locatie met vriendelijk personeel

De Bedden

Personeel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijke service. Schone kamers. En een fantastisch bed!

Zwembad veel te klein
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad veel te klein En 10 euro voor een bedje is belachelijk bij zo een waardeloos kinder badje ( for adults only?? )

Geen beperkingen

Ontbijt heel goed

Heerlijk groot bed en een prima kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk groot bed en een prima kamer. Fijne badkamer

Dakterras super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dakterras super!! Personeel zeer vrirndelijk. Vooral Pilar!

EEN UITSTEKEND HOTEL.

NIET VAN TOEPASSING

EEN UITSTEKEND HOTEL.

Fijn hotel aan drukke weg met te klein zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad is erg klein Hotel ligt aan drukke weg

Goed bed ,aardig personeel ,fitness en sauna erg fijn

Liever één matras

Liever één matras

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Geen water op kamer

Personeel en dakterras met zwembad

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Koude douche geen warmwater in kamer 0115

koud water in badkamer

de kussens

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima voor 2 dagen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Airco werkte niet waardoor snachts slecht geslapen. Bij navraag was het systeem zo verouderd dat het niet meer werkte..

Erg goed, alleen jammer dat we geen gebruik konden maken van de welness.
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer

We hadden geboekt omdat er een welness was, maar deze was gesloten. Dit was erg jammer.

Ontbijt + kamers = zeer goed

acceptabel
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

vloer van de kamer was stoffig; er waren geen tissues in de badkamer

snelle receptie afhandeling;

Rust gevend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meer dim licht in de badkamer. En water regulatie die heel warm wordt om de zoveel minuten.

Een heerlijk bed en goed kwaliteit van kussens

Zeer aangenaam!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk personeel, zeer mooie kamer, lekker ontbijt, vlak bij het strand.

ongeloofelijk

niets!!

alles was uitstekend!!! ontbijt is het beste dat ik al heb gehad!alles was er :zalm,champagne, spek ,alles gewoon personeel zeer vriendelijk

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht was geweldig en de kamers zeer schoon en een heerlijke bed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

fijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer wordt oud. Laatste dag niet kunnen douchen omdat knop kraan douche doorgerot was.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooi hotel.

extra betalen voor garage en ontbijt is erg duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

extra betalen voor garage en ontbijt is erg duur.

leuk en goed hotel iets te prijzig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen balkon of raam die open kon.iets te prijzig

lekker ontbijt.goeie bedden.leuk zwembad

Zalig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Parkeergelegenheid

Uitgebreid ontbijt! Mogelijkheid om buiten te ontbijten!

Wat aan de dure kant;

Wat aan de dure kant; ontbijt €17

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Heerlijk ontbijt, fantastisch dakterras
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers mochten iets netter zijn

Heerlijk ontbijt, fantastisch dakterras

Zeer lekker ontbijt en zeer goede bedden!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betalen voor de ligstoelen aan het zwembad..

Zeer lekker ontbijt en zeer goede bedden!

geen balkon in kamer

uitzicht op zee Dakterras met onverwarmd zwembad

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prachtig hotel op fantastische locatie, aan zee op loopafstand van metro (fantastisch vervoermiddel)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco op de kamer was niet regelbaar

Het ontbijt was GEWELDIG !! ALLES in overvloed aanwezig !!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Veel variatie voor ontbijt

Kamer was erg klein.

Veel variatie voor ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De mooie kamer en het uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant, misschien ook eigen fout daar wij de taal niet machtig zijn.

De mooie kamer en het uitzicht

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima uitvalsbasis voor wie niet perse in de hectiek van het centrum hoeft te zitten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Af en toe een penetrante putlucht in de badkamer.

Geweldig uitzicht, mooi moderne, neutrale kamer.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Top goed.en lekker verblijf

jaccuzi was beetje fris

Net en vriendelijk personeel..bereid willend je te helpen. En gaven goede tips voor een aangenaam verblijf in Barcalona

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Prima. Echter met het openbaar vervoer slecht te bereiken.

Geen airco, was 28C op de kamer. Bijzonder onaangenaam

Ontbijt en lunch waten heerlijk l

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goede ligging omdat we fietsen bij hadden om de stad te bezoeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van dag en nacht autoverkeer op de ringweg beneden voor het hotel

Kamers heerlijk, goede parking

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Mooie kamers, heerlijk ontbijt,.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai aan de straatkant en de kamer veel te warm, airco kreeg ik niet aan.

Mooie kamers, heerlijk ontbijt,...

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet alle kamers zijn gemoderniseerd, waardoor de impressie foto's afwijken van de werkelijkheid.

Locatie. Dicht bij CCIB

• Beoordeeld op: 2 november 2016

ontbijt geweldig, heel vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie een beetje te ver van de metro

ontbijt geweldig, heel vriendelijk personeel. TOP !

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Upgrade ontvangen.

Waterdruk douche te laag

Upgrade ontvangen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

heel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen gratis water op de kamer , kleine welness ruimte

ontbijt was super , zeer net

Fijn ontbijt, mooie propere kamer
    • Superior Tweepersoonskamer (3 volwassenen)

Indien er geen zon is en enkel de stad kan bezocht worden is de afstand wat groot

Fijn ontbijt, mooie propere kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Hogere verdiepingen hebben veel hinder van de drukke...
    • Deluxe Premium Tweepersoonskamer

Hogere verdiepingen hebben veel hinder van de drukke autobaan. Zwembad is veel te klein en ondiep.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

heel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de afstand van het hotel naar de metro was toch wel een eindje stappen

het ontbijt was super goed

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Uitgebreid ontbijt , prima kamers, zalig zicht op zee , zeer...

Uitgebreid ontbijt , prima kamers, zalig zicht op zee , zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers , stad op wandelafstand en anders metro dichtbij ..

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Prima ontbijt.

Geen balkon, ramen zaten te hoog dus de seaview had je alleen als je ging staan. Snelweg gaf redelijk veel geluid 15 min lopen naar de metro

Prima ontbijt.Lekkere bedden.

Er zijn ook 37 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.