Beoordelingen over Barceló Jerez Montecastillo & Convention Center 4-sterren

Carretera de Arcos, Km.6, 11406 Jerez de la Frontera, Spanje

#7 van de 33 hotels in Jerez de la Frontera

Mooi hotel, tuinen en faciliteiten maar zeer moeilijk te vinden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was bijzonder moeilijk te vinden.

Het is ons zelden gebeurd dat we heel veel moeite hadden om een plaats te vinden. Op Google map leek het allemaal heel eenvoudig en duidelijk maar de werkelijkheid was anders. Mogelijk heeft onze oude TomTom hier wat mee te maken gehad maar iedereen (ook de staff van het hotel) bevestigde de moeilijkheid om dit hotel te vinden. Het hotel en de groene omgeving was achteraf echter dè beloning voor ons geduld. Gewoon prachtig. Toevallig hadden we de avond voor onze aankomst in reviews gelezen dat er een 4* deel en een 5* deel was in de hotelstructuur. Klopt, hoewel beide gebouwen van mekaar gelegen waren. Sommige reviewers vonden dit bizar of ongepast, maar geen probleem voor ons. Wèl herinneren we ons van de website die we bekeken hadden bij het zoeken naar een goed hotel in Jerez dat er alleen sprake was van een 5* hotel. Zoals hierboven gezegd, geen probleem voor ons. Ons verblijf van (helaas) slechts één nacht was uitstekend en het outdoor diner nog beter! Het ontbijt was uitgebreid, zeer gevarieerd en verzorgd. Nadien vonden we de luchthaven gemakkelijk, 20' rijden maar hadden de dag ervoor de weg al eens verkend :-))

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Fantastisch hotel met schitterende tropische tuinen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel met tropische tuinen, verschillende zwembaden, dichtbij het strand en met alle mogelijke faciliteiten zoals ruime kamers, spa resort, fitness mogelijkhedeen, fietsen, wifi enz... Het ontbijt is fantastisch alsook de verschillende thema buffetten 's avonds.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Montecastillo, golg & spa is de hemel op aarde, wij komen terug.
    • Villa met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De jonge maître had 's morgens een glas azijn gedronken zelf gedurende de dag kon er geen glimlach af.

Het eten was overheerlijk, men hield zelfs rekening met een diabeet heel veel verse groenten en sappen, verschillende soorten brood en er werd 's avond het vlees gebakken naar persoonlijke wens.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Hebben genoten van een ontspannend, rustig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden (3 Volwassenen)

Zonder auto niets te beleven in de buurt! Te rustig voor tieners

Excellente keuken, behulpzaam en vriendelijk personeel! Mooie rustige locatie, alles netjes onderhouden, wij zijn fan!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Rustgevend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Periode veel vliegen bij het zwembad. Verder kan ik niets opmerken

De gratis update naar Barcelo Montecastillo Golf Resort. Met het aparte zwembad voor volwassenen

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Aangenaam resort.. maar enkel in het vijfsterren gedeelte
    • Villa met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij zaten met de villa in het viersterren gedeelte. Deze kant van het resort is op sterven na dood en doet zeer koel aan. Alles is er gesloten.Voor alle faciliteiten (bar, zwembad, restaurant) moet je naar het vijfsterren gedeelte op zo'n 500 meter afstand. Rechtover het hotel staat een storende oude werf, ooit dienend voor de aanbouw van een nieuw bijkomend complex, maar zoals zoveel in Spanje al jaren stopgezet en achtergelaten in spooktoestand. Dit bederft het uitzicht van de locatie.

heerlijke sfeer s'avonds op terras van het vijfsterrengedeelte Uitstekend buffet diner en overheerlijk ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel in het vijfsterrengedeelte. Zeer ruime en confortabele villa.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heel mooi hotel. Prijs vs kwaliteit is subliem!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er is geen balkon (en dat klopt niet met de kamer-omschrijving). Er is enkel een ballustrade, waarover je geen natte kleding te drogen mag leggen. Zoals overal in Spanje spreken ze hier ook matig engels. Maar ja... Zo erg is dat nu ook weer niet. Zo leren wij wat Spaans bij. De Gym was betalend...dus heb ze dan maar niet gebruikt :-( Joggen mag niet op de paadjes van het golf court. Enkel in de onaantrekkelijke straten voor 't hotel. We misten een bar aan het zwembad.

Ontbijt was subliem! Kamer proper en goede matras. Mooie hotelcomplex en prachtige omgeving, tussen het groen van een groot golfterrein. Centraal gelegen om Sevilla, Jerez en Cadiz te ontdekken. Prijs vs kwaliteit PRIMA !

Uiterst vriendelijk personeel, ruime kamer, goed bed

Uiterst vriendelijk personeel, ruime kamer, goed bed

• Beoordeeld op: 20 september 2017

rust ontspanning

vernieuwing kamers

de ligging verzorging en faciliteiten van het complex.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Tegenvallend hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie, veel lawaai door bouw. Lelijk uitzicht. Onpersoonlijke benadering bij receptie.

Goede comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Super goed

Was zeer goed

• Beoordeeld op: 11 september 2015

De golfbaan en daciliteiten zagen er mooi uit en voldeden...

De locatie van het vier sterren hotel ligt wat achteraf en kijkt uit over half afgebouwde apartementen

De golfbaan en daciliteiten zagen er mooi uit en voldeden prima

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

We zijn zelf geen golfliefhebbers, maar hebben dit hotel...

We zijn zelf geen golfliefhebbers, maar hebben dit hotel uitgekozen na eerdere, uitstekende ervaringen met Barcelo hotels, als uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio. Het hotel biedt mooie, ruime kamers. Ook heeft het een heerlijk terras voor eten en ontbijt. Het personeel was erg vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ontbijt,bed,ligging

Niet hondvriendelijk,golf Is gratis maar jekrijgt bevestiging op de dag Van je vertrekt...alhoewel ok de graag heb gesteld anderhalve week voor ons verblijf.

Ontbijt,bed,ligging

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Zwembad en ontbijt.

Je komt eerst in het hotel 5* en wordt dan doorverwezen naar dependance 4*. Zwembad, ontbijt en diner moeten met de auto.

Zwembad en ontbijt.