Beoordelingen over Occidental Ibiza 4-sterren

Port d'es Torrent, s/n, 07830 San Antonio Bay, Spanje

#12 van de 36 hotels in San Antonio Bay

Op 1 minpunt na had dit een top hotel kunnen zijn

Ik had graag een badkamer gehad. Dit was ons enige minpunt maar dit woog wel het meeste door. De lavabo stond in de slaapkamer. Het wc en de douche werden afgeschermd door een glazen deurtje, dus als je met een vriend of vriendin gaat heb je weinig tot geen privacy. Als je met een partner gaat die wil uitslapen, ook moeilijk want je staat je in de kamer klaar te maken.. En er was ook te weing kastruimte.

Super vriendelijk personeel. Het reserveren van bedjes werd hier bijna niet gedaan. Om 9uur opstaan en je had nog plaats. Hotel was rustig, niet veel lawaai. Dus dat was een topper, echter lig je wel van alles een beetje afgelegen. Maar met de taxi ben je snel overal. Ongeveer 14€ voor San Antoni en ongeveer 24€ voor Ibiza stad. Ook kan je overdag met een overzetboot van het baaitje nabij het hotel naar San Antoni. Dit kost je 4€, de laatste boot vertrekt om 18h20 richting San Antoni. Proper zwembad, voldoende animatie. Gelegen niet ver van een mooie baai. Als je graag loopt of graag gaat wandelen in de natuur, het hotel is ook niet ver van een natuurgebied. (Wel goed kijken waar je loopt dat je niet verloren loopt :-) )

Tevreden en voldaan gevoel aan overgehouden.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt pas vanaf 8u en kinderzwembad ging pas 10:30u open, lastig als je kind al om 6u wakker is.

Naast de kamers, werd het hele hotel inclusief zwembaden en voetpaden dagelijks schoongemaakt. Het eten was voor all inclusive bovengemiddeld. Op loopafstand bevindt zich een relaxed strandje, prima voor (kleine) kinderen!

Ligging , de kamer met super matrassen, en het eten wat elke...

Parkeerplaatsen zijn er te weinig waardoor je je auto een stuk verder moet parkeren

Ligging , de kamer met super matrassen, en het eten wat elke dag perfect was

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Prijs kwaliteit een zeer goed hotel. Zeer gevarieerd buffet en vriendelijk personeel. Kiezen zeker opnieuw voor dit hotel bij onze volgende vakantie in Ibiza.

Erg goed, lekker eten en heel mooi eiland!

Doordat het personeel zo vriendelijk en beleefd was durfden ze gasten niet af te kappen. Mensen namen hierdoor uitgebreid de tijd om vanalles te vragen. Hierdoor stond je vaak een tijd bij de receptie te wachten. Aan het begin van de week geen last gehad van dronken engelsen, laatste nacht (donderdag) wel. Je zit gelukkig een stuk verwijderd van het echte kansloze dronken engelsengebied, maar er zaten er toch een paar. Gelukkig overheersten de gezinnen en stellen.

Uitgebreid en gevarieerd lekker eten! Lekkere bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede ontvangst heel vriendelijk restaurant en omgeving heel proper juist kamers niet te properol
    • Tweepersoonskamer met Terras

Juist de hygiëne in de kamers

Ontbijt uitstekend kamers niet proper gekuist bij aan.komst was de kamer niet proper dousche niet gekuist de de. Douche schuim stond nog in de douche van de vorege mensen

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi en verzorgd hotel , zeer vriendelijk en behulpzaam...
    • Tweepersoonskamer met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

Mooi en verzorgd hotel , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Ideaal met kinderen , lekker en gevarieerd buffet . Rustig gelegen . We raden dit hotel zeker aan!

Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed...

Wij waren op uitnodiging in dit hotel terecht gekomen. Daarvoor nooit ervaring gehad met het “all inclusive” concept. Ik vond het eten niet echt bijzonder. Je kunt beter lekker uit eten gaan.

Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. Het strandje wat 100 m lopen is van het Hotel is echt idyllisch. Kamers verder netjes en schoon.

Voor deze periode (voor seizoen/mei vakantie) zeker een aanrader
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was niet echt schoon (de bedden wel). Wij hadden een familie kamer (de grootste die er was) en het was echt klein. 1 twee-persoons bed (2 single bedden) en een 2 persoons bedbank. Er was verder bijna geen ruimte om te lopen en ook niet om je spullen op te bergen, geen ruime kleding kast, geen kastje voor toilet artikelen.

Wij waren in de mei-vakantie en het was niet 'te' druk. Groot zwembad en genoeg ligbedden. Echter met de hoeveelheid kamers die ze hebben denk ik dat in het hoogseizoen (volle bezetting) het overal overvol zal zijn en dat er niet genoeg faciliteiten zijn. Rijen bij het buffet, bedden claimen met handdoek etc.. Het eten was gevarieerd en ook lekker (de wijn niet maar je kon tegen betaling betere wijnen bestellen). Veel salade en vers fruit (ook info met op voedsel-/gluten allergie etc).

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Tweepersoonskamer met Terras

Ondanks latere inchecktijd waren de kamers om 10 uur beschikbaar. Super eten, zowel ontbijt, lunch als diner. Laatste ochtend vlogen we vroeg en speciaal voor de betrekkende gasten werd een gedeelte van de ontbijtzaal geopend waar er een heerlijk ontbijt klaar stond. We waren hier met onze 3 volwassen kinderen en kleindochter. Wij zij niet echt liefhebbers van avond entertainment maar de shows hier en met name die van het animatieteam waren geweldig! Kamers mooi schoon en heerlijke bedden. Locatie prima, op loopafstand van een kleine baai waar je kon genieten van zon en zee. Openbaar vervoer op loopafstand. Kortom, super genoten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Genieten geblazen, vooral personeel erg goed!!!
    • Tweepersoonskamer met Terras (2 Volwassenen + 1 Kind)

niets!!!!!

Accomodatie, personeel en entourage alles perfect, eten elke dag iets anders en smaakvol, in de avond entertainment voor iedereen, bedden perfect , kortom aanrader pur sang!!

enorm tegengevallen

Door de grote massa was het hotel te druk, chaotisch, rumoerig en ontzettend vuil. Onze kamer (blok 2 - aan zwembad) was ontzettend gehorig van bezigheden van boven en naaste buren + 's avonds spelen ze aan deze blok nog biljart en allerhande spelletjes De hygiëne liet er de wensen over (alles lag er nogal vies en smerig bij)

De korte afstand van het hotel naar het strand was een zegen daar wij iedere dag het hotel zijn uitgevlucht om aan de massa te ontsnappen. Personeel was heel vriendelijk alsook het eten was smakelijk (alleen jammer dat niet alle mensen met respect omgingen met het eten dat via buffet werd gepresenteerd)

Een heel leuk hotel !

Weinig variatie ( eten ) in de snackbar aan het zwembad. Drank maar tot 23.00, niet ideaal voor jonge koppels en vriendengroepen

Heel mooie verzorgde moderne kamers ! Leuk zwembad Heel vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ruime kamer, goed en gevarieerd eten.

Ruime kamer, goed en gevarieerd eten. Gunstige ligging ten opzichte van stranden in het zuid-westen. Ook voldoende gelegenheid om te parkeren rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Slechte service

Airco werkte niet. We hebben dit 3 keer gemeld. Telkens een briefje met gerepareerd op de kamer terwijl deze nog steeds lekte en tikte. Niet koud genoeg. 3 keer voor de deur gestaan zonder binnen te kunnen omdat de kaartsleutel telkens gedeactiveerd werd. Poetsvrouw nam de kaartsleutel mee als wij deze lieten insteken. De laatste dag kwam er geen water meer uit de kraan, tanden moeten poetsen met een fles water die we zelf aangekocht hebben. Er werd niet eens een oplossing door hen of flessen water aangeboden. Koffers wegen kost €1 per koffer en als je overtast moet je opnieuw geld insteken om terug te wegen. Kortom: frustrerend verblijf, slechte service en geen comfort. Veel extra's zelf moeten aankopen ondanks de all inclusive.

Eten oké

Fantastisch hotel, zou het zo weer boeken! Super vriendelijk personeel. Oscar aan de receptie is top
    • Tweepersoonskamer met Terras

Misschien de deuren ietwat beter isoleren maar verder niets op te merken!

Echt kwaliteit voor je geld! Zou het iedereen aanraden. Mooie nieuwe kamers ook!

goed, we waren toch altijd weg, dus niet veel last van het uitzicht.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het uitzicht van de kamer was slecht. 5 meter vanaf het andere gebouw. Je kijkt elkaar recht aan!

Personeel was heel vriendelijk, eten was goed veel keus.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Aangenaam verblijf en hotel

Eten was meestal koud, stoelen te dicht op elkaar aan zwembad, te klein terras aan de bar en bar binnen ongezellig, avondanimatie ondermaats.

Propere en moderne kamers, het vriendelijke personeel, zeer goede bedden,aangename sfeer van het hotel.

Tegenvaller, mooier en grootser op foto dan in het echt. Veel Engelsen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zwembad verschrikkelijk, allemaal op elkaar gepropt, geen plaats om stoel te draaien. Was blij dat we autootje hadden, elke dag naar rustig strandje gereden, zalig!

Eten was ok, personeel heel vriendelijk.

Aangename verrassing in Port des Torrent

Buffet was uitgebreid, maar wat te weinig gevarieerd en de aangeboden, warme maaltijden, waren vaak sterk afgekoeld, zeker aandachtspunt voor het hotel

Bijzonder comfortabele kamers, mooi ingericht. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Mooi hotel met goede faciliteiten, rustige ligging.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk viel er niets tegen, maar waar je wel rekening mee moet houden is de ligging van het hotel. Er zijn wel wat restaurants en klein strandje is te belopen en wat kleine winkels. Maar wil je echt de drukte opzoeken en dan niet van de hotelgasten dan is een auto een must. Nadeel is wel dat je moeilijk je auto kan parkeren in de buurt van hotel. Naast hotel wordt door veel gasten geparkeerd, maar dit mag officieel niet en als de politie gebeld wordt dan worden de auto's bekeurd, dus pas op!

Goed hotel, mooi zwembad en ook schoon zwembad. De bedden lagen goed, niet van die dunne matrassen. Elke dag werd er schoongemaakt in de kamer. Animatie was er volop en best wel leuk en goed, alleen je moet er van houden. All-in concept goed en er is voldoende te drinken en te eten. Ook snacks e.d. Ook als je niet kan lunchen dan kan je een picknick zak een dag van te voren aanvragen. Vriendelijk personeel ondanks de lange dagen die ze maken en dat dag in dag uit.. Eten is gewoon goed en ruim voldoende keuze. Wat ons wel beviel is dat het opschepgedeelte in het midden staat van de eetzalen en die dan zijn afgeschermd met een soort kasten, dus je ziet vanuit je stoel niemand opscheppen dat geeft wel een bepaalde rust.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Geweldige vriendelijke service!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De douche en toilet zijn in de slaapkamer en er is dus weinig privacy. Dit was voor ons geen probleem maar lijkt me niet prettig als je met vrienden bent.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en servicegericht.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

6,5/10

De kamerindeling was heel ongewoon. Het toilet en de douche waren niet afgeschermd van het slaapgedeelte, hierdoor had je geen privacy Heel veel last van geluidshinder door onvoldoende isolatie.

Het eten was heel gevarieerd en lekker. De zwembaden waren verzorgd en mooi.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima verblijf gehad, zouden het nogmaals boeken

Kamers waren netjes. Zeer vriendelijk/behulpzaam personeel van het restaurant tot en met de receptie. Meer dan voldoende keuze qua eten en drinken de gehele dag. Prima kwaliteit eten en wordt constant aangevuld.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Keurig hotel met vriendelijk personeel

Zwembad te klein en weinig ruimte erom heen bedden tekort op elkaar Zwembad niet groot genoeg kan capaciteit van de kamers niet aan heel jammer

Goede bedden keurige kamers vriendelijk personeel behulpzaam eten heel goed

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Er liep elke avond een muis over het terras, en de eetruimte...

Er liep elke avond een muis over het terras, en de eetruimte was heel erg lawaaierig , s'morgens om 8 uur lagen op alle bedjes al een handboek bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

In de zomervakantie; Vieze kamers, ongare eten.

Het was erg druk en het personeel kon t niet aan! Niet al het eten was gaar. Erbij was het ook nog koud. Eten was dan ook niet smakelijk. De kamers werden ab-so-luut niet goed schoongemaakt. Je ziet de vieze vegen van de dweil over je vloer. Veel te duur voor het geld!!!! Heb wel eerder all inclusive's in Spanje gehad, maar dit stelt echt geen 4* voor. Van mij krijgt deze een 2*

Omgeving

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Zeer vriendelijk personeel

Snel gerenoveerd hotel. Op zich best een leuk complex. Voor wie wat minder gewend is een ok hotel. De foto's doen veel luxer lijken dan dat het is. Eetzaal binnen, dat is het echt en absoluut geen restaurant te noemen, is vreselijk. Rumoerig, heel warm en sfeerloos. De Ikea is gezelliger. Buiten op het terras wel goed te doen maar te klein en vechten om een plekje. Hoogseizoen. Qua eten is er van alles. Zowel in de ochtend als avond. En wordt continu vers aangevuld. Tot aan het eind. Op zich leuk opgezet geen rijen dik. Voor ons handig voor 2 avondjes maar moet er niet aan denken om daar mijn hele vakantie te moeten eten. Absoluut minpunt is dat tijdens je gehele verblijf de bedden niet verschoond worden slechts opgemaakt. Heb na 3 dagen de glaasjes bij de wastafel in de wastafel gelegd in de hoop dat ze vervangen zouden worden. Nadat ik tijdens schoonmaak van kamer naast ons zag dat de glaasjes gepoetst werden met de handdoeken heb ik ze niet meer aangeraakt. Familie kamer klein en zoals verwacht te weinig kastruimte en gedeeltelijk uit de koffers moeten leven. Het "terras" wat erbij beschreven staat is helemaal een giller. 2 bij 3 meter met 0,0 privacy omdat zowel de buren naast en tegenover direct grenzen aan je "terras". Sommige aan een pad maar ja dan loopt dus het publiek steeds langs je kamer. Als men zou willen jatten ze je dure badkleding die je aan een rekje kan hangen en hoeven daarvoor alleen maar een arm uit te steken. Heb de hele vakantie met dichte schuifpui en gesloten gordijnen gezeten. Heb betere balkonnetjes gezien in zelfde complex. Vreselijke witte verlichting op de kamer en eigenlijk gehele hotel. Wij zijn afgegaan op de foto's en hadden op zeer korte termijn verblijfplaats nodig. All inclusive een keer geprobeerd (hadden geen keuze) maar nooit weer. Alleen al die bandjes om je arm. Waarom dan naar Ibiza? Ibiza is prachtig wat je er ook zoekt en veel te leuk om iedere dag in je hotel te blijven.

Zeer vriendelijk personeel Goede bedden Goede douche Vers en genoeg eten

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

familie hotel met lekker eten

Is een hotel die niet echt de ibiza sfeer heeft. Een prima hotel die overal kan liggen… Smorgens vroeg moet je heel vroeg opstaan om een ligbed te kunnen reserveren. Het zwembad is behoorlijk diep en mijn dochter van 9 had moeite met aan de bodem te kunnen.

Prima hotel. Alle maaltijden zijn verzorgd ! Animatie voor ons dochter is supergoed. kamers zijn nieuw, modern en proper. prijs prima en dicht bij het strand.

Fantastsich!

Het ontbijt met champagne maakt het verblijf tot een feesr! Ruime keus, leuk personeel en keurige kamers!

Weinig in de buurt

Eten kamers ...

Aanrader voor een mooie prijs.

De zeer luidruchtige en beschonken Britten.

Het eten en de kamers, met name de fantastische douche.

Schoonmaak van de kamers

Schoonmaak van de kamers

perfecte vakantie gehad ! volgend jaar terug!

Eten was superlekker, heel propere en verzorgde hotel, personeel en animatie TOP!

Bij restaurant valt ook buiten te zitten.
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Soms eten koud bij diner. Jammer!

Bij restaurant valt ook buiten te zitten. Picnic is een leuke service als je een dag weg gaat.

Prima eten , kamer slecht
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamer en rumoer in de nacht

Eten en personeel

Geweldig, netjes en hulpvaardig

Kamers en all inn

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te weinig parkeerplaatsen

Rustig en niet zo massaal als andere hotels op Ibiza

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Hotel kamer;

Animatie, variatie in eten

Hotel kamer; nieuw, schoon

Matrassen

Het personeel was vriendelijk en het animatieteam hield je...

Het personeel was vriendelijk en het animatieteam hield je constant bezig. Het eten was goed te doen en de kamers waren netjes en schoon.

Leuke vakantie gehad

Toilet op de kamer is te open. Kleine kamer

Netjes en schoon

Drankjes bijna uitsluitend in plastic bekers. Veel selfservice en daardoor matige kwaliteit van bijv drankjes.

Prima zwembaden

top !!!!

grotere bedden

een ander all inclusief dan andere accomodaties . Rustig en goed eten. Aanrader

Bus die nooit op tijd kwam.

Bus die nooit op tijd kwam.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Super vakantie
    • Tweepersoonskamer met Terras

In directe omgeving was er weinig te doen

Mooi hotel

Heerlijk ontbijt en elke dag gevarieerd eten!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Heerlijk ontbijt en elke dag gevarieerd eten!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

eten zeer goed,mooie kamers

vloer werd niet gepoetst

eten zeer goed,mooie kamers

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Uitstekend hotel voor een relax vakantie.

Kamers, eten en drinken prima Bedden zijn ook goed in dit hotel. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Vakantie was top

Alles was top Kamers en eten

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Vrij nieuw complex

Eten was slecht . Het complex werd slecht schoongemaakt. Misschien personeel tekort.

Vrij nieuw complex

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Eten

Kleiner hotel dan verwacht

Eten

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Aangenaam en verzorgd verblijf in familiehotel!

Hygiëne in de kamer: douche en toilet niet zo proper.

Heel vriendelijk personeel. Eten verzorgd en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vriendelijk personeel.

Veel kinderen.. Bar sluit vroeg

Vriendelijk personeel. Proper.. Goede tv.. Eten viel mee

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Afwisseling in eten.
    • Superior Driepersoonskamer

Afwisseling in eten. Top personeel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het eten lekker !

Het eten lekker !

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Kamers en de faciliteiten in het hotel waren super, ontbijt...

Avondeten viel ons erg tegen, weinig variatie en vaak niet goed warm.

Kamers en de faciliteiten in het hotel waren super, ontbijt was prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

De kamers zijn fantastisch.

De akoestiek in de eetzaal is niet goed. Daardoor teveel lawaai en kan je niet rustig eten.

De kamers zijn fantastisch. Van alle gemakken voorzien; een airco, koelkastje,kluisje en een heerlijke stort douche.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Het gehele hotel is fantastisch.

Het gehele hotel is fantastisch. We komen hier al een flink aantal jaren en het wordt steeds mooier en beter. Voor ons is dit hotel thuiskomen, mede door het fantastische personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

mooie schone kamer met fijne bedden.

Buffet s' avonds had wel iets gevarieerder gemogen. Eten was verder goed.

mooie schone kamer met fijne bedden. Ontbijt was heerlijk, fijne sfeer

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Occidental Ibiza