Beoordelingen over Barceló Punta Umbría Mar 4-sterren

#6 van de 15 hotels in Punta Umbría

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een tegenvaller
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg donker en koud. Hygiëne op de badkamer zou beter kunnen. Je ziet aan alles dat het niet erg nieuw meer is. In de omgeving allemaal lelijke hoogbouw. We hadden achteraf gezien liever in El Portil of El Rompido gezeten. Het was onze eerste ervaring in zo’n groot hotel. Het was niet echt geschikt voor ons. Ook moet voor alle faciliteiten een behoorlijk bedrag betaald worden. Laat maar dan.

Halfpension geboekt. Ontbijt en diner waren prima, voldoende keus. De ligging direct aan het strand is fijn.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Waarschijnlijk in het voorseizoen prettiger dan in hoogseizoen ivm drukte.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Delen van het hotel werden afgehuurd voor communie-happenings in het weekend. Veroorzaakte (lawaai) overlast. Op strand waren bedjes nog aan de ketting. Begin mei is het zwembad nog te koud.

Aardige mensen van animatie team. Zwembad en omgeving werd goed verzorgd en schoon gehouden. Begin mei was het weer al prima (25 graden).

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Kamer, WiFi , ontbijt en uitzicht waren goed.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden met Uitzicht op het Zwembad

Check in de de avond was traag onduidelijk en niet echt gastvrij door een oudere dame Cristina deze was hier niet op haar plek .In de omgeving is niet veel te beleven maar dat staat los van de prima kwaliteit van het hotel .

Kamer, WiFi , ontbijt en uitzicht waren goed. Personeel was vriendelijk bij ontbijt en check out.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

ontspannend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

dat ze een bepaalde voetbalmatch niet uitzonden

alles

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goed hotel voor enkele dagen.

Eten was matig.

Goed hotel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Ligging, hotelcomplex met zwembad, bar, toegang tot strand,...

Restaurant is wat lawaaierig omdat dit een zeer groot hotel is met veel all-in gasten en restaurant eten serveert zoals een grootkeuken : correct maar niets speciaals.

Ligging, hotelcomplex met zwembad, bar, toegang tot strand, entertainment 's avonds.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Goede locatie, goed ontbijt

Bed staat op wieltjes, bij omdraaien beweegt het hele bed, Ik kom er om te slapen dus dan verwacht je minimaal een goed bed.

Goede locatie, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

We vonden het ernorm goed !

Dat het zwembad al enorm snel gesloten was . Persoonlijk als je er 5 dagen zit had ik wel wat meer variatie gewillen met eten . En was veel keus , maar redelijk vaak de zelfde die terug kwam . Helaas eet ik amper vis of zee dingen .. dus was het voor mij altijd het zelfde : verse frietjes of macaroni .

We vonden het ernorm goed ! Vriendelijk personeel , hygiëne was enorm goed .. eten was ook goed . Rustig maar ter gelijker tijd ook gezellig . De animatie maakte de vakantie ook echt super .. We hebben enorm genoten samen . En voornamelijk enorm veel plezier gehad . Ook hebben we een paar keer gewonnen bij de animatie en kregen we een diploma en een gratis drankje dat vonden we echt fantasties ! Over een paar jaar gaan we zeker terug naar deze plek !

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Heerlijk om (buiten het seizoen) even lekker te ontspannen.

Een kleine tegenvaller dat alle faciliteiten (ook het zwembad) tegen betaling zijn. Maar met het strand op loopafstand is dat natuurlijk geen écht probleem...!

Heerlijk om (buiten het seizoen) even lekker te ontspannen. Kan me voorstellen dat het in het seizoen een stuk drukker is... Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Faciliteiten zien er perfect uit.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

De ligging van het hotel