Beoordelingen over Barcelona City North Hostal 2-sterren

Saragossa, 95-97. Entlo 2ª, Sarrià-St. Gervasi, 08006 Barcelona, Spanje

#221 van de 281 B&B's en herbergen in Barcelona

Hotel zouden we niet willen aanbevelen, Barcelona daarentegen wel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

kamer was niet klaar bij check in, douchekop kapot/tv stuk en personeel had geen tijd om dit tijdig te maken, tussentijds terug naar de hotelkamer was men midden op de dag de kamer aan het poetsen en dit duurde ontzettend lang waardoor we in de gang konden wachten

personeel was vriendelijk, nabij metro

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goede prijs kwaliteit in Barcelona!
    • Driepersoonskamer met Badkamer

Wifi was erg slecht (geen van ons drieen kon verbinding krijgen). En de douche liep bij ons niet goed door waardoor je af en toe even de douche moest uitzetten tijdens het douchen.

Goede locatie ten opzichte van de metro (5 minuutjes lopen naar de metro en binnen 7 minuten met de metro sta je op la Rambla!). Ook was er een airco en koelkast op de kamer! Bedden waren ook goed.

Het leek alsof wij in een veredelde jeugdherberg beland waren, maar wel een prijzige dan!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Kamer was klein maar had -ogenschijnlijk- alle voorzieningen... : de latoflex op het bed mistte enkele latten en had reeds wat jaren dienst op de counter... dit resulteerde dat de verenmatras ontzettend 'door ging hangen' wat ons reeds na 1 nacht serieuze rugpijn bezorgde. In het warme Barcelona altijd leuk met airco op de kamer, spijtig dat dit toestel ofwel niet functioneerde of warme lucht blies... voor de laatste nacht is dit euvel opgelost geweest. Wel moeten slapen mét waxoordoppen om de luide motor vd airco de baas te kunnen... Een frigootje op de kamer... steeds aangenaam. Bleek echter een toestelletje te zijn met een kleine ventilator binnenin die maar bleef ronken en zichzelf opwarmde. Wij verkozen dus lauwe drank en een beetje stilte. Stilte... de muren waren zooo dun, dat het leek of de buurman, hevige snurker, ons hoofdkussen deelde. Na het drukke stadsleven overdag is het wel wenselijk van een weldoende nachtrust te kunnen genieten, wat in dit hotel NIET ad orde was. Elke andere kamergebruiker(s) zorgde zo voor z'n eigen bijdrage aan lawaai door de compleet niet geïsoleerde muren Ontbijt: vond plaats op de gang waar de kamers in uitkwamen, niet in een ruimte apart, gewoon in een rijtje naast elkaar met op een tafeltje wat benodigdheden. 1e Douchegebruik resulteerde in een overstroming op de gang. Douche bleek stuk. De lavabo stond los, het stopcontact was -mits harde tegendruk- beter niét te gebruiken. Bij het uitstappen uit de douchekabine, die notabene heel vuil oogde, was het opletten geblazen om je nek niet te breken... Wegens douche-overstroming op de gang, kregen wij als tegemoetkoming n gratis ontbijt aangeboden; werd 'n gratis taxi voorzien om ons 2 nachten in een ander (Barcelona City) hotel te laten overnachten. Dit was weliswaar op een heel goede locatie in de stad met 'n iets frissere kamer, 'n goed bed en opnieuw 2 gratis ontbijten (ook gratis taxi terug naar oorspronkelijke, mindere hotel inbegrepen).

De ligging! De vriendelijkheid v personeel

Redelijk
    • Driepersoonskamer met Badkamer

Ontbijt was niet beschikbaar om 7.00 uur

Kamer ok

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Kan veel beter voor die prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Gehorig, lawaai om 4-5 uur morgens .Isolatie tussen kamers was slecht. Ik kon mensen in kamer naast onze kamer horen praten. Slechte bed.

personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zeker een aanrader !!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer

Prima locatie en het hostel was prima. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. wij hebben genoten.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Douche krap

Ontbijt matig en ongezellige sfeer

Douche krap