Beoordelingen over Urbany Hostel Barcelona

Avenida Meridiana, 97, Sant Marti, 08026 Barcelona, Spanje

#453 van de 516 hotels in Barcelona

Gebaseerd op 764 beoordelingen over dit hostel

Goed verblijf voor zeer acceptabele prijs

Eigenlijk niets.

Gemoedelijk sfeertje. Schone kamers en leuke prijzen voor ontbijt en drankjes. Wij waren met 2 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 8 tot 11. Ondanks dat dit een hostel voor jongeren is hebben wij ons hier prima vermaakt (in de ochtend voor ontbijt op dakterras, en 's avonds voor een drankje). Metro (Clot) is op loopafstand en in 15 minuten ben je op Placa de Catalunya. Je kunt een kluisje huren indien je uit moet checken (om 10:30) en je vlucht is later op de dag. Personeel spreekt goed Engels. Goed bevallen dus en voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Erg vriendelijk personeel!
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

We hebben geen negatieve punten om te noemen. Prima hotel voor jong en oud.

Wij hadden een zaal voor 8 personen geboekt, maar bij het inchecken werd ons verteld dat kinderen onder de 18 jaar niet in een slaapzaal mogen overnachten volgens de wet. Er werd meteen een oplossing gezocht en ons werd een kamer voor 4 aangeboden. Weliswaar tegen een (kleine) meerprijs. Voor het misverstand kregen we nog een dagje gratis ontbijt en een drankje aangeboden. Pedro heel erg bedankt! Erg tevreden met ons verblijf.

voor kort verblijf prima of voor jeugd langer
    • Bed op een Slaapzaal met 8 Bedden

Het was erg warm op de kamer >25 graden en wel heel erg krap. maar was de prijs ook naar

Prima acommendatie voor jonge mensen indien kamer 6 personen of meer

Wensen
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik had aangegeven in de reservering dat ik liever niet te hoog wilde. Ze hebben mij in een kamer geplaatst dat op de 11e (van de 13) verdieping was. De kamer was erg klein. Een tafeltje of stoel zou fijn zijn om wat spullen op te leggen. Maar daar was geen ruimte voor.

De badkamer werd elke dag schoongemaakt, dat was erg fijn!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Schoon maar geen erg gezellig hostel
    • Eenpersoonsbed in Vrouwenslaapzaal

Ik vond het jammer dat ik een gedeelde kamer had geboekt en 5 nachten alleen heb geslapen. Ook vind ik het ontbijt niet lekker. Ik heb elke dag eigen ontbijt gehaald. Mijn koffers pasten niet in de lockers maar moest 8- per dag betalen voor een 1 extra locker ... staat niet echt in vergelijking met de prijs per nacht... Gelukkig had ik ( in dit geval) geen kamer genoten waardoor ik mijn 2e koffe op m'n kamer kon laten staan. Verder was het wel schoon alleen was de keuken heel erg ongezellig en totaal niet aantrekkelijk om te koken of te zitten..

Alles was schoon en de badkamer werd elke dag schoongemaakt. + locatie is goed en had mooi uitzicht vanuit mijn kamer

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ondanks mijn commentaar prima verblijf!!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De film die je kon kijken werd everstemd met muziek van de bar. De banken zaten niet lekker, ook niet schoon.Het was fijn geweest als de relaxruimte iets anders was ingericht. Veel is verouderd of kapot (b.v computertoetsenborden)

Ontbijt ei en worstjes droop van het vet.Jammer.De zon scheen op de vleeswaren en de kaas. Niet erg goed voor de houdbaarheid lijkt me.Broodjes, fruit en de rest was echt prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

dichtbij metrostation.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

aparte bedden met slechte matras.de ramen konden niet open voor frisse lucht. er waren veel studenten die er ook verbleven maar die hadden tot s'nachts 1.30u veel lawaai of stonden om 6u sochtends alweer over de gang te rennen of schreeuwen en hielden totaal geen rekening met andere mensen. er werd niets van gezegd. waardoor wij de halve nacht wakker lagen te kijken.

dichtbij metrostation.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Alles was erg nieuw en schoon.
    • Eenpersoonsbed op een Slaapzaal met 6 Bedden

Ik lag op een gemengde kamer, maar dat betekende uiteindelijk dat ik als enige vrouw met 5 mannen op een kamer lag. Uiteindelijk erg gezellig, maar niet wat ik had verwacht!

Alles was erg nieuw en schoon. Aardig personeel en erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat de airco niet deed

Het persoon was heel erg vriendelijk

Goede prijskwaliteit verhouding voor jongeren
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen airco in bar van hostel, daar was het bloedheet

Bus naar uitgaansgelegenheden waarmee je de wachtrij overslaat

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Gratis eten (we moesten wel verplicht verhuizen na 1 nacht)
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Niet verhuizen na één nacht

Gratis eten (we moesten wel verplicht verhuizen na 1 nacht)

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Gastvrijheid

Douche

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 3 november 2016

doorreis
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

bedden

ontbijt was goed, kamers wat minder

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Openbaar vervoer op 5 min.

Openbaar vervoer op 5 min. lopen: - div. treinen en metro's op station Clot *** TIP: trein (R2) rechtstreeks van de luchthaven T2 (!!) naar Clot en v.v. Zelf maaltijd voorbereiden: - Lokale supermarkt op 5 min. lopen en Carrefour (in het winkelcentrum) op 10 min. lopen - Alles (waterkoker, magnetron, afwasmiddel, etc) is in de keuken aanwezig *** TIP: er zijn 3 koelkasten aanwezig, handig voor je niet-langhoudbare producten Geen zin om te koken: - Restaurant aanwezig - Div. eetgelegenheden in het Winkelcentrum op 10. min lopen Herkenningspunt: - Torre Agbar op 7 min. lopen *** TIP: op- en uitstapplaats hop-on-hop-off Bagage depot aanwezig: - onbewaakt in een gezamenlijke ruimte - kluisje huren

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De prijs van het hostel en de georganiseerde ritjes naar de...

Het beddengoed wordt niet verschoond. Na je verblijft word je matras afgeklopt en de lakens recht gelegd voor de volgende reiziger. Als ik dit had geweten had ik voor linnengoed gezorgt.

De prijs van het hostel en de georganiseerde ritjes naar de clubs.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

De locatie en de afstand naar de metro.

Het was erg stoffig en ook onfris. De broodjes en ander afval lag aan de andere kant van het raam van onze kamer. Jammer! Als het er ook nog schoon was geweest (en hoe moeilijk is dat???) dan is het een prima locatie zeker voor dat geld.

De locatie en de afstand naar de metro. Leuke ontbijt/lunch restaurantje Panne op 7 minuten loopafstand (pleintje aan de overkant van de straat). Loopafstand Sagrada, fietsenhuur op loopafstand. Het grote balkon. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Top personeel, makkelijk mensen leren kennen