Beoordelingen over Barcelona Princess 4-sterren

Avenida Diagonal, 1, Sant Marti, 08019 Barcelona, Spanje

#263 van de 516 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De kamer en faciliteiten zijn netjes uitgerust

Roofpool op 23ste verdieping was buiten gebruik S’nachts een zeer storend geluid van afwatering airconditioning. Prijs/kwaliteit al met al matig

De kamer en faciliteiten zijn netjes uitgerust

Wij zaten op de 25ste verdieping.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Helaas was het zwembad op de 23ste verdieping dicht. Hier had ik graag gebruik van willen makem.

Wij zaten op de 25ste verdieping. Het uitzicht was geweldig!

super hotel .

jammer dat we niet op voorhand wisten dat het zwembad op het 23ste verdiep gesloten was voor herstelling. het zwembad op het 3de verdiep heeft ons ook wel bekoord. heel vriendelijke bartender en kelner. het eten was ook lekker en verzorgd.

de kamer was heel mooi en modern ingericht, netjes en een prachtig zicht op zee. een flesje cava stond er gekoeld klaar. het ontbijt is heel uitgebreid ! De metrohalte om de hoek is ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prijs kwaliteit niet oké

Kamer niet super proper. Er hing een vieze geur in de kamer en in de douche waren schimmelvlekjes. Ook op het plafond waren vochtplekken. Onze kamer was verbonden met een deur naar een andere kamer waardoor we ALLES hoorde van de buren ..

De locatie en het mooie uitzicht op zee. Ook het personeel was heel aangenaam. De wifi was ook super

Mooi uitzicht vanuit de kamer.

Op de 23e verdieping was een klein zwembad met een aantal ligbedden waar jongeren vooral kwamen om drug te roken en muziek gingen draaien met woorden als F...k.... en drug handelen! dat moet niet mogen aangezien wij daar met onze zoon van 9 jaar gingen afkoelen. Erg storend!

Mooi uitzicht vanuit de kamer.

Het verblijf was verder voldoende

Kamer was erg gehorig en de douchedeur lekte water naar de wc en ruimte voor de badkamer. Badkamer viel erg tegen.

Goede bedden ruime kamer geen extra kosten voor de minibar. Zwembad op de derde verdieping was goed het bad op de rooftop viel daarin tegen.

Geen centrale ligging maar niet ver van de metro.

Tijdens ons verblijf een grote groep voor een zwemwedstrijd waardoor het vaak te druk was. Zwembad 23ste verdieping is te klein en niet gezellig. Tijdens ons verblijf was de eerste dag/avond het zwembad derde verdiep Prive verhuurd en niet toegankelijk. Lange wachttijden aan de liften.

Geen centrale ligging maar niet ver van de metro. Zeezicht. Zwembad derde verdieping heel gezellig. Uitgebreid ontbijt.

De locatie was perfect.

Zwembad is kleiner dan op de foto’s lijkt. Wachten op de lift duurt erg lang....

De locatie was perfect. Mooie kamer met goede bedden en mooi uitzicht.

Rascistisch personeel, brutaal en slechtste service die ik ooit in mijn leven heb gehad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Er was een jongen marco bij de receptie die heel vervelend en opdringerig naar mijn kamernummer ging vragen toen ik in de lift zat. vondt dat namelijk heel vervelend omdat er meerdere mensen in de lift stonden maar alleen mij werd gevraagd (omdat hij mij namelijk van wegen me afkomst en uiterlijk niet in dat hotel vondt passen) Rasistisch dus toen ik dat weigerde om me kamer nummer door te geven had ik me pasje van me kamer wel laten zien en zei dat ik het ongepast vondt dat hij het alleen aan mij vroeg dus ik me kamer nummer niet aan hem wou doorgeven. ging hij bij de lift deuren staan met zijn handen voor de deur en wijgerde me eruit te laten toen ik er toch doorheen wist te komen schold hij me uit voor (mother fucker) dat was dus de drupper toen ben ik weer naar beneden gegaan om een klacht in te dienen bij de manager. werd er tegen mij gezegt dat de manager er niet is en dat ik morgen maar moest terug komen bij mij liepen de emoties hoog op. dus liep ik bij de receptie op een luide toon te roepen dat ik Rasistisch ben behandeld en zelfs ben uitgescholden door het personeel van het hotel. stond er binnen 15 sec wel een manager zelfs 2 mij te woord maar niet voor lang zelfs ze namen mij niet sireus ik kreeg te horen kan je wat rustiger praten toen ik aan de maneger vertelde dat ik zo behandeld ben en ben uitgescholden reageerde zei (manager)van Ja hij heeft je niet uitgescholden terwijl zei er niet eens bij was in de lift komt zei (dus de manager ) en als ik niet met een toontje lager zou praten dat ze de politie voor mij zou bellen.

Hotel was Top. Ontbijt was lekker. Top locatie strand 3 min lopen

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De liften vaak lang wachten omdat ook de schoonmaak en ander personeel ze gebruikt om van vloer naar vloer te gaan waardoor gasten lang wachten en in overvolle liften staan.

Vlak bij metro goede kamer

Goed maar veeeel te koud

Onze kamer was niet klaar ze konden ons de kamer van de mindervalidden aanbieden voor ons zeker geen probleem Maar het was er amper 14 graden echt niet te doen Ocharme die mindervalide mensen en al bibberend onder de douche dat vinderdaad ik echt niet kunnen

comfortabel hotel dicht bij congrescentrum en strand

Niet heel persoonlijke, vrij zakelijke benadering. Inrichting: idem.

Uitstekende lokatie t.o.v. congrescentrum, heel nabij het strand, fijn zonneterras met zwembad op de 23e etage met geweldig uitzicht over zee

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heerlijk verblijf, goede locatie, dichtbij metro, 25 minuten van centrum. vlakbij zee/strand.

Lawaaierige airco. verder niets

Wij kregen boven verwachting een kamer op de 26 verdieping.Een geweldig uitzicht op zee en vanaf de gang en lift op de rest van Barcelona. Ontbijt is goed. Keuze genoeg. Gratis minibar, gratis telefoon met WIFI ! Douche geweldig! Locatie op 100m van Metro

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Beste hotel van Barcelona tot nu toe

Eigenlijk niets, de kamer is misschien wat aan de kleine kant t.o.v. andere hotels maar goed genoeg en het uitzicht over de stad is prachtig.

Prima hotel als uitvalsbasis om op stap te gaan in Barcelona, parkeren in de buurt onderkotsen en relatief rustige buurt met alle faciliteiten en snel in hartje centrum omdat je al aan de Diagonal zit. Ontbijt erg uitgebreid en goed, kamers prima met goed bed en lekkere douche. Ook minibar gratis en vriendelijk personeel niet te vergeten

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

helemaal kloten .

helemaal kloten ... ik drie dagen moeten knokken en bellen om warm water in mn kamer te krijgen .ik reisde met een vriend van 78 jaar !!!!!!! wat een leugenaars daar . vanaf de incheck tot vertrek 2 x kunnen douchen

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Het was zeer aangenaam verblijven
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De douche was niet zo prakties het was watervaldouchh

Ontbijt was heerlijk .mooie kamer met uitzicht op zee .zwembad zeer goed verwarmd .konden zelfs s’avonds gaan zwemmen d

Heerlijke uitvalsbasis voor Barcelona trip.

Parkeren in de garage van het hotel is mogelijk, maar met 23 euro per dag wel relatief duur.

Geweldig uitzicht, station van metro lijn 4 is erg dichtbij

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goed, hotel moet zich inspannen om beter onderhoud aan kapotte dingen te doen. Anders maar 3* waard

lang wachten op liften Wifi is matig Douche in kamer 806 is aan vervanging toe (kalk) en slecht onderhoud Voegen in douche zijn ooit een her-afgekit, maar niet zoals het hoort. Na 2 douches na mekaar komt water op vloer toilet doorgesijpeld!! Voegen zijn onderaan ook voorzien van zwarte schimmel. Dit kan beter voor een 4-sterrenhotel. Zwembaden zijn te klein voor een hotel van deze afmetingen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel vers fruit Rustig hotel, dichtbij de zee, dichtbij metro

Prima verblijf voor stedentrip.

Wachten op de lift duurde elke keer heel erg lang.

Goede service. Auto wordt voor je geparkeerd in de garage. Koffers naar je kamer gebracht. Mooi uitzicht. Korte afstand tot openbaar vervoer en op loopafstand van het strand.

Prima hotel met super ontbijt, wel enkele minpunten qua kamer.

Kleine onvolkomenheden in de kamer, kastje was stuk, roest bij de badkamerkraan, handdoekhaakje aan de muur zat los. Een TV deed het niet. Geen ruimte om strandlakens te drogen (geen haakjes of rekje daarvoor) terwijl het strand vlakbij is en je elke dag van het strand komt met de natte handdoeken. Geen stoeltjes aanwezig op het balkonnetje. Het zwembad was erg klein en het water stonk. Het water was ook wat zout.

Super goed en uitgebreid ontbijt. De kamers en bedden waren goed.

Uitstekende plek om tot rust te komen tijdens intensieve citytrip.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Massage

De afmetingen van beide zwembaden. Ook lagen de baden al vroeg op de dag in de schaduw.

Het ontbijtbuffet was geweldig; veel keuze, er werd tijdig aangevuld en door meerdere buffetten en koffiepunten, waren er geen rijen.

Rustige locatie, eettentjes dichtbij waar lokale bevolking...

Rustige locatie, eettentjes dichtbij waar lokale bevolking eet. Heel dichtbij de metro waar vandaan alles goed bereikbaar is. Een uur met de metro vanaf het vliegveld (twee makkelijke overstappen).

Relatief duur hotel

- Liften zijn een drama, lang wachten en vaak overvol, vaak de trap genomen vanaf de 7e etage naar beneden. - Badkamer, douchekop was vies. - In de directe omgeving geen gezelligheid, je moet echt naar het centrum gaan om te eten of activiteit te ondernemen. - Airco is niet echt een airco, althans je kan er niets aan instellen, wel veel herrie 's nachts. - Parkeergelegenheid bij hotel kost 23,00 per nacht. TIP: koop bij de BSM-garages een 7 dagen kaart voor 66,00 per week en je kunt hiermee alle BSM-garages in/uitrijden, zeker handig omdat het hotel buiten het centrum zit. (BSM garage zit schuin aan de overkant van de Prinsses)

- Bedden zijn prima. - Ontbijt is prima. - Kamer zijn netjes, wel raar dat er van de badkamer een raam naar de slaapkamer zit, gelukkig kun je deze blinderen. - Enigszins betaalbaar hotel op 2 straten van het strand vandaan, wat wel aan de prijs is.... - Zwembad was klein, maar wel prima, als het niet te druk is

Te duur. Niet waar voor je geld.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Inrichting is verouderd en niet meer ''modern" te noemen. Ik had een kamer geboekt (en daar ook voor betaald) met uitzicht op zee maar had uitzicht op de zijkant van het gebouw.. rolgordijn badkamer was met tape beplakt, deurposten waren flink beschadigd en de wcbril was niet schoon. Onder het bed lagen restjes pleisters en haren van de vorige mensen.

Het zwembad op de 3e + extra flesje cava ivm verjaardag. Fijn extra'tje. Ontbijt buffet was prima.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goede locatie , vriendelijk personeel ! Het was een aangenaam verblijf .

Geen plaats aan de zwembaden voor te liggen , dit was nochtans een zoekoptie ! Op de lift moest je steeds lang wachten .

Het ontbijt was heerlijk , de kamers mooi !

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Wegblijven is onze aanrader

Voor de reis al geen enkele reactie op e-mails. Ter plaatse zeer onvriendelijk personeel,na 1 uur werd je werkelijk opgesloten als in een gevangenis. Onmogelijk ramen op de kamer open te zetten voor frisse lucht. Ontbijt,prijs/kwaliteit ondermaats.foto's op site komen absoluut niet overeen met werkelijkheid. Zwembaden,kleiner dan in een gewone tuin. 3 restaurants aangekondigd,in principe een bar aan het polsbandje waar je keuze had uit 3 salades,3 broodjes en wat jobaanbiedingen.andere restaurants niet aanwezig! Bastiaan gewoon niet. Nachtreceptionist,arrogant en zeer onbeschoft wanneer je wat wilde vragen . Kortom,een hotel,waar je s g moet blijven.. zeer duur en uitgezonderd hygiëne geen 2 sterren waardig.!! I betaal met plezier voor kwaliteit,maar hier hebben ze hun sterren volgens mij zelf op gevel geplakt. NEVER AGAIN

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooi hotel voor vakantie en business

De wachttijden voor de liften waren regelmatig te groot.

Uitgebreid en goed ontbijt. Mooi uitzicht op de stad. Op loopafstand van het strand en veel restaurants in het winkelcentrum. Goede wifi. Dicht bij metro en tram. Fijn (maar smal) zwembad. Mooie kamer. Gratis minibar.

Jacuzzi op een zeer ruim terras;
    • Premium Suite

Hotel kan een opfrissingsbeurt gebruiken; management van de liften. 3 liften voor 26 verdiepingen zonder intelligente sturing; zwembaden zijn uiterst klein

Jacuzzi op een zeer ruim terras; ruime kamer; Free minibar; prachtig zicht

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goede service van het personeel.

Het bed bestond uit twee losse bedden die snel uit elkaar lagen.

Goede service van het personeel. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Kamers waren netjes.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Mooi hotel,rustig gelegen maar toch praktisch

Men heeft ons eerst een oudere kamer willen aansmeren,konden vergelijken want hadden 2 dezelfde gevraagd.Maar ben blijven aandringen en uitendelijk gekregen wat we vroegen. Heeft wel een beetje discussie gevraagd.

Goed gelegen niet in drukke crntrum maar alle vervoersmiddelen in nabijheid

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Een tweepersoonskamer met maar één stoeltje om te zitten. In bed een boek zitten lezen en/of TV kijken is op derde leeftijd niet comfortabel.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet rijkelijk uitgebreid. Jammer dat we geen zachtgekookt eitje konden eten : ze waren allemaal hardgekookt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Goed hotel

Er kan gerookt worden op de 23 verdiep waar het zwembad is, beter enkel op het 4e (zwembad en bar)verdiep roken toelaten.

Mooie ruime kamers, zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Meer dan een geslaagde vakantie.

Bevestiging douchekop nogal ongelukkig. Verder kamer met alle voorzieningen. Iets ouder, maar uiteindelijk vertoef je toch niet zo vaak op de kamer. Wel heerlijk met dat zeezicht.

Zeer volledig en lekker ontbijt. Meer dan de moeite waard. Hoogwaardige en verse producten. Hop on bus stopt net naast het hotel. Vriendelijke onthaal. Vlotte afhandeling. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heerlijk hotel.

De liften. Het gebouw heeft 26 etages en maar 3 liften. Soms sta je 5 minuten te wachten en komt de lift dan, dan is hij boordevol. Dus nog maar wachten op volgende lift. Er moeten minstens 3 liften bij.

Superuitzicht.

Zeer fijn verblijf!

Ontbijt was ontzettend lekker en veel keus! De hydromassage douche was uitstekend! Het zwembad met uitzicht op zee was erg fijn! De kamer was zeer comfortabel! Personeel was behulpzaam en vriendelijk! Geen minpunten, alleen pluspunten!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Kamers perfect in orde.

Zwembad op hoogste verdiep was onverwachts gesloten. Voor echt in het centrum te geraken was elke keer een taxi vereist.

Kamers perfect in orde. Modern materiaal en verzorgd. Personeel ook zeer vriendelijk. Hotel ligt juist naar groot winkelcentrum

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Goed hotel maar pas op.

Gegevens op Booking.com komen niet overeen met de hotelgegeven wat wrevel wekt. Volledig tegen elk gebruik moet de kamer betaald worden voordat je weet wat voor kamer je zal krijgen, dus grondige navraag is nodig ter voorkoming van tegenvallers.

Hotel is goed gelegen, niet aan de boulevard, maar we met goede verbinding naar het centrum.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Barcelona

De tourbus stopt niet in de winter bij dit hotel dit staat wel op de website en klopt niet !!!!!!!!

Goed hotel beerje ver van het centrum . Masr prima openbaar vervoer ( bus metro ) om de staf te bereiken. Let op ! De Touribus stopt niet in de winter bij dit hotel . Geweldig ontbijt .

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Voortreffelijk ontbijt

Te weinig verlichting in kamer Geurhinder uit badkamer Afgelegen

Voortreffelijk ontbijt Tourbus stopt vlakbij verwarmd maar klein zwembad Shoppingcenter vlakbij

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Uitstekend.Goede locatie.Zeezicht viel tegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Geluidsoverlast airco werkte niet. Minstens 30 graden.In de middag aangegeven.Werd pas om 22:45 uur in orde gemaakt.Wel allemaal erg vriendelijk.

Vriendelijkheid En service.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima hotel met goede locatie maar de prijs/kwaliteits verhouding is niet goed

Kleine kamer zonder balkon. Geen mogelijkheid om het raam te openen. Geen bad en de schoonmaak kon beter. Vieze vlekken op de grond. Opzich een prima hotel en ook de hotelkamer was mooi maar staat niet in verhouding tot de prijs.

Goede locatie en vriendelijk personeel. Konden om 10 uur sochtends zonder extra kosten gelijk onze kamer krijgen. Douche was uitmuntend. Gratis minibar die dagelijks werd aangevuld.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Een aangenaam, goed gelegen hotel met minimale gebreken en veel faciliteiten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Zwembad viel qua grootte tegen, in de kamers is te weinig kastruimte, ramen kunnen niet open, toilet niet volledig afgesloten, afwerking in de kamers was wat rommelig (detail)

Computerruimte met printers is superhandig! Sauna perfect in orde. Vriendelijk personeel, dichtbij het strand, winkels, restaurants en metro, en toch heerlijk rustig gelegen!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Jammer van de arrogantie

Personeel van de de receptie arrogant

Uitzicht

De liften lieten elke keer lang op wachten.

De liften lieten elke keer lang op wachten.

Hier verblijven we nooit meer!

Alles, behalve de locatie; vies beddengoed, vies zwembad, chagrijnig personeel (op 2 na)

Barcelona early August

Zwembaden zijn echt klein.

Zeer goede kamers

Ligt in zakencenter

Ligt in zakencenter

Goed hotel in rustig gedeelte van Barcelona

Ontbijtruimte had veel weg van een refter.

Het hotel in het algemeen zo een hoog prachtig uitzicht met goede faciliteiten.

Ontbijt is goed, kamer netjes, badkamer een bad/douche...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Veel te duur voor wat je krijgt.

Ontbijt is goed, kamer netjes, badkamer een bad/douche met een gordijn voor het raam. Dit kan echt niet!

Mooi hotel, propere kamers, heel mooi uitzicht!

Ligt wat te ver als je toch enkel in stad wil verblijven.

Mooi hotel, propere kamers, heel mooi uitzicht! Naast een mooi winkelcentrum .

Heerlijke korte ontsnapping

Heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Ligging, ontbijt, kamer

Soms heel lang wachten aan de liften.

Ligging, ontbijt, kamer

Goed!

Higiene van de zwembad en lift dat heel erg traag waren.

Onbijt was super goed

Geweldige stad

Heerlijk ontbijt, kamers top, vlakbij metro, tram en strand uiterraard.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

ideale plek

ventilatie

goed ontbijt

Bed

Zwembad

Leuk weekend gehad. 😍

○○○

De locatie was top.😁. Wat had ik noedeg 😎 rustig.

Kamer en locatie

Wachtrij lift :(

Kamer en locatie

Ontbijt, kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Aangenaam verblijf zonder verbluft te zijn.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De locatie is matig. Ze zeggen wel dichtbij het strand maar het is geen actief strand. Ver weg van de Ramblas.

De kamer was meer dan in orde.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Toppie

...

...

goede service

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zwemmen in de sneeuw

Weinig gezellige buurt rondom (meer werkomgeving)

View hotelkamer, heerlijk verwarmd zwembad, zelf in de sneeuw gezwommen!

Comfortabel verblijf in Princess

Niks eigenlijk

Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel en mooie uitzichten van de hogere verdiepingen.

Kamer erg warm, airco werkte onvoldoende, raam kon niet open.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kamer erg warm, airco werkte onvoldoende, raam kon niet open.

Genoten van de kamer!

Wifi-verbinding valt regelmatig uit. Fitnessruimte heel beperkt.

Kamers hebben alle comfort en luxe. Ruimtegevoel door groot raam + open badkamer.

Gunstige ligging.

Gunstige ligging. Shopping mall naast het hotel. Geweldig ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

wij waren tevreden

Beetje onpersoonlijk hotel, dure parking.

ontbijt, kamer, parkingservice, alles was in orde ! Dicht bij de metro.

short trip

t zwembad en bereikbaarheid vanaf luchthaven

ruime kamer en gratis gevulde minibar

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ontbijt was heerlijk. Kamer was groot, heel modern en met prachtig uitzicht over de stad. Ideale ligging voor wie graag dicht bij het strand zit.

Vlakbij de metro die je in een kwartier naar het stadshart...

Vlakbij de metro die je in een kwartier naar het stadshart brengt. Groot winkelcentrum met veel restaurants om de hoek evenals het strand.

Schitterend uitzi
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Lawaai van afvoer

De kamer had een prachtig uitzicht. Rustgevend voor zo'n drukke stad.

Paar dagen Barcelona!

Kamer, ligging, ontbijt

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Luxe hotel

Duur en geen ontbijt

prima 4* hotel vlak bij het strand en metrostation
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Stad

het zwembad, maar t strand is gelukkig op loopafstand

prima kamers, schoon en modern ingericht. gratis minibar