Beoordelingen over Hotel Beleret 3-sterren

Campamento, 80, 46035 Valencia, Spanje

#87 van de 95 hotels in Valencia

Een verblijf met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ik kan niet benoemen wat beter kan aangezien ik tevreden ben.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden een kamer met een slechte WC-bril en nadat ik hier over had gereclameerd kregen we een andere kamer waar echt alles op orde was. Personeel was bereidwillig om tickets uit te printen voor bepaalde bezienswaardigheden.

Goed verblijf en goede bus verbinding naar centrum Valencia.

De eerste ochtend was er geen buffet ontbijt. Het ontbijt werd op aanvraag gebracht in de lounge waar 2 tafeltjes tegen elkaar werden geschoven zodat we daar konden ontbijten. Wij waren daar niet blij mee. De volgende dagen ontbijtbuffet in de ruimte die daar voor geschikt was.

De familiekamer was ruim en goed ingericht. Het buffet ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

teleurstellend

Het hotel ligt heel ver uit het centrum (5KM) en van het strand (10KM). Het ligt in een slechte buurt. Bij aankomst moesten we 11 euro per nacht bijbetalen omdat we een hond mee hadden. Verder kregen we direct een lijst te zien met allemaal regels over een hond op de kamer. Zo mag je bijvoorbeeld niet de hond alleen op de kamer laten, en mag hij ook niet op het bed, de bank of een stoel liggen. Je mag de hond niet kammen of wassen. Ik snap niet waarom je voor een hond moet betalen als hij niets mag? Het was totaal geen prettige ontvangst. Mijn vrouw en ik komen al jaren met een hond in Spanje en hebben nooit zo'n dier-onvriendelijke welkomst gehad. De badkamer (wc) rook erg naar urine en het gaf geen frisse indruk van de kamer. Het hotel heeft 3 sterren, maar is totaal niet goed onderhouden, vergane glorie. Het was misschien 20 jaar geleden een mooi hotel, maar nu niet meer. Het ontbijt bestaat vooral uit vette en gefrituurde dingen en is helemaal niet vers. De gekookte eieren waren groen/blauw. Het fruit zag er niet vers uit. Er is een sap machine wat meer lijkt op aanmaak limonade dan echt sap. Verder zit het hotel tegenover een restaurant waar het altijd erg druk en luidruchtig is. Omdat het hotel zo uit de buurt ligt kun je dus alleen met de auto of de metro/bus naar dingen toe. Maar het bleek ook dat in Valencia honden niet zijn toegestaan in het openbaar vervoer. Overigens kun bij het strand ook gewoon gratis parkeren, dus ik zou aanraden een hotel bij het strand te boeken en niet dit hotel!

Gratis parkeren bij het hotel

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Spaanse vriendelijkheid

Ligt te ver buiten de stad

T was een prima hotel , gedateerd dat wel , maar met een super goed bed . Fijne handdoeken. Super vriendelijk personeel zeer behulpzaam , ontbijt prima maar niet afwisselend. Bus 62 stopt voor de deur prima verbinding naar de stad , maar voor een stedentrip net even te ver voor t mooie . Prijs kwaliteit verhouding is prima !!!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Echt een aanrader!

Enige minpuntje: het warm water van de douche was erg moeilijk te regelen, werd steeds onverwacht gloeiend heet, niet echt groot probleem. Verder niets negatief te vermelden, bedankt voor alles!

Heel erg vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de zaal. Eerste 3 dagen was ontbijt in buffetvorm wat heel comfortabel is, volgende 3dagen kwam men vragen aan de tafel wat we wilden eten. Diner was a la carte, steeds 3 of 4 keuzemogelijkheden, heel erg lekker eten, verzorgd opgediend, 1 drankje inbegrepen. Heel ruime kamers, comfortabele bedden. Stadscentrum gemakkelijk bereikbaar met bus 62 voor de deur, of de metro op 300meter.....dus kortom we hadden een mooie week in Valencia in dit hotel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Valencia is een fijne en gastvrije stad om te bezoeken. Vriendelijke mensen en veel te zien.

We hadden een kamer dicht bij de lift, deze maakte vrij veel lawaai. De douche was niet hoog genoeg instelbaar, moest bukken om mijn haar te wassen. (ben van gemiddelde lengte 184 cm.)

De prijs kwaliteit verhouding.

Citybreak in een hotel vlakbij een metrohalte

Geen koelkast op de kamer.

De bedden waren prima en de badkamer was ruim

• Beoordeeld op: 7 april 2018

City of these arts mooiste

Omgeving ligging van hotel

Ontbijt goed kamers ruim en netjes

Hotel net buiten de stad dichtbij het vliegveld. Valencia centrum goed te bereiken met de metro

Eten (diner) was wat minder

Familie kamer was ruim

Makkelijk gratis parkeren.

Ontbijt.

Makkelijk gratis parkeren. Bushalte naar centrum vlakbij.

Grote kamer, schoon en netjes, vriendelijk personeel

heb genoten

de klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

een heel ruime kamer maar zeer lawaaierig aan de straatkant...

het ontbijt was te eten maar helemaal niet afgewisseld. Elke dag hetzelfde en alles stond op dezelfde plaats. borden, glazen en koppen waren nog vuil toen ze uit de keuken kwamen. het dagmenu is een hele week hetzelfde! Dat wil toch niemand meer eten dan.

een heel ruime kamer maar zeer lawaaierig aan de straatkant met luidsprekende Spanjaarden onder je raam kun je niet slapen. Ook op de gang was het in de nacht heel rumoerig en lawaaierig met luidruchtige Spanjaarden en klappende deuren. Geen goede nachtrust gehad.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Hotel lag zeer dicht bij metro, hier door was het centrum...

Hotel ligt in een verloederde omgeving,we kregen ook twee avonden na elkaar dezelfde menu.

Hotel lag zeer dicht bij metro, hier door was het centrum vlot en vlug bereikbaar

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

Wij hadden een grote kamer en het was netjes.

Het was erg gehorig. Ze konden ons geen menukaart geven, wel een dagmenu. Wat overigens er goed uitzag.

Wij hadden een grote kamer en het was netjes.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Ontbijt is uitgebreid en veel vers fruit.

Inrichting is wat gedateerd maar wel netjes.

Ontbijt is uitgebreid en veel vers fruit.