Beoordelingen over Hotel Bell Repos 2-sterren

Nostra Senyora del Carme, 18, 17250 Platja d'Aro, Spanje

#8 van de 56 hotels in Platja d'Aro

Ontbijt was prima.

Wij waren er maar voor 1 nacht. Geen airco op de kamer. Wel een losstaande ventilator wat veel lawaai maakte. Hoorde de volgende dag dat er een airco geplaatst kon worden voor €20,- per nacht.

Ontbijt was prima. Kamer was schoon.

Ligging, ontbijt (zeer uitgebreid) , personeel, nette kamer.

De kamer had een goede ventilator, maar ik kan me voorstellen dat mensen airco missen. Je kon een losse unit huren, maar mwah. Wij vonden het best, ook al was het extreem warm. Het parkeren. Je had geen eigen plek en als je terugkwam moest je maar zien. Ooit moest ik wel 5 keer steken, bang om schade te rijden door takken.

Ligging, ontbijt (zeer uitgebreid) , personeel, nette kamer. mogelijkheid om buiten te ontbijten.

Al het personeel was echt super vriendelijk en gastvrij.

Al het personeel was echt super vriendelijk en gastvrij. Ventilator in de kamer deed het het niet, zonder probleem binnen 5 minuten verholpen. Ontbijt was super. Een erg gezellig en sfeervol hotel. Echt een aanrader!

Super gezinsvakantie gehad met onze twee kinderen (17j & 19j). Wij keren zeker terug.

Een warm ontbijtje (eitje...) zou wel mogen aanwezig zijn. "Grotere "bedden daar onze zoon met een lengte van 1.92 cm niet goed heeft kunnen slapen. Onze kamer (nr 225) durfde wel eens niet fris te ruiken, putjesgeur.

Een mooi. sfeervol ingericht hotel met een goede ligging. Heel vriendelijk personeel.

Het hotel heeft niet echt veel te bueden.

Smoorheet op de kamer. Geen airconditioning. Kamers zijn behoorlijk gehorig. Niet fijn, als je naast een luidsnurkende buurman moet slapen. Parkeren kost €10,- per dag.

Goed ontbijt. Aardig personeel. Dicht bij het centrum.

Fijn hotel met vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteitverhouding

In de zomer was het zonder airco (wel met ventilator) net iets te warm. Maar je kan wel een airco huren in het hotel. De parkeerplaatsen waren best wel smal, zeker als je een bredere auto hebt. Een zwembad had ook een mooie meerwaarde geweest, als je niet altijd naar de zee wilt.

Fijn hotel. De kamer was zeer proper en werd elke dag gepoetst. Al het personeel is zeer vriendelijk en begroet je met een glimlach. Het onbijt was uitgebreid en lekker. Je kan zowel binnen als buiten eten. Ook iets drinken kan perfect buiten op het gezellige terras. De locatie was prima, vlakbij het strand en de winkelstraat. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Prima hotel, met klein minpuntje.

De badkamer was in ons appartement erg klein. Er was wel een stortdouche aanwezig, maar de slang van de waterkraan naar de douchekoppen hing dwars over de badkuip heen. Daardoor was het douchen (in de badkuip) lastig en in bad gaan al helemaal niet te doen. Ook uit de badkuip stappen was lastig in de kleine ruimte.

Leuk niet te groot hotel, Prima locatie, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren goed geregeld, maar parkeerplekken zijn aan de krappe kant. Er wordt wel goed op toegezien dat iedereen binnen de belijning parkeert.

Het is de 2e maal dat we in dit hotel verbleven en ook nu was het onthaal super. Zo'n vriendelijke mensen, je voelt je daar echt welkom! Een beetje thuiskomen. Het hotel ligt zeer centraal in Platja maar straalt rust uit. De kamers zijn steeds picco bello inorde. Een heerlijk ontbijt EN wat voor ons heel belangrijk is, een hondvriendelijk hotel! Na jaren in verschillende hotels in Platja d'Aro verbleven te hebben, weten we het wel! Voor ons is dit een topadresje!

Geweldig hotel!

Goede locatie, vlakbij strand, erg rustig gelegen tussen strand en drukke winkelstraat, fijn terras, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Een echt zon-zand-zee vakantie hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Had naderhand een extra dag bijgeboekt, en die hebben we in een andere kamer zonder balkon doorgebracht! Dus niet kunnen uitpakken!

Zeer vriendelijk personeel, en een hotel met een echte vakantie uitstraling! Leuk ingekleed! Prima ontbijt (buiten)!

zeer ontspannen vakantie waar we met plezier op terugkijken

Hoewel we dat vooraf wisten was er geen lift. Onze kamer lag op de 2e etage.

Goed ontbijt/ goede schone kamers/ zeer vriendelijk personeel Hotel ligt op 150 meter van het strand/boulevard. Centrum met een keur aan winkels, restaurants eveneens op korte afstand

Heel erg vriendelijk personeel.

Parkeren bij het hotel kost 15 euro per dag. Gratis parkeren in de straat is amper mogelijk. Verderop ruim 10 minuten lopen kun je in een andere wijk gratis parkeren.

Heel erg vriendelijk personeel. Ideale locatie, echt om de hoek van het strand. Rustige locatie, sfeervolle binnentuin. Mogelijk om een parasol en stoelen te lenen voor op het strand.

Heerlijke vakantieweek in knus familiehotel gehad!

Onze kamers hadden geen standaard airco maar wel ventilatoren. Dat was op de tropische dagen echt even afzien en ging ten koste van je slaapuurtjes. Je kunt dan voor 20 euro per dag een mobiele airco huren. Mijn tip zou zijn om de kamer iets duurder te maken en de airco er standaard bij te leveren.

Leuk familiehotel op geweldige locatie ( links de hoek om zijn de shops en rechts de hoek om is het strand). Alle medewerkers zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam! Kamers waren wat gedateerd maar super schoon. Je kunt er heerlijk betaalbaar eten. Elke avond een ander menu of a la carte..De ochtend van vertrek wilden we om 7 uur gaan rijden maar ontbijt start daar 8 uur. Er werd voor ons daarom op eigen initiatief een ontbijtpakket voor onderweg klaar gemaakt. Waar vind je dat nog in deze tijden?

Heerlijk hotel,we hebben hier genoten en komen hier zeker nog eens terug.

Eigenlijk niks

Heerlijk ontbijt ,prima kamer en heerlijke bedden.Lekker buiten eten op het terras. Prima locatie , strand binnen 2 minuten lopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Tof en leuk hotel maar te duur!

Voor de betaalde prijs was er te weinig comfort en luxe (geen zwembad, geen airco op de kamer, kamers en terras verouderd)

Het ontbijt was gevarieerd - het personeel was supervriendelijk

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Super gezinsvakantie gehad met onze twee kinderen (16j & 18j). Wij keren zeker terug.

De wc bril was aan vervanging toe. Een echte tegenvaller was het servies bij het ontbijt. Je moest het grondig controleren wat je kon vb. een stuk sandwiches aan de onderkant van het bord terug vinden... De dame die instaat voor de ontbijtruimte loopt er niet bepaald happy bij!

Heel vriendelijk personeel aan de receptie, niets was teveel. Pluim voor de verantwoordelijke Mevr. Super bed en douche. Mooi bedlinnen/ kleur, super was het dun fleece dekentje ipv een Spaanse sprei. Uitgebreid ontbijt met huisbereide cake en taarten. Gezellig, sfeervol hotel met decoratie standjes. Gratis strandparasols en strandstoelen.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Kleinschalig gezellig hotel met Spaanse gastvrijheid op top niveau!

Hier hebben we lang over moeten nadenken want er zijn wat ons betreft geen nadelen te noemen. Een tip zou wat ons betreft muziek zijn op het terras. Dit kan in de vorm van rustige Spaanse gitaarmuziek of jazz die na 23u uit gaat om de naam Bell Repos (goede rust) na te streven.

Het super personeel, altijd even hartelijk en attent. Het geweldige menu van de dag; voor slechts 15 euro pp eet je hier een heerlijk drie gangen diner! Hier werken koks die koken met liefde en dat proef je! Het hotel is erg hygiënisch en netjes wat ons erg aanspreekt. Oog voor detail op allerlei gebieden! Wij komen uiteraard weer terug!

Absolute rust en ontspanning.

Wat meer ruimte in de badkamer voor je toiletartikelen op te zetten. Afzuigsysteem voor de damp kan beter.

Vooral de rust in het hotel en de enorme service van een oprecht vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Super hotel

Super ontbijt,heel goeie matras voor het bed,badkamer was proper en net,personeel en eigenaars super vriendelijk,voor twee sterren hotel geef ik drie sterren

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

3,5
    Zoals ik al zei, ga er niet meer terug. Foto's op de website zijn zéér misleidend.

Er was géén lift!!! Oud meubilair, ronduit onverzorgd. Zal er nooit meer teruggaan.

Sober ontbijt, weinig broodkeuze, versleten servies. Allegaartje van bestek???? Niet aangenaam om te eten. De eerste avond wilden we bepaald gerecht bestellen (mosselen) en deze waren niet voorradig.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Een heerlijk onbezorgd verblijf hebben wij gedurende 10 dagen in dit hotel gehad.

De kamers waren iets te gehorig. De plaats Platja d'Aro vonden wij niet zo bijzonder, erg op het toerisme ingesteld. Geen bijzondere sfeer of mooi gebouw.

Een hotel met een erg prettige sfeer, waar je je welkom voelt. Personeel erg attent en alles heel schoon. De ligging is heel rustig en toch vlakbij het centrum van de plaats. Op twee minuten lopen van de zee. Het ontbijt was heel erg goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Niets viel ons tegen.

Heel gezellig hotel. Uitermate super vriendelijke receptie.Goede kamer met terras. Goede aangename ontvangst met glaasje cava. Zeer goed uitgebreid ontbijt. 's Avonds heel gezellig vertoeven in tuin met kaarslicht. Goede ligging. Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Locatie en ontbijt zijn goed, schone kamers, maar er mankeert toch ook het e.e.a. aan.

Het bed was heel slecht, een 2p bed van een dikke stevige plank met een matras er op! Had gewoon letterlijk pijn aan mijn heup/been van op mijn zij liggen. Is na 2 nachten in eigen bed nog niet helemaal weg. Balie personeel was vriendelijk, maar bediening niet en op het terras werd je niet tot nauwelijks bediend. Hadden ze veel meer mee kunnen verdienen. Ze hadden geen zin in het werk zo leek het. Ontbijt is goed, maar lunch en diner zijn niet te eten, echt heel slecht. Voor een parkeerplaats voor de auto op het hotelterrein betaal je €10,00 per dag/nacht. Belachelijk!

Goede locatie, ontbijt was voldoende en goed. De kamer en badkamer zijn schoon, elke dag schone handdoeken en het bed wordt opgemaakt. Je kan een parasol en stoeltje mee krijgen voor het strand die heel dichtbij het hotel is, top!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Precies wat je verwacht

De bereikbaarheid, afstand tot winkels, restaurants en strand en mogelijkheid om te parkeren beviel ons zeer. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. De extra kosten van het huren van een kluisje (20 euro voor een week) waren voorzien en overkomelijk. De prijs-kwaliteit verhouding van het hotel als geheel is prima. Absoluut een aanrader.

goed voor 1 nachtje , kleine basic kamers .

airco tegen betaling , 20 €/ nacht

Top hotelletje voor een ontspannen vakantie!

Helemaal niks! Hier valt niets tegen

De gastvrijheid! Alles is keurig netjes, schoon, goed ontbijt, lieve mensen, zowel de eigenaar als de staff

Er eventjes tussenuit en dan kan men best even een verblijf boeken in dit aangenaam hotel.

Het uiterst vriendelijk onthaal van staff en vooral van mevr. Sonia. In feite bevalt ons alles in dit aangenaam hotel.

Super ontbijt, prachtig hotel op een hele mooie locatie

Slaapkamers,ontbijt

Ontbijt was goed, goede service.

Geen airco En bed was minder

Ontbijt was goed, goede service.

Goed en gezellig

Was prima

HET WAS HEERLIJK.

DE MATRASSEN OP HET BED.MOGEN VERNIEUWD WORDEN.

HET ONTBIJT

Prima.👍

Misschien arco aanschaffenprina

Het ontbijt is heerlijk.

Geen lift

Uitgebreid ontbijt.

balkon heeft alleen s morgens even zo'n. Gehorig.

Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Ligging hotel.

Goed Hotel aardig personeel en we komen hier zeker weer terug !
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers en een Balkon

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Bedden lagen perfect. Goede Wifi

Super!

Super kamers en ontbijt!

Rustgevend hotel met prima personeel.

Om 23.00 alle personeel naar huis.

Gratis strandstoelen en parasols

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

matig

Was erg oud en gehorig

Onbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Leuk Hotel achter rommelige fasade

De douche kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Tevreden

Toevoer warm water van de wastafel en douche

Knusse sfeer van het hotel

De ideale ligging en vooral ook het vriendelijke personeel.

Er is geen lift aanwezig en dat zou prettig zijn.

De ideale ligging en vooral ook het vriendelijke personeel.

Prijs/kwaliteit een hoogvlieger

Vriendelijke en behulpzame receptie

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Gezellig, rustig hotel op mooie locatie.

Gastvrijheid, schone kamers, vlakbij zee, in centrum

Leuk hotel op perfecte locatie

Kwaliteit van restsurant

Locatie was perfect. Vriendelijkheid van personeel.

Uitstekend gelegen. Charmant familiehotelletje.

Niks nada.

Kamer met balkonnetje. Iedere vooravond live spanish guitars. Rustgevend.

Ontbijt prima.

Ontbijt prima. Personeel heel vriendelijk!

super goed hotel!

geen tegenvallers! ik stel geen hoge eisen!

ontbijt goed. kamers klein maar schoon. badkamer erg klein, maar schoon.

De locatie, het ontbijt en het personeel is top

Voor de prijs kwaliteit verhouding was alles goed

De locatie, het ontbijt en het personeel is top

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Beloofde discount op Parking niet gekregen!

Beloofde discount op Parking niet gekregen!!!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer aangename ontvangst en super ontbijt.

Het ontbijt was heerlijk. Zowel binnen als buiten was er gelegenheid om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed verblijf

Eenvoudig hotel

Locatie , vriendelijk personeel

Heerlijke en super relaxen vakantie.

Niets. Alles was keurig verzorgd.

Ontbijt was prima en ruime keus. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gastvrij en erg vriendelijk en goed eten en schone...

Gastvrij en erg vriendelijk en goed eten en schone accommodatie

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Personeel was erg vriendelijk.

Personeel was erg vriendelijk.

Aan te bevelen

Schoon en netjes en zeer vriendelijk personeel

zeer goed

vriendelijkheid personeel/eigenaren kamers schoon de ligging tussen centum en strand is perfect rustig gelegen hotel

super verblijf !!

Leuk familiare sfeer in het hotel. Ontbijt was erg goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Super familiaal hotel

De kamer zeer warm

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Gezellig hotel tegen een zeer schappelijke prijs

Gezellig hotel met een goed ontbijt tegen een hele schappelijke prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Betaald parkeren ( gratis in omgeving)

Prima locati. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima ontbijt.

Geen lift aanwezig. Niet goed voor hartpatiënten.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Spanje op z'n mooist.Plaats en accommodatie.

Geen lift

Super accommodatie ,schoon,mooie badkamer,in spaanse stijl.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Heerlijk om in dit hotel te verblijven.

niets.

alles was opperbest. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

prijs/kwaliteit prima inorde. Vriendelijke service, goed gelegen, een toppertje!

wifi, maar dat is in gans platja d'aro een probleem

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

goed alternatief

ontbijt wat pover

vriendelijke mensen, goed onthaal, propere kamer, top

• Beoordeeld op: 24 september 2016

super ontbijt vriendelijk personeel

super ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Zeer vriendelijk personeel met persoonlijke touch

Zeer vriendelijk personeel met persoonlijke touch Centrale ligging tov strand/boulevard en hoofdstraat

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Kleinschalig.

Eigenlijk niks, maar wat ik zou kunnen noemen: Geen lift, maar genoeg kamers op begane grond. Geen kapstok.

Kleinschalig. Heel vriendelijk personeel. Huiselijk ingericht. Leuke lounge mogelijkheden. Lekker diner tegen zeer schappelijke prijs. Fantastisch ontbijt. Fijne frisse kamer met balkon. Goed bed.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Heel vriendelijk ontvangst, personeel altijd met een...

De twee enkel bedden een beetje te small (lengte). Weinig opbergplaats in de badkamer.

Heel vriendelijk ontvangst, personeel altijd met een glimlach, aangename terras en perfecte locatie om van Platja te genieten. Ontbijt meer dan voldoende. Kamer en badkamer in orde, geen luxe maar ook niet nodig.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Supervriendelijke, enthousiaste en attente...

De kamers zijn erg gehorig.

Supervriendelijke, enthousiaste en attente receptiemedewerkers. Spreken goed hun talen. Zorgen voor een prettige sfeer, geven veel informatie en maken dat je je welkom voelt. Complimenten!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Dicht bij het strand en centrum, zeer aardig personeel en...

Dicht bij het strand en centrum, zeer aardig personeel en gemoedelijke sfeer. Parkeerplaats reserveren is verstandig, in de omgeving is bijna geen parkeerplaats te vinden.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

In de beschrijving staat; gratis stdand bedden echter dit zijn stoelen welke geen comfort hebben, helaas geen airco op de kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Eenvoudige doch goede kamers. Zeer uitgebreid ontbijt en het eten is over het algemeen zeer goed. Rustige ligging en dicht bij het strand. Lekkere cocktails en heerlijke wijnen

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel!

De wat kille sfeer in het restaurant. (fel licht e.d)

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel! Vooral bij de receptie! Gezellige zitjes buiten (lounge-zitjes) en mooie tuin.

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.