Beoordelingen over Hotel Best Triton 4-sterren

Avenida Antonio Machado, 29, 29630 Benalmádena, Spanje

#18 van de 25 hotels in Benalmádena

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Het ontbijt is prima met cava en dieet confituur

Diner was niet altijd geslaagd !veel variatie maar niet top! Desserts waren prima!

Het ontbijt is prima met cava en dieet confituur Mijn kamer was geweldig !alles aanwezig een mooï uitzicht op de Puerto marina en erg groot!dus echt prima

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Te kort en voor herhaling vatbaar

In onze badkamer die heel ruim was, stond wc en bidet tegenover elkaar en wel zo dat wanneer je op de wc zat de bidet tussen je benen had. Niet te begrijpen dat men in zo'n grote badkamer de verdeling niet beter doet. Voor de rest was onze kamer prima. Vrienden van ons hadden het minder getroffen. In hun kamer hing voortdurend een rioolgeur. In de kamer was het bovendien steeds onaangenaam kil en moest steeds de verwarming (airco) aangelegd worden. Zij hebben na lang aandringen eindelijk na 5 dagen een andere kamer gekregen. De helft van hun verlof was wel al verpest. Dit dan letterlijk vanwege de rioolgeur.

De locatie, er is in Benamaldena voor iedereen iets te beleven. Zowel voor een strandvakantie als voor mensen die graag sporten, bezoekjes doen zoals aan het centrum van Torremolinos of Mallaga. Allemaal heel gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer dat nog goedkoop is ook.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Een fijn verblijf, maar zou eventueel volgende keer een kleiner hotel kiezen.

De toiletpot (kamer 116) stond ongelijk, niet prettig, maakte telkens nogal een geluid. En van de andere kamer (122) stond de toiletpot tegen het bidet waardoor je geen beenruimte had. Het uitzicht was niet geweldig, we keken uit op een plat dak. Het was wel een grote drukte 's morgens bij het ontbijt.

Het hotel ligt tussen de boulevard en de promenade, prima plek. Het ontbijt was goed en werd telkens snel aangevuld. Schone kamers en bedden.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Gezellig

Het ontbyt was goed en we hebben ook een paar keer het avondbuffet gebruikt, wat ook zeer goed was. Het hotel heeft een prima ligging en het personeel was duper vriendelyk

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Fijn hotel op mooie locatie.

Meer parasols in de tuin, de enige reden waarom mensen in de ochtend handdoeken gaan leggen neem je daarmee weg.

Ontbijt was goed, avondeten niet veel gebruik van gemaakt. Nog steeds te weinig parasols in de tuin, genoeg bedjes. Mooie zwembaden en perfecte ligging aan de boulevard.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer verouderd hotel !

De gemeenschappelijke ruimtes zijn echt dringend aan aan renovatie toe,het eten was lekker en gevarieerd maar we zagen regelmatig kakkerlakken in de eetzaal.Het was een ramp om langs het strand de poort open te krijgen met de sleutelkaart ,bij het melden kregen we als antwoord dat we ook langs de hoofdingang konden gaan wat niet zo evident is als je slecht te been bent.

De ligging aan het strand

Locatie was super.

Zeer gedateerd hotel wat aan renovatie is. Is zeker geen 4 sterren waard. Hygiëne laat de wensen over.

Locatie was super. Dicht bij het strand en winkels

De locatie van het hotel was uitstekend: direct aan het...

Er was nauwelijks variatie bij het ontbijt (10 dagen lang hetzelfde) en het was enorm druk en lawaaierig in de ontbijtzaal. De ontbijtborden waren zeer vies en er zaten aangekoekte etensresten aan. De internetverbinding in de algemene ruimtes was goed, maar de internetverbinding op de kamers was erg slecht. De twee-persoonsbedden hadden geen twee, aparte kussens, maar 1 zeer lang kussen, wat erg onhandig is, als er twee mensen in 1 bed slapen. Er zat onvoldoende druk in de leidingen voor de douche en er zat geen "kracht" in de straal douche-water.

De locatie van het hotel was uitstekend: direct aan het strand en zeer veel restaurants in de buurt (op loopafstand 5 - 10 minuten). Er is een groot buitenzwembad bij het hotel.

Uitstekend hotel, prachtige locatie en lekker eten
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Veel variatie in het buffet. Zowel 's morgens als 's avonds. We hadden ook een prachtige ruime kamer met 2 terassen op het hoogste verdiep. Heel mooi uitzicht. Personeel is ook heel vriendelijk.

Geen 4 steren waardig zelfs geen 2

Het afgeleefde interieur uit de jaren 60 . De beschikbare kanalen op de televisie bestaan uit 70% Spaanse zenders , terwijl er een internationaal publiek verblijft .

Ontbijt was goed .

Ontbijt was goed kamers zijn in orde daarmee is ook alles...

Ontbijt was goed kamers zijn in orde daarmee is ook alles gezegd . De algemene ruimten zijn echt verouderd en ongezellig in het hotel. Personeel niet vriendelijk op enkele personen na .Omgeving was wel mooi. Uitstap gemaakt met jeep dat was top en Nederlandstalige gids firma Born to Be wild .Als ik nog eens naar Spanje ga zal het zeker niet in dit hotel zijn .

vertrekpunt naar verschillende uitstappen,goed verblijf gehad

een dikke (XXL) kakkerlak in badkamer

ontbijt was meer dan in orde. uitzicht kamer was goed maar deze aan de kustlijn waren uiteraard beter avondbuffet zeer uitgebreid,van in begin tot einde (19 uur tot 21.30) altijd volledig gamma aanwezig (constante aanvulling). kwaliteit van sommige (zeer klein percentage) eetwaren kon beter

Ligging van t hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (3 Volwassenen + 1 Kind)

Personeel bij de receptie was niet echt behulpzaam en sommige niet vriendelijk. Er was maar 1 dame die extra haar best deed om iets voor elkaar te krijgen voor je. Animatie vond ik slecht.

Ligging van t hotel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De locatie is goed

Het avond eten was koud. Navraag gedaan bij manager van het restaurant en die gaf aan dat apparatuur om het eten warm te houden in het restaurant defect was. Echter werd hier niet meteen wat aan gedaan hebben het drie dagen aan gekeken zijn daarna buiten de deur gaan eten.

De locatie is goed

over het algemeen een topper

in zuiderse landen verwacht je wel dat ook alle koude groentjes vers zijn en niet uit blik komen zoals bv worteltjes, kool, selder, enzo....

Het ontbijt was zeer lekker en de kamers waren zeer ruim. Excellente ontvangst door toppersoneel aan de receptie. Direct aan strand. Verkeersvrije boulevard met winkeltjes, bars en restaurantjes.

Prettig verblijf, met puntjes ter verbetering.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

1) Faciliteiten tegen betaling. We waren ongewenst verrast dat we: a) 5euro/uur voor de tennisbaan moesten betalen. b) 10euro/90minuten voor de Wellness moesten betalen. 2) Daarnaast was het restaurant al om 21uur gesloten. Niet echt Spaanse tijden ;), 3) Waarschijnlijk omdat het eind maart nog laagseizoen was, 1 zwembad was dicht en de airco werd volledig uitgeschakeld na de eerste twee dagen en geen oplossing voor geboden, terwijl het 7 graden in de nacht was. Die eerste twee dagen dat de airco het wel deed, ging hij om 6uur in de ochtend alsnog uit - waardoor we door de kou wakker werden. Breekt zo lekker je nachtrust.

1) Top hygiene! Elke dag werden de kamers opgemaakt en verschoond. 2) Super WiFi in de kamers, in de gangen, restaurant en zwembad - overal. 3) Uitgebreide keuken en kwalitatief goed eten, zowel ontbijt, lunch als avondeten. 4) Slechts enkele meters verwijdert van het strand, top locatie.

Heel ontspannen

De medewerkers aan de receptie waren erg laks en niet vriendelijk in de omgang. We hadden onze kamer verlaten en het kamerpasje ingeleverd. Toen kwamen we er achter dat we onze vliegtickets op de kamer hadden laten liggen. Ze waren niet bereid om ons te helpen om de tickets van de kamer te pakken. We moesten maar op het vliegveld naar een andere oplossing zoeken. Dat verdient geen respect en heeft ons veel stress bezorgd.

De locatie, aan de boulevard. En de geweldige bufetten. We hebben heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

zeer goed

slapen deden we in het bij gebouw daar zijn de vele witte trappen niet zo goed voor mensen die niet goed kunnen stappen wel heel rustig we komen zeker al 12 maal naar hier had hoofd gebouw gevraagd en was geen plaats ,geboekt in december voor 13 maart dus wel op tijd ,hoop volgende keer beter

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Het was matig.....

Slechte bedden Slechte schoonmaak Het hotel is oud, en heeft echt een renovatie beurt nodig Onvriendelijk personeel bij de receptie Drukke omgeving

Ontbijt was prima, veel keuze Diner gevarieerd en verzorgd, smaak was altijd flauw en vaak waren de gerechten al koud

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima hotel dat een opfrisbeurt zou kunnen gebruiken.

Tweemaal een poging gewaagd om te zwemmen met een watertemp van 11° en tweemaal bij 14°. Daar is moed voor nodig. Is dit niet op te lossen door gebruik te maken van zonnepanelen en 's nachts af te dekken met een rolgordijn ?

Als er tijdens het avondeten van tijd tot tijd serrano ham, gerookte zalm, foie gras en tonijn op het menu staan dan moet je wel eens naar Haïti worden gestuurd. Neen aan al de mopperaars blijf thuis en schil u aardappelen zelf. En ja af en toe was er een gerecht niet warm genoeg en de koffieautomaten waren ook niet opperbest. Maar dat zijn echt details. Een dikke proficiat ook aan het personeel in de keuken en in de zaal. Altijd supervriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Hotel goed en ligging uitstekend. Hotel heeft aan de buitenkant wel een nieuw verflaagje nodig.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er was geen rekening gehouden met de gevraagde kamer, er was geen specifieke kamer gevraagd maar wel eentje aan de zonzijde en zeker niet in het bijgebouw, wat wel voorzien was! Het was voor de derde maal dat we dat hotel geboekt hadden, dan mag er wel wat rekening gehouden worden met de gevraagde voorkeuren, vind ik.

algemeen, over alles tevreden, kamers en eten goed tot zeer goed. Poetsvrouwen heel vriendelijk en behulpzaam. Personeel in restaurant kon iets beter.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Voor mij géén aanrader !

Het is een gedateerd hotel, wat een grondige opknapbeurt nodig heeft. Op de kamer miste ik een zitje (er stond maar 1 fauteuil op de 2 pers.kamer), een prullemand, een hotelgids met o.a. vermelding van telefoonnummers, tv-zenders, etenstijden, en andere faciliteiten als openingstijden bar, restaurant, etc. Het bed was goed, maar geen dekbed: alleen maar een enigszins stugge (door de vele wasbeurten) ouderwetse deken en een sprei. Verder nors-personeel, niet bereid of er moeite voor doen iets te veranderen cq wensen te (proberen) honoreren. Omdat ik voor zaken in de omgeving maar 1 nacht in dit hotel verbleef, werd mij maar een kale kamer zonder zon op balkon toegewezen en was, ondanks de niet-volle bezetting van het hotel, een wijziging niet mogelijk volgens de receptionist; hij keek zelfs niet even in de computer of er een ander kamer op de zonkant nog vrij was voor 1 nacht..... Ik heb met enige teleurstelling en frustratie in dit hotel een halve middag, de avond en de nacht doorgebracht.

Wat beviel was de ruime kamer, hoewel deze kaal en ongezellig aangekleed was. Het ontbijt, lunch en avondeten was prima met ruim voldoende keus.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooie, rustige kamer en lekker eten.

Men moet zelf drankjes gaan halen 's avonds aan de bar. Personeel aan receptie kan vriendelijker.

Ontbijt en diner waren lekker met voldoende keuze en variatie. Ruime kamer met prachtig zeezicht.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Was hier al vaker geweest, kamers werden dit keer niet echt...

Was hier al vaker geweest, kamers werden dit keer niet echt schoon gemaakt, ontbijt werd matig bij gevuld, medewerkers waren in tegenstelling tot het jaar hiervoor niet vriendelijk, denk te hoge werkdruk.

Prijs kwaliteit ok

Rommelig aan het zwembad Slechte en te weinig parasols aan het zwembad Safe te betalen..kan niet in een 4sterren hotel

Ontbijt en avondeten super Grote kamer met zeezicht

uitzicht tegen een muur kamer 107 boven binnen plaats met...

uitzicht tegen een muur kamer 107 boven binnen plaats met veel instalatie s die veel lawaai maken ontbijt in de rij voor de koffie machine nog nooit mee gemaakt in een 4 sterren hotel was eens maar nooit meer

Matig hotel dat 4 sterren niet waard is

Het hotel heeft 4 sterren, maar is dat niet echt waard. Het is vooral erg druk. In de avond is er tot een uur of 23:00 animatie, dat in onze kamer hoorbaar was, terwijl wij ver weg van het zwembad zaten. Wij hadden een losse kamer geboekt, waardoor wij erg veel geld moesten betalen. Een kluisje huren hoor niet tot de kamerprijs, daar betaal je 2,40 euro extra per dag voor. Als je hier komt via een touroperator betaal je veel minder en verwacht je vast minder. Wifi werkt tot op de kamer maar valt soms weg. Er zijn heel veel ligbedjes bij het zwembad, maar die zijn niet erg comfortabel.

Snelle reparatie van losse drempel

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Lekkere ontspannen vakantie met fijne temperaturen en goed eten buitenshuis.

Hotel is gedateerd.Ook te zien op de foto galerij van Wim Kuipers dat het hotel al zeer lang bestaat.

Super ontbijt op een terras aan de mooie tuin / zeezicht

Met name ligging en zwembaden fijn
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt goed maar eetzaal veel te druk en chaotisch. Rijen aan de koffiemachine. Mensen lopen elkaar in de weg. Hotel is gedateerd. Vloer bij zwembad (tegels) zijn spekglad. Veel valpartijen

vakantie Benalmadena

Je moest veel lopen, om bij het restaurant te komen en als je niet in het hoofdgebouw zat moest je nog meer lopen, als je invalide bent is dat een probleem. Je moest altijd lopen van de ene lift naar de andere, als je naar het restaurant wilde of naar het zwembad, als je in het hoofdgebouw zat. In het bijgebouw moet je nog meer lopen. Als je naar de haven wilde, ging je via het zwembad en moest je ook een paar trappen lopen, dus conclusie veel trappen lopen.

Het hotel ligt direct aan de zee, wat heel fijn is. De bus stopt bij het hotel. Zwembad is ook heel fijn. Ontbijt is goed je hebt voldoende keuze. Lunch valt tegen en het avondeten is beter, maar naar een week heb je het avondeten wel gehad.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een zalig verblijf voor herhaling vatbaar!!

Ik moet eens goed nadenken: euh? ik zou het niet weten.

Het ontbijt was overheerlijk met een ruim aanbod. De kamer als terras waren megagroot met zicht op zwembad als de zee. Zalige zwembaden omgeven door een prachtige tuin. De locatie was prima. Bushalte vlak voor het hotel. Een aanrader ...

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Geweldig hotel met fijn personeel, op een mooie locatie.

Meer schaduwplaatsen aan het zwembad, handdoeken werden gelegd niet zozeer vanwege tekort aan plaats of bedjes maar vanwege de schaduwplaatsen. In deze tijd weet iedereen dat teveel zon niet goed is. En douchen in bad is gezien de hoge leeftijd van veel gasten ook niet meer van deze tijd.

Ontbijt was erg goed, en de tuin en zwembaden. We hadden ruime kamers en zeer grote bedden 2 x 1.40

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Zeer aangenaam en goed gelegen hotel.

Borden gebruikt tijdens buffet waren soms vuil. Worden waarschijnlijk niet goed gecontroleerd nadat ze uit vaatwas komen.

Prachtige locatie. Met alle nodige voorzieningen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Hotel is net een bejaardentehuis, maar wel een goede ligging

Het is een heel hoog gehalte aan oude mensen boven de 80+. Als stel van 43 bevonden wij ons echt in een bejaardentehuis. En als klap op de vuurpijl is er een mooi zwembad buiten, maar alle oudjes leggen al heel vroeg hun handdoekjes op de bedden en blijven dan de hele dag weg. Slecht beleid dat het wordt toegelaten. Wij hadden dit hotel ook uitgekozen op het binnenzwembad met jacuzzi, maar die kost apart €10,- PP voor 50 min en ja, je moet een badmuts op... die je apart moet kopen. Jawel, het ontbijt was goed verzorgd.

De ligging was goed ten opzichte van de haven

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

vergane glorie , ouderwets

plafond had wel vochtplekken op de kamer, elke morgen om 06,00 u begint de tuinman met zijn benzine motor blad blazer te werken !! dus wakker, en gaat soms tot de middag door dus rust !! aan het zwembad mag je vergeten , en ook handdoekje leggen word niet gecontroleerd . verouderde glorie , na 9 dagen ben je het eten (lunch garden) eentonige wel beu. en alles aparte betalend zelfs de kluis , maar personeel doet zijn best

grote kamers , zakelijke parking, en vriendelijke personeel die hun best doen,

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Perfecte verblijfplaats om de omgeving te verkennen.

Ganse hotel zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Veel trappen.

Rijkelijke buffetten met veel variatie en eveneens dieetpoducten voor hen die het nodig hebben. Heerlijk zwembad en strand. Ideale locatie om de omgeving te verkennen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Eerlijk? Verschrikkelijk...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De entree, lobby en uitstraling. Oubollig en koud. Hotel is ouderwets en is in alles gericht op ouderen. Niet erg, maar had ik graag voorafgaand geweten. De geur in de lobby/restaurant is van kippensoep (gemaakt door Oma). Gelukkig hadden we hier maar 1 nachtje geboekt..

Mooie zwembaden, nette kamers.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Verliest behoorlijk wat glans

Servies, bestek en glaswerk in het restaurant was ronduit smerig. Lippenstift op de glazen, voedselresten op de (schone) borden. Kamers gaan er ook op achteruit. We waren hier voor de zesde keer maar comfort en onderhoud worden echt minder.

Gunstige ligging t.o.v. Openbaar vervoer, aan het strand en op loopafstand van de haven. Kwaliteit van de maaltijden is goed.

Prima voor een paar dagen.

Chagrijnig personeel aan de balie, het verzoek van een late check-out kon pas op de dag van uitchecken beantwoord worden en het was niet mogelijk. Slecht, want je weet van te voren hoeveel gasten je verwacht. Weinig sfeer in de lobby. Ontbijtruimte heel massaal en niet gezellig. Keuze ruim en kwaliteit redelijk.

Goede kamer maar niks aparts. Veel faciliteiten, mooie tuin met voldoende ligbedden en direct aan boulevard.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

zeer goed hotel heel schoon ,mooie kamers en goed eten het ...

binnen zwembad en dat daar kosten aan verbonden waren erg jammer .

zeer goed hotel heel schoon ,mooie kamers en goed eten het had alleen wat warmer mogen zijn .

Leuk familiehotel met prachtige tuin aan het strand

Hotel houdt geen rekening met persoonlijke voorkeuren. Middagmaaltijd pas vanaf 13.30u. (te laat voor gezinnen met heel jonge kinderen). Geen speciale kaastafel in het restaurant meer dit jaar, wel aanwezig de vorige keer.

Mooie ruime kamer, jammer genoeg niet aan de zwembadzijde. Moderne badkamer. Uitgebreide buffetten in restaurant. Mooie zwembaden, wel niet verwarmd! Vriendelijk personeel.

Prima verblijf , goede prijs kwaliteit verhouding

Voor de welness moest er 10 euro betaald worden voor anderhalf uur. De ruimte was vrij klein en vreselijk beklemmend en benauwd ,geen uitzicht naar buiten . Dat zou gratis moeten zijn.

Kamer ruim en schoon. Eten was divers en goed en lekker. Personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Relaxe vakantie met alle nodige faciliteiten voor een zon, rust en strandvakantie met 3 kinderen

2 Zwembaden zijn niet verwarmd waardoor fris in april.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en buffet. Nette, ruime kamers, propere badkamer en toilet. Leuke zwembaden, strand dichtbij!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Gemiddeld verblijf op toplocatie

Het ontbijt is ruim voorzien van alles wat men maar kan wensen, de lunch & diner is matig en weinig gevarieerd te heten. Voor een weinig geld eet je super lekker in de omgeving en naar keuze. Er is geen verwarmd zwembad in de publieke zones! Enkel in de Spa zone indoor, en daarvoor moet je 10 euro pp betalen. Bibberen en beven dus in april. De avondanimatie was pover. Een internationale zanger is bv een Spanjaard die internationale liedjes zingt met een grappig Spaans accent. Veel andere dingen dan live muziek vind je in deze periode helaas niet echt. Op veel dingen zit ook slijtage, zoals de pooltafels en keu's binnen en buiten. Kortom met een klein beetje extra inspanning zou dit hotel meteen extra goed kunnen scoren, helaas lijkt dat er momenteel niet in te zitten.

Gelegen op een ideale locatie in Benalmadena-costa, is het Hotel Triton een gemiddeld goed hotel berekend op massatoerisme. Drie sterren is een juist gegeven voor dit hotel, geschikt voor alle leeftijden. Zeker als U geen hoge eisen stelt aan het eten, een centrale locatie en zwemplezier vooropstelt. Ook voor kinderen is er begin april al animatie voorzien, wat toch een pluspunt is voor ouders die even de dagelijkse sleur wilden ontlopen. Rust is u dus zeker gegund. De kamers zijn proper, net en voorzien van bijna alles wat je nodig hebt. En heb je een kamer met een uitzicht dan ben je gegarandeerd van aangename uitzichten! Op het eerste verdiep was de gratis Wifi voor ons alvast zeer goed (het hotel was uitverkocht).

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prachtig uitzicht en mooie grote zwembaden, prijs-kwaliteit, dik in orde!

Het hotel is voornamelijk op ouderen gericht. Weinig sfeer. Qua eten zeker ok, maar betere slaatjes, tapa's zouden wel aangenaam zijn. Jammer dat je steeds je geld bij de hand moet hebben om je drank te betalen, en dat je er geen all-in formule kunt kiezen. Aan de receptie zijn ze niet vriendelijk, dit kan zeker beter.

De kamers zijn heel ruim en proper. Ze hebben een mooi uitzicht. De variatie van het eten is tamelijk goed. Zeker het ontbijt is top! De ligging is uitstekend, direct aan het strand. Hele mooie tuin en zwembaden. Vriendelijk personeel in het restaurant. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Prachtige locatie, zeer goed bereikbaar.

De receptionisten aan de balie waren niet altijd de vriendelijkste/gedienstigste

Prachtige locatie, zeer goed bereikbaar. Centraal gelegen, ideaal voor wie graag uitstappen doet

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Hotel is ten opzichte van vorige keer op achteruitgegaan, vooral het restaurant. Ligging is ideaal
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

tafels in restaurant te kort op elkaar en te weinig voor 2 personen. Eten ten opzichte van vorige keer, minder.

ontbijt goed, kamers niet altijd netjes gepoetst

• Beoordeeld op: 14 december 2016

goed hotel prijs-kwaliteit (als je tegen het massa-toerisme kan ! )

suggestie : koffie en thee faciliteiten op de kamer ...???? ouderwetse dekens op de bedden ...

geweldige keuze aan de buffetten :zowel voor het ontbijt als diner . super goede en grote bedden ! ( 2x 1,30 m)

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Toeristenfabriek - Check-in/Creditcard/Rules/Check-out

Hygiene is ondermaats, borden met wasstrepen en plakkerige couverts in het restaurant, niet éénmaal maar elke avond. Ook de (bad)kamerservice laat serieuze steken vallen. Wollen dekens op bedden, zijn niet meer van deze tijd - wordt zo'n deken na elke gast gewassen ? Je wilt daar niet aan denken ...

Vriendelijk bedienend personeel, ruime moderne kamer & badkamer, met balkon, goede ligging dicht bij strand en haven. Elke morgen/avond gevarieerd en zeer uitgebreid buffet.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fijn verblijf maar niet viersterren waardig

Geen koffie /thee faciliteit op kamer. Hygiene in restaurant kan veel beter. Borden, bestek en glazen zijn vies. Meubels in de openbare ruimtes zijn versleten (gaten in banken en stoelen) en is sfeerloos en ouderwets ingericht, dit is niet viersterrenwaardig. De boulevard en het strand is vanuit het hotel niet te bereiken alsjeblieft met een kinderwagen of rolstoel bent. De receptie is slecht, chargarijnig personeel en niet behulpzaam. Er verbleven veel (stok)oude mensen in het hotel.

Grote en schone kamer. Mooie tuin met grote zwembaden. Kwaliteit van het eten is goed. Ligging van het hotel is goed, direct aan het strand en de boulevard. Vriendelijk personeel in de restaurants.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Ontbijt tot 10:30uur, ruime kamer en mooie tuin
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen babybed en waterkoker in de kamer. Via een trap bereik je de strand en boulevard. Niet handig met een buggy, maar wel te doen.

Ontbijt tot 10:30uur, ruime kamer en mooie tuin

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Goed maarniet voor ons we waren precies in een rusthuis

Het weer ha ha

Ontbijt was af

• Beoordeeld op: 6 november 2018

locatie

faciliteiten veroudert hotel veroudert meubilair Wellness betalend was niet vermeld

locatie

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

leuk

poetsen kon beter

• Beoordeeld op: 23 september 2018

komen hier nu 5 jaar, accomodatie blijft goed, ontbijt is al eens beter geweest, prijs t.o.v 5 jaar geleden 60% hoger.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Weinig parasols aan het zwembad

Buffet viel sommige dagen tegen zeker koud buffet

Onbijt goed

De locatie is super

De kamers zijn aan vernieuwing toe.

De locatie is super

Ligging aan de boulevard

Weinig parasols. Slechte Engels van het personeel. Waardoor je vaak merkt dat er miscommunicatie is.

Ligging aan de boulevard

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

We hebben een fantastische vakantie gehad.

Schoonmaak.

Ontbijt prima. Ligging fantastisch.

Rust roest.

Hopeloos verouderd.

Hotel dicht bij het strand.

Zwembad en dag animatie was super
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Bedden sliepen slecht, kussens verschrikkelijk. Avondanimatie gericht op bejaarden.

Zwembad en dag animatie was super

Ideaal voor kort verblijf in voor en naseizoen aan zee.

Eten is matig tot saai.

Kamer met uitstekende (grote) bedden. Ligging tov jachthaven faciliteiten en restaurants.

Ligging aan het strand en heerlijk balkon met uitzicht op zee
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers en interieur wat gedateerd. Raam in de schuifpui zat los

Ligging aan het strand en heerlijk balkon met uitzicht op zee

Ontbij was heerlijk

Leeftijd van de gemiddelde bezoekers en staat van onderhoud

Ontbij was heerlijk Staat van onderhoud is soms twijfelachtig

Mooie locatie maar het hotel is toe aan een grondige renovatiebeurt

De maaltijden

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Verblijf uitstekend maar weer iets tegen gevallen.

Niets speciaals.

De maaltijden waren heerlijk De accomodatie OK.

Ontspannen

Mooie kamer met uitzicht op zee. Gezellige bar, zowel binnen als buiten. Ontbijtbuffet was heerlijk.

We hadden leuk verblijf in hotel Triton .

Lekker eten, vriendelijk personeel ,

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

geweldig
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

de buffetten zowel onbijd als dinner waren heel uitgebreid het was super heel veel keuzen grote kamer heel vriendelijk personneel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een prima verblijf voor een weekje in de winter

Het buitenbad is onverwarmd en in de winter te koud, de spa is heel duur

Het ontbijt en dinner is zeer uitgebreid en van prima kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heerlijk aan het strand.

Heerlijk aan het strand. Mooi uitzicht. Zeer ruime kamers.

Zeer aangenaam.

Niets op te merken.

Alles perfekt, eten, verblijf, animatie was niet fantastisch.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

correcte bediening, vriendelijk personeel

Kamer pico bello. Ruim, proper

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prijs/kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

Parking betalend, wellness extern bedrijf, betalend

Ligging, mooie kamers vlak aan zee. groot terras.

Resultaat 1 – 75