Beoordelingen over BH Mallorca- Adults Only 4-sterren

Avenida de las Palmeras, 12, 07181 Magaluf, Spanje

#14 van de 30 hotels in Magaluf

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Jammer van de bar en drankjes
    • Standaard Suite

20 min. in een rij staan om een drankje te krijgen, vervolgens krijg je maar 1 drankje p.p. mee. Hele dag naast elkaar in de rij gestaan i.p.v. naast elkaar op een ligbed te liggen. Om 10.30uur van de kamer vertreokken omdat de poetsvrouw er was. I.v.m. extreme lange rij bij de receptie nog een uurtje op een bedje gelegen totdat de drukte weg was. Hiervoor werden de kosten van 1 dag p.p. voor All inclusive van de borg in gehouden. Terwijl we direct vertrokken. Waardeloos.

Het eten in het restaurant is goed, de hele dag door en volop keuze. Nette kamers. Fijne ligging. Leuk waterpark. Voldoende bedjes door 3 zwembaden.

Het eten was zeer gevarieerd en lekker.
    • Standaard Suite

In het restaurant was het personeel zeer weinig enthousiast of vriendelijk.

Het eten was zeer gevarieerd en lekker. De verschillende zwembaden zorgden ervoor dat het nooit super druk was aan een zwembad. De kamers hadden standaard nog 2 extra bedden per kamer. Zeer ruime kamers dus. De optredens die georganiseerd werden, waren echt super!

Voor die prijs en een jonge doelgroep (twintigers) met weinig verwachtingen een perfecte locatie.

Het restaurant.

Leuke kamers, mooi interieur en hygiëne top! Helaas een zeer zwakke eetgelegenheid. Bijna dagelijks hetzelfde eten, ook al beloven ze elke dag een ander thema als 'Spaanse avond', 'Indische avond'. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij het personeel in het restaurant daarentegen kon er geen lachje af. Ook jammer dat we de laatste dag wel in het hotel mochten blijven wegens late vlucht 's avonds, maar niet van de bar of het restaurant mochten genieten. Hiervoor moesten we bijbetalen, wat we niet hebben gedaan. Dan gingen we eerder betalen voor een lunch in een lokaal restaurant.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Onze kamer was gigantisch en comfortabel met een groot...
    • Stage View Suite

Jammer dat er geen bar meer open was na het avondeten. Na 21u. waren we verplicht om buiten het hotel iets te gaan drinken. De maaltijden waren zeker in orde (toch zeker voor deze prijs!), al was het wel steeds heel druk in het restaurant. Wij hopen dat het hotel tijdens het hoogseizoen het tweede restaurant ook opent!

Onze kamer was gigantisch en comfortabel met een groot terras hetgeen zicht bood op één van de 3 zwembaden van het hotel. De bedden lagen heerlijk en de kamer was netjes. Prijs/kwaliteit was zeker oké! Ook qua geluidsoverlast viel het mee; we wisten dat dit een feesthotel is dus we hadden ons aan ergere dingen verwacht!

heerlijk vertoeven
    • Standaard Suite

De all-in was te vroeg gedaag (20u), en er was geen enkele gelegenheid meer om nog iets te drinken, tenzij buiten het hotel te gaan de pool bar was maar op 1 locatie open, terwijl er 3 zone's waren, spijtig de engelsen waren zeer luidruchtig er was veel nachtlawaai

De netheid, zowel in de kamers als op het domein, de variatie van het avondeten, de vele ligbedden aan de zwembaden

Zeker een aanrader voor de prijs die we betaald hebben
    • Standaard Suite

- Er mocht wat meer afwisseling zijn bij het eten - Het eten mocht ook wat warmer zijn - Fitnessruimte zou eens vernieuwd mogen worden maar je kan er nog altijd wel wat trainen

- Lekker ontbijt - Goede prijs-kwaliteitsverhouding - Uitstekende locatie (op enkele honderden meters van strand en uitgaansbuurt) - Meerdere zwembaden met glijbanen

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Suite

Oud etablissement waar een poging tot beperkte renovatie werd gedaan, het eten is uitgebreid maar niet lekker (behalve het ontbijt), de verf in het zwembad bladdert af, er zijn geen poolhanddoeken beschikbaar, ongezellig restaurant met te weinig plaatsen, het zit er tjokvol met luidruchtige dronken feestvierende mensen (vnl Engelsen en mensen uit de oostblok regio's) die in het restaurant borden overvol stapelen, eten zoals varkens om dan meer dan de helft te laten liggen. Wat een verspilling! Geen gedekte tafels met bestek en glazen, wel kale tafels. Drank kan je enkel in bekers verkrijgen, ook de wijn! Personeel is er genoeg maar niemand ziet er gemotiveerd uit. De opzichters aan het zwembad maken zich boos als je met een zonnebril in het golfslagbad gaat. De afdieners in het restaurant lopen zich suf met alle volgestouwde borden om af te ruimen en het eten weg te gooien, aan de ingang van het restaurant staat security te controleren of je wel een all-inclusive bandje aanhebt. De kamer was gerenoveerd met een likje verf. De bedden waren van een slechte kwaliteit, in de gerenoveerde badkamer lekte water uit de wc, ....... Gelukkig waren wij er maar voor 3 dagen. Hier zien ze mij nooit meer terug. Prijs/kwaliteit zijn geld absoluut niet waard, zelfs niet voor een all-inclusive

het ontbijt was gevarieerd en goed goede douche

Begon leuk, eindigt zeer teleurstellen
    • Standaard Suite

Wij kregen onze borg niet terug, omdat wij ons hadden verslapen.... heel erg raar want dat zou je niet terug horen te geven als je iets stuk hebt gemaakt of iets dergelijks.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Tof partyhotel met budgetvriendelijke all-inclusive
    • Standaard Suite

Nachtlawaai in het complex, dat je niet om 22h moet stil zijn in een hotel voor jonge mensen die houden van een glas, maar 2h nog steeds gezang en getrommel moeten tolereren vind ik er persoonlijk over. Security grijpt in maar persoonlijk vind ik dat ze iets sneller mogen zijn.

De nabijheid van het strand en de vele bars/restaurants, ook vele superettes waar je extra drank/water tegen correcte prijzen kon kopen. Super hotel voor jonge mensen die van een feestje/uitgang houden, zeker met de all-inclusive formule. Buffetten zijn correct, lekker, maar geen overtollige keuze.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ideaal hotel voor jongeren als uitvalsbasis om te feesten in...
    • Standaard Suite

Kamers zijn erg gehorig. Geen handdoeken beschikbaar voor aan het zwembad. Eten is matig van kwaliteit.

Ideaal hotel voor jongeren als uitvalsbasis om te feesten in Magaluf. Leuke glijbanen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Redelijk
    • Standaard Suite

De kamers waren behoorlijk gehorig. Het is een "party" hotel waardoor er meer geluidsoverlast is. Dit is begrijpelijk maar als de kamers iets beter geisoleerd waren was ons verblijf prettiger geweest.

De kamers waren prima en het eten goed/lekker

Ideaal feesthotel, niet voor een rustige vakantie :)
    • Standaard Suite

Elke nacht tot 5-6 u 's morgens lawaai is geen uitzondering, maar dit is niet echt de fout van het hotel. Dit hotel heeft meer dan 700 kamers en toch zijn er maar 2 bars met elk maar 2 personen achter de bar die meer dan 1500 mensen moeten bedienen. Gevolg; lange wachtrijen aan de bar. 5-10 minuten wachten voor een drankje vind ik echt teveel. Het eten mocht ook wat meer gevarieerd zijn.

Mooi en modern hotel voor mensen die graag feesten.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

goede kwaliteit/ prijs verhouding
    • Standaard Suite

Geluidruchtige personen die in de nacht terug komen van het uitgaan en menen iedereen wakker te moeten maken, geen goede locatie voor oudere mensen doordat er veel gedronken word ook en veel kabaal gemaakt word door beschonken mensen, beveiliging is aanwezig echter zeggen die nauwelijks iets tegen de gasten. het zijn veelal groepen meiden en mannen die hun vakantie daar doorbrengen dus koppels die meer van rust houden beveel ik dit hotel niet aan, ga dan kijken naar palmanova een plaatsje wat aangrenst aan magaluf waar meer rustiger volk verblijft.

Groot complex met uitstekende kamers en ruime balkons, 3 grote zwembaden met een golfslagbad en glijbanen tot en met, veel ligbedden en voldoende ruimte, eten uitstekend echt waar, personeel erg vriendelijk, locatie ligt op steenworp van strand en winkels.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima voor kort verblijf (max.1 week)
    • Superior Suite

Geadverteerd was dat er op 2 en 3 oktober het BCM complex voor hotelgasten gratis toegankelijk was, doch het was helemaal niet geopend. Bij de receptie moesten wij wederom toeristenbelasting betalen, terwijl dit reeds bij Booking.com gebeurd was. Gereclameerd en er zal restitutie volgen. Regelmatig 's nachts lawaai van terugkerende Engelse hotelgasten in beschonken toestand.

De ontvangst was goed. Eten is goed en elke dag heeft het hotel een ander land als eetthema (o.a.Mexicaans, Indiaas, Italiaans). Mooie en goed verzorgde zwembaden met veel en verschillende lig/lounge stoelen. Ruime slaapkamers zonder zetel. Kortom aanrader.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

GA HIER NIET HEEN! Je bent gewaarschuwd!
    • Standaard Suite

Alles! het hotel is smerig, het ruikt over al naar urine en kots. als je 's nachts wil slapen dan heb je pech! Je wordt wakker gehouden door schreeuwende, relschoppende mede hotel gasten. Wat een smerig, slecht hotel en onaardig personeel!!

Dat er veel zwembaden waren

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuke zwembaden, maar voor de rest zeer ondermaats.
    • Superior Suite

We hadden een superior suite geboekt en niet gekregen. Verder werd de kamer zeer slecht gepoetst. We moesten zelfs de bedden zelf opmaken. Wat ik niet verwacht te doen op vakantie. Het eten was helemaal een ramp. Zelfs zo slecht dat uiteindelijk altijd maar buiten zijn gaan eten. En het ontbijt en middagmaal was hetzelfde. Met natuurlijk het gekende overschotjes principe de dag erna.

De glijbanen waren zeer leuk. Verder waren ze niet zuinig met de alcohol in de drankjes. Al was het dan wel veel aanschuiven. Hiervoor zorgde de medewerkers zeer bewust.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Fijn hotel met veel faciliteiten. Wel veel lawaai.
    • Superior Suite

Harde muziek en schreeuwende jongeren tot laat in de nacht.

Ruime mooi ingerichte kamer, met aparte slaapkamer. Meerdere fijne zwembaden met extra faciliteiten. All inclusive pluspunt.

Veel zwembaden
    • Standaard Suite

Geen activiteiten in het hotel.

Veel zwembaden Thema avonden bij het buffet.

Geweldige dagen gehad in een perfect hotel!

All Inclusive laten doorlopen ipv tot 21.00 uur

Super kamers, zwembaden en eten! In één woord TOP!

• Superior Suite

Het eten was niet eten, wat ook meteen het enige minpunt is.

Mooi hotel, leuke mensen en de zwembaden zijn geweldig

Supergoed hotel en ideale uitvalsbasis voor wie van feesten houdt

Nachtlawaai

Zwembaden en bars en animatie

Faciliteiten

Faciliteiten

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Voor wat we betaald hebben was het meer dan we verwacht...

Het weer was minder ;-)

Voor wat we betaald hebben was het meer dan we verwacht hadden, eten was top, hotel was top niks te klagen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Lawaaihinder snachts

Lawaaihinder snachts

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Leuk voor een paar dagen als je zelf uitgaat, voor rust moet je hier niet komen.
    • Superior Suite

Het eten en de jonge Britten die altijd zat waren.

Het waterpretpark.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

het zwembad

de kamer en het eten

het zwembad

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Glijbanen goed.

Personeel sprak geen Engels. Poetsdames hadden misschien wat meer handdoeken kunnen achterlaten

Glijbanen goed. Eten wat minder Maarja het is te doen. Kamers netjes opgeruimd

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Heeeeel veel Britten (zijn behoorlijk asociaal -->veel overmatig drankgebruik en grof in taalgebruik/luidruchtig)

Prijs/kwaliteit verhouding is top! All-in kost maar iets meer, maar ideaal.Aardig gevarieerd eten en drinken vanaf 11 uur 's ochtends tot 20.00 gratis. Supermarktjes zijn tot 0.00 geopend of langer en is redelijk goedkoop.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Kamer was ruim en proper.

All inclusive was armzalig. Buffetvorm, dag in dag uit hetzelfde (frieten,kipnuggets en spaghetti) Zeer onvriendelijk. Veel lawaai van andere vakantiegangers 's nachts. Organisatie houd geen rekening met hotelgasten.

Kamer was ruim en proper. Goede wifi verbinding overal.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Het waterpark is heel leuk opgezet.

Bij ontvangt kregen we de sleutel en konden we gaan. Er werd niet uitgelegd wat de mogelijkheden waren van het hotel en de faciliteiten. Daar waren we zelf achter gekomen een dag later. De kamer was schoon en netjes. De bedde sliepen lekker, alleen werd er niet elke dag schoongemaakt. Dat moesten we bij de receptie aangeven, toen werd dat wel gedaan. De airconditioning werkte goed, alleen was er condensvorming uit het rooster waardoor er midden in de kamer een plasje water lag. Met een handdoek eroverheen, was dat wel te verhelpen, maar het was niet netjes. Wat echt vervelend was, was dat het ontbijt pas om 11:00 begon. Dus stel dat je wat wilde plannen die dag om te doen, moest je dus tot 11:00 wachten om te gaan eten en dat was jammer. Daarnaast was er bijna elke dag hetzelfde te eten. Niet veel variatie. Wel prima eten voor een paar dagen, maar niet langer. Het grootste deel van het personeel is ook niet vriendelijk. Ik zou een ander hotel kiezen denk ik.

Het waterpark is heel leuk opgezet. Veel glijbanen en veel zwembanen. Je kan continue eten alleen is er Weinig variatie. Wat ook goed is, ook al staat dat niet op bookings.com dater gratis geparkeerd kan worden (wel met een borg van 50 euro iedere keer als je de sleutel wil ophalen van de poort). De locatie is prima. Alles dichtbij. Supermarkt. Eet tentjes. Uitgaansgelegenheden en het strand. We hebben zeker genoten van ons verblijf, maar de volgende keer een ander hotel die zijn zaakjes beter op orde heeft.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Leuke locatie, dicht bij het strand en de uitgaansbuurt

Ontbijt is elke dag hetzelfde en het gewone buffet heeft ook niet super veel afwisseling. Ook dat de all inclusive bars op verschillende tijdstippen sloten was nogal vervelend

Leuke locatie, dicht bij het strand en de uitgaansbuurt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Voor de oudere jeugd is het erg leuk, mooie zwembaden, met...

bedden zijn inderdaad erg hard, koelkastje te klein, en maar twee stoelen op balkon, terwijl we een kamer hadden voor 5. Zou zelf niet voor all-in kiezen.

Voor de oudere jeugd is het erg leuk, mooie zwembaden, met muziek, het is alleen 's morgens vanaf ongeveer 7.00 tot 11.00 uur rustig, daarna veel muziek is het niet bij het zwembad, dan komt het wel van de balkons, glijbanen zijn geweldig. Op het podium bij stage, leuke optredens, alles wat de jeugd wenst, DE club BMC ligt er tegenover en goed eten in de vele eetgelegenheden richting strand. Overal supermarkten waar je gekoeld drinken kunt kopen. 250 meter van de BCM, ligt een Aldi wil je 's morgens vers stokbrood, fruit etc. kunt kopen. Neem dan wel een broodplankje mee, op hotelkamer alleen een (te klein) mini koelkastje.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Erg goed hotel.

Wij waren achteraf blij geen All-In te hebben geboekt. Het eten was niet slecht . Maar erg simpel en elke dag hetzelfde. Daar in tegen kun je voor de prijs waarvoor zij het aanbieden niet buiten het hotel gaan eten. Dit prima prijs/kwaliteit verhouding.

Erg goed hotel. Gebouwd voor Jongeren vakantie's

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Locatie, faciliteiten zoals gratis zonnebedden en gebruik...

WiFi viel vaak uit en te traag voor FB ect... wel oke om whatsappen.

Locatie, faciliteiten zoals gratis zonnebedden en gebruik van waterpark, vriendelijk en kundig personeel, eigen stage met elke avond programma's.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De kamers waren wel hartstikke mooi en het werd allemaal...

Het eten was waardeloos. Ontbijt english breakfast en t avondeten erg eentonig. Ook het feit dat t restaurant alleen van 11.00 tot 20.00 uur open is en je daarvoor of daarna niet eens ergens een glas water kunt halen. Neem niet voor niets all inclusive! Harde muziek aan t zwembad ook veel te hard en staat al aan terwijl je nog op je bed ligt en er niemand aan het zwembad zit... 1 keer en nooit meer voor ons

De kamers waren wel hartstikke mooi en het werd allemaal goed schoongehouden.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Zeer gehorige kamers.

Zeer gehorige kamers. Ontbijt vanaf 11 uur. Geen zitbank in de kamer. All inclusive is enkel 9 of 8 uur (bij een betaald optreden 's avonds) per dag beschikbaar, voor de rest van de dag moet betaald worden.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Kamer stonk naar urine, de traphal naar de kamers was vuil en stonk naar braaksel en urine, de bedden naast de zwembaden lagen vol stomdronken kotsende Britten. Het eten was gewoon niet te eten. Gewoon nooit meer doen.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

- mooi, onderhouden hotel

- veel te weinig personeel in slechts 2 bars voor het hele (all in) hotel - 1 drankje pp en geen mogelijk iets mee te nemen voor gezellen - de zeer onvriendelijke Spaanse man aan de receptie - de onduidelijke info over de all in formule - ontbijt pas vanaf 11u en eten tot en met 20u, drank in de bars slechts tot 19u - tijdens ons verblijf van 6 dagen hebben we de helft van de tijd hetzelfde gegeten. (nauwelijks variatie) - slecht bed (zeer harde matras)

- mooi, onderhouden hotel - grote zwembaden met veel ruimte en waterpark - propere, grote kamers

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Relaxte sfeer, modern en schoon hotel.

Eigenlijk niets...

Relaxte sfeer, modern en schoon hotel. Kamers zeer mooi ingericht. Leuke feestjes om en nabij het hotel. Erg goed bevallen.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

schuifbanen

weinig keuze in eten, bijna altijd hetzelfde - totaal niet kunnen slapen, alleen ts 6 en 10 uur in de ochtend

schuifbanen

• Beoordeeld op: 1 september 2015

zwembad

geen variatie in maaltijden

zwembad

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Kamer op de begane grond

De hygiëne zowel in de kamer, als bij het zwembad

Kamer op de begane grond

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Waterpark, organisatie, de feesten.

De kamer werd alleen de eerste nacht schoongemaakt? Verder wel elke dag nieuwe handdoeken.

Waterpark, organisatie, de feesten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

het zwembad en de sfeer

het zwembad en de sfeer

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De kamer ziet er heel erg mooi.

Onze kamer was tegenover de BCM, slapen was dus een probleem

De kamer ziet er heel erg mooi.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.