Beoordelingen over B Hotel 3-sterren

Gran Vía, 389, L'Eixample, 08015 Barcelona, Spanje

#68 van de 516 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Alles wat je nodig nodig hebt voor een fijn verblijf in Barcelona.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het was een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik denk dat ze de kaart in de bar op het dakterras zouden kunnen uitbreiden en verbeteren, maar verder kan ik niks verzinnen.

Ik kreeg een upgrade en was heel blij met mijn kamer. Fijn bed, kussens, schoon, voorzien van ambient licht en alle electronische voorzieningen die je nodig hebt. Het was er koel maar niet koud. Fijne badkamer, schoon, een heerlijke badjas, goed bad met een goeie douche, die wel even wat denkvermogen nodig had om in werking te stelllen maar daarna prima was. Heel lief en behulpzaam personeel en een heerlijk dagterras met een klein zwembad voor wat verkoeling. Een fijne plek om de dag te beginnen en om in de namiddag even bij te komen. Ik kom zeker terug.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Geweldig/ een aanrader

Alles was naar wens.

Ontbijt was super.Kamers erg netjes. Misschien nog een puntje dat kan verbeterd worden....douchemogelijkheid voor toeristen die laat een vlucht hebben.

Het personeel, de makkelijke en goedkope busverbinding naar...

Het geluid van de metro elke 3 minuten, de vieze badkuip, uitzicht

Het personeel, de makkelijke en goedkope busverbinding naar de AirPort, het zwembad op het dak, fijne bedden, goede geruisloze airco, koffie/thee op de kamer

Prima, maar voor deze prijs zoek ik volgende keer zeker iets anders
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Water. Zelfs de thee bij het ontbijt was enorm chloor

Behulpzaam personeel. Maar de schoonmaakploeg was erg traag. Namen duidelijk de tijd terwijl wij graag wilden omkleden om weer weg te kunnen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Aangenaam verblijf in modern hotel dicht bij de metro!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Enkele mankementjes zoals nachtkastje dat van de muur hong, douchekraan lekte langs alle kanten waardoor de badkamer blank stond na het douchen.

Ruime kamer met een mooie inloopdouche. Prachtig uitzicht vanaf het dak met een infinity pool. Hygiëne dik in orde!

Heel fijn modern hotel op super locaite
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zwembad is niet verwarmd, dus pas als de zon zijn werk heeft gedaan kan men van deze mooie voorziening gebruik maken.

Ruime functionele kamer zeer modern.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel fijn modern hotel met een goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het enige wat tegenviel was dat de douche niet gesloten kan worden en de badkamer stond een keer een klein beetje onder water. Voor de rest was alles in orde!

Het zwembad is echt super, heel mooi uitzicht en groter dan het lijkt op de foto's. Het personeel is echt enorm vriendelijk en niets is te veel gevraagd. De locatie is ook handig aangezien je binnen de minuut aan de metrohaltes van Plaza Espanya zit. Ook waren er genoeg eetmogelijkheden en een shoppingcentrum net naast het hotel. De kamers waren altijd erg proper. Het bed was comfortabel. Ik zou hier zeker terugkeren als ik nog eens in Barcelona verblijf!

Personeel aan de balie helpt niet bij problemen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ik vraag via booking een extra bed, ik kijk en zie staan extra bed voor kinderen of volwassen.. Ik ga er vanuit dat dit Oke is en ik boek zonder annulatie. Vervolgens vraag ik een extra bed aan en krijg ik te horen dat dit alleen voor kinderen tot 16 jaar is. Waarom staat er dan ; of volwassen?? Ik kom toe in het hotel, wat blijkt, geen extra bed en geen extra kamer meer vrij. We werden niet geholpen, geen oplossingen gezocht! Die 1 persoon had geen slaapplaats voor de nacht! Bedankt voor de misleiding Hierdoor moest ik 1 extra kamer bijboeken in een ander hotel plus de dagen daarna nog een extra kamer bijboeken in b hotel , een grapje van 520 euro

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goede uitvalbasis.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De schuifdeur naar de badkamer sluit goed, maar laat aan de andere kant vd deur beneden een grote opening. Geen privacy qua geluiden bij gebruik badkamer. Het licht vd badkamer kan alleen maar aangedaan worden op een paneeltje aan de rechterkant vh bed. De "leeslampen" aan beide zijden vh bed zijn zeer onpraktisch. Links een grote hanglamp waar ik constant mn hoofd aan stootte, rechts een staande lamp. De waterkoker staat op het koelkastje, maar er is geen stopcontact in de buurt. We hebben het stopcontact onder de kluis gebruikt en de waterkoker dus op de grond. Er wordt door het hotel slechts eenmalig 1 flesje water verstrekt op de dag van aankomst.

Goed matras en linnengoed. Het terras en zwembad op de 8e etage. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

matras en kussen van het bed zijn zeer zacht.

kamer en badkamer zijn lekker groot en het zwembad op het dak is heerlijk! Eten is ook echt super lekker. Dit was mijn tweede keer bij het B hotel en ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het was fijn om in B Hotel te zijn :-)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

In de kamer aan de straatkant hoorde je de auto- en straatgeluiden een beetje te goed.

Cava bij het ontbijt! Zalig. Ligging vlakbij bushalte (luchthaven heen en terug) en de metrohalte. Handiger kon niet! De poolbar en het uitzicht. Genieten!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geluidsisolatie was drama waardoor er veel straatlawaai was snachts. Rooftopbar en rooftopzwembad waren gesloten wegens onderhoud zonder voorafgaandelijke verwittiging. Onze terugvlucht inchecken aan de receptie was teveel gevraagd.

Ligging van het hotel is prima nabij openbaar vervoer, winkelcentrum en taxi-halte.

City trip Barcelona
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De geluid dichtheid van de kamer. Het hotel is vlakbij een grote rotonde met veel verkeer en de metro stopt vlakbij. We zaten op de 7-de verdieping aan de voorkant maar hadden veel last van verkeersgeluid. Dit zou naar mijn mening met de juiste ramen veel beter kunnen. Woont u in de stad en bent u verkeersgeluid gewend dan zal het waarschijnlijk minder tot last zijn. Ik heb bijna geen oog dicht gedaan, erg jammer !!

ruime kamers, bedden groot, moderne douche, schoon. Vlakbij bus en metro station en overdekt winkelcentrum. Mooi dak terras.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

mijn kamer werd laat schoongemaakt terwijl ik de hele dag op...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

mijn kamer werd laat schoongemaakt terwijl ik de hele dag op de beurs aan het werk was(ik moest wachten tot ze klaar waren) en de laatste dag is hij helemaal niet schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Favoriete hotel met hele goede ligging bij openbaar vervoer, restaurantjes, winkels en attracties.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Voor een late check-out werd er €30,- berekend, mag in mijn ogen iets minder, dus heb er ook van af gezien. Snap wel dat er iets voor berekend moet worden, maar in verhouding vond ik het veel te hoog.

Het personeel is erg vriendelijk, ze zagen dat ik al eerder geweest was. De kamer is ruim opgezet en erg netjes met alle makken voorzien. Ik ben hier voor de 2e keer geweest en het bevalt goed ivm goede ligging ten opzichte van openbaar vervoer en bij de stopplaats van de aerobus naar het vliegveld. Het ontbijt was erg uitgebreid en was goed verzorgd. Zeker een aanrader voor reizigers die van leuke restaurantjes houden en geen zin hebben om te slepen met baggage in de metro.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Top hotel !Niks op aan te merken

Vrij donkere badkamer/ruimte

Het ontbijt was erg uitgebreid. Werd ook steeds aangevuld. Cava was er elke mogen aanwezig ;) Receptie/personeel héél hulpvaardig bij het boeken van treintickets Hotel zéér centraal gelegen bij Luchthaven/halte en metro

• Beoordeeld op: 4 november 2016

luxe prachtig en goede ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

ivm met de kamers, best geen kamer aan de sttraatzijde boeken, nog wat lawaai van het verkeer ... anders kamers echt TOP !!!

reeds voor de 3° maal in B- hotel gelogeerd en zeker een aanrader en perfecte locatie en heel lekker ontbijt het personeel aan de receptie heel vriendelijk !!!

Een mooi ,comfortabel hotel met een prachtig zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het zwembad was perfect mooier ligging. De kamers waren mooi en netjes. Het buffet was ook prima niets op aan te merken.

pool, bar en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

eventueel een Eigen fitness en wat meer stoelen aan de pool

pool, bar en vriendelijk personeel

Geweldig dak zwembad en bar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Betrekkelijk wat hinder van straat verkeer , niet echt mogelijk om met open raam te slapen

Geweldig dak zwembad en bar

Het verblijf was top, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer en het uitzicht bij het zwembad waren top

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De natte badkamervloer na het douchen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers en fijne bedden

Super ratio prijs bs kwaliteit

Koffie

De poolbar

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer was heel mooi en super modern. Het was heel warm buiten maar van zodra je in je kamer kwam was het lekker koel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Mooi hotel met heerlijk zwembad.

Ligging aan drukke weg, verkeerslawaai.

Het zwembad met ligstoelen op het dak. Bar voor lekkere drankjes en hapjes.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Erg mooi hotel, met ruime kamers en op een super locatie

Eigenlijk niks

Mooie en ruime kamers, leuk en centraal gelegen, zwembad op het dak met een fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het ontbijt was uitstekend , kamer voor kort verblijf ook.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was uitstekend , kamer voor kort verblijf ook. voor langer verblijf ontbreekt kastruimte

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed betrouwbaar Hotel op de perfecte locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zo goed als niets valt er tegen.

Perfect ontbijt, Locatie is ideaal, op 50m stappen 2 belangrijke metrolijnen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Wat een prachtige hotel wat erg goed gelegen is in Barcelona.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De luxe, hygiene, uitzicht, locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Super verblijf!

Afstand naar strand ed

Het zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Locatie en comfort.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Super ontbijt en prachtig buitenzwembad met prachtig...

Bar aan zwembad gesloten wegens aanpassingswerken Kamers zijn aan opfrissing toe. Meubilair (bedframe, tapijt en stoelen) tonen slijtagesporen, alsook de zitbanken in ontbijtruimte. Badkamer was ondermaats gepoetst bij aankomst. Ms vergetelheid?

Super ontbijt en prachtig buitenzwembad met prachtig panorama. Zeer vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Het dakterras is erg mooi.

Er waren enkele gebreken in de kamer. Na dit gemeld te hebben werd er wel wat aan gedaan maar ze hebben het probleem niet volledig hersteld dus moesten we genoegen nemen met slechts vervanging.

Het dakterras is erg mooi. Voor het aantal gasten dat het hotel heeft zijn er wel weinig stoelen beschikbaar. De badkamer beviel mij qua interieur erg goed. Beetje weinig ligt bij de spiegel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, prima kamer.

Voor de douchekraan heb je een handleiding nodig!

Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, prima kamer. De ligging is zeker oké, maar je moet wel telkens de metro nemen om in het centrum te komen. Metrostation ligt naast het hotel, aerobus en hop on hop off stoppen op het plein.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Locatie is uitstekend!

Meer privacy bij de badkamer. De luxaflex konden niet dicht en je keek dan zo de slaapkamer in. Voor een stel niet heel erg, maar voor vrienden/vriendinnen kan ik me voorstellen dat het even schrikken is.

Locatie is uitstekend! Eerste stop van de airportshuttle en je bent je hotel. Tevens veel restaurant in de buurt en de metro om de hoek.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Een top hotel en we komen zeker terug en heel mooi kamers...

Een top hotel en we komen zeker terug en heel mooi kamers maar een keer geen verse lakens gehad het ontbijt was zeer ruim en gezellige omgeving een echte aanrader! !!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Centrale ligging naast shopping centre en metro station

Stijlvol design is totaal onpraktisch voor oudere personen - kluis alleen te gebruiken door op je knieën te gaan zitten in het donkerste deel van de kamer - douche in bad met hoge rand - wc papierrol tegen achterwand - bediening verlichting door middel van verwarrende domotica - tochtrijke airco/verwarming niet te regelen

Centrale ligging naast shopping centre en metro station Zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Locatie , dicht bij metro en leuk winkelcentrum.

Ontbijt zou wat beter kunnen. Idee dat het brood niet vers was. Karig.

Locatie , dicht bij metro en leuk winkelcentrum. Kamers keurig. Heerlijk bed ( ook het dekbed was niet te warm , wat meestal wel het geval is ) kluisje.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

locatie

locatie zwembad + bar op het dak prachtig uitzicht vriendelijk personeel mochten vroeger op de kamer en langer genieten van het zwembad (vlucht was pas om 21 uur)

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Zwembad op het dak.

De ligging is een beetje buiten het centrum, maar er is wel vlak een metro naast het hotel.

Zwembad op het dak...Vriendelijk personeel en mooie kamers...

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Zwembad,kamer en locatie zijn super en we gaan zeker terug.

Weinig plaats voor kledij te leggen, en dit komt omdat het modern is maar is enige minpunt.

Zwembad,kamer en locatie zijn super en we gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

we werden vriendelijk ontvangen bij de receptie

jammer dat ze maar een sleutel meegaven want die sleutel heb je nodig voor de lift en voor het licht in de kamer. De airco deed het erg slecht en we werden de volgende ochtend vroeg gewekt door het schoonmaken van de kamer naast ons

we werden vriendelijk ontvangen bij de receptie

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Goede ligging dichtbij metrostation en halte van Hop On Hop...

Zwembad aan de kleine kant en ondiep. (90cm)Ideaal

Goede ligging dichtbij metrostation en halte van Hop On Hop Off bus alsook de Aerobus! Zeer verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Goede kwaliteit van bedden.

Geen hulp van de receptie bij online boeken van tickets voor bv. Sagrada Familia, ...

Goede kwaliteit van bedden. Lekker en verzorgd ontbijt. Vlakbij metro halte Espanya.

• Beoordeeld op: 8 april 2015

De mooie kamer.

slecht licht op badkamer

De mooie kamer.de ligging is goed, rustig en toch is er rondom vanalles te zien-doen.metro zowat naast het hotel. dicht bij het station waar de bus stopt als je in Reus land

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

de kamers met zeer moderne badkamer

de kamers met zeer moderne badkamer het ontbijt prima verzorgd en zeker voldoende en uitgebreide keuze

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Leuke kamer, veel natuurlijke lichtinval in ontbijtruimte,...

Broodjes aan ontbijt zijn geen succes.

Leuke kamer, veel natuurlijke lichtinval in ontbijtruimte, goede bedden.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Wij hebben maar twee keer gebruik gemaakt van het ontbijt,...

Wij hebben maar twee keer gebruik gemaakt van het ontbijt, maar dat was heerlijk en genoeg. de kamer was super lekker groot bed alles perfect.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Te weinig ligstoelen aan het zwembad

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

het zwembad

het zwembad

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van B Hotel