Beoordelingen over Welcomer Apartments Valencia

Portal del Valldigna, 8, Ciutat Vella, 46003 Valencia, Spanje

#238 van de 959 vakantiewoningen in Valencia

Gebaseerd op 1306 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Valencia is een heerlijke stad en het appartement ligt direct bij het centrum.
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

I:n vergelijking met eerdere malen dat wij hier logeerden was de prijs hoog t.o.v. het gebodene. We maakten nooit eerder mee een opklapbed te treffen. Verder is er geen parkeergelegenheid meer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Locatie, gezellig in het oude deel van de stad waar ook veel...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Mag wat schoner, liever een vaatwasser dan een wasmachine.

Locatie, gezellig in het oude deel van de stad waar ook veel restaurantjes en terrasjes zijn.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

• Studio met 2 Aparte Bedden

De bedden, bij het omdraaien maken de bedden geluid en mijn dochter lag in een kuil. Een paar nieuwe goede bedden en het is top!

Kamer was goed en leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

4 nachten geweest, 1 set handdoeken gekregen, was echt te weinig. En als je de wc doorspoelde, bleef deze uren achter elkaar doorlopen. Klein bed

Dicht bij het centrum, heerlijke luiken voor de ramen, lekker koel en donker

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Echt een aanrader voor een leuke citytrip maar ook voor dagje strand
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Een klein puntje waar wel overheen is te komen. Wij vonden het matras wat aan de stevige kant en hadden na een aantal dagen wel een beetje een stijve rug in de ochtend. Maar verder prima bed en matrijs blijft altijd een persoonlijke aangelegenheid. De een houdt nu eenmaal van een zacht matras en de ander weer van een hard matras.

Vanuit het appartement liep je zo het centrum in en waren alle highlights binnen loop afstand. Appartement is rustig gelegen maar toch binnen 2 minuten lopen in de buurt van druk bezochten pleintjes met terrassen, winkels etc. Met tram 4 binnen kwartier ook nog zo op het strand. Kortom een heerlijke week vakantie gehad. Ontvangst door de 2 broers was hartelijk en behulpzaam. Ook de foto's op website komen overeen met de werkelijkheid.

Verrassend!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Op 1 bed was het beddegoed niet schoon. Onhygiënisch. Helaas geen personeel aanwezig om dit op te lossen.

Mooi en verrassend ruim appartement en vriendelijk personeel bij aankomst.

Locatie.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Op de kamer van mijn dochter waren mieren. De receptionist deed er wel wat aan maar ze kwamen weer terug. Verder was t appartement super schoon.

Locatie. Vriendelijkheid personeel. Wij verbleven 10 dagen en kregen een gratis extra schoonmaak. Het was warm bij aankomst. 2 flessen koud water werden ons direct aangereikt. Goede service.

Goed appartement met uitstekende locatie
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het mag iets schoner. En het zou handig zijn als er een bezem, handveger en blik aanwezig zou zijn in het appartement zodat je zelf tussendoor even de vloer kan vegen. We waren naar het strand geweest waardoor er veel zand lag. Ook hebben we vlekken (bloedvlekken die er niet uit gaan in de was?) in de lakens van het bed ontdekt.

Vooral de airco werkte heel goed! Vriendelijk personeel. Goede locatie, je bent in een minuut op een plein met restaurants en muzikanten (Plaza de la Virgin). Het was heel fijn dat er ook een zakje lag in de keuken met een schone doek, sponsje en vuilniszakken. Ik zou dit zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Een aanrader
    • Appartement (4 Volwassenen)

Genoten van het appartement. Alles aanwezig! Prima locatie midden in oude binnenstad. Vriendelijk personeel! Zeker fiets gaan huren! Evt eerst met gids en later voor 10 euro heb je al goede fiets.

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De schoonmaak van het appartement.

De host was vriendelijk en dacht in oplossingen. Direct naast het appartement is de fietsverhuur en een kleine supermarkt ligt een paar honderd meter verder. Het appartement ligt aan een rustige straat. De WiFi in het appartement was goed.

Op loopafstand van bezienswaardigheden.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Schoonmaak kan iets beter, vooral op de badkamer. Een Nespresso apparaat zou een fijne toevoeging zijn.

Op loopafstand van bezienswaardigheden. Leuke buurt. Aardig personeel. Zeer ruim appartement.

• Maisonnette/Duplex Appartement

Het appartement was niet goed schoon, veel stof. Ipv een wasmachine had er een vaatwasser aanwezig kunnen zijn.

Ruim appartement, goed werkende airco, rustige buurt die toch heel centraal lag, heel behulpzame hosts!

Ontzettend vriendelijke gastheer, goed gelegen voor een gunstige prijs.
    • Studio (2 Volwassenen)

De bedden waren helaas iets te kort voor onze lengte, dus we staken er met onze voeten uit.

De kamers waren geweldig. Het appartement ligt centraal, ontzettend dichtbij vele restaurantjes en andere bezienswaardigheden. Zoals het mercat, een ontzettend grote indoor markt.

Prima accomodatie in oude centrum.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Prima accomodatie in oude centrum. Mooi park. Fietsen te huur bij/naast appartement. Heerlijk fietsen door het park naar het strand. De hosts (2 broers uit Venezuela) waren erg hulpvaardig en vriendelijk !

Perfect stay in the old center of Valencia
    • Appartement (4 Volwassenen)

Een klein minpunt was dat onze kamer niet volledig dezelfde was als de kamer die we reserveerden. We bestelden een appartement met één dubbelbed en een stapelbed, maar kregen één dubbelbed, één enkel bed en een slaap-sofa in de living. De gemeenschappelijke delen kunnen erg druk zijn en sommige groepen zijn luidruchtig, maar op de kamer zelf heb je hier geen last van.

Erg mooie appartementen op een top locatie: vlak bij het Turia park en de oude stad. Wij hebben genoten van begin tot einde. De appartementen zijn basic (de typische ikea-meubelen) maar modern en gezellig. Zeer vriendelijke hosts, die ons uit de nood hielpen wanneer we à la minute nog een nacht extra moesten blijven door een staking op de luchthaven. Niet twijfelen: de beste restaurantjes, pleintjes en barretjes zijn op een steenworp afstand!

we hebben enorm genoten!
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Aan de achterkant van het gebouw kan het wat galmen als anderen op balkon zitten.

Het ligt prachtig! in het oude centrum vlakbij alle leuke plekken en toch net genoeg uit het hele drukke gedeelte zodat je lekker kunt slapen!

Leuke locatie, niet erg fris maar wel een oké appartement
    • Studio (2 Volwassenen)

De badkamer was heel klein, de toilet stonk naar urine, de wasmachine ging niet open en er werd tussendoor geen nieuw linnengoed gebracht of nieuwe handoeken. Wij zaten er 8 dagen. De kamer was ook niet heel erg schoon. Je kon fietsen niet binnen plaatsen. Mijn fiets is de laatste nacht buiten gestolen naar het Appartement.

wij zijn tevreden over onze keuze
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De ruimte van de douche is net groot genoeg voor kinderen, maar zeker niet voor volwassen mensen. De deur van de badkamer schuurde over de vloer. Dit hebben wij ook gemeld. De deur was zeer moeilijk te openen en sluiten.

Het appartement heeft op 2 zaken na voldaan aan datgene wat wij er ons van voorgesteld hebben.

Centrale plek in nette accommodatie met vriendelijk personeel
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Niet standaard schone handdoeken elke dag en de badkamer rook niet fris. Er werd heel vriendelijk gereageerd. Alleen was er geen kamer meer beschikbaar anders was dat wel goed gekomen.

Locatie.

prettig
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

Voor een studio hadden we een opklapbed dat maakt de kamer kleiner, Gemis is dat er geen balkon was,

locatie is midden in het centrum en rustig gelegen

Een fantastisch leuk appartement, heel aardig personeel en een top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De douche kop hing bijna los waardoor je soms niet goed onder de straal kon staan omdat de straal bijna tegen de muur stond.

De vriendelijke mensen die er werken. Het appartement was heel mooi en leuk ingericht. Met balkonnetje waar we in de ochtend lekker konden ontbijten! Ook fijn dat door de balkondeuren open te zetten het savonds al snel wat koeler was binnen! ( er is ook airco maar deze gebruikten wij niet ) De locatie ten opzichte van alle leuke straatjes, restaurantjes en pleinen was perfect!

Genieten midden in het oude centrum
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Hygiëne! Het appartement was voorzien van alle faciliteiten, opgeruimd! Maar de schoonmaak kon beter. We hebben dit gemeld bij de receptie. Er zou een schoonmaker komen, maar deze is nooit geweest. Het enige minpunt.

De ligging was perfect! Midden in het oude centrum. Wij hadden een terras, geweldig! Maar niet alle accomodaties waren hiervan voorzien. Mazzeltje voor ons :)

centrale ligging en toch bijzonder rustig, mooi en ruim 2...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Geen apart toilet, als enige minpunt.

centrale ligging en toch bijzonder rustig, mooi en ruim 2 slaapkamer appartement, helemaal nieuw en netjes in orde, met een leuk terrasje erbij.

Valencia is een bezienswaardige en gelukkig nog steeds een authentieke Spaanse stad.
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

Geboekt een studio. Modern ingericht, maar erg klein en daarom uitsluitend geschikt voor 1 persoon.

Uitstekend gelegen appartement in het centrum van Valencia, maar desondanks in een heel rustige omgeving. Op loopafstand van de belangrijkste historische bezienswaardigheden, supermarkt, restaurants en bars.

Comfortabel en schoon appartement, midden in de stad
    • Studio (2 Volwassenen)

Eerst appartement had erg hard bed. Na melding hiervan hebben ze een nieuwe kamer geregeld! Top!

Zeer vriendelijke ontvangst. Kamers waren erg schoon! Prima WIFI.

Mooi net schoon appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het ontbrak ons aan niets, als het moet is er altijd wel wat te vinden.

Locatie was geweldig, een mooi appartement voor een goede prijs. Bij aankomst om 10.00 uur mochten we al ons appartement al in terwijl het pas vanaf 14.00 incheck zou zijn. Zeer behulpzame mensen. We verbleven met 4 volwassenen in het 2 slaapkamer appartement. Shampoo bodylotion koffie thee suiker afwasmiddel föhn aanwezig.Taxi voor de terugreis naar vliegveld word op verzoek voor je geregeld afrekenen bij receptie en taxi komt je keurig op tijd voor de deur ophalen. Bij een nieuw bezoek aan Valencia kiezen we zeker weer voor Blue Moon

Oké
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

Ikea- matras; liggen keihard. 1 e kamer had en piepend en krakend opklapbed. Wat mij betreft is een lekker liggend bed het belangrijkste in een hotelkamer. Goed opgelost en andere kamer gekregen.

Goeie centrale ligging in klein straatje zonder verkeer. Mooi opgeknapt appartementengebouw, frisse uitstraling,Ikea-inrichting. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Net appartement op prachtige lokatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Waterafvoer keuken en douche niet optimaal, geen handdoekwissel in 5 dgn.

Studio was prima voor 2 prs. Netjes, prima inrichting met benodigde faciliteiten. Lokatie midden in oude wijk Carmen.

Uitstekende locatie, zeer nette accommodatie van alle gemakken voorzien

niets...

De kamers waren ruim, schoon, praktisch, voorzien van alle faciliteiten en netjes ingericht. Voor een gezin prima om te verblijven. Twee aparte slaapkamers, een woonkamer, prima badkamer, een keuken met allerlei voorzieningen (zelfs een wasmachine). En complimenten voor de ontvangst van aardige en behulpzame gastheer en gastvrouw.

Prima lokatie, dicht bij het oude centrum waar veel...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Op het kleine balkon alleen plaats voor 2 personen (4 personen geboekt) en n vaatwasser 😅

Prima lokatie, dicht bij het oude centrum waar veel gezellige terrassen en restaurants zijn. Alles wat je nodig hebt is er. Wij misten alleen een waterkoker en een normaal koffiezetapparaat.

Een hele fijne logeerplek in een prachtige stad!

De douche.

Een zeer mooi, schoon, modern appartement met een piepklein balkonnetje aan de straatkant op een fantastische plek: in een rustig steegje midden in het centrum. Met bijzonder vriendelijke en behulpzame, goed Engels-sprekende beheerders.

Perfecte locatie mooie sfeer en netjes appartement
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaakwerk hield iets te wensen over (Er lag glas op de grond en de keukendeurtjes en muren in de badkamer konden wel een lapje gebruiken. en wij vonden de bedden niet lekker.

De locatie, entree en kamer waren mooi ingericht.

Fantastische plek voor een weekje Valencia
    • Studio (2 Volwassenen)

De locatie was perfect! Midden in de oude binnenstad. De complete inrichting van het appartement. Mooi gerestaureerd oud pand. Modern ingericht. Het was een lust voor het oog. De prijs was zeer bescheiden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

prima rustig gelegen plek voor een paar dagen in centrum; supermarktjes, restaurants, alles dichtbij
    • Studio (2 Volwassenen)

apparatuur: bijv. echt koffieapparaat zou mooi zijn geweest.

De uitstekende locatie: erg rustig gelegen, maar na 150 m zit je midden in de drukte van het uitgaanscentrum!!

Door de toplocatie een zalig verblijf.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Badkamer beetje aan de kleine kant met weinig water uit de douchesproeier, lavabo die niet doorliep en WC die de tweede dag geen spoelwater meer had, dit laatste is wel onmiddellijk opgelost geweest.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

heerlijk
    • Maisonnette/Duplex Appartement

1 van de slaapkamers was op een vide, die klein was, de bijbehorende badkamer was beneden. De andere slaapkamer was ruim en prettig, de aangrenzende badkamer was aan de kleine kant.

geweldige locatie, midden in het oude stadscentrum. het appartement was licht, schoon en alle voorzieningen waren aanwezig.

matig
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was een ontzettende stank in de kamer. Vanuit de badkamer. Was echt heftig. Ook de douche was geen douche. echt minimale straal, je kon je haren er niet wassen. Kamer verder prima. En goede prijs en lokatie, maar dit maakte het erg ongemakkelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Toplocatie, rustige omgeving met goede faciliteiten. Bed en verschoning zijn minpunten
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Bedden kraakten erg en er was 1 deken per bed, dit is te weinig voor de tijd van het jaar en een dekbed is geen overbodige luxe. We waren er 6 nachten maar hebben geen schone handdoeken gekregen!!! In de badkamer hing een afvoerlucht, na melding was het tijdelijk verholpen maar kwam toch weer terug. Ventilatie in badkamer is ontoereikend, op het plafond van de douche zat schimmel en de deur van de badkamer schaaft over de grond waardoor de kamergenoot wakker wordt als je het toilet wil gebruiken. ik vond het ook een gemis dat er geen waterkoker was voor een snelle bak koffie/thee. Verder is het een fantastisch appartement, jammer van deze minpuntjes maar zou er zo weer naar toe gaan. Het ziet er heel nieuw uit dus als ze deze dingen kunnen verhelpen is het écht top!!!

Rustige omgeving en midden in centrum met alles op loopafstand. Leuk modern, ruim appartement met veel voorzieningen, zelfs wasmachine. Twee appartementen op 1 verdieping dus lekker rustig

Geweldige stad, prima accommodatie
    • Appartement (4 Volwassenen)

Meer een advies dan een klacht - het zou fijn zijn om wat informatie te krijgen over ontbijtgelegenheden in de buurt die vroeg openen.

Geweldige service van receptioniste. We hadden een camera laten liggen in de door haar gererseveerde taxi. Ze zorgde ervoor dat de chauffeur onmiddellijk terugkeerde naar de luchthaven, zodat we nog voor de vlucht vertrok de camera terughadden. Heel blij mee.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heelerg fijn
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

niks viel tegen. Vorig jaar hadden we een 2 persoons app. Dat was erg krap. Nu 3 pers. appartement geboekt met 2 personene. PRIMA !

kamers ( 3 pers.apartement ) met 2 personen GeWELDIG. Alles aanwezig. van broodrooster tot mixer. op loopafstand van HET CENTRUM.

Beleef Valencia
    • Studio (2 Volwassenen)

Prima prijs kwaliteit verhouding. Verwacht je enorme luxe dan moet je dit niet boeken. Wil je een uitstekend en schoon en compleet appartement huren dan is dit goed. Wij hadden geen balkon. Maar op steenworpafstand waren de leukste terrassen.

Prima appartement in het midden van het centrum. Compleet en schoon. Zeer vriendelijke ontvangst. Badkamer is klein en prima. Vlakbij de leukste pleinen, winkels, restaurants. Wij zouden hier zeker nogmaals terug willen komen.

Even lekker een paar daagjes ertussenuit
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het was best koud toen we er waren, de dekens op de bedden waren erg dun, maar er werden keurig extra dekens bezorgd toen ik erom vroeg.

De ontvangst was echt hartelijk, enorm aardige mensen die ook nog eens zeer goed engels spraken. Het was een mooi appartement, supermarkt op 140 meter afstand. We kwamen 's avonds laat aan, we hadden een zeer duidelijke instructie gekregen via de mail mbt de toegang tot het pand en de sluitelkluis waar de sleutels inzaten. Alles verliep op rolletjes. Het appartement is gelegen in het oude deel van de stad, je kunt lopend de stad verkennen, veel kleine restaurantjes in de buurt. Er is gewoonweg heel veel te zien, er is een perfect busnetwerk als je verder weg wilt naar het strand bijvoorbeeld, voor 1,20 euro ben je er.

Prima locatie voor stedentrip.
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen handdoekwissel en schoonmaak tussendoor met 4 overnachtingen.

De gezellige inrichting en afstand naar het centrum, maar toch heerlijk rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima voor die prijs, maar zou er niet nog een keer heen gaan.
    • Studio (2 Volwassenen)

- Kamers zijn erg klein en sfeerloos. Niet zoals op de foto's. - Douche (erg zwakke straal)

- Bed was goed (matrassen zijn wat harder) - Appartement is niet duur, prijs-kwaliteit is goed

De locatie, de indeling was goed.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De geur in de badkamer, muf en de deur klemde echt. Verder is de doucheruimte echt smal. Maar douche op zich was prima.

De locatie, de indeling was goed. Alle voorzieningen aanwezig.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Alles wat je nodig hebt om er een heerlijke citytrip van te maken!
    • Studio (2 Volwassenen)

De badkamer was eerder klein en het warm water was snel op. De appartementen zijn ook wel gehorig, niet geluidsdicht.

Het appartement was nieuw, mooi en praktisch ingericht. Grote TV, comfortabele zetel, complete keuken en mooi terras. Alles wat je nodig hebt was aanwezig, en de mezzanine met het bed was erg leuk! De locatie is perfect! Op wandelafstand van alles en vlakbij een bruisende buurt!!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Valencia super leuke stad, appartement ligt op loop afstand van gezellig oud en centrum
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Appartement is erg gehorig, en jammer dat je niet iedere dag nieuwe handdoeken kreeg (maar als je vraagt wordt deze verstrekt)

Ligging en mooi ruim appartement

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Vriendelijk, goed,schoon,betaalbaar en dichtbij het mooie toeristische centrum van Valencia .
    • Studio (2 Volwassenen)

De ruimte was klein maar prima en schoon. En de locatie dicht bij het centrum. Ook de parkeerlokatie die weliswaar wat verder van het appartement lag was goed verzorgd. En goed te bereiken.

Fijn op de nachten na....
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

In de nacht het omgevingsgeluid zoals dronken, luidruchtige passanten en nog belangrijker : het legen van de containers in de nacht. ‘S Morgensvroeg beginnen de bouwvakkers met de drilboor.... Dus voor vakantie viel de nachtrust, ondanks het comfort van appartement, toch erg tegen.....

Het achterlaten van de bagage voor en na het verblijf van niet alleen onze bagage (als gast ) maar ook de bagage van vrienden die elders logeerden.

Was prima.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Op slaapkamer was ook de badkamer, maar was erg laag qua hoogte. Het was oppassen met je hoofd tegen de balken lopen .

Privacy, dicht bij uitgaansgelegenheden, extra tv

Fijne ontvangst en goede info van de receptie.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het appartement was wat koud, maar kregen een extra elektrisch kacheltje en het was direct verholpen! Druk van de douche is erg laag, daardoor klein straaltje als je warm wil douchen. Als je van koud douchen houd, geen probleem. :-)

Fijne ontvangst en goede info van de receptie. Appartement ligt mooie centraal in de oude stad. Lekker bed en ruime kamer.

Locatie goed service kan beter
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Douche werkte niet naar behoren daar gelijk bij aankomst melding van gemaakt. Dit zou verholpen worden tijdens gehele verblijf van 4 dagen is er niemand geweest om dit te verhelpen

De locatie was goed midden in het centrum vlak bij uitgaans gebied

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Keurig, centraal gelegen en goed opgeknapt
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het warme water was redelijk snel op. Dus snel na elkaar douchen is niet aan te raden.

Ruim appartement, midden in een leuke wijk van Valencia. Keurig opgeknapt en van alle gemak voorzien. Wij waren er buiten het hoogseizoen en betaalde €80 per nacht. Prima wifi ook.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer de moeite waard.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Valencia is een fietsstad. Helaas had men geen ruimte op fietsen te stallen.

Goede service. Probleem met warm water in appartement werd prima opgelost.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Top locatie, alles op loopafstand maar gehorig gebouw.
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

Het appartement is heel gehorig. Je hoort alles, op de gang en op de andere kamers. We hadden de eerste nacht veel overlast, maar daarna hebben we niemand meer gehoord. Het hangt dus heel erg af van hoe druk het is in de appartementen.

Koffers konden in het kantoor gezet worden waardoor we de stad in konden gaan. De host belde ons toen onze kamer klaar was rond 15.00 uur, heel attent!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Verblijf matig, locatie top
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Slaapplaatsen boven niet comfortabel ivm licht en geluid. 3 dagen koud water tijdens douchen. Appartement was een stuk kleiner dan verwacht.

Locatie, hygiene en vroege incheck

• Beoordeeld op: 22 november 2017

zeer goed appartement in een fantastische stad, we hebben ervan genoten
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

te weinig kapstokken - beperkte mogelijkheid om mantels etc. op te hangen

Uitstekende locatie om de oude stad te bezichtigen - alles op loopafstand te bereiken - goede restaurants in de buurt alsook winkels voor etenswaren - het keukengerief viel wat mager uit maar het appartement zou binnenkort vernieuwd worden - zeer rustig straatje - vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 16 november 2017

fijn appartement middenin het oude centrum met veel highlights en restaurants in de directe omgeving
    • Studio (2 Volwassenen)

de doucheruimte rook erg naar rioollucht/muf. de prijs vonden we redelijk hoog wat blijkbaar te maken had met het WK motorsport

de ligging in het oude centrum en de ruimte in het appartement

• Beoordeeld op: 10 november 2017

De service na een tegenvaller.
    • Studio S (1-2 Volwassenen) 1 Bed

De geur in het appartement/ badkamer ( maar dit was ook in de straten dus had niet zo zeer met dit complex te maken ).

De service na een tegenvaller.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Is omwille van stank in de badkamer niet vatbaar voor herhaling.
    • Studio (2 Volwassenen)

De stank van de afvoeren in de badkamer komt jou al tegen bij het binnenkomen. Niet te harden. Er zijn fouten gemaakt bij het plaatsen van de afvoeren. Er zijn ofwel geen siphons geplaatst ofwel zijn ze ondeskundig geplaatst. Wij hebben het probleem opgelost door de lavabo en de douche altijd onder water te laten staan zodat de geur afgesneden bleef.

De locatie van de accommodatie in het centrum van het oude stadsgedeelte is zondermeer een faciliteit.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

super!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Op de foto's zagen de kamers er veel hipper uit dan in het echt, aankleding was verouderd. Veel lawaai s'nachts op straat en s'morgensvroeg.

De toplocatie en het personeel was ook supervriendelijk.

Fantastisch!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Ontvangst had vriendelijker gemogen.

Locatie Top! In rustig straatje, midden in het centrum. Appartement dik in orde! Fijn dat er twee slaapkamers zijn.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ok
    • Studio (2 Volwassenen)

Je voelde de veren in de matrassen zitten. Steenhard. Kussens het tegenovergestelde, zacht en weinig veren.

Zeer propere appartementen en vriendelijke staff.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Geweldig mooi en gunstig gelegen verblijf in Valencia te ontdekken!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Als er toch iets gemeld moet worden, dan is het de temperatuur en de druk van het water in de douche. Die is niet altijd constant...

Mooi ingerichte woonkamer met keuken. Keurige slaapkamers. Prima badkamer!

Fantastische locatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Geen schoonmaak tussendoor! En dus geen schone handdoeken. Geen bezem om zelf even te vegen oid. Wel afwasmiddel en een theedoek aanwezig.

Fantastische locatie!! Mooi en modern appartement.

Top verblijf!
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het tweepers. bed was erg hard. De overige bedden waren top!

Zeer ruim app. midden in het centrum, maar toch een rustige zijstraat. Het was modern ingericht, erg schoon en goed geregeld. Met codes kwam je buiten de kantoor tijden binnen en kon je jezelf inchecken. Erg fijn! Op onze laatste dag hebben wij de koffers bij de balie kunnen laten ivm avondvlucht.

Fijn, een aanrader.
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Extra handdoek per persoon. Er ligt nu per persoon 1 handdoek klaar. Als je meerdere dagen verblijft is het fijn als er nog een extra handdoek is.

De kamers zijn erg goed verzorgd, mooi ruim.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Dikke prima!
    • Studio (2 Volwassenen)

6 dagen daar verbleven, maar er is tussendoor niet schoongemaakt. Moesten zelf nieuwe handdoeken en wc-papier halen.

Locatie was top. Daarnaast was het een nieuwe kamer incl. balkon, erg fijn! Alles was aanwezig in onze studio, zeker aan te raden.

Fantastisch appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Er kunnen geen fietsen worden gestald. Erg jammer want in Valencia is het fijn om te fietsen. Geen supermarkt direct in de buurt om ontbijt te regelen.

Ruime appartement, goed ingericht. Het is er lekker rustig, terwijl je binnen enkele minuten in centrum zit.

Mooie locatie in een heel leuke stad
    • Appartement (4 Volwassenen)

Hadden niet het juiste appartement gekregen. Na een klacht over het appartement (was te klein t.o.v. het geboekte en zeker niet schoon) werden we een dag later ondergebracht in een geheel gerenoveerd appartement. Fijn maar jammer dat we 1 dag in de viezigheid hebben moeten slapen

Locatie was prima!

We hebben een geweldige week gehad!
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Het enige punt was dat er een parasol op het balkon had mogen staan.

De combinatie van de locatie in het centrum met de rust van het appartement. Ook het eigen balkon was erg fijn. De mensen van de receptie waren erg vriendelijk. Wij kwamen erg vroeg aan maar konden toch vanaf 11.00 al terecht in ons appartement.

Goede prijs kwaliteitsverhouding in oude binnenstad met erg vriendelijke receptie die weet wat service betekent!
    • Studio (2 Volwassenen)

Kleine douche, met name traplopen van buren is gehorig, geen mogelijkheid om fietsen te stallen.

Alle noodzakelijke voorzieningen aanwezig zoals keuken, douche, zitje, airco

Erg fijn, modern en nette studio
    • Studio (2 Volwassenen)

Parkeren. Ik wist van te voren het adres van parkeergarage niet waardoor lastig bij appartement te komen. Heeft onnodig tijd gekost.

Moderne studio midden in het oude centrum.

Graag nog een keer!
    • Studio met 2 Aparte Bedden

We hebben de hele weer met één paar handdoeken moeten doen en het afval is geen een keer verwijderd. Dat zijn we dus maar zelf gaan doen gezien de hitte.

de locatie was fantastisch en prettige sfeer

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Zeker een aanrader om in de oude binnenstad te verblijven.
    • Studio (2 Volwassenen)

Andere gasten een beetje te luidruchtig maar daar moet je wat geluk mee hebben.

Perfecte ligging,studio alles erop en eraan.Vriendelijk onthaal.We sliepen langs de straatkant en je hoorde niets van de straat.