Beoordelingen over Iberostar Bouganville Playa 4-sterren

Eugenio Domínguez, 23, 38660 Adeje, Spanje

#14 van de 37 hotels in Adeje

Goed 4-sterren hotel met lekker eten en vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Soms lang wachten op de lift, en het feit dat de kluis op de kamer betalend was.

Het eten (ontbijt + avondbuffet), de faciliteiten en animatie, en de vriendelijkheid van het personeel.

Heerlijke vakantie

Eigenlijk niets

De onverwachte attenties op de kamer in de namiddag. Zoals fles gekoelde cava met vers fruit, glaasje rode wijn en kaas, koffiekoekjes ....

mooi weer en relaxen

De eetruimte was geweldig groot en ongezellig. Het boterhambeleg was niet smakelijk.

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. We konden buiten ontbijten en dineren. Er werden 's morgens verse omeletjes en pannenkoekjes gebakken We hadden een leuk terras aan onze kamer. We zaten vlakbij de zee, de wandelboulevard, de restaurants. En in het hotel kan je een auto huren om de omgeving te verkennen.

Fijn hotel, wel wat lawaaig aan de zee kant.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden kamers geboekt met zeezicht. Die zijn duidelijk duurder. Let echter op, dit was zij aanzicht. Niet slecht hoor maar niet wat we verwacht hadden. De straat is wel vrij rumoerig door geluid van auto's en uitgaansvolk. Ook met raam dicht hoor je dat goed. De spelletjes van de animatie zijn al vijf jaar hetzelfde, daar mag wel een keer iets aan gedaan worden.

Hotel is mooi gerenoveerd en oogt veel frisser dan vroeger. Vooral de kamers zijn veel beter en vooral de badkamer. Het hotel is fijn gelegen, dichtbij de zee. Er is een mooi zwembad aan de zee met mooi uitzicht, er zijn genoeg ligbedden, ook op de mooie dagen.

Goed hotel, maar in zeer drukke, lawaaiierige buurt. Massatoerisme, niets voor ons...

De eetzaal (capaciteit 500 pers) lijkt op een grote refter, veel lawaai... Dus als het weer het toelaat, kan je beter buiten op het terras eten. Op hotel zelf niets aan te merken, maar de buurt viel ons compleet tegen! Wie graag wat rust heeft, komt hier zéér bedrogen uit! Drukke boulevard met pubs, luide karaokebars, shops, massatoerisme tot en met! Lawaai tot stuk in de nacht (in februari, wat moet het dan in de zomer wel niet zijn!)

Je kan er heerlijk buiten ontbijten op terras, rustig in het zonnetje, weg uit de massa... Ontbijtbuffet is uitgebreid, veel vers fruit en alles wat je maar denken kan... Zelfs lactosevrije melk en -yoghurt, soyamelk en havermelk.. ook 2 soorten warme havermoutpap (met gewone melk of met soyamelk). Wel spijtig dat er geen vers fruitsap is. Personeel zeer vriendelijk. Buffet wordt tot op het einde bijgevuld. Vuile borden worden direct van je tafel weggehaald.

Centrale ligging

- Alhoewel er voldoende keuze was, de kwaliteit van de maaltijden. - Er is geen verwarming op de kamers, 's avonds was het erg kil (wij verbleven er eind december).

Centrale ligging Algemene netheid Goede zetels aan het zwembad

• Beoordeeld op: 15 november 2017

mooie ligging, hotel was iets verouderd maar toch ok

We hadden bijbetaald voor meer all in te hebben maar denken dat dit niet nodig was .. was geen meerwaarde

mooie ligging, hotel was iets verouderd maar toch ok

• Beoordeeld op: 15 november 2017

goede locatie maar meer voor bejaarden

kamer liep schuin af....verzakking? oubollige inrichting van kamer en zalen, beetje jaren 80 stijl. beveiliger sprak alleen maar spaans. zwembad te koud animatoren erg kinderachtige vertoningen, muziek of acts waren erg amateuristisch. liften duurde veel en veel te lang voor ze kwamen ( 4 stuks )

locatie erg gunststig! douche prima, bedden prima. Zeer goede ontbijt. voldoende ligbedden bij zwembad. 24 uur per dag irrritante piepgeluid van airco of iets van een s=v-snaar ergens bij het buurhotel allsun.

Goed hotel in kamer en ontbijt op een mooie ligging
    • Basic Tweepersoonskamer

De sfeer in het restaurant is nogal lawaaierig. Het gekletter van bestek op de borden galmt doorheen de zéér grote, hoge ruimte. Niet echt om rustig te ontbijten (en ik veronderstel dus ook 's avonds hetzelfde). Om buiten te eten is er niet echt veel plaats. Aan het zwembad, wat overigens (nog) niet verwarmd is in deze periode van het jaar, is het behoorlijk druk en dicht op elkaar gestapeld de dag door brengen. Onze kamers waren dicht bij de liften gelegen, waardoor je 's avonds soms wel wat "ganglawaai" te verwerken krijgt.

Mooie, lichte kamer met comfortabele bedden en nette badkamer met ruime douche. Mega uitgebreid ontbijt, noem het op en het is er. Wij verbleven in kamer+ontbijt, dus de andere maaltijden kan ik niet beoordelen. Zonder het te vragen, kregen we 2 connecting rooms, wat wel aangenaam was. Balie personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Aangenaam en goed hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

de badkamer dus.... klein eerst de deur helemaal opendoen....dan naar binnen en achter de deur gaan staan.... en dan kon de deur dicht! (prettig als je naar het toilet moest) Bij het douchen bleef de deur zo ver mogelijk open....dan hadden we toch bijna 1 m² om ons te behelpen

Ontbijt was super! Personeel was goed. De kamers (22m²??) waren vrij klein maar dat was oké... De badkamer was super klein......... eigenlijk te klein voor 2 personen.... maar voor die 20 min per dag dat je daar in doorbrengt .... we hebben ons aangepast (en flinke blauwe plekken opgelopen...)

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

wij gingen hier naar toe om een weekje lekker uit te rusten en dat is goed gelukt.

helemaal niks

het ontbijtbuffet was geweldig ligging van hotel is gunstig je kan langs de boulevaard aan de ene kant naar adeje wandelen en aan de andere kant naar las americas. genoeg ligbedden bij de zwembaden en temperatuur van de zwembaden was heerlijk je kon er lekker afkoelen. leuke bar tussen de zwembaden,ik was in deze vakantie jarig toen we terug op de kamer kwamen was er een leuke verrassing ballonnen en een heerlijke fles champagne stond klaar zonder dat mijn man dit had doorgegeven. zeer attent van het hotel

Zeer lekker ontbijt en diner in buffetvorm, altijd veel...
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer lekker ontbijt en diner in buffetvorm, altijd veel verschillende keuzes. Mogelijk om bulten te eten. Twee zwembaden en genoeg ligstoelen aan het zwembad. Mooi uitzicht op de kamer met zijzicht op de zee. Kamer was oke, basis maar proper, elke dag verse lakens en handdoeken. Goede ligging vlak aan de zee.

Goed maar erg druk.
    • Basic Tweepersoonskamer

Groot en erg druk hotel met veel jeugd. Liften waren horror. Lang wachten, vol, overal stoppen en geen airco

Goede schone kamer, prima WiFi, fijne douche, goede bedden. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel

• Basic Tweepersoonskamer

Er kunnen altijd dingen beter, maar het voert te ver om daar hier over uit te wijden.

Ontbijt is goed, het eten in het algemeen was zeer aanvaardbaar. De kamers schoon en netjes. Zwembaden schoon en ruim.

geweldig
    • Basic Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

de kamers zijn niet de grote luxe ; wel alles beschikbaar; de netheid kan beter

geweldige buffetten zowel s morgens als s avonds . Mooie zwembaden met prachtige ligging. Vriendelijk personeel + goede annimatie

De locatie en het uitzicht is fantastisch.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Te weinig parking aan het hotel zelf. Met een huurauto wil je die toch veilig kunnen parkeren. De drankjes zijn nogal duur indien je geen all-in neemt.

De locatie en het uitzicht is fantastisch. Vriendelijk personeel, voldoende mogelijkheden om te zonnen en te zwemmen.

Het was een super vakantie!
    • Basic Tweepersoonskamer

De animatieshows zijn binnen. Het zou zoveel leuker zijn als dit buiten was, zoals de poolparty's. De poolpartys waren echt heel leuk!

De medewerkers waren heel erg vriendelijk. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een hotel. Hier onderscheiden zij zich echt mee! Ik ben hier vorig jaar ook geweest en het hotel blijft zich verbeteren. Goed bezig!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Hotel is niet af!
    • Basic Tweepersoonskamer

Grote zwembad was vanwege verbouwing niet beschikbaar hetgeen door Booking.com niet is aangegeven. Daardoor was prijs/kwaliteit verhouding zoek. ik zou deze accomodatie niet geboekt hebben indien ik op de hoogte was geweest. Veel geluids- en stofoverlast van werkzaamheden.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het hotel was verder fantastisch en ook de service was erg goed.

We hadden graag vooraf geïnformeerd willen worden dat het grote zwembad werd verbouwd. Gaf nogal wat lawaai en en was erg druk en vol op het terras rondom het kleine zwembad. En het handdoekje leggen s'morgens in alle vroegte door andere gasten was zeer ergerlijk!

De attenties op de kamer en de heerlijke hapjes en drankjes tijdens lunchtijd.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Enorm groot en "clean" restaurant, veel lawaai en niet sfeervol. Tijdens ons verblijf was het helaas 's avonds te fris om op het terras te dineren, dit is nl. een stuk rustiger. Gelukkig konden we daar wel ontbijten.

Uitstekend gelegen accommodatie, voldoende ruimte en ligbedden bij de zwembaden. Alles prima onderhouden, kamers niet luxe maar wel super schoon. Personeel op alle locaties zeer vriendelijk. Buffetten zowel bij ontbijt als diner uitstekend van kwaliteit en alles op de juiste temperatuur.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

goed hotel voor prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niet voldoende info bij inchecken. Liever geen bloem in de badkamer dan een half verwelkte.Met taxi aan 't straat gedropt en nog heel eind sleuren met bagage naar de balie.Bier en wijn aan bar zwembad slechte kwaliteit.

Heerlijk ontbijt in perfect hygiënische omstandigheden. Proficiat ! Vriendelijk personeel en proper hotel

Wij zijn heel tevreden over het hotel en zijn ligging = ons verblijf tijdens de wintervakanties.
    • Basic Tweepersoonskamer

De meubels in de inkomhal ; bar en ontspanningsruimte zijn aan vernieuwing toe. Wifi is gratis maar alleen goed te gebruiken in de inkomhal.

Gezellige sfeer in het hotel Heel vriendelijk personeel Voldoende ruimte rond de zwembaden om te zonnen. Overal heel proper Uitgebreid en lekker ontbijt. Ruime keuze bij het avondeten.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Voor herhaling vatbaar!

Witte en rode wijn niet te drinken. Hier en daar mag er wel wat gemoderniseerd worden. Restaurant erg gehorig.

Ruime kamer/ balkon. Inloopdouche! Ruime keuze bij ontbijt- en dinerbuffet. Lunch ook prima. Veel vers bereide vis👍. Geweldig uitzicht vanaf zwembad en altijd wel bedjes beschikbaar. Heel vriendelijk personeel☺

• Beoordeeld op: 8 november 2016

vriendelijk personeel en een prachtige vakantie gehad ,door booking.com ,bedankt hiervoor
    • Basic Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

het ontbijt ,alles stond ver uit elkaar, bv. als kaas en ham wilde moest je naar de andere kant van de eetzaal ,ook lang aanschuiven voor een omelet naar keuze

de kamers waren dik in orde op basis van hygiëne, uitzicht en slaapcomfort

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

aangename ligging. uitgebreide buffetten. zeer zuivere kamer

de zetels aan het zwembad waren bezet op voorhand ondanks dat handdoek leggen verboden was. De bar was oubollig. Het hotel heeft nochtans meer mogelijkheden

de buffetten waren zeer lekker- verse groenten, variatie

We hebben genoten van ons verblijf in uw hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

Het ontbijt was heerlijk, de kamer kon iets beter.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Matige ervaring

Slecht, vet, ‘goedkoop’ ontbijt. Ongelofelijk massaal.

De kamer was schoon en fris

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Temp zwembad

De kameraden

Herrie in de eetzaal.

Personeel

aangenaam verblijf , rustig aan het zwembad .
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

De badkamer is wel erg klein zelfs al ben je alleen .

heerlijk bed en ontbijt . Verse producten .

fantastisch hotel. Wij hebben alleen met ontbijt geboekt.

wachttijden bij lift

het ontbijt as geweldig. Verder was het erg mooi schoon.

Dat men speciaal voor ons iom 4 uur sochtends een ontbijt...
    • Basic Tweepersoonskamer

Dat men speciaal voor ons iom 4 uur sochtends een ontbijt weet te organiseren!

Heerlijke ontspannen vakantie in goede sfeer. Gezellige muziek en zeer vriendelijke bediening!
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik mis de verfijning van het eten,maar dat is op zo n accommodatie niet mogelijk.

Animatie

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

wat bij zoveel hotels een probleem is.

wat bij zoveel hotels een probleem is... de handdoeken s morgens aan het zwembad...

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

mooie grote kamer en goed ontbijt

mooie grote kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 15 april 2017

De werken aan het zwembad werden ons niet op voorhand medegedeeld. Slechts 2 weken voor vertrek😏

Zeer goede all-in, lekker eten en top animatie.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Heel mooi en proper 😀

Zwembad was te koud

Alles was fantastisch, eten was super

• Beoordeeld op: 29 december 2016

massa-tourisme
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zijdelings Uitzicht op Zee

absoluut massa-tourisme. Vreetschuren etc.

Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Zeer goed hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was een groot hotel maar het was er niet druk ! Het ontbijt was heerlijk en het waren proper en mooie kamers

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Redelijk goed..
    • Basic Tweepersoonskamer

Niet de echte uitstraling van iberostar bufetten,

vriendelijk personeel, mooie gerenoveerde kamers, goede ligging aan de promenade.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Locatie, ontbijt, zwembad
    • Basic Tweepersoonskamer

Airco maakte 's nachts een irritant geluid (dit is waarschijnlijk reeds opgelost) De cocktails smaken iets chemisch

Locatie, ontbijt, zwembad

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Aangenaam verrast door de totale accomodatie van dit hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Een opfrissing van receptie en hall van het hotel zou de kers op de taart zijn.

Nette en vernieuwde kamers. Het ontbijt was grandioos!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

top locatie, ontbijt was goed

lang wachten op de lift

top locatie, ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Ontbijt was goed, de kamers waren gewoon

De hoeveelheid animatie, er was geen sfeer in het hotel, personeel kon vriendelijker, er was vermeld dat je om !4.00 uur je kamer kreeg bij de boeking, dus om 14.00 uur gemeld bij de receptie niet klaar nog 10 min is ze klaar ondertussen na een paar keer vragen kregen we eindelijk om 14.30 uur de kamer . Er werd gewoon niks aangedaan!!! En dan gewoon zeggen kan altijd later zijn is vanaf 14.00 uur heb meteen mijn mail laten zien en toen kregen we de kamer dus 14.30 dat moet niet kunnen vind ik.

Ontbijt was goed, de kamers waren gewoon niet super luxe. Er werd wel goed gepoetst alleen we waren met drie personen en werd altijd maar voor 2 personen alles vernieuwd van douche spullen .

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Personeel, erg vriendelijk en geven goeie tips waar te eten...

De eerste nacht geslapen aan de zijde van het hotel waar een drukke weg langs gaat, veel lawaai van langskomend verkeer en s avonds was ook de karaoke bar te horen. Na een kamerwissel naar de andere zijde van het hotel op een hogere verdieping gelukkig minder last gehad. Ontbijt wel veel keuze, maar smaak viel wat tegen.

Personeel, erg vriendelijk en geven goeie tips waar te eten en heen te gaan elders op het eiland. Goed bed. Dichtbij strand.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Overal schoon !

Onbereikbaarheid taxi, dus zelf sjouwen met bagage ! De lach ontbreekt bij meerderheid personeel. Ligbedjes worden al om 08.30 uur belegd met handdoeken, zulks ondanks dat het niet mag. Geen controle !

Overal schoon !

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De ligging van het hotel is vooral de meerwaarde.

Hygiene in de kamers viel erg tegen. Enkel bedden werden opgemaakt en badkamer simpel gepoetst. Stof afdoen is iets wat ze volgens mij niet kennen en de vloer werd nooit gedaan. Zelfs na dat ik bij de receptie er speciaal om gevraagd had was de kamervloer niet echt proper, nog niet te spreken over de badkamervloer waar ik nog steeds lange haren tegenkwam(die ik niet heb) van de vorige bezoekers waarschijnlijk. Ook de gym was eigenlijk geen gym, enkele onbeduidende toestellen das alles. Het ontbijt was dan weer volledig afgestemd op het engels/duits clienteel...uitgebreid maar niet lekker.

De ligging van het hotel is vooral de meerwaarde. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt waar je geen wachttijden hebt...

De schoonmaak in het trappenhuis was niet optimaal. De wachttijden voor de liften was echt te lang.

Heerlijk uitgebreid ontbijt waar je geen wachttijden hebt bij koffie/thee automaat. Prachtig zwembad met mooi uitzicht over zee. Goede wifi. Ruime slaapkamer met prima bed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

De bufetten , zowel 's ochtends als 's avonds waren...

Misschien dat de "netheid" in de kamers iets beter had gekund, bijvoorbeeld haren in de badkamer ! Doch, het restaurant en andere plaatsen waren wel zeer netjes.

De bufetten , zowel 's ochtends als 's avonds waren zeeeer goed ! Ook het personeel was zeeeer vriendelijk !

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Ontbijt goed

Lawaai van de straat. Aan de zuidkant 3 bars met live muziek tot 1.30 u Glaswand dempte het geluid te weinig. Het vlees en de vis waren van matige kwaliteit. Asociale handdoeken run. Om 8.00 was de helft van de ligstoelen bezet gehouden.

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

* Zeer enthousiast animatie team, dat persoonlijke aandacht...

* Eerste drie nachten in kamers "geslapen" nabij interne en externe entertainment met veel geluidsoverlast, terwijl we bij reservering hadden gevraagd om rustigste kamers in het hotel. Op 4de dag zijn we verhuist naar betere kamers * Soms lauwe gerechten tijdens diner * Trage liften * Veel oudere mensen

* Zeer enthousiast animatie team, dat persoonlijke aandacht schenkt aan alle gasten * Bedden sliepen prima * Ontbijt en diner waren zeer uitgebreid * Vriendelijk en behulpzaam personeel * Groot winkelcentrum met supermarkt aan de overkant * Net voldoende parkeerplaatsen en gratis parkeren bij hotel

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Bij het inchecken wordt je gelijk verwelkomt met een glas...

De schoonmaak van de badkamer kon iets beter. Ook bij het inchecken moet je niet teveel haast hebben. Aan de andere kant, waarom zou je haasten als je vakantie hebt.... Het zwembad is niet verwarmd en daardoor niet echt aangenaam in deze tijd van het jaar. We zwommen liever gewoon in zee.

Bij het inchecken wordt je gelijk verwelkomt met een glas cava.Doet gastvrij aan. We hadden een gerenoveerde kamer met prima bedden. Ontbijt was ook prima en uitgebreid. Verse smoothies elke morgen. Buiten ontbijten was wel mogelijk maar dat vonden wij nu te koud. Maar 's middags buiten eten is heerlijk qua temperatuur. Locatie erg gunstig tov boulevard, strand, restaurants en winkels. Dat is allemaal op steenworp.De boulevard kan in beide richtingen afgelopen worden en daar zijn zeer veel winkels en restaurants. Naar het westen toe is dichtbij een jachthaven waar ook bootjes te huur zijn. Het hotel staat wel hoog boven het strand dus klimmen. Maar alles is gunstig aangelegd want scootmobiels ed kunnen zo goed als overal komen. De bushalte is ook vlakbij en de snelweg ook.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

de locatie, dicht bij de gezellige boulevard,...

hotel is geen 4 sterren waard, lege minibar, betalen voor je kluis. kamer erg proper. Gemiddelde leeftijd 65plus waardoor de 4 liften continue bezet waren. Check-in staff niet echt vriendelijk.

de locatie, dicht bij de gezellige boulevard, parkeergelegenheid, ontbijt redelijk goed

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Groot restaurant ,nooit moeten wachten op borden of...

De kamer mocht iets grondiger gepoetst worden,nachttafels werden niet gepoetst,badkamer was oke

Groot restaurant ,nooit moeten wachten op borden of koffietassen of kannetjes en heel gevarieerde keuken!

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

mooie kamer met uitzicht op zee.

slecht bed. onvriendelijk receptiepersoneel. matige kwaliteit van diner.

mooie kamer met uitzicht op zee. prachtig gebouw. vriendelijk personeel, behalve aan de receptie. Zeer goede en klantvriendelijke receptiemanager.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Voor al het personeel staat de gast centraal.

Geen WiFi in het hele hotel en verbouwing met behoorlijk veel lawaai. Alleen de bovenste etages hebben gerestaureerde kamers. Er kwam vaak stank uit het riool

Voor al het personeel staat de gast centraal. Het animatieteam scoorde voor ons een tien.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Het verrukkelijke eten, en heerlijk zwembad met uitzicht...

de standaard kamers vond ik toch wel veel verschillen van de luxe kamers.

Het verrukkelijke eten, en heerlijk zwembad met uitzicht naar de zee. luxe kamers zijn geweldig. wij zaten op 7.De suite vond ik persoonlijk minder.

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Goede ligging.

Dubieuze voorstelling van het hotel. Mooiste kiekjes op de site zijn enkel voor de VIPs toegankelijk ( niet duidelijk vermeld bij booking ) Buitenbar is om 18 uur gesloten !! Een hotel voor oude mensen !!! Duurste prijzen in de regio wanneer niet all-in... We betaalden 8 euro voor 2 gewone pintjes..SCHANDALIG !!!! Rokers zijn ook mensen... Worden zelfs buiten verdreven naar een schamel hoekje met een viertal stoelen... Wij gaan er nooit meer terug !!!!!

Goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

vriendelijk personeel

eerste kamer slecht, veel lawaai, wegwerkzaamheden. Kamers vanaf de zesde etage zijn opgeknapt en mooi. Omboeken zeer prijzig 40 euro per nacht

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer uitgebreid...

Betalen voor wifi, 7 euro per dag of 20 euro per week, is niet meer echt van deze tijd.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer uitgebreid ontbijt en prima diner-buffet. Ligging is uitstekend, goede bar. Mogelijkheid voor gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

De ligging is ideaal!

De ligging is ideaal! Verzorgd en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Klein zwembad verwarmd= aangenaam. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Heerlijk ontbijt, animatie , iedereen behulpzaam en...

Heerlijk ontbijt, animatie , iedereen behulpzaam en vriendelijk !..

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Ontbijt OK

Avondeten was niet meer op niveau van voorgaande jaren

Ontbijt OK

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Gratis parkeren.

Er is helaas geen frontaal zeezicht.

Gratis parkeren. Het eten was uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

uitgebreid ontbijt, mooi uitzicht op terras

uitgebreid ontbijt, mooi uitzicht op terras

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Maaltijden, ligging

Maaltijden, ligging

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Goede ligging t.

Goede ligging t.o.v. de zon. Prima zwembad met voldoende ligstoelen. Handdoek leggen niet nodig

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

goede kamer

kleine badkamer

goede kamer keuken

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Lokatie, nieuwe ligbedden aan het zwembad,ontbijt en diner.

Lokatie, nieuwe ligbedden aan het zwembad,ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Lekker gevarieerd eten!

Beetje verouderd hotel

Lekker gevarieerd eten!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Goede keuken. Prijs/kwaliteit => OK.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Locatie , personeel,

Iets te weinig reinigen van groot zwembad en WiFi

Locatie , personeel,

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.