Beoordelingen over Boutique Hotel H10 Blue Mar - Adults Only 4-sterren

Camino del salinar, 8, 07160 Camp de Mar, Spanje

#4 van de 5 hotels in Camp de Mar

Ligging van het hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Ondanks het super vriendelijke personeel was het hotel sfeerloos. De Spa was niet schoon. Kamers niet groot en wisseling beddengoed is er die week niet geweest. Airco in de kamer maakt veel lawaai. WiFi verbinding in het hotel slecht.

Ligging van het hotel

SUPER, RUSTIGE VAKANTIE BELEEFD!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het enige wat soms stoorde was dat de buitenbar onbemand was. Maar dat komt omdat er te weinig personeel werkt in het hoogseizoen. Ik vond het niet zo heel erg, maar er waren wel anderen die zich daar aan stoorde dat de wachttijd te lang was. Ook de omgeving viel zwaar tegen. Je kan er niet gaan wandelen langs de kustlijn. Er is weinig te beleven buiten het hotel! Bij het diner mocht meer pauze zijn tussen de verschillende gangen. Het zijn nogal grote porties en het kwam een beetje te snel achter elkaar met als het gevolg dat we soms het dessert niet meer op kregen. Ook een kleine saladbar zou wel leuk zijn zodat je wat rauwkost kan nuttigen tijdens het diner. Dat heb ik wel enorm gemist. Waren telkens warm bereide groenten bij het hoofdgerecht.

de kamers waren klein, maar in orde. vooral zalige bedden, heel goed slaapcomfort, en heel goed werkende, stille airco. Badkamer was ok. Wel wat verouderd, maar douche werkte prima. EN VOORAL DE RUST was geweldig!!! Ontbijt was zeker Ok. Het diner is niet in buffetvorm, wel keuze menu 3 gangen. Was wel heel lekker. De wijnen op de wijnkaart waren niet duur en lekker. Je kan buiten eten wat ook een groot pluspunt is. Er is ook een bar aan het zwembad waar je ook iets kan eten. Was ook zeer verzorgt en lekker en niet duur!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Geschikt voor een ontspannen strandvakantie.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

De internetverbinding was traag of afwezig. We kozen voor halfpension, achteraf een verkeerde keuze, omdat het menu tegenviel en de ambiance niet erg uitnodigend was (terwijl wij aan het eten waren, werd de zaal alweer gereed gemaakt voor het ontbijt). Wij waardeerden dat het hotel inging op onze klacht en de niet-gebruikte maaltijd compenseerde. We hadden een kamer met 'zeezicht', maar de zee was alleen van het balkon zichtbaar.

Het hotel ligt op een van de betere locaties in Camp de Mar, men loopt zó het strand op. Er zijn voldoende mogelijkheden om ontspannen in de zon te liggen. Tijdens ons verblijf was het zeewater redelijk helder. Er is een gym met voldoende apparaten. Het ontbijtbuffet voldeed aan onze verwachtingen. Het hotel is erop ingericht om grote groepen gasten te accomoderen.

Vreselijk
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Geen parkeerplaats,geen eigen strand of regeling met bedjes op strand. De kamer die ik geboekt had was niet beschikbaar en toen ik de boeking om die reden wilde annuleren weigerde het hotel dat en alleen als ik 30% annuleringskosten wilde betalen kon ik het annuleren maar dat heb ik geweigerd. daarbij kwamen de foto's van het hotel en de kamers totaal niet overeen met de werkelijkheid. Het was een massa hotel zonder strand en klein zwembadje voor veel te veel gasten. Nooit meer naartoe!

Dat we weer weg konden na 2 dagen

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Zeker geen 'boutique hotel', eerder een 'touristische highrise' Klein zwembad en kleine poolarea. Zeer gehorig. Voetstappen op hang en in kamers er boven zijn hoorbaar. Strand hoort niet bij het hotel, is amper te zien vanaf de poolarea. De foto's zijn veel te positief. Slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijke plek voor een paar dagen rust aan een prachtige baai
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

De lastige trappetjes om zwembad in en uit te komen

Heerlijk relaxed hotel met gemoedelijke sfeer. Eten a la carte prima, hoewel de omliggende restaurants ook goed aanbod bieden

Helemaal tot rust gekomen, juist wat ik nu nodig had!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Best wel een auto huren, spijt dat ik dat niet gedaan had, om 's avonds toch eens wat verder te kunnen rijden. Taxi is redelijk duur.

De rust in het hotel was super! Ook was het proper, lekker eten, alles verzorgd. Een weegschaal op de kamer was ook zeker een pluspunt ;-) Het was een week om zalig uit te rusten, zeer mooie baai en geweldige view.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

ontbijt was lekker
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

eerste avond kregen we omdat we zo laat aankwamen elk 1 belegde boterham (met tonijn en een bladje sla).. weliswaar was er maar 1 meer over omdat andere klanten er 1 genomen hadden.. kamer verkennen= warm water was bruin, dit direct laten weten aan de receptie: excuses van: we zijn net open.. volgende dag met de receptioniste gaan kijken.. ze nam een glas en probeerde aan te tonen in daglicht dat het water wel klaar was en dat het de reflectie was van de muren.. terwijl een volgelopen bad of wasbak troebel was..?? Het was ook fris in de kamer en we hadden geen verwarming (receptie zei dat ze een zomerhotel zijn en daardoor geen verwarming hebben) Avondeten: a la carte en weinig, 2 keer dezelfde kaart gehad op 2 dagen tijd. voorbeeld laatste avond: voorgerecht met quiche genomen (was koud) en een hoofdgerecht met gegrilde groenten, dat was het dan ook echt: stukken divers gekleurde grilde paprika's niet meer of niet min.. Dit hotel heeft naar mijn gevoel vergeleken met andere 4 * hotels die ik in mallorca heb gedaan een ster teveel Ik zou hier pas boeken vanaf half Mei als het weer warmer is en dan enkel en alleen met ontbijt!

ontbijt was lekker en de suite had een mooi zicht en was netjes

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prettig vanwege kleinschaligheid
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Ik zou er vanwege de kleinschaligheid en de relatieve rust weer voor kiezen, want dat was prettig, maar ik heb geen "WoW!"-gevoel aan dit hotel overgehouden. De buitenkant en de gangen zijn aan een opfrisbeurt toe.

Uitgebreid ontbijt, kleinschaligheid en ligging van het hotel in een mooie baai, geen massatoerisme. Junior suite (202) was netjes en door ligging op de hoek mooi uitzicht op de baai. Staf was correct, maar niet bovenmatig enthousiast, enkele uitzonderingen daargelaten. In Camp de Mar is niet veel te beleven, maar het is een goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de westkant van Mallorca en niet ver van de hoofdstad Palma. Huurauto is aan te bevelen.

Groente,s worden niet gewassen voor het gebruik

Groente,s worden niet gewassen voor het gebruik

Heerlijk ontbijt, lekker geen kids, mooi zwembad TOP

Heerlijk ontbijt, lekker geen kids, mooi zwembad TOP

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Prachtige locatie vlakbij het strand, rustig, mooie ruime...

Schoonmaak niet altijd even grondig, diner viel erg tegen. Ondanks dat we halfpension hadden geboekt zijn we toch meerdere keren bij een ander restaurant gaan eten. Advies om alleen logies en ontbijt te boeken!

Prachtige locatie vlakbij het strand, rustig, mooie ruime kamer. Goed ontbijtpakket. Goede service, toen we midden in de nacht vertrokken naar het vliegveld kregen we zelfs een ontbijtpakket mee.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Ik moest voor 12.

Ik moest voor 12.00 uur de kamer uit, wilde extra betalen om een paar uur langer de kamer te kunnen hebben daar mijn terug vlucht wat later ging. Dat kon niet , ze hadden de kamer nodig terwijl het halve hotel leeg was.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Ligging mooi aan het strand.

Ingang naast bouwwerkzaamheden, hotel beetje gedateerd . Hotel niet heel schoon met name de ontbijtzaal. Badkamer aan renovatie toe .Geen viersterren uitstraling.

Ligging mooi aan het strand. Prima ligbedden aan het zwembad. Handdoeken service, je kon de gehele dag schone handdoeken halen.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Ontbijt buffet

Vuile kopjes, niet gemotiveerd personeel, geen prive strand, slechte begeleiding voor wat er allemaal te doen was, etc ........ Check in half uur te laat....

Ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Relatief rustige locatie voor wanneer je de drukke...

Relatief rustige locatie voor wanneer je de drukke toeristiche plaatsjes wilt vermijden en toch centraal genoeg om er op uit te gaan met de (huur)auto. Zeer uitgebreid en heerlijk onbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Het dakterras op de 5° verdieping met de fantastische zetels...

Het zwembad was klein en koud waardoor niemand erin zwom

Het dakterras op de 5° verdieping met de fantastische zetels en het schitterende uitzicht.