Beoordelingen over Hotel Bulevard 1-sterren

Cristobal Colon, 6, 12560 Benicàssim, Spanje

#10 van de 28 hotels in Benicàssim

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Personeel was zeer behulpzaam.

Het ontbijt was zeer slecht. Door geroosterde boterhammen ( erg hard ) met een glas sinasappel limonade. De koffie was goed. Parkeren van de auto ergens in een andere straat waar na lang zoeken ruimte was.

Intens.

Het ontbijt was een beetje op z'n Spaans, aan de lichte kant voor een grote eter als ik en redelijk weinig om tot het middagmaal (zo'n 14 à 15 uur in Spanje) te kunnen overleven. De nabijheid van de supermarkt compenseert dit wel ruimschoots.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Speciaal ter stockage van mijn fiets faciliteiten geïmproviseerd. Eén straat van het stadscentrum, twee straten van een supermarkt en vlak aan de wekelijkse markt (op donderdag).

Prima hotel, vriendelijk personeel, simpel ontbijt.

Ik had een buffetontbijt verwacht, dit was op bestelling. Personeel was erg vriendelijk en deed erg hun best. Maar zij spraken geen Engels, wat communicatie lastig maakte. Hierdoor was het lastig om ontbijt mogelijkheden te begrijpen en te bestellen. Ik ben een nacht ( 4 tot 6 uur) wakker gehouden door een overstuurde andere hotelgasten die waarschijnlijk boven ons verbleef. Zij leek wel dronken en schreeuwde, huilde en sloeg tegen de muren en met de deuren. Omdat ik de taal niet spreek heb ik zelf niets kunnen doen. maar ik had verwacht dat er iemand zou ingrijpen, zodat de geluidsoverlast zou stoppen.

Heel vriendelijk personeel, ze wilde het ons graag naar onze zin maken. Nette schone kamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Kamers zijn goed

Kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Ligging tussen centrum en strand.

Ligging tussen centrum en strand. Prijs-kwaliteit.