Beoordelingen over Bungalows Cordial Green Golf 2-sterren

Avenida Tjaereborg, 2, 35100 Maspalomas, Spanje

#28 van de 115 hotels in Maspalomas

Mooi ingericht en super onderhouden vakantiepark
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

De matrassen zijn inderdaad aan de harde kant. Wij hadden een huisje grenzend aan het golfterrein en werden iedere morgen om 6u30 gewekt door het lawaai van de grasmachientjes. De parkings in de omgeving zijn druk bezet, meestal dient geparkeerd te worden op een braakliggend terrein (steenafval) Het op en afrijden kan schade aan de onderkant van de wagen opleveren! Lawaai bij de buren is goed hoorbaar (dunne muren).

Mooi ingericht en tot in de puntjes onderhouden park. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Twee grote en nette zwembaden met -ondanks de vervelende handdoeken- voldoende ligstoelen. Wij aten er enkele malen uitstekend en zeker niet duur a la carte. Eigenlijk is het niet nodig andere restaurants op te zoeken. In het weekend wordt het park extra beveiligd door een security agent. Gratis pendeldienst naar de nabij gelegen stranden + goedkope taxi indien nodig.

Heerlijk verblijf in super leuk huisje
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Overig (Spaans en Engels) publiek.

Twee prachtig grote zwembaden. Brandschoon, mooie tuinen goede bedjes en vooral veel. Huisje leuk ingedeeld, lekkere bedden en hele fijne dames van de schoonmaak.

Fijne vakantie in Maspalomas
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

De bedden waren niet heel comfortabel. Je had erg veel last van de buren die rookten. Misschien is het een idee een rookvrije zone in te stellen. Vervelend was ook dat we 4x een kakkerlak en een kat in ons huisje aangetroffen hebben

Het park ziet er heel gezellig uit en had een prettige sfeer.

• Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Annimatie stelde niets voor. Was leuk geweest al er meer was.

Hele nette accommodatie, ruime bungalows met alles erop en aan, schoonmaak en handdoeken prima! Eten was niet slecht. Echt wat je van een buffet kunt verwachten. Wij zouden zo weer terug gaan!

Een woord. GEWELDIG verblijf daar
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 volwassenen)

Bungalow mag best een upgrade doen. wat en daar even opknappen, mooiere kleur aanbrengen.

Goede bungalows, twee tv, twee airco tegen betaling, twee ventilator (is prima te doen) mooi zwembad, Lifeguard aanwezig.. elke avond bewaking voor de deur, erg netjes. voelde me veilig daar. Gratis parkeren altijd goed :-)

Alles beviel ons heel erg goed behalve ons enige minpunt.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Erg gehorige appartementen met uit vele appartementen muziek. Uit één appartement zulke harde muziek dat wij elkaar niet meer konden verstaan. Na één volledige nacht overlast heeft het hotel de nachten kunnen doen laten stoppen. Overdag was lastiger.

Alles beviel ons heel erg goed behalve ons enige minpunt. Prachtig, ruim en schoon appartement. Ruime hoeveelheid bedjes bij de twee zwembaden! Lekker restaurant, fijn personeel, winkeltje dat bijna altijd open is. Fijne locatie. Alles erg schoon! Het minpunt is overigens wel elke keer geprobeerd op te lossen door het personeel maar het is toch een domper op de feestvreugde.

• Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Kamers klein, maar schoon , receptie goed en vriendelijk, handdoeken werden zeer regelmatig verschoond, Keuken aan de kleine kant echt aan vervanging toe.

Vreselijk!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De bungalows zijn veel te klein, weinig daglicht, sterk verouderd en dringend aan renovatie toe. Wij zijn daarom na 1 nacht vertrokken.

Het park zag er goed onderhouden uit, op het eerste oog. Wij vonden echter de bungalows te klein, zodanig dat wij na 1 nacht besloten te vertrekken. Het personeel aan de receptie was zo vriendelijk om ons een refund te geven voor de resterende dagen.

Prima, als je de bedjes vergeet.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het kookplaatje stelde niet veel voor waardoor zelf kokkerellen eigenlijk niet te doen was. De bedden vonden wij ronduit rampzalig. Twee losse 1 persoons bedjes die bij het minste of geringste verschoven waardoor even gezellig tegen elkaar aankruipen er niet in zat.

Mooi plekje, niet al te druk, lekker eten en ook regelmatig een leuk stukje vermaak.

Prachtig zwembad, mooi onderhouden domein.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

Huisje voor 5 personen is wat te klein voor 5...kookfaciliteiten heel gering en binnen geen tafel of stoelen om aan te eten. Gelukkig konden we met het mooie weer buiten zitten, terras was ook wel wat te klein voor 5. Badkamer verouderd en klein.

Prachtig zwembad, mooi onderhouden domein. Rustig. Ruime slaapkamers

Leuke locatie net buiten het toeristencentrum, maar grootte, veiligheid en WiFi viel tegen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

In het appartement was veel gerookt wat nog in bedden en kasten te ruiken was. Met de open trap (zonder traphek) was het appartement niet echt vriendelijk voor kleine kinderen. De (gratis) WiFi was zeer slecht, als deze er al was, was het zeer instabiel. Appartement was erg klein, met name in de woonkamer beneden was niet met gezin te eten (alleen op de bank en salontafel).

Temperatuur zwemwater, locatie park langs golfbaan, net buiten grote toeristencentrum. Goede service van personeel.

Mooi zwembad met ruim voldoende stoelen
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bedden waren heel slecht Beetje verouderd Zeer kleine douche waar je niet in kan bewegen

Mooi zwembad met ruim voldoende stoelen Voldoend parkeerplaats

Prima appartement en terrein.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De omgeving is nogal troosteloos. Kamer was iets te klein voor twee volwassenen en een kinderbed. Een speeltuintje erbij was leuk geweest.

Prima appartementje met klein stukje eigen terras en tuin. Leuk zwembad voor volwassenen en klein kindje. Schoon huisje, dat regelmatig wordt schoongemaakt, schoon terrein en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heerlijk naar ons zin gehad vinden altijd wel een oplossing voor het ongemak.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Ontbijt moet wel op tijd gaan want anders legen bakken. Avond eten slecht en kom op tijd anders legen bakken. Bungalow niet iedere dag schone handdoeken. Bedden heel hard. Keukengerei alles afgepast voor 3 personen

Ontbijt was goed. Personeel werkt heel hard ondanks de bezuiniging hier met personeel. Dus maak af en toe een vriendelijke praatje of compliment. Zwembad zalig.

Prima voor deze prijs
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bedden . douche beetje krap. De entree als je aan komt zit op een eerste etage met alleen een trap dus je koffer laat je ook niet onbeheerd achter

Hygiëne zwembad

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

een relaxte vakantie aan een zwembad zonder lawaai en maaltijden te bereiden als je dat wil.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

de huisjes kunnen een likje verf gebruiken - ook de lakens en dekens zijn oud en niet meer van deze tijd - een licht dekbed zou comfortabeler zijn. Er zijn geen wijnglazen en niet veel keukenmateriaal maar voldoende voor het koken van een lichte maaltijd.

-we maakten een opmerking over de kraan in de keuken (oud) toen we terugkwamen van een wandeling was de kraan vervangen door een nieuwe - zeer goede opvolging dus. - de rust, het supermooie zwembad en de aangename sfeer in de bar en het restaurant, het gevoel van ruimte rondom want naast een heel mooie golf gelegen. - een winkeltje op het terrein

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Bungalow vrij klein met gezin van 3/4.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bungalow vrij klein met gezin van 3/4. Bankbed in de woonkamer maakt de ruimte erg klein en voelt als kamperen. Volgende keer bungalow met twee slaapkamers!

Wij kijken terug op een heel plezierig verblijf.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

de inrichting is enigszins gedateerd de kwaliteit van het eten in het restaurant is zeer matig jammer dat het zwembad niet verwarmd is

de rust en ligging van het park de behulpzaamheid van het personeel is uitstekend

Verblijf was matig
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Heel klein en zeer donkere woonruimte ,harde bedden,slecht internet,geen toilet beneden. Ontzettend veel ,overbodige ,verlichting met lantarenpalen en felle schijnwerpers voor de huisjes.Wat een verspilling.

De vriendelijkheid van het personeel,busvervoer,kwaliteit restaurant en de rust op het toch drukke park.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Was heel fijn

Appartement met meer zon

We hadden alleen logies geboekt. Was prima. Helaas plek op het terrein waar geen zon kwam ( nr 231) , vonden we wel wat jammer. Maar iedere dag toch even van de zon genieten bij het zwembad . Dat was super . Verder elke dag erop uit met huurauto , veel moois gezien. Het achterland in de bergen laat een heel andere kant van het eiland zien, echte aanrader

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

mooie locatie vlakbij de bus veel restaurantjes op loopafstand geen herrie en schuttlebus gratis

douche en bedden

bank was goed in de woonkamer en ook de keuken alleen de douchekop hing helemaal scheef en als je hem recht wilde zetten viel hij er steeds af en de bedden daar kreeg je pijn in je rug van. en aan onze kant was er totaal geen zon op het balkon en terras

Heerlijke rustig sfeer
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het park is mooi, gezellige kleurige bungalows met genoeg privacy. Het zwembad is echt fantastisch, was ook erg populair bij baantjes zwemmers, zo groot! De bungalow zelf is eenvoudig ingericht, simpele keuken uitrusting, maar voldoende. Potje zout en peper zou er eigenlijk wel moeten zijn. Er is een supermarkt , vers brood en eigenlijk alles wat je nodig zou kunnen hebben is er.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ideaal om te genieten van winterzon
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Het avondmaal kan beter. Niet veel variatie en wordt traag aangevuld. Na een uur al gerechten uitgeput. Dessertenkeuze zeer miniem qua gebak. Kwaliteit wel goed.

De bungalows mooi rond zwembad gebouwd en zeer ruim. Overal ligzetels. Alle personeelsleden uiterst vriendelijk. Zeer net.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ontspannend, goed onthaald.
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

Meer tafels dekken , er was ruimte voor, nu waren er elke dag wachtrijen. Meer bestek voorzien , de koffielepeltjes waren snel op, ruimte maken waar kinderanimatie mogelijk is, ook in de vooravond, misschien gebeurt dit wel in de zomer.

Zeer gevarieerde en lekkere maaltijden, shuttle naar zee gratis, rustig, mooi zicht op golfbaan, voldoende ligzetels bij zwembad

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

te vergeten!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Alles is en ziet veroudert meestal binnen( bar ,restaurant, inkom ) in' kort veel te duur 212,40€!!! half pensioen : avondbuffet was al half leeg 30 minuten na opening en geen hernieuwing van lege platen: triestig oud appartementje , geen terras, geen zon!!

neen

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Zwembad en de groene ligweides.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Er zijn weinig restaurants en winkels in de nabije omgeving. the new rustico is overigens wel dichtbij en meteen een van de beste restaurants op het eiland. Verder vonden we het bed, dekens en het kussen niet erg lekker. We hebben nog een softtopmatras gekregen maar die was niet echt veel beter. Service was wel weer heel goed.

Zwembad en de groene ligweides. En uiteraard de geweldige service en vriendelijkheid van al het personeel!

heerlijk en rustig
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

er mag airco op de kamer en de stoelen in het restaurant zitten nogal laag zeker als je niet groot bent

het eten is goed, de bungalow is proper en lekker rustig,ik vind het heerlijk om er te verblijven

Voor herhaling vatbaar!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Er was maar een minpuntje en dat was de vreselijk donkere ligging van onze bungalow als gevolg van hoge bomen.

Een prachtig complex met leuke bungalows, een uitstekend restaurant en geweldige zwembaden. En dat alles direct naast een prima golf resort.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Lekker relaxen, gezellige bungalows
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Gezellige bungalow, uit de drukte van Maspalomas maar wel dichtbij, handig de supermarkt op het bungalowpark. Bij aankomst kregen we eerst een bungalow toegewezen met uitzicht op het parkeerterrein. Dit vonden we niet gezellig. Gelukkig was er nog een andere bungalow beschikbaar (wel de laatste) met uitzicht op het zwembad en de tuin. We hebben genoten van ontbijt op ons terras in de zon en ook aan het eind van de middag hebben we lekker voor de bungalow gezeten met een wijntje.

Geweldige accommodatie, redelijk dicht bij centrum. Aanrader!.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

We hebben twee keer in de cafetaria gegeten en dat viel een btje tegen. We hadden alleen logies geboekt dus vh restaurant kan ik niets zeggen (ontbijt zag er goed uit maar 9,- pp geef ik liever ergens anders uit 😉) Jammer dat we geen tweepersoonsbed konden boeken.

Super mooi verzorgd park met zeer vriendelijk personeel. Praktisch alle dagen schone handdoeken,huisje en lakens. Verwarmd groot zwembad en ruimtelijk ingedeeld. Huisjes meer dan oké. Wij hadden een auto gehuurd maar bus stopt praktisch voor de deur. Supermarktje ook handig op terrein.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Aangenaam, comfortabel en rustgevend verblijf
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De vriendelijkheid van het personeel aan het restaurant/bar.

De inplanting van de zwembaden rond de bungalows waren zeer aangenaam, prachtige zwembaden, een zwembad dat verwarmd is. Zeer rustige omgeving, zicht op het golfterrein van Maspalomas. Zeer vriendelijk onthaal.

Prima accommodatie voor een schappelijke prijs.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Zwembad wat koud. Huisjes wat aan de krappe kant. Geen airco. Ietwat ver af van "het leven", taxi wel goedkoop.

Gezellige uitstraling, ruim zwembad, genoeg ruimte/ligbedjes. Vriendelijk en rustig publiek. Vriendelijke receptie. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Groot zwembad, knusse huisjes, matig eten en personeel
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Publiek is wat ordinair, de centrale eetruimte is compleet sfeerloos, het eten is van zeer beperkte kwaliteit, de terrasjes voor de bungalows zijn klein. De airco werkte slecht, de inventaris was minimaal. Het personeel is gemiddeld. Het was vooral de sfeer die ons niet beviel. Dat is persoonlijk, maar als je niet hecht aan de bovengenoemde zaken kun je dit complex overwegen.

Groot, mooi zwembad, veel ligbedjes, leuke sfeervolle laagbouw bungalowtjes, shuttlebus naar strand en centrum, stranddoeken gratis, minimarkt bij complex

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Alles oke, maar schoonmaak in bungalow verdiend meer.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Schoonmaak bungelow mag wat meer aandacht aan gegeven. Moet allemaal vlug gaan, stof wordt niet weggekuisd.

Goed gevarieerd ontbijtbuffet. Ook dinnerbuffet heel gevarieerd.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Superweek met gegarandeerd zon
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

Woonkamer erg klein, geen comfortabele stoelen/bank (slaapbank). Douche in ligbad, douchescherm lekt, elke keer hele natte vloer. Kleine keuken onder trap, onhandig met klein 2 pits kooktoestel. Ventilator aan plafon in 1 slaapkamer draait te zacht rond, warm 's nachts.

Mooi aangelegd ressort. Schoon, dagelijks schone handdoeken, goed onderhouden. Mooie zwembaden. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Omgeving bezoeken met de taxi voor nog geen 5 euro Auto huren voor een dag voor 45 euro km vrij via receptie Kleine supermarkt aanwezig, ook restaurant

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima verblijf, goeie prijs/kwaliteit verhouding.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Eerste avond in het restaurant gegeten, eten was niet de moeite waard. En de bediening was ook niet goed. Ook later in de week nogmaals geprobeerd iets voor de lunch te krijgen, bediening liet erg lang op zich wachten terwijl het restaurant bijna leeg was. Toen we eindelijk de burgers kregen bleken ze niet gaar te zijn, zelfs de friet erbij was niet gaar. Wat kun je verprutsen aan voorgebakken friet??

We kregen eerst een bungalow aan de buitenrand, heel donker, rooklucht en herrie van de weg. De volgende ochtend geklaagd en gevraagd naar een andere bungalow. We kregen toen een bungalow aan het zwembad. Dit was perfect, schoon en prachtige plek. Service was ook erg goed en snel. We hadden s avonds laat een lekkage via de douche en binnen 5 minuten stond er een monteur en werd het netjes opgelost.

groot zwembad, gratis topper op matras, schone handdoeken...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

geen parasols bij zwembad, terras stapelstoeltje voor avond zitten 'hard', geluid van de straat (auto's en vuilniswagen 'smorgens), in hoog zomer misschien heet zonder airco (mobiele airco kun je wel huren bij receptie evenals een parasol+voet)

groot zwembad, gratis topper op matras, schone handdoeken bijna elke dag, supermarkt 10min lopen, makkelijk en gratis parkeren auto bij diverse (leuke) strandjes, vriesvakje in koelkast, vriendelijk personeel, lekker+goedkoop eten in local-restaurant, hadden zelfs (gratis)wifi bij het appartement.

Mooie grote zwembad , comfortabel appartement , in de...
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

De wifi was helaas niet best !! Echt slecht ... En geen Airco maar wel in de woonkamer en slaapkamer grote plafonds ventilators ... Mobiele Airco te huren voor 70 euro's voor een week ......maar voor de rest een top Vakantie !!!

Mooie grote zwembad , comfortabel appartement , in de keuken is alles aanwezig wat nodig is ,personeel erg aardig en goed shuttle service naar de strand en Playa des igles . 5 dg in de week wordt schoongemaakt en de handdoeken ook verwisseld . Makkelijk om vanuit de vliegveld met bus 90 daar te komen met 4 euro en bus halte Campo de Golf en nog max 10 min lopen . Klusje te huren voor 13 euro voor 1 week .

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooie accomodatie, prettig personeel, goed onderhouden complex.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

We hebben zelf gekookt en dat was met de voorraad pannen soms wat lastig.

Het veelvuldig verschonen van handdoeken, theedoeken (5x per week) en het 3x per week verschonen van bedlinnen.

middelmatig complex, niet voor een 2 de keer.

de bungalow. wij waren met 5 personen en hadden 2 bungalows. er lagen overal haren, ook na het poetsen. veel kakkerlakken. het eten was redelijk.

het zwembad en de tuin zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooi voor weinig geld
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Harde bedden. Toch wel te rumoerig, vooral in de avond als je wil slapen.

Mooie uitstraling met alle bloemen en kleuren. Zwembad voor de deur. Alles wat je nodig hebt in het huisje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Supermarkt op loopafstand en een kleine op locatie. 25 Minuten lopen naar Meloneras (of je pakt de taxi voor 4,50).

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Gewoon heel goed.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Heeeeel jammer dat we aan de achterkant van het gebouw zaten en niet aan het zwembad.veel lawaai van machientjes van de golf ernaast om 04u30 zijn ze al bezig met gras afdoen en andere werken.. Dan gaan wij nog niet slapen (zijn soms nog niet terug van uitgaan ) . Vervelend. Wi-Fi 2dagen plat gelegen ..zou razend komen moest ik vertrekken en mijn tickets niet kunnen boeken voor de terugreis. (Gelukkig was dit niet onze datum).En plaja del ingles ligt meer dan 3km verder en niet 1.2km zoals er bij jullie staat dit hebben we 1 keer te voet gedaan en das 45 min stappen .dus hebben we 25 keer den taxi genomen om te kunnen uitgaan en snachts terug te keren gelukkig is den taxi daar niet duur...Ijskast veeeel te klein 2flessen en ge krijgt hem niet meer dicht beetje jammer in zo een warm land onze sangria hebben we moeten maken in een afgesneden cola fles. Mens trekt toch zijn plan in nood situatie.... Voor dit alles toch nog dikke 8 op 10 ze want wij zijn feestbeesten en de gewone vakantie gangers hebben dan ook een andere levensstijl dan die van ons . xxxxxxxxxxx marnic uit bredene ..belgie.

Buitengewoon zwembad. Zeer proper.alle dagen verse handdoeken. 2Tvs eentje beneden en 1 op de slaapkamer.goede radio post op tv.komen elke dag poetsen maar das niet echt nodig. Maar wel fijn .

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Leuke bungalow met prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

Prijs/kwaliteit perfect. Ruime bungalow met prima keuken. Goede bedden. Omgeving mooi met twee zwembaden. Uitgebreide supermarkt op terrein. Afstand naar strand en/of Jumbo centrum 3 euro met taxi / 5 minuten

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goed verblijf op een zeer betaalbaar complex.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De schoonmaak was onregelmatig. Verder is het een groot complex waardoor het druk kan zijn. Bedden zijn redelijk hard, je moet ervan houden.

Prijs kwaliteit is goed. Niet al te grote bungalows, maar ruim genoeg voor een verblijf als je toch altijd buiten bent. De twee ruime zwembaden geven extra comfort en het restaurant is goed en ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk. Aanrader.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Kwaliteit eten in restaurant. Was niet super slecht, maar ook niet goed. Maar er zijn genoeg andere restaurants in de buurt.

Heerlijk zwembad, mooie bouwstijl accomodatie (laagbouw, kleurig).

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Boven verwachting goed.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (5 volwassenen)

Kwaliteit van de bedden (niet heel erg prettig voor rugklachten en bekkeninstabiliteit), geen parasols/zonnescherm naast het kinderbadje en kiezelstenen in je voortuintje (is niet babyriendelijk). De bungalows zitten dicht op elkaar; dus hoog seizoen zal iets drukker zijn.

We hebben niet veel betaald, maar kregen er veel voor: elke dag schoonmaak, elke dag schone handdoeken. Animatieprogramma, goed onderhouden complex, mooi, schilpaddentuintje, kinderbad; goede sfeer. De bungalow was erg schoon! Ik ben zeer tevreden weggegaan en misschien dat ik zelfs een keer terug ga.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Budgetvriendelijk, rustig en verzorgd verblijf
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Slechte WiFi verbinding op de kamer.

Uitgebreid buffet, kinderen moesten niets betalen. Ontbijt was uitgebreid voor 8,70€/pers en diner voor 12,80/pers.

relaxed
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

matrassen zijn erg hard. De witte wijn was niet te drinken. daarom hebben we in het restaurant niets meer geconsumeerd. Restaurant zag er ook niet aantrekkelijk uit.

Door dat er een kleine keuken aanwezig was, hebben we zelf voor het ontbijt kunnen zorgen . Het zwembad was uitstekend

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Matig!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Bedden veel te hard, na verzoek wel matrastopper gekregen. Hierdoor comfort goed, maar zou standaard aanwezig moeten zijn. Interieur bungalows is schoon maar gedateerd en erg gehorig. Comfortabel loungesetje op je eigen terras zou leuker zijn dan de plastic stoeltjes en tafel. Parkje ligt niet op loopafstand van restaurants ed, waardoor je altijd bus of taxi moet nemen. Geen airco maar ventilatoren.

Ontbijtbuffet prima. Mooi zwembad met fijne ligbedden. Verzorgd parkje. Prima voor kort verblijf in voor- of naseizoen, al hoewel prijs dan lager zou mogen. In het hoogseizoen lijkt het mij niet prettig verblijven.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Fleurig park
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Keuken niet handig om uitgebreid te koken. Bedden vrij hard.. Maar goed als er lichte en zware mensen op moeten slapen kunnen de bedden ook niet te zacht zijn anders zijn ze zo doorgezakt. Krappe douche cabine met wankel ophangsysteem voor douche kop en gevaarlijke thermostaat(snel gloeiend heet). Ondanks bovenstaande wel een aanrader!

Geweldig mooi, schoon, groot en absoluut verwarmd zwembad! Kleurige huisjes met prachtige bougainville. Fijn terras! Zee te bereiken op 15 minuten lopen, gratis busvervoer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima uitvalsbasis voor zonvakantie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Wat meer tafeltjes buiten bij het restaurant. Een huurauto is wel zeer aan te raden om eenvoudig naar Maspalomas en Playa del Ingles te kunnen.

Goede sfeer. Totaal niet druk bij het zwembad, ondanks dat we in de krokusvakantie zaten. Prachtig zwembad. Huisjes werden goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Ontbijt was goed;
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen zon bij het huisje!!! Opgelet: er mag in de huisjes gerookt worden. Wij kregen een huisje, wat wij gevraagd hadden, in de zon maar hebben dit geweigerd omdat er een zware rooklucht hing. Heel vies!!!!

Ontbijt was goed; barbecue op woensdag en zondag lekker.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Leuke appartementen, heerlijk zwembad!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bedden oncomfortabel. Wel ver weg gelegen van restaurantjes/winkels, gelukkig hadden we een auto gehuurd!

Leuk appartement, heerlijk zwembad met goede ligbedden! Lekkere broodjes te koop in de minimarket.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Ons verblijf was lekker relaxed.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Er is niet iets wat ons echt tegen viel.

Ontbijt was uitstekend en ook het dinerbuffet was helemaal in orde. Het appartement was klein, maar knus en schattig met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Heel mooi rondom de zwembaden, daarachter minder sfeervol
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Aan de buitenranden van het park zijn de bungalows iets minder vaak bijgewerkt. Locatie bungalows langs de buitenring niet ideaal. Uitzicht op een lelijk hek en bomenrij in plaats van de sfeervolle zwembaden. Aan de achterkant, langs de golfbaan 's-ochtends al vroeg (in het weekend al om 5.00u!) opstart en gebruik van grasmaaiers en ballenrapers van de golfbaan. Dat gaat dan enkele uren door want het zijn kleine maar luidruchtige maaiers. Met name in bungalows 74-81 heb je daar veel last van omdat blijkbaar de loods van de machines daarachter is gevestigd. Beste en meest sfeervolle bungalows zijn toch echt langs de zwembaden. Daarachter in de buitenring meer rust en privacy (muv. de grasmaaiers in de vroege ochtend) maar veel minder sfeer. Probeer dus altijd een bungalow langs het zwembad te regelen voor zover je daar invloed op hebt. Winkeltje op het complex heel klein en heel duur. De zeepjes in de bungalow worden niet of heel laat aangevuld. Shampoo is helemaal niet voorhanden. Daar moet je dus zelf voor zorgen. Water zwembaden koud ondanks dat één zwembad het gehele jaar verwarmd zou worden.

Vriendelijke ontvangst, alles mooi en verzorgd rondom de 2 zwembaden. Bungalow ruim met 2 verdiepingen. Sober maar netjes ingericht. Behulpzame staff (probleem met tv werd 's-avonds na telefoontje binnen 15 minuten verholpen). Staff spreekt goed engels (muv. de nachtdiensten). Wifi goed met aparte zenders per 2-3 bungalows (je ziet ze om de 10 m. hangen aan de omheining). Shuttledienst naar strand en Playa del Ingles op vaste tijden verzorgd door de plaatselijke busmaatschappij. Ook lopend in 15-20 minuten naar de duinen is mogelijk. Keukentje goed voorzien met koelkast, magnetron, toaster, waterkoker, bestek, servies, afwasbenodigdheden en vaatdoek. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken en toiletpapier, maar niet op zondag!

• Beoordeeld op: 25 november 2016

voor herhaling vatbaar
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

Het ontdekken van de kakkerlakken in ons huisje.

Het ontbijt was lekker, voldoende uitgebreid en gevarieerd. Soms wat servies te weinig als iedereen op hetzelfde moment komt eten. Zeer aangenaam en proper zwembad. Heel vriendelijk en begripsvol personeel!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

veels te duur,het echt niet waard,je beter terecht voor dat geld
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 volwassenen)

het was erg duur voor die faciliteiten en ook de belofte ,zo als schoon maken ,wat niet gebeurde,personeel geef steeds de schuld aan de baas daar moesten we maar klagen,maar die was er niet. kleine douche en geen shampoo ,heel klein stukje zeep en dat verwacht niet voor huisje voor 120 euro moesten wij betalen per nacht,en ze hadden maar 2 sterren hoorde we later van personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

eenvoudig en rustige vakantie met lekker eten
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

airco in de bungalows zou toch een pluspunt zijn

ik kom er al voor de 10e keer dus voor mij is alles prima en ieder jaar zie ik een verbetering zoals dit jaar het uitgebreider ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

We hebben echt genoten van ons verblijf maar ga s'avonds dineren in een van de talrijke restaurants
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

We hebben maar 1 keer in het restaurant gegeten voor het diner dit was echt niet lekker !! Het restaurant is ook niet echt uitnodigend het is dringend toe aan een grondige renovatie

De bungalows gelegen langs de prachtige zwembaden . Dat er mensen zijn die klagen over het ontbijt kunnen we niet begrijpen er was keuze genoeg. Wel van het ontbijt genieten op het terras want het restaurant is een aftandse cafetaria .

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Perfect om opgeladen aan de Belgische winterperiode te beginnen
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het water van de zee was warmer dan het water van het zwembad.

De huisjes waren net, werden ook met grote regelmaat gepoetst. Zo goed als dagelijks bedden opgemaakt. Goeie bedden trouwens. Je kon je eigen potje koken maar ook eten in het restaurant voor een goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Groot zwembad met veel ligzetels. Alles dichtbij. Vriendelijk personeel. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Zeer mooi onderhouden complex.
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 volwassenen)

Weinig te beleven in de dichte omgeving. ‘s morgens vroeg lawaai op de golfcourts.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide buffets maar meer afwisseling mocht. Zeer ruim en toch rustig complex. Mooie zwembaden. Overal gratis wifi. Gebruik van opfriskamer bij vertrek.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Ver afgelegen van strand en Yumbo center
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 volwassenen)

Verschrikkelijk slechte matrassen op de bedden, douchekop valt steeds naar beneden, moet vernieuwd worden...

Ruime bungalows en mits kleine toeslag (superior) airco en rustig gelegen met alle privacy... Alles netjes en goed onderhouden

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Uitgebreid ontbijt buffet.

Kuststreek Gran Canaria is wat minder, maar binnenland in erg mooi

Uitgebreid ontbijt buffet. Personeel en mensen op Gran Canaria in het algemeen aardig en positief ingesteld

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Heel vriendelijk personeel!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

het avondeten was op de bbq dagen na iets minder.

Heel vriendelijk personeel! Mooie zwembaden! Hele goeie locatie, je bent overal snel met de taxi. Alles was netjes, het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Ideaal om te relaxen.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was minder, de kwaliteit was niet zo goed. Het was eerder een english breakfast (vettig: spek, eieren, bonen, donuts, churros, worstjes, pancakes, ...). Het mag van mij wat minder, maar beter. De bedden waren niet zo comfortabel.

Het bungalowpark met de gekleurde huisjes is heel gezellig en proper. Ook het zwembad is de moeite (groot genoeg). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als er iets kapot was (vb een lampje), dan werd het direct vervangen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zwembaden zijn top.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

De bedden zijn erg hard! Niet lekker slapen en wakker worden. Ik kreeg er een vaste rug van.

Zwembaden zijn top. Lekker water. Worden goed onderhouden. Helaas houd je blaadjes niet tegen.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Goed park
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (1-2 Volwassenen)

De eetzaal was te klein voor alle gasten jammer dat er geen airco aanwezig was

Het eten was goed we hadden vol pension personeel was behulpzaam en klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Een hele fijne en relaxe vakantie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Misschien een wat hard bed, maar dat is wat je gewend bent.

Prima appartementen complex. Keurig schoon. Erg vriendelijk personeel. Schoon zwembad. Eigenlijk geen op of aanmerkingen.Ik zou het aanraden om hiernaar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Rustige locatie, met twee heerlijke zwembaden en nette kamers.
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (2 volwassenen)

De bedjes worden elke ochtend "gereserveerd" door mensen, waardoor je dus een zwembad vol met lege bedjes hebt, waar je niet mag liggen omdat er handdoeken op liggen. Zo heb je aan het eind van de middag vrijwel geen plek bij het zwembad ondanks dat het leeg is, uiteindelijk zal je er zelf aan mee gaan doen omdat er geen ontkomen aan is, dit vonden wij erg jammer.

Kamers en zwembaden waren erg mooi. Locatie was lekker rustig, met een auto is het echt heel goed te doen om overal te komen en uitstapjes te maken.

Leuke appartementen!

De afstand naar strand

Mooi zwembad en mooie gekleurde appartementen

Prima verblijf op GC!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Prima verblijf op GC! Uitzicht over de golfbaan. 1 nadeel, smorgensvroeg beginnen ze al met grasmaaien e.d. Maar dat mag de pret zeker niet drukken

Super complex en dat voor die lage prijs

Wc op bovenverdieping

Prachtig complex

Perfect verblijf op perfecte locatie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Mooie appartementen op een mooie locatie en zeer groot zwembad

Het was heel erg schoon
    • Superior Bungalow met 1 Slaapkamer (3 volwassenen)

De ligging maar dat wisten we van te voren

Het was heel erg schoon

Personeel en ligging