2. anmeldelser av hoteller i Spania

8,2

• WiFi (gratis)

7,3

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 3

• Vurdert: 19. desember 2022

8,0
    «Et anbefalt sted»
    • Ferietur
    • Par
    • Leilighet Superior med 1 soverom (2 voksne)
    • Bodde 14 netter

Vi synes det var overraskende at det ikke var en røykvarsler i bungalowen. Området er delt inn i 7 "blokker" med hvert sitt svømmebasseng. Vi var klar over dette på forhånd etter å ha lest en del omtaler av stedet, men det hadde vært bra om Booking var tydeligere på dette i omtalen av Gaviotas, for det er jo forskjell på å bo rett ved strandpromenaden (og/eller shoppingsenteret) i forhold til å ha en avstand på 400-500 meter til dette. Folk som er var for støy, bør være klar over at noen ganger hører man flyene veldig godt.

Fin beliggenhet i et rolig strøk (Matagorda), noe som trolig gjelder uansett hvilken del av anlegget man bor på. (Vi bodde i Bloque 4.) Døgnåpen resepsjon. Safe og aircondition på soverommet. Solsenger (med liggeunderlag) på terrassen. Bra med kjøkkenutstyr for å lage og servere mat (pent og helt servise), selv om de fleste av oss har mer og bedre utstyr hjemme. Eget usjenert uterom for tørking/lufting av klær. Det var både klessnorer og klyper der. Hushjelpen rengjorde dette nevnte uterommet og også bord og stoler på terrassen. Vi tok kontakt på forhånd med tanke på ønske om beliggenhet for våre to uker. De kunne naturligvis ikke garantere noe, men da vi kom, fikk vi akkurat det vi hadde ønsket oss. Fin service! Gaviotas ligger nær flyplassen, men det var mindre støyende enn vi hadde trodd på forhånd.

Gjennomførte opphold i desember 2022

• Vurdert: 16. november 2023

4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Par
    • Leilighet Standard Plus (2 voksne)
    • Bodde 14 netter

Gammel bebyggelse, ikke nevneverdig modernisert. Sparsomt møblert og utstyrt.

Frokost inngikk ikke. Beliggenheten er bra. Mye flystøy.

Gjennomførte opphold i november 2023

Viser 1 – 3

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: