Beoordelingen over Apartamentos Caballero de Gracia

Gebaseerd op 750 beoordelingen over dit appartement

9,8

9,9

9,9

Mooie plek om madrid te verkennen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Locatie, gastvrijheid. Het was heel heel lief klein maar fijn appartement met een leuk uitzicht op de straat. Bij de buren heerlijk ontbijten en verder in de straat een heerlijk restaurant met zeer leuke bediening.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Een professioneel beheerd top appartement.

geen

Het appartement voldoet aan elke verwachting. Erg rustig en comfortabel. Ontvangst door de eigenaar volgens afspraak. De vooraf informatie per mail om naar het appartement te komen vanaf het vliegveld, is erg duidelijk. Aan de straatkant met de ramen dicht en de airco op slaapstand heerlijk kunnen slapen. Weinig rumoer gehad van de andere gasten in het gebouw. Het appartement wordt zeer goed schoongehouden, handoeken en lakens worden na 2 dagen verwisseld. Ontbijten kun je in de straat. Wij hebben in "Restaurante la Casina"ontbeten. In restaurant "La Gloria de Montera" (onze favoriet) enkele deuren verder in de straat kun je prima lunchen en/of dineren. Prijs is voor Madrileense begrippen laag. In het centrum van Madrid is alles op loopafstand, anders kun je gebruik maken van de metro op de hoek (Gran Via). De koffers op de laatste dag kunnen laten staan bij de beheerder i.v.m. de late vlucht terug. Al met al een aanrader.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Perfect appartement in hartje Madrid
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Centrale ligging, appartement van alle gemakken voorzien, slaapkamer gesitueerd aan rustige kant. Erg veel beter zul je het niet krijgen. Dichtbij metrostation.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Perfecte ligging, alles aanwezig
    • Studio (2 Volwassenen)

Wij hadden de studio, en deze heeft een klein badje (1m40), dus languit ontspannen na een dagje stappen zal niet in het badje zijn

Heel goede ligging, vlak aan de Gran Via, en heel dicht bij Sol. Prima ontvangst met alle benodigde info. Tel van leuke eetgelegenheden in de buurt, het keukentje hebben we niet gebruikt. Vlak bij metro, en op wandel afstand van place Cibele waar de airport express stopt

Mooi schoon maar gehorig appartement op centrale locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement 4a is zeer gehorig; de stemmen van de buren en alle bewegingen incl het schuiven van stoelen ed waren hoorbaar. Ik spreek geen Spaans of Russisch anders had ik elk gesprek kunnen volgen.

Ontvangst en hygiene; dagelijkse schoonmaak en om de dag nieuwe schone handdoeken. Goede locatie midden in het centrum met alle bezienswaardigheden en eetgelegenheden op loopafstand. Metrostation op 100 meter.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zeer goed appartementje voor een bezoek aan bruisend Madrid.
    • Studio (2 Volwassenen)

Eigenlijk viel er niks tegen . Wat wel wat raar over kwam (maar daar kon de gastheer niks aan doen) was de aanwezigheid op de hoek van de straat van prostituees.

Zeer goede ligging om Madrid te bezoeken, alles op loopafstand. Heel vriendelijke gastheer, ondanks het taalprobleem (praat bijna geen Engels) konden we ons verstaanbaar maken.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima locatie en goede voorzieningen. Heel fijn voor een stadstrip.
    • Studio (2 Volwassenen)

Er is soms wat geluidsoverlast van de buren.

Hele fijne locatie. Midden in het centrum, maar geen last van verkeersgeluid of rumoer op straat. Kleine, leuke restaurants in de straat. Dichtbij metro en treinstation op Sol. Van daaruit is het bijzonder makkelijk om ook andere steden te bezoeken. Bijzonder vriendelijke eigenaar. Dichtbij de grote madrileense musea. Echt een topper.

Willen zeker nog eens terug naar dit appartement.

Geen klachten

De ligging en de grote van het appartement. Ook de schoonmaak was goed verzorgt (alle dagen) en de vriendelijke huuismeester

Prima locatie en appartement.
    • Studio (2 Volwassenen)

Appartementen worden om de drie dagen professioneel schoon gemaakt inclusief wisseling van bedlinnen en handdoeken. Dat kom je niet zo vaak tegen.

Centrale ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Erg hard bed. Veel lawaai van voetstappen bovenburen van vroeg in de ochtend tot laat in de avond.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 5 november 2016

We voelden ons thuis in Madrid
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ontvangst en de bereidwilligheid tot hulp

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer tevreden, wij keren graag terug
    • Studio (2 Volwassenen)

De uitstekende ontvangst; het uitstekende bed; de moka (voorzien op verzoek)

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Ligging,

We hadden dakappartement (5e verdieping), er zijn vensters maar zeer hoog, je hebt het gevoel alsof je in blokkendoos slaapt. Je kan niet naar buiten kijken. We zouden dit direct terugboeken maar verdieping lager!! Sofa tamelijk smal voor 2 tienerdochters.

Ligging, Zeer lekker ontbijt naast de deur, over de deur lekkere koffie en ijs. Rustige ligging maar zeer centraal. Aangename gastheer

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

We mochten al om half 11 het appartement in op de dag van...

Wat achterstallig onderhoud en basic inrichting.

We mochten al om half 11 het appartement in op de dag van aankomst en de dag van vertrek tot 6 uur erin blijven.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

De locatie, de grootte van het appartement, alles heel...

De locatie, de grootte van het appartement, alles heel schoon en de vriendelijke gastheer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

location was very good.

Pillows

location was very good. Staff was very friendly

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

locatie

badkamer matig en klein, onpraktische indeling, douchegordijn,

locatie