Beoordelingen over Hotel Playasol Cala Tarida 3-sterren

Plaza del Mar s/n, 07829 Cala Tarida, Spanje

#2 van de 4 hotels in Cala Tarida

Kleine maar moderne goede kamer, goed bed.

Ontbijt is een beetje kantine stijl. Proper maar weinig smaak in het eten. Weinig plaats om buiten te eten.

Kleine maar moderne goede kamer, goed bed. Prijs kwaliteit is OK. Cala Tarida heeft een mooi strand.

- Geweldige ligging, dicht bij prachtig strand

De kamer was helaas zeer gehorig

- Geweldige ligging, dicht bij prachtig strand - zeer uitgebreid ontbijt - zeer grote en mooie kamer - vriendelijk personeel - mooi zwembad - prijs/kwaliteit Kan niet wachten om weer een keer terug te gaan!

Goed ontbijt.

Bij aankomst moesten we lang in de rij staan om in te checken. Er was maar 1 receptiemedewerker die het inchecken afhandelde. De tweede receptiemedewerker had andere taken maar welke taken dit waren, was niet duidelijk. Toen we eindelijk aan de beurt waren, werd verteld dat de kamer nog niet vrij was en wij om 14.00 uur terug moesten komen. Er werden wel alvast administratieve handelingen uitgevoerd en er werd gezegd dat we ons dan om 14.00 uur alleen hoefden te melden bij de receptie en we de sleutel van de kamer dan zouden krijgen. Om 14.00 uur kwamen wij terug en vroegen om de sleutel maar we moesten toch weer in dezelfde "rij" gaan staan. Dit keer was er maar 1 persoon voor ons, maar toch moesten we weer lang wachten. Onze kamers waren nog niet klaar en voordat dit tegen ons werd gezegd, stonden we een kwartier aan de balie te wachten zonder dat iemand wat tegen ons zei of maar even oogcontact maakte. In plaats daarvan werd er een zeer lang telefoongesprek gevoerd. Waarschijnlijk waren ze druk bezig het probleem op te lossen maar communiceer dit dan ook. Uiteindelijk kregen we te horen dat onze kamers nog niet klaar waren en dit zo snel mogelijk zou worden opgelost. Al met al kregen we 20 minuten later de sleutel. In het dorpje zelf is erg weinig te doen.

Goed ontbijt. Een schone, wel wat kleine, kamer. Het complex ligt dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Fijn hotel met uitgebreid ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Goed hotel. Nette kamer met badkamer. De locatie is prima, 5 minuutjes lopen vanaf het strand (te bereiken via een trap). Gratis parkeergelegenheid voor het hotel.

goede locatie

Personeel was niet onvriendelijk, maar was onbehulpzaam. Moest zelf mijn bevestiging naar hun mailen bij check-in (?! dat is gek...zij hebben mijn bevestiging gehad van Booking.com en kunnen deze zélf opzoeken op Booking.com) Bij alle aankomende gasten was er wel iets niet in orde of onduidelijk met de reservering, maar ze hielpen je niet met oplossen, dat moesten de gasten zelf doen. Ze hadden ook totaal geen interesse in de gasten. Het was puur verplichte handelingen uitvoeren. Vooral niet vragen; hoe gaat het? Of: fijn dat u er bent! Geldt ook voor ontbijt personeel; niet onvriendelijk. Ze willen alleen je kamernummer weten en dat is het. Geen praatje, geen interesse (en het was niet druk).

goede locatie kamer heel netjes

Wij komen zeker terug!

Eten was elke dag afwisselend, enige nadeel is dat je niet bij het theater gedeelte moet zitten ivm lawaai als je kids hebt. Onze kids sliepen er gewoon doorheen. Animatie team is super leuk en de meiden achter de bar erg aardig. Receptie super vriendelijk ook. Let wel goed op je spullen! Als je all inclusive gaat moet je 2 euro borg betalen voor je bekers maar als je deze ergens laat staan dan wordt dit zo mee genomen. Strandje naast het hotel is super mooi.

Prima kamer, HELE slechte service!
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Wat niet, receptie helpt met zn 2e 1 persoon en alsnog duurt het super lang. Onze check in duurde 3 kwartier omdat we van een 2-persoons kamer naar een 3 persoons kamer ging (niet overdreven). Ik kwam bij Felicia vragen of wij een late-check out mochten of dat we de kamer nog een nacht konden boeken. Zonder te kijken was dit niet mogelijk en met zoooo’n attitude. Toen mijn vriend het vroeg kon het ineens wel en was ze poes lief. We hadden om 17.00 een taxi besteld om naar het vliegveld te gaan, die er om half 6 nog niet was, waren tussen door 3x naar de receptie gegaan die alleen maar zei, hij komt zo, vervolgens naar de manager en die hielp ons wel. Ze hebben een pool tafel waar je niet omheen kan lopen en ballen mist en een voetbal tafel die niet goed werkt. Ontbijtbuffet was koud.

De kamers waren modern en schoon met een goeie douch, we hadden ook een klein tuintje wat fijn was. Er was een prachtig strand om de hoek, maar wel met een lange en stijle trap.

Geen rust gekregen daar

Kamer beneden naast de entertainment en zwembad. Erg veel lawaai tot na 12 uur. Moest met oordoppen in slapen. Ik zou dit hotel niet nogmaals boeken. Daarnaast heel veel Nederlanders die erg aanwezig waren. Geen Ibiza gevoel daar. Had net Loret de Mar kunnen zijn helaas...

Locatie bij het strand.

Vakantie na een week bij vrienden ff een nachtje daar!
    • Basic Tweepersoonskamer

Inrichting echt vreselijk, alles wit en schel licht, ontbijt ruimte super ongezellig we hebben dus het ontbijt niet genomen maar lekker op het strand!

Locatie perfect maar hotel super ongezellig! Alles wit en hard vel licht, bij mn tandarts is het nog gezelliger!

Bah
    • Basic Tweepersoonskamer

Zeer slecht personeel, ze verstaan geen Engels. Bij binnenkomst van het restaurant moest je bijvoorbeeld je kamernummer doorgeven. Zeg je het in het Spaans en Engels, dan schrijven ze alsnog de 4 en 2 in de verkeerde volgorde. Voor het drinken moest je minstens 10 minuten wachten omdat de barvrouw nergens te bekennen was. Zeer slecht hotel, zeker niet klantvriendelijk. Er was op de zaterdag zelfs een bruiloftsfeest van de locals! Geen animatie op deze avond ( die waren zelf ook gast op deze bruiloft) en als gast van dit hotel voelde je je gewoon weggejaagd naar je eigen hotelkamer. Let op, op deze locatie heb je zeker een auto nodig! Er is hier niks. Beschimmelde ramen, ventilatie in de kamers niet goed. Volgens mij is het niet lang geleden opgeknapt met wat meubeltjes maar de basis is zeer slecht. Zeer gehorige kamers en het eten was slecht. Vaak buiten de deur gegeten, dat heeft de vakantie natuurlijk ook weer duurder gemaakt. Geen Ibiza meer voor ons en zeker niet dit hotel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

De verwachting lag hoger dan dat het werkelijk was.

Het personeel bij het ontbijt en zwembad gaan niet goed met klachten om. denken niet klantgericht. Douche buiten op balkon klinkt leuk maar totaal geen privacy.

Mooie plek ,mooie baai, personeel receptie prima..

Absoluut waar voor je geld!
    • Basic Tweepersoonskamer

Meerdere speeltoestellen in het kinderbadje en daarbuiten.

De excellente service en vriendelijkheid van het personeel, de nette en frisse uitstraling door de recente verbouwing, de ligging aan de baai en centrale ligging op het eiland.

verzorgd en schoooooon!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de herrie in de eetzaal door bv het 'smijten' met borden en bestek! het heel snel weghalen van je bord en meteen dat gepoets erachteraan saaie eetzaal! huilend personeelslid aangetroffen

de douche variatie in het eten behulpzaam personeel

Goed bevallen hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer met een tussendeur naar een andere kamer. Daardoor weinig privacy. Verder was het aansluiten van WIFI een heel probleem. Men werkt daar met facebookaccounts. Heb je dat niet wordt het moeilijk. Uiteindelijk lukte het de receptionistes om op onze gsm's WIFI te activeren. Inmiddels waren we wel enkele uren verder...

De ligging t.o.v. strand, parkeerplaatsen, bedjes aan zwembaden en (alles behalve verwacht) de animatie. Ook het restaurant had onze goedkeuring. Wij betaalden ' s avonds € 18,00 p.p. voor het diner en de drank daarbij.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We dachten dat het direct aan het strand lag. Om snachts uit te gaan ben je afhankelijk van een taxi omdat er geen (disco) bus rijdt. We zaten achter in het hotel gepropt, nul uitzicht.

Kamer netjes, vriendelijk personeel.

Blij dat we naar 2 dagen weg gingen
    • Basic Tweepersoonskamer

Buffet was zeer matig. Eetzaal zeer ongezellig en rommelig. Iets voor gezinnen met jonge kinderen die maar rond konden lopen.

Kamers zeer gehorig. Je kon de buren horen plassen en tanden poetsen etc.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Een gemiddelde overnachtingslocatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Kleine kamer, net iets groter dan het 2 persoonsbed. Daarnaast ontbreekt het aan een matrasovertrek, hiervoor wordt een los laken gebruikt. Hygienist, maar in je slaap schiet het los waardoor je op het ondermatras komt te slapen. Ook sluit douchescherm niet goed af waardoor je na elke keer douchen de badkamervloer moet drogen.

Locatie, vlakbij prachtige stranden van Tarida

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

kamer was o.
    • Chill Out met 2 Aparte Bedden (3 Volwassenen)

Het ontbijt was bedroevend, en er stonden 10 man bij 1 koffieautomaat te wachten, totdat ik hierover iets heb gezegd, en toen werd er ineens een tweede bij geplaatst. Wij hebben bewust ook geen all inclusief geboekt, maar elders gegeten.

kamer was o.k.

De douche was goed, daf is altijd een dikke plus.

Het was een bende, inchecken duurde 45 minuten in een stikhete wachtruimte, het hotel was nog niet af, overal rotzooi. Ze waren ruim voor afsluiten al ontbijt aan het opruimen en het ontbijt zelf was niet te eten. (Maarja, het was natuurlijk ook niet echt duur).

De douche was goed, daf is altijd een dikke plus.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Lekkere korte vakantie
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij SAN remo erg weinig strand

Ik heb bovenstaand ingevuld maar dit was niet voor cala tarida maar voor san remo hotel omdat wij omgeboekt daar cala tarida nog in de verbouwing zat

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Locatie!
    • Basic Tweepersoonskamer

Als ik iets moet noemen.... Ontbijt was elke ochtend hetzelfde. Verder een prima ontbijt.

Locatie! I love cala tarida! Prachtige zee op loop afstand. Prima hotel voor een goede prijs.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Top verblijf voor een kort tripje Ibiza
    • Basic Tweepersoonskamer

De ligging is helemaal top, trap af en bij het mooie strand van cala Tarida én lekkere restaurants in de buurt. Ontbijt prima voor die paar nachten, schone kamer, prima douche.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Fijn enhotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Nette wat gedateerde kamer op 3de verdieping. Uitzicht op zee. Strand is op paar minuten afstand met trap naar beneden. Supermarktje en parkeerplaats en busverbinding voor hotel.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goede locatie voor een rustig verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Schoonmaak was er soms vroeg bij. Parkeren kan in de middag een uitdaging zijn. Ontbijt is van matige kwaliteit.

's Nachts was het rustig hetgeen een grote plus is. Prijs/kwaliteit verhouding is voor Ibiza prima op orde. Faciliteiten dichtbij zijn prima.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

degelijk al bij al
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel veel lawaai - smorgens al om 7u wakker door schoonmaakploeg - tot 12u snachts erg luide muziek van discobar, onmogelijk om te slapen

Goed ontbijt - propere kamers - top ligging aan het strand

Top ontbijt prijs/kwaliteit.

Top ontbijt prijs/kwaliteit. Lekker vers fruit.

De locatie is prachtig!

De locatie is prachtig! Wel een auto nodig om de buurt verder te verkennen. Zijn slechts een paar restaurantje in de de baai van cala tarida.

Kamer te klein.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer te klein. Kledingkast gaat niet helemaal open vanwege het bed.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

De kamer was gehorig. De animatie ging door en hoorde je letterlijk

Ontbijt zeer goed

Ligging goed om de mooie strandjes te bezoeken.
    • Basic Tweepersoonskamer

Steriele look bij de eetzaal en omgeving van het zwembad. Klein bed.

Ligging goed om de mooie strandjes te bezoeken. Naast de Xaxa.

Gehorig

Fijn hotel

Kleine kamer, op het oog schoon, kijk je beter dan toch wel vies

Nette kamers, mooie zwembaden. Prima ontbijt

Kamers erg netjes en nieuw, stranden bij cala tarida zijn...

Kamers erg netjes en nieuw, stranden bij cala tarida zijn geweldig! hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Alles was goed.

Heerlijke relaxte, onlangs gerenoveerde en mooi ingerichte locatie! Vlak bij een mooi strand!

fantastisch verblijf!

de polsbandjes die je om krijgt zijn echt afschuwelijk en groot.

het zwembad , eten , locatie , personeel allemaal prima!

Dit is voor mij een 4* acomodatie onder de 2* hotels!!

De animatieteam vond ik iets te opdringerig

De inichting van de kamer en het uitzicht op de baai

Prima verblijf in mooi gerenoveerde hotelkamers op top locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel aan de balie was heel traag en niet klantgericht.. Eerst alle eigen zaken afhandelen onderling en dan pas aandacht voor de klant

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Parkeren
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Parkeren

kamers erg klein

kamers heel schoon

Prijs/kwaliteit gewoon goed
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn zeer gehorig.

Prima verblijf.

Eten. Niet genoeg variatie.

Ligging aan het strand. Schone kamers. Heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Leuk hotel voor deze prijs. Eten kan beter.

Eten

Kamer en bedden

Prima slaapverblijf met een heerlijk gevarieert ontbijt, verder heb ik weinig tijd doorgebracht in h

Gezelligheid in aankleding op het terras miste ik, was een beetje kaal

Fijne rustige locatie op het eiland

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt ruime keuze
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Entertainment tot laat, minimaal 24:00uur met veel harde muziek. Iedere avond. Veel Engels gasten

Ontbijt ruime keuze

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooie gerenoveerde kamers.

All-in formule. Veel engelse

Mooie gerenoveerde kamers. Heerlijk bed en goede fijne douche

Perfecte ligging mooie kamers voorzien van alle gemakken.
    • Basic Tweepersoonskamer

De ligging is super meteen aan het mooie strand van Tarida met leuke strandtentjes voor ieder wat wils. Cala Comte en cala Vadella om de hoek.

De centrale ligging op het eiland

Totaal verouderd hotel. Verfraaiing van restaurant en kamer maar rest oud

De centrale ligging op het eiland

zeer nette kamer.

zeer nette kamer.

Fantastisch hotel voor kinderen
    • Chill Out met 2 Aparte Bedden

Locatie Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

onvergetelijke vakantie o.a. dankzij deze accomodatie
    • Basic Tweepersoonskamer

de sfeer, de animatie en de ligging tov het strand

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontbijt was goed, kamers gerenoveerd maar net niet af.

Docuhegordijn volstaat niet, geen koelkastje op de kamer. Geen frisdrank/water automaat.

Ontbijt was goed, kamers gerenoveerd maar net niet af.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima ligging naast een heerlijk strand
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg gehorige kamer, letterlijk de buren horen praten!

De ligging is perfect

Zeker de moeite waard,voor gezinnen met veel animatie!!!
    • Chill Out met 2 Aparte Bedden

Gezien de prijs van het arrangement.Niets op aan te merken

De locatie bij het strand

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed ontbijt en mooi ingerichte kamers.

Goed ontbijt en mooi ingerichte kamers.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Gore kamer,stoffig en overal haren van een ander

Hygiene ,erg slecht

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Gezellige ligging met alle faciliteiten in de buurt fijn en...

Gezellige ligging met alle faciliteiten in de buurt fijn en vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

de vlotte incheck

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Superlocatie mr eenvoudig
    • Basic Tweepersoonskamer

Hele kleine gedateerde kamers met slecht bed.

Ligging en schoonmaak.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

De ligging van het hotel en een goed ontbijt

De ligging van het hotel en een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Leuk voor de prijs

• Beoordeeld op: 9 september 2016

We hebben er alleen geslapen, eten en drinken buiten de deur. Daarvoor was het ruim voldoende.

Het bed was erg hard.

Het was erg schoon en dat werd dagelijks goed gedaan.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Op zich prima en voor Ibiza begrippen 'betaalbaar'
    • Basic Tweepersoonskamer

Klein bed, rommelige binnenkomst en tikje aftands. Zeer gehorige kamers!

Goed ontbijt, nieuwe airco op de kamer. Ligging tov strand was erg goed.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Albediening kamer

Personeel daarnaast veel te duur voor wat je krijgt!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Ontbijt en slecht bed!

Ontbijt en slecht bed!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ligging, rustig gelegen ,dichtbij strand en een paar...

Bij aankomst vieze WC, gehorig, tijd voor renovatie. Kamer met tussendeur.

Ligging, rustig gelegen ,dichtbij strand en een paar restaurants. Bus stopt voor de deur. Maar een auto huren is prettiger.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

ik was heel gelukkig met een receptioniste genaamd Rut Zazo...

er zijn na 17u15 geen busverbindingen meer naar andere locaties waardoor je telkens een taxi moet betalen om nog naar ergens heen te gaan wat wel een hap is in het budget zeker als je de avondmaaltijd in het hotel wil nemen die pas om 19u30 begint

ik was heel gelukkig met een receptioniste genaamd Rut Zazo die bijzonder vriendelijk en behulpzaam was . Evenals de entertainment jongen Daniel die elke dag een lach klaar had en bijzonder veel energie bezat. De ligging van het hotel is heel mooi vandaar mijn terugkeer nu de derde maal naar dit hotel

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Fijne sfeer, lekker eten, hele leuke animatie met...

In het dorpje is niets te beleven.

Fijne sfeer, lekker eten, hele leuke animatie met enthousiaste mensen, goede schoonmaak, genoeg bedden bij het zwembad en de service van het personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Meestal voldoende parkeerplek voor de huurauto, gevarieerd...

Redelijk gehorig, geen klein koelkastje op de kamer, vrij harde bedden

Meestal voldoende parkeerplek voor de huurauto, gevarieerd en uitgebreid ontbijt, goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima om te ontbijten, te douchen en te slapen als je verder weinig in je hotel bent.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Elke avond weer een verassing wat er op het buffet stond.

De matrassen zijn slecht

Elke avond weer een verassing wat er op het buffet stond. Het animatie team deed ook altijd zeer hun best. Alle avonden was er wel wat te doen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Locatie & late checkout geen probleem!

Bedden te zacht en s nachts herrie in de gang, kamer 214

Locatie & late checkout geen probleem!

• Beoordeeld op: 6 september 2015

prachtige baai met leuke strandtenten, Cotton club en AISEA...

kleine kamer

prachtige baai met leuke strandtenten, Cotton club en AISEA zijn aanraders

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

animators en het eten en het strand dicht bij !

niet zo veel coctails in de prijs inbegrepen van all in

animators en het eten en het strand dicht bij !

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

vriendelijk personeel mooie ligging

vriendelijk personeel mooie ligging

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Er zit een prachtige tent naast het hotel, AiSea , alleen...

Kamers zijn niet bijzonder.

Er zit een prachtige tent naast het hotel, AiSea , alleen daarom al kiezen wij voor dit hotel.

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Playasol Cala Tarida