Beoordelingen over Borne Lofts

Calders, 5, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spanje

#688 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 137 beoordelingen over dit appartement

Leuke stad maar tegenvallend appartement
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De afwerking van het appartement. Veel dingen kapot, deur naar balkon kon niet goed dicht. Herrie tot diep in de nacht. Te weinig spullen voor 4 personen zonder afwasmogelijkheden

De wijk. Prachtige buurt en op loopafstand van het strand en diverse andere bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Leuke buurt om te verblijven maar appartement is niet top.
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

-Ramen sluiten niet voldoende af. Dit werd blijkbaar vooraf niet nagekeken of hersteld. -Sanitair was ondermaats. Versleten kranen en slechte afvoer. -Foto's van het appartement weerspiegelen de realiteit niet. -Kortom: je betaalt te veel voor wat je krijgt.

De buurt waarin het appartement lag. Heel gezellig! Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Stoffig kot, maar wel in leuke wijk gelegen
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Zeer stoffig. Niet goed gekuist. Moesten de ramen open laten om te kunnen ademen, en hebben rieten tussenschot buiten moeten zetten omwille van de stank en het stof dat er in hing. Ook weinig gerief om daar te koken/eten toen mijn partner steeds zieker werd van de longen. Nauwelijks poetsgerief voorhanden als je t wat minder stoffig wilt maken.

Ligt in de beste wijk van Barcelona

Heerlijk stad met een fijne wijk(El Born), maar jammer van het onderkomen
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

Gehorig en klein(benauwd). S'nachts en s'morgens vroeg veel lawaai.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Top locatie!
    • Appartement (2-4 Volwassenen)

De locatie van het appartement was top, midden in de gezellige wijk El Born. Gezellig en levendig.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Perfecte ligging in het gezellige El Born

Perfecte ligging in het gezellige El Born

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Wij hebben het erg naar onze zin gehad tijdens ons verblijf.

Het kluisje en de föhn in het appartement waren kapot, dus dat was onhandig.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad tijdens ons verblijf. Het ligt op een prima locatie in el born en vlakbij de high lights van Barcelona. Het strand ligt ook vlakbij (15 minuten). Ondanks dat er in eerdere beoordelingen stond dat het een dingetje was om in te checken hebben wij hier totaal geen moeite mee gehad, terwijl wij pas rond 19:30 aankwamen. Via sms kregen we duidelijke Instructies en was het zo geregeld. Al met al een heel leuk en goed verblijf gehad op een top locatie!

• Beoordeeld op: 7 november 2015

de locatie is top.

de water koker was lek, gebruik van gasfornuis niet mogelijk, valt de stroom uit. 2 persoonsbed aan de smalle kant, wel lang genoeg.

de locatie is top. erg centraal, gezellig buurt en veel te bezichtigingen. La Ramblas op loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Locatie.

Zeer gehorig, niet alleen geluiden van buiten ook in het trappenhuis. Personeel aan de desk vond ik ronduit onvriendelijk. Hele ochtend proberen te bellen kreeg ik te horen dat het er vast aan lag dat ik een verkeerd nummer had. Bij terugkomst hadden ze 25 eur afgeschreven zonder notificatie. Pas nadat ik had gemaild kreeg ik een factuur. Achteraf gezien was die 25 eur onterecht en teruggestort. Vond het wel erg makkelijk gaan. Ook via de mail in het weekend komt bijna geen reply.

Locatie. Schoon appartement.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Lokatie in hippe wijk.

Kwaliteit bedden, voor 4 personen. Capaciteit warmwater beperkt voor 4. Issues die opgelost hadden moeten zijn.

Lokatie in hippe wijk. Directe lijnen met organisatie. Algehele kwaliteit, toegankelijkheid/veilig. Snel wifi! Supermarkt aan de overkant. Vliegveld op 20min, met taxi voor <30euro ('s nachts!)

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Het balkon

Foto s op de site waren zo mooi in het echt viel hwt tegen !!

Het balkon

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015