Beoordelingen over California 2-sterren

Paseo De Sancha, 17, Malaga Centro, 29016 Málaga, Spanje

#16 van de 92 hotels in Málaga

Lokatie is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kon niet om koffers uit te laden. Er zijn wel plekken voor kort parkeren voor de deur voor in en uitladen. Hier stonden echter auto.s geparkeerd. Na 3 rondjes gereden te hebben toch ergens tijdelijk geparkeerd in de omgeving. Als je in debuut in een parkeergarage parkeert kan je wel per dag doen. Voor 48 uur waren we uiteindelijk 44 euro kwijt.!!

Lokatie is perfect. Vlak bij strand en centrum. Ontbijt is geweldig.

Mooi hotel, maar wel aan de prijzige kant voor zijn klasse.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kwaliteit prijs verhouding. We hadden eerst 1 nacht geboekt voor 88 euro. Toen we nacht erbij hebben geboekt moesten we ineens 206 betalen voor twee nachten. Dit is zonder ontbijt. Geheel aan de prijzige kant.

Ligging, dicht bij mooi strand en toch op loopafstand van centrum. Dakterras

Heerlijk hotel, erg vriendelijk personeel, goede bedden,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gelegen aan een drukkere baan, maar achter die baan ligt het strand al! :)

Heerlijk hotel, erg vriendelijk personeel, goede bedden, nette kamers, mooi dekterras, heerlijk ontbijt, ... Perfect hotel voor een korte citytrip!

Knus hotel met stijl.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verlichting op de kamer bleef branden, alleen door de stroom uit te schakelen ging het licht uit. Daardoor ook de airco en dan wordt het wel een benauwd kamertje

Knus hotel met stijl. Netjes en romantisch ingericht. Tussen alle grote hotels een verademing in Malaga.

Aangenaam verrast!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien wel leuk als je nog een drankje zou kunnen nuttigen in het salon of op terras.

Aangenaam verrast door het mooie hotel. Zeer mooie artdeco stijl, stijlvolle inrichting van de entree en salon. Super lekker ontbijt met vers geperst sinaasappelsap en bediening aan tafel. Zeer behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche is ietwat aan de kleine kant.

Nette rustige kamer gehad en het personeel hield rekening met de opgegeven voorkeur. Goede ligging om Malaga te bezoeken. Prima geslapen in goede bedden.

Prima kleinschalig hotel dan zekers 3 sterren waard is ultra proper met mooi ingerichte badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geluidsisolatie kamer (achterste deel van gebouw) > geluidshinder van buren (niet van buiten)

Uitstekend ontbijt. Vers geperst appelsiensap. Geregeld eigen bereid gebak. Variatie. Meer dan voldoende, bijvragen geen probleem. (bv extra pistolet/ thee) Engels naar behoren! Mooie propere kamer + goed uitgeruste badkamer (wel haardroger meebrengen!), goede handdoekenservice. Zeer behulpzaam personeel.

Heerlijk lang weekend gehad op een prima locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie op ruim 200 meter van het strand is geweldig. We hadden een kamer aan de zijkant en totaal geen last van verkeer o.i.d. Bus naar het centrum stopt pal voor de deur, maar in een kwartiertje is dat ook te lopen. Ontbijt is geweldig; geen buffet maar redelijk vast geheel van koffie/thee/chocolademelk, croissant, broodje, ham/kaas, jam, fruit, yoghurt, op verzoek een eitje en een stuk eigen gemaakte cake. Personeel is erg vriendelijk en uiterst behulpzaam. Koffers kunnen ook rustig blijven staan als je pas in de avond terug vliegt.

Het ontbijt was uitstekend en goed verzorgd vers fruitsap en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was wel klein en bij een verblijf van 7dagen had ik toch een terrasje of balkonnetje verwacht. Er was ook geen mogelijkheid om tijdens de dag een koffietje of iets fris te drinken

Het ontbijt was uitstekend en goed verzorgd vers fruitsap en alles wat u kon verwachten.

Heerlijk en onbezorgd verblijf dichtbij de stad en het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie en thee dat je zelf kunt zetten of pakken.

De accommodatie staat op een fijne plek. Dichtbij het strand en dichtbij de stad en busverbindingen. Heerlijk ontbijt geserveerd aan tafel. Kamers zijn prima én het dakterras is heerlijk om van de zon te genieten. Aardig personeel.

Heel plezierig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Persoonlijke en vriendelijke service. Ouder hotel maar goed neerhouder met mooie kleuren en decoraties. Uitstekend geserveerd ontbijt. 2 minuten van het strand en 10 minuten van (oude) city center.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima verblijfplaats voor een stedentrip naar Malaga.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond de bedden erg hard, kamer wel heel klein. Echter een grotere kamer hadden we ook niet nodig, aangezien we de hele dag op pad waren. Kamers waren ook wat gehorig.

Ontbijt was prima, iedere dag geserveerd aan tafel en geen moeite te veel. Locatie is ook prima. Stukje wandelen naar het oude centrum, maar geen moment het gevoel gehad dat we echt uit het centrum waren.

Vriendelijk, comfortabel, schoon en zalig dakterras
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige verbeterpunt: de witte afbakbroodjes mogen vervangen worden door broodjes van de warme bakker

Erg schone kamers, vriendelijke mensen, goeie ligging bij strand en bij oude stadscentrum. Goeie bedden.

Prima hotel dichtbij het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed was een queensize, dus een beetje smal en kort. Een wat groter bed was prettiger geweest.

Ontbijt was erg goed. Vers gebakken broodje en croissantje met gekookt eitje, ham en kaas, jam, bakje fruit en yoghurt en muesli. Locatie uitstekend voor het Malagueta strand. Supermarkt om de hoek. Het centrum van Malaga is iets verder lopen, maar met een kwartiertje tot 20 minuten ben je er wel. Fijne douche met lekker veel water.

Strand en heel schaduwrijk wandelpark vlakbij. Een hele mooie en aangename stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt werd aan tafel geserveerd en dus allemaal fris en vers . Vers geperst sap, keuze overvloedig en zeker voldoende. Kamer heel net en super bed . Wij hadden een kamer op de vierde verdieping .Het dakterras op deze verdieping had mooi zicht op zee.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het ontbijt was eenvoudig maar goed en voldoende.

zou ik niet weten.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed en voldoende. De kamer was goed. De bedden uitstekend. Ook al was de kamer aan de straatzijde was deze toch rustig. De badkamer was ruim, schoon. Het hotel ligt gunstig om naar het centrum te wandelen of om naar het strand te gaan. 5-10 min lopen uitstekende ondergrondse parkeergarage.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zich heel tevreden maar bij ontvangst kon men iets vrolijker zijn en men spreekt slecht engels, maakte het lastiger om elkaar te begrijpen....

Mooie kamer. Goede locatie.

Kleinschalig Super gezellig hotel op toplocatie.
    • Superior Kamer

Het hotel is wat ons betreft echt geweldig, het ligt dicht bij het strand. De kamers zijn mooi , ruim en schoon, we hadden ook een klein balkon. Iedere ochtend kregen we een uitgebreid ontbijt geserveerd. Ook het personeel is zo vriendelijk , wat ons betreft gaan we zeker de volgende keer hier naar terug.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Fantastisch!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was een super verblijf. Erg aardig ontvangst. Heerlijk ontbijt. Mooie kamer(wel gehorig en deuren klemmen waardoor ze hard dicht geslagen worden door reizigers) Supermarkt op 50 m en bushalte voor de deur. 20 min lopen naar centrum. Als we nog een keer naar Malaga reizen komen we zeker terug in dit hotel.

fantastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

minimale puntjes: afvalbakje op tafel. en de muziek tijdens ontbijt erg oudbollig.

top ontbijt. kamers super schoon. heerlijke rustige locatie, dicht bij het strand de supermarkt. restaurants en centrum binnen loopafstand

Karakteristiek klein hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De thermostaat in de douche had iets beter mogen werken, maar ook hiermee blijft het een prima 2-sterren optie.

Leuk, klein, karacteristiek en simpel hotel. Vriendelijk personeel. Alles was netjes en schoon. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Elke dag werd de kamer schoongemaakt. Ondanks de ligging aan een drukke weg, was het erg goed geisoleerd waardoor je er geen last van had. De airco heb je in het warmere seizoen hard nodig maar die was stil en werkte prima.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Uitstekende locatie met goede verzorging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige jammer vonden wij dat de airco niet aangezet kon worden als we de kamer verlieten. Het was daardoor erg warm in de kamers. Wij zijn zelf best wel koukleumen, maar zelfs wij vonden het met vlagen te warm. Ontbij kostte ons 9 euro per persoon. Dat is ook nog best aan de hoge kant als je niet alles gebruikt van het ontbijt. Maar dat namen wij op de koop toe.

Het ontbijt is erg uitgebreid en goed verzorgd. Ook een groot voordeel is dat je tot laat kan ontbijten (11:00) De kamers zijn verzorgd en netjes en de bedden zijn goed. Locatie is uitstekend en alles is makkelijk te bereiken per voet of bus. Een taxi is in die zin niet nodig. Ook is het strand lekker dichtbij en het dakterras is heerlijk om in de avond even bij te komen en een drankje te doen. In het hotel ligt alles al klaar. Prima vertoefen!

Heerlijk en precies op de goede lokatie
    • Superior Kamer

Wij hadden geen auto maar ik denk dat parkeren moeilijk is in de omgeving.

Ligging, 5 minuten van het strand en 12 minuten van het centrum. De kamer , ruim en schoon en grote badkamer. Ontbijt aan tafel geserveerd. Dichtstbijzijnde strand en strandtentje caletta beach is rustiger dan verderop

Een heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd met alles erop en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren moet aan de straat (gratis zaterdag na 2 uur en zondag) maar een plekje vinden is lastig. Anders in parkeergarage.

Een heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd met alles erop en eraan!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer goed ontbijt, uitgebreid en gevarieerd, verse producten...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer goed ontbijt, uitgebreid en gevarieerd, verse producten, heel lekker; mooie kamer, heel netjes; hotel is traditioneel ingericht, heeft veel couleur locale; personeel is zeer vriendelijk. Als ik nog eens in Malaga moet zijn kies ik direct weer dit hotel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Gewoonweg fantastisch

California is een kleinschallig hotel. Als je binnen komt word je onmiddellijk hartelijk ontvangen, super vriendelijk personeel. De kamers zijn zeer proper en netjes. Het ontbijt is geen buffet, maar ik vond dit eigenlijk eens een aangename verandering. Je wordt aan het tafel bediend en krijgt croissantjes, broodjes, vers fruit, muesli met yoghurt, een gekookt eitje , hesp, kaas, vers geperst fruitsap en koffie of thee. Wat moet je nog meer hebben? En ook hier is de bediening met een glimlach. Als je naar huis gaat kan je uzelf opfrissen in een klein kamertje met inloopdouche, ook hier weer heel proper. In dit hotel voel je u als toerist heel welkom. Ik zou het zeker aanraden. Het strand is op wandelafstand. Zelfs het centrum kan je gemakkelijk te voet doen als je graag wandelt. De taxi van de luchthaven kost je 22€ en je bent op een 25minuutjes in je hotel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

heerlijk hotelletje, een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamer, rustig 's nachts, perfecte ligging t.o.v. strand en stad, bus elke 10 minuten voor de deur, maar wandeling is ook heerlijk, langs de zee, haven, park. Bijzonder vriendelijke service en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Fantastische locatie, vriendelijk personeel en geweldige stad!

Dat we na 3 dagen weer naar huis moesten🙁

Heerlijk ontbijt, vriendelijk mensen, een schitterend uitzicht op de zee en een dakterras op het hotel waar je tot laat heerlijk kon zonnen.

Geweldig!
    • Superior Kamer

Top hotel! Het personeel is zeer vriendelijk en heeft er echt voor gezorgd dat onze vakantie heerlijk ontspannen was. Kamers zijn schoon. Ontbijt heerlijk. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Aangenaam verblijf in een schoon hotel, aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht: dichtbij muren van aangrenzende gebouwen; niet altijd warm water

Het ontbijt was geweldig. Personeel was heel vriendelijk; Korte loopafstand naar het strand

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Jammer dat we in een ander hotel moesten verblijven!
    • Superior Kamer

Door renovatiewerken werden we verhuisd naar een ander hotel: Las Vegas. Het heeft misschien een ster meer, maar dat zal niet aan de vriendelijkheid van het personeel aan de receptie gelegen zijn. De airconditioning op de kamer werkte niet. Dat was volgens het personeel normaal want het was nog 'winter'.

Het uitzicht vanop het terras van onze kamer was prachtig.

Dicht bij centrum en auto geparkeerd voor het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ei was te kort (schatting 3min) gekookt. Moet men vooraf vragen of 5 min aanhouden. Nu hebben we ze daarom niet gegeten. Maar, er zijn ergere dingen in de wereld.

Dicht bij centrum en auto geparkeerd voor het hotel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Zonnig Malaga
    • Superior Kamer

Jammer dat er geen barretje in het hotel was. Altijd fijn als je met vrienden bent om samen iets te kunnen drinken. Ze vertelde ons dat er na de renovatie van de ontbijtzaal en de keuken er en barretje komt.

De ruime kamer (superior room) en het overdadige afwisselende ontbijt, daar was niets op aan te merken. Een heerlijk dakterras, waar het goed vertoeven was. Ligging t.o.v. het strand en het centrum van Malaga was op loopafstand. Bus stopt voor de accommodatie.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

fijn hotel met een erg slechte parkeer ervaring
    • Superior Kamer

Wij hadden bij booking.com de filter 'met parkeerplaats' aangezet. Dit hotel kwam toen oa naar voren. Daarna ook nog in een aparte melding naar het hotel aangegeven. Toen wij aankwamen was er echter geen parkeerplaats beschikbaar. Zij hadden het immers niet bevestigd. Sic. Maar ook niet ontkent. Puntje voor booking.com: ik wil als voorwaarde voor de boeking een parkeerplaats. Dat kan nu niet. Het dat is soms echt balen. Vooral de manier waarop zo'n hotel er dan mee omgaat.

Fijn hotel met mooie kamers, dicht bij het strand en een halfuurtje lopen naar Malaga. De bus komt voor de deur.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Fantastisch verblijf in califorina
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Naar verhouding met prijs was alles goed. Enige is wat harde matrassen

Hele prettige vriendelijke eigenaren, je voelt je echt welkom. goed ontbijt en de ligging is perfect. Dicht bij het strand en het centrum. Een heel fijn dakterras. Eenvoudig maar goed hotel voor een paar dagen .

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Hotel met gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer

Gehorigheid op de gang en verkeer .

Kleinschaligheid en directe contact met personeel cq eigenaren.De kamer was smetteloos schoon. Van vliegveld ,met trein en bus in 40 minuten tot vlakbij hotel. Wij hadden fietsen gehuurd, dus waren onafhankelijk van openbaar vervoer. Het terras op het dak was lekker om lekker te relaxen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Een familiebedrijf en een echte aanrader!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oubollig groot herenhuis maar ook dit heeft zijn charme. En voor deze prijs mag je echt niet meer verwachten.

Heerlijk ontbijt aan tafel gebracht en met de mogelijkheid om steeds iets anders of meer te vragen. Geweldig vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Prima hotel tegen redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wel een stukje lopen naar het centrum. Plm. 15 minuten,maar gelukkig wel via een mooie schaduwrijke route.

Prima ontbijt dat ook buiten op het terras geserveerd werd. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Verder een dakterras waar we rustig een boek konden lezen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een hotel om te onthouden.
    • Superior Kamer

Locatie is super. Dichtbij strand, supermarkt en historisch centrum. Bed was uitstekend. Wij hadden een grote kamer met balkon maar ook het dakterras is heel fijn als je geen balkon hebt. Het hotel straalt een erg leuke sfeer uit van een oud herenhuis.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Prima uitvalsbasis voor een strand- en/of stadsvakantie in Malaga
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een puntje: verlichting op het dakterras ontbrak. Dat was jammer.

Mooie grote kamer met luxe badkamer. Goede bedden. 100 meter van strand. Bushalte voor de deur. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

lokatie, toch in de stad en toch niet te druk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

parkeergelegenhied is een probleem, je kan in de buurt parkeren gratis ,maar eerder in een betaalparking.

lokatie, toch in de stad en toch niet te druk

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Aardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehorige kamer, ivm tussendeur. Eerste dagen weinig last gehad, maar de buren die later kwamen waren vrij luidruchtig. Bovenste verdieping wordt erg warm, gelukkig is dat met de airco goed op te lossen, maar op lagere verdiepingen ia het wss koeler (stroom gaat uit wanneer ke er niet bent). De koelkast gaat ook uit als je de kamer verlaat.

Aardig personeel. Gezellig ingericht hotel. Genoeg barretjes in de buurt om te ontbijten.

Prima ontbijt

Geen balkon

Prima ontbijt

Kleinschalig- centraal, 15 min centrum Malaga, 5 min strand-...
    • Superior Kamer

Kleinschalig- centraal, 15 min centrum Malaga, 5 min strand- zeer schone ruime kamer

Geweldig hotel in een gebouw dat nog de sfeer ademt van de 19e eeuw maar toch alle comfort biedt.
    • Superior Kamer

Prachtige kamer in een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Prachtig hotel, geweldig ontbijt, goede locatie,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtig hotel, geweldig ontbijt, goede locatie, vriendelijke mensen

Dakterras

Hele kleine kamer!

Dakterras

Romantisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk!

Vriendelijke ontvangst laat uitchecken ( 12.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijke ontvangst laat uitchecken ( 12.00)

Ontzettend genoten van het verblijf in dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De service, uitgebreid uitgeserveerd ontbijt, goede bedden en zeer vriendelijk personeel.

Ontbijt goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nog extra trappen naar zolder verdiep

Ontbijt goed

Het ontbijt was super!

Het ontbijt was super!!!

ontbijt was prima,kort bij het strand

ontbijt was prima,kort bij het strand

Goed hotel op gunstige locatie

Parkeren enkele uren langer dan 1 dag kostte een volle dag extra: €14

Ontbijt prima

Net rustig en verzorgd

Matras relatief stug

Dicht bij centrum

Aanrader als je Malaga wil bekijken!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Perfecte locatie dicht bij strand en meteen bus voor de deur naar centrum!!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Best prijzig voor een twee sterren hotel, buiten het seizoen.

Dakterras en locatie ten opzichte van strand. Mooie kamer.

Fijn en authentiek stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een mooi oud pand, smaakvol ingericht.

Allos klopte

Prima hotel op een goede plek vlakbij het strand en de oude stad.

ontbijt was geweldig!

Prima onderkomen voor citytrip.

Hotel ietwat gehorig.

Relaxed, vriendelijk personeel. Hotel op loopafstand van haven, bezienswaardigheden en centrum. Goed openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

het weer

Ligging, Sfeer, ontbijt

Prima!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sfeer en de mensen (eigenaars)

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

super
    • Superior Kamer

Mooi ouderwets hotel. Super ligging nabij strand en centrum. Zeer verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, comfortabele kamers, leuk dakterras

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zeer comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne, nette kamer en heerlijk vers ontbijt 's ochtends. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Mooie kamer, heel goed verzorgd ontbijt, verrassend dakterras, genoten en veilig gevoeld

Eigenlijk viel niets tegen

Het gevoel 'welkom' te zijn, vriendelijkheid en dienstbaarheid

Lawaaioverlast tussen de kamers Gehorig

Plaats en service

Ok
    • Superior Kamer

Gedateerd en prijzig in relatie tot prijs/kwaliteit verhouding

Royale kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Aangenaam

Geen bar

Geen ontbijt gebruikt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Zeer vriendelijke staf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Klein met leuk dakterras met zeezicht

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Dakterras, vriendelijke ontvangst

Parkeerplaats

Dakterras, vriendelijke ontvangst

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen ontbijtbuffet, maar ontbijt was elke dag weer een verrassing (en ruim voldoende).

Uiterst sfeervol en vriendelijk/behulpzaam personeel

Het mooie dakterras.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten.

Het mooie dakterras.

Verblijf was uitstekend, erg vriendlijk en behulpzaam personeel; dicht bij strand en loopafstand cen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche mengkraan vervangen voor thermostatisch douche mengkraan.

Ontbijt is ruim voldoende, met vriendlijk en behulpzaam personeel.