Beoordelingen over Canyamel Park Hotel & Spa - 4* Sup 4-sterren

Melesigeni, 07590 Canyamel, Spanje

#6 van de 12 hotels in Canyamel

• Betaald WiFi

6,2

Aangenaam hotel in rustige omgeving

Redelijk kleine kamer, maar goed ingericht en netjes. Hotel ( en omgeving ) is sterk georiënteerd op Duitssprekenden: voertaal is Duits, uitsluitend Duitstalige magazines/kranten,....

Rustige locatie, zeer vriendelijk personeel, dichtbij het strand, eerlijke prijzen in de bar/restaurant, mooie ( maar kleine ) kamer met terras en zicht op zwembad.

Een heerlijk ontspannen, rustige en gezellige vakantie met ons gezin!

De bedden lagen goed (hard matras) De kussens daar in tegen niet, waren voor ons te hard. Derde persoon op een kamer ligt op een bank. Deze is veel te hard (houtenplank)

Het beste beviel ons de kamer (suite). Ruim met een extra breed bed (2 meter breed). Ruim voldoende opbergruimte en hangers voor kleding. Badkamer prima uitgerust en een groot balkon. Ook een apart zwembad op het dak (adults only) en alleen beschikbaar voor de suites was perfect. Met name de rust en altijd plek. Het eten in restaurant waar de gerechten aan tafel werden uitgeserveerd was voortreffelijk.

Mooi hotel maar te duur ten opzichte van andere 4* hotels die hetzelfde bieden.
    • Tweepersoonskamer Plus

Stijve sfeer bij het diner, zelf met een deftige geklede short krijgt men commentaar en blikken. Drank bij het diner is véél duurder als aan de bar, rare praktijken die we in andere hotels in Mallorca niet zijn tegengekomen. Wanneer men bv voor water opteert kan men enkel duur luxewater bestellen. Air conditioning was kapot de eerste nacht waardoor we niet hebben kunnen slapen, wanneer we dit budget betalen mag dit wel in orde zijn. (28 graden in de kamer) Aan handdoek-leggers aan het zwembad word niets gedaan, vele stoelen zijn ingenomen hierdoor. Kamer is te klein om dit budget te rechtvaardigen. Telkens worden aangesproken in het Duits.

Zeer uitgebreid buffet met gevarieerde voeding. Mooi hotel en zwembad en dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

• Tweepersoonskamer Plus

Niets, kamer is idd klein maarwel prima.

Vriendelijk personeel, prachtige locatie, heerlijk eten zowel ontbijt als avondeten. Bijna niemand die bedjes reserveert in ochtend.Koelkastje op de kamer en badlakens voor bij het zwembad/ strand, we hadden dan wel eens plus kamer, daar hoort ook gratis wifi bij, aanrader

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Geweldige omgeving en rustig
    • Tweepersoonskamer Plus

De ligging tov het strand en het ontbijtbuffet was goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

prima hotel op 40m van het strand

sfeer is niet iets voor tieners... weinig creatieve keuken

bar en pool area