Beoordelingen over Hotel Best Cap Salou 3-sterren

Cala de la Font, 1, 43840 Salou, Spanje

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

dat ik me jas had laten liggen in de bus van reus airport ...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

dat ik me jas had laten liggen in de bus van reus airport naar hotel met paspoort er nog in,ik vroeg aan de dame aan de balie dat ze misschien bus bedrijf kon bellen als er jas is gevonden dat heeft ze perfect gedaan want kon later bij zelfde bus de jas ophalen met paspoort er nog in,

Gevarieerde en prima maaltijden

All inclusive was niet altijd all inclusive. Voor vele dingen diende er supplementen te worden betaald. Handdoeken aan het zwembad zou een meerwaarde zijn geweest.

Gevarieerde en prima maaltijden

Hele goeie vakantie gehad !!!
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Poetsen in de kamer en badkamer!!! Maar wel iederere dag verse lakens en handdoeken!!da all in vond ik nie oke !!! Voor een coctail moest je bij betalen ook aan de bar aan het zwembad moest je bij betalen :als je een pizza wilde eten moest je betalen enkel frieten en tomaten en water meloen en potje ijs ,fris dranken enn gewone pils waren gratis

Het eten was uitstekend voor een 3 ster hotel!!!

We hebben genoten van de verrassing die ik gepland had voor mijn lieve vrouw ivm ons 2 jarig huwelij

1 minpuntje ! Er was in de ochtend geen mogelijkheid om alleen een kopje koffie te bestellen !we hebben genoten

Ligging heerlijke wandeling richting Salou ! Eten buffet perfect jammer dat meeste andere gasten geen maat weten te houden en de helft weer weggooien en andere een ontbijt maken van overvloedige mogelijkheid om eten te halen, zoveel je wilt of je het op kan is een tweede ! Wij geneerden ons voor het gedrag van onze medemens ! Een perfect buffet voor een tientje waar vind je dat !

Waardeloos en slecht.

Zwembad en strand veel te klein voor de hoeveelheid gasten. Veel te veel Russen in het hotel. Totaal geen administratie voor parkeergarage iedere keer andere mensen op je plek.

Iedere dag kamer schoonmaak.

Voor prijskwaliteit goed hotel

De algemene staat van het gebouw is een beetje onderkomen: slechte afwerking, weinig onderhouden, de gezamenlijke ruimtes duidelijk niet schoongemaakt. Mindere uitzicht vanuit kamer: kort bij andere appartementen. Zeer druk hotel, veel gasten dit was zeer druk tijdens de maaltijden. Vaak was de schone vaat nog bevuild( borden, glazen etc) als allinclusive gast merk je dat ze je minder graag bedienen: langer wachten, aangelengd frisdrank, alcoholische dranken geserveerd in een plastiek bekertje terwijl de niet allinclusive gasten een mooi versierd glas krijgen. De sanitaire voorzieningen (behalve de kamer) zeer slecht onderhouden.

Geweldig mooie locatie, rustig en nabij een strand met rustige zee. Prijs kwaliteit. variërend buffet. Kamer werd hygienisch goed verzorgd. Over het algemeen vriendelijk personeel. Vlot in- en uitchecken. Ondergronds parkeren mogelijk. Ze werken aan verbetering. Geen nachtlawaai. Voldoende ligplaats bij zwembad en strand. Fijn wandelen in omgeving, goed bereikbaar. Entertainment 's avonds en overdag. Aangenaam voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heb een heel fijn verblijf gehad.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het eten was meer dan goed. Heel uitgebreid. Uit checktijd is echter 10.00 uur en niet zoals op de bevestiging vermeld staat tussen 10.00 -12.00 uur

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Goed meegevallen

Variatie in het eten, onderhoud van de kamers kan beter

Het strand zo dichtbij, het terras rond het zwembad en het vriendelijk personeel

Locatie is mooi

Haren en teennagel in de kamer. Vwb het bed, je ligt op harde veren.

Locatie is mooi

Zeer veel waar voor je geld
    • Vierpersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Beetje massaal

Zeer veel waar voor je geld

Slecht
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen en 2 Kinderen)

Te veel herrie, slecht schoon gemaakt, slecht matras, kleine kamer ivm foto's, Helemaal niet tevreden!!!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Iets meer variatie in buffet

Prima hotel met zeer goede service. Alles fijn georganiseerd en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Ontzettend mooi uitzicht.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles tegen betaling, zelfs drinken bij het avondeten. Eten was middelmatig.

Ontzettend mooi uitzicht. Vlakbij de zee

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prachtig verblijf aan Spaanse Costa

Geluid van aankomende en vertrekkende bussen met klanten

Kamers en buffetmaaltijd

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Uitgebreid ontbijt buffet, met champagne, voor de...

Uitgebreid ontbijt buffet, met champagne, voor de liefhebbers. Engels ontbijt stijl en veel fruit. Kamers voortreffelijk. Met balkon. Met flatscreen en BVN.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

De onwaarschijnlijke goede verhouding prijs/kwaliteit en...

Niets!!! gezien de uitzonderlijke verhouding prijs/kwaliteit

De onwaarschijnlijke goede verhouding prijs/kwaliteit en de ligging van het hotel (aan het strand!)

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het strand in La Pineda.

Ons uitzicht. De hygiëne moet echt beter worden zeker in het restaurant. Bestek, servies worden zo slecht schoongemaakt. Diepvries waar ijsjes in lagen, zag er ranzig uit deze is in tijden nooit ontdooit en schoon gemaakt een dikke laag schimmel op de rand van de vriezer ondanks dat het eten goed was werd mijn eetlust een stuk minder!! Dit was ons 4e en laatste keer bij dit hotel, we komen niet meer terug. Eigen privé strand en zwembad zit overvol. Wij reizen met eigen vervoer dus wijken wij uit naar La Pineda heerlijk groot strand.

Het strand in La Pineda.

• Beoordeeld op: 16 september 2015