Beoordelingen over Js Cape Colom - Adults Only 3-sterren

Asuncio, 14, 07670 Portocolom, Spanje

#3 van de 14 hotels in Portocolom

• Betaald WiFi

Fijn en luxe hotel op idyllische plek met schitterend uitzicht op zee en baai vanuit het terras.

Meer wifi-voorzieningen zou handig zijn, alhoewel velen tegenwoordig wel een buitenlandabonnement hebben.

Prachtige buitenzitjes en ligstoelen bij 2 zwembaden. Met name het banenzwembad beviel ons erg goed. Verder ook ligstoelen op mooie plateaus op de rotsen, waar je een prachtige uitzicht op de kleine baai hebt. Een idyllisch uitzicht, geen hoge flats. Echt maravillosa, prachtig. Wij hadden altijd een ligstoel tot onze beschikking en een parasol. Het buffet was zeer gevarieerd en voor elk wat wils. De ene dag Italiaans buffet, de andere dag Spaanse gerechten. Zeer goed. De airconditioning in de kamer werkte in eerste instantie niet goed, maar de receptionisten Antonia en Miguel hebben ons op zeer persoonlijke wijze hiermee geholpen door ons naar een andere kamer over te plaatsen. Kortom: een geweldig hotel, aan een prachtige baai. Verder: zeer vriendelijk personeel en fantastische hulp vanuit de receptie door o.a. Miguel en Antonia, die ook altijd tijd hebben voor een vriendelijk en persoonlijk gesprekje. Miguel y Antonio, muchísimas gracias por el servicio fantástico de ustedes en la recepción.

Uitzicht op zee, mooie hotel kamers , over het algemeen een...

Avond eten was iets minder, daar in tegen was het ontbijt ontzettend lekker

Uitzicht op zee, mooie hotel kamers , over het algemeen een heel mooi hotel

Voor herhaling vatbaar !

Een vieruurtje voor een All In zou leuk zijn. Wanneer je van de kamer moet gaan, maar je toch nog van de faciliteiten van het hotel wil genieten zou het praktisch zijn als je nog een badhanddoek krijgt om je te kunnen afdrogen na een douche.

Zalige geografische ligging, op een rots dus de zee is altijd aanwezig. Rustige ligging en geen last van lawaai. Vriendelijk personeel ! Nette kamer. Toffe animatirice. Eten best ok voor een 3-sterren hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het was weer geweldig, volgend jaar weer

Helemaal niets

Het is een fijn adults only hotel op een toplocatie, Vlak aan zee boven op een klif. De kamers zijn heerlijk ruim en schoon, ook de douche is heel fijn. De omgeving heerlijk rustig, echt een locatie voor de rustzoeker.

Had meer van Porto Colom verwacht. Behoorlijk tegengevallen. Weinig te doen in de omgeving.

Omgeving en eten in het hotel

Hotel met name bezet door 60 plussers. Porto Colom as plaats biedt niet veel en weinig te doen in de avonduren. Eten in het hotel aan de matige kant.

Goed gehad maar zeker paar minpuntjes...blijft persoonlijk!

Mannen lange broek aan bij eten, terwijl vrouwen er halfnaakt bijlopen, niet meer van deze tijd!! Zeer gehorige kamers, burenruzie volledig meegekregen. Douche: minimaal straaltje bij normale temperatuur, goede straal bij gloeiend hete temperatuur!

Zonterras met ligbedden en uitzicht over zee.

Pitoresk qua locatie en grotesk qua eten en drinken.

Het goedkope All-inclusive gebeuren. Dit onttrekt de charme; het leek wel of sommige mensen nooit hadden gegeten.

De locatie van het hotel is perfect. Een prachtige plek en een aanrader voor iedereen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Het uitzicht was prachtig, mooie grote kamer.

Achterstallig onderhoud zwembaden. Eten was niet spaans georienteerd, maar duits. Veel van hetzelfde. Afstand tot het vliegtuig was ver, neem de tijd! Autohuur niet overbodig.

Het uitzicht was prachtig, mooie grote kamer. Schoon! Dakterras indrukwekkend Leuke omgeving. Strand beloopbaar.

Ik vond het prima maar zou er niet nog een keer heen gaan.

De vriendelijkheid van het personeel vond ik tegenvallen. Ik was geen all inclusive gast en voelde me minder gewaardeerd daardoor. Fijn dat het een adults only hotel is, maar het was ook wel een beetje Germans only.

Kamers schoon maar erg gehorig. Mooi balkon met uitzicht op de zee, fantastisch. Ik heb slechts een keer gegeten in het hotel en dat viel tegen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Jammer maar was hier niet gelukkig mee!

Ook al is het een éénpersoonskamer, een ruimte van 2m op 3m is voor mij geen hotelkamer!!! Een upgrade bleek niet mogelijk wegens volzet :-(

Mooi uitzicht!

Het is hier echt genieten!

Helemaal niets.

Het is een heerlijk hotel, we zijn er al voor de 4e keer en het bevalt elke keer weer meer. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, keurige schone kamers, de bedden zijn heerlijk. De ligging van het hotel is fantastisch, hadden weer een kamer met uitzicht op zee en ruim terras. Er kan ook op het terras gegeten worden. Het eten is goed van kwaliteit en er is genoeg keuze. Er wordt steeds gevraagd of alles naar wens is, je voelt je er echt verwend en gewenst. In de omgeving is het heerlijk wandelen, het plaatsje Portocolom is mooi , rustig en nog niet overspoeld door toeristen. Wij gaan zeker weer terug. Ik verheug me er nu al weer op.

Ligging, rust

Eten

Ligging, rust

LUID, slecht geïsoleerd , nauwelijks kunnen slapen

LUID, slecht geïsoleerd , nauwelijks kunnen slapen

Fijne plek om tot rust te komen en, zo je wilt, daar vandaan uitstapjes te kunnen maken.

De vriendelijkheid van de medewerkers aan de balie viel me tegen. Niet uitnodigend.

Omgeving, ligging van het hotel om in zee te kunnen zwemmen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Top lokatie!

Te weinig zonnebedden. Kamers vrij gehorig. Eten middelmatig.

Lokatie is top! Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Weinig entertainment in de avond.

Prima verblijf voor prima prijs

WiFi is een extra optie tegen betaling die slecht werkt. Kwaliteit van de koffie is ondermaats.

Mogelijkheden voor ontspanning rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Gemiddeld

Te kleine kamers en te kleine bedden

Schoon

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Waren hier voor de 3e keer, 3 jaar geleden voor het laatst.

Waren hier voor de 3e keer, 3 jaar geleden voor het laatst. Waren toen al tevreden maar er was duidelijk nog veel meer verbeterd. Er was geverfd, betere matrassen en het eten van veel betere kwaliteit. Genoeg keuze. Ook het terras was voorzien van nieuw meubilair en heerlijke ligbedjes. Er kon nu ook gegeten worden op het terras. Het personeel was weer super!

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Keuken