Beoordelingen over Carema Club Resort 4-sterren

Urbanización Playas de Fornells, 07748 Fornells, Spanje

#8 van de 10 hotels in Fornells

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 5

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad !
    • Aanbieding Appartement met 1 Slaapkamer

De hele resort is behoorlijk gedateerd het appartement waar wij zaten was nog niet gerenoveerd ,maar de renovatie heeft weinig te betekenen een kwast verf en een nieuw lampje is geen renovatie deze lokatie verdient zeker geen 4 sterren! En zeker niet geschikt voor ouderen Als je een hoog appartement toegewezen krijg, voor je ontbijt 60 treden + hellingpaden op en af is te veel van het goede zou bij het boeken vermeld moeten worden. = =

Carema Club Resort is een prachtige lokatie een mooi zwembad en heel vriendelijk personeel! Een goed ontbijt ! Een probleem met de airco werd binnen een dag opgelost !

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Massaal complex met kil personeel maar ruime keus aan zwempret
    • Aanbieding Appartement met 1 Slaapkamer

Check-in. Na de begroeting "goedemorgen" kregen wij vrijwel meteen het bedrag van onze reservering te horen en een betaalautomaat voor onze neus. We betaalden het bedrag en kregen vervolgens te horen dat we pas na 14 uur in onze kamer konden. Dit was ons overigens bekend maar iets van "helaas kamer nog niet beschikbaar, als u wilt kan ik u wel vast inchecken, afrekenen etc?" had beleefd geweest. Deze wantrouwende bejegening (alsof we ieder moment zonder te betalen zouden vertrekken), hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Het zal wel policy zijn of iets dergelijks maar een warm welkom is het allerminst. Vervolgens werd ons verzocht onze paspoorten achter te laten, er was nu 'geen tijd' om de benodigde gegevens te registreren (?) en we zouden de paspoorten later wel weer terug krijgen. Vervolgens kregen we een bandje om onze pols (!) en werden we vriendelijk verzocht na 14 uur weer terug te komen. We hadden appartement met ontbijt geboekt, ook daarvoor hadden wij eerder in ons leven nog geen polsbandje ontvangen... Toen de dame al bijna weer de volgende wilde gaan inchecken, kregen we nog net de kans te vragen naar een plattegrond. Toen ik vroeg waar ons appartement zich op het complex bevond kon de dame ook daar nog geen antwoord opgeven. Ook dat was pas later bekend?! Erg vreemd dat de appartementsindeling 4 uur voor intrek nog gemaakt moet worden? Het was ons al gauw duidelijk dat dit een ander verblijf zou worden dan gehoopt. Carema Beach Resort is primair een all-inclusive resort met bijbehorende taferelen (bier-drinkende Engelsen vanaf 10 uur 's morgens, gasten die strijden om de beste ligstoel aan het zwembad en controle op polsbandjes bij het ontbijt. De check-in is ingericht op massa en haast. Wij hebben er het beste van weten te maken, hebben veel van het eiland gezien maar komen niet meer terug in dit resort. Als je van all-inclusive en bijbehorende gevolgen houdt, heb je het hoogstwaarschijnlijk prima naar je zin.

Het resort heeft verschillende zwembaden, de afwisseling is prettig. Het Splash Park was erg leuk voor onze jonge zoon en super rustig. Het grootste zwembad is erg druk met veel all-inclusive gasten die graag in de buurt van de bar blijven en harde muziek. Wij zijn hier nauwelijks geweest. Het andere complex heeft een beschaafder, fijn en rustig zwembad. Er is dus wel voor ieder wat wils te vinden zeker als je het strand op loopafstand ook tot de keuzes rekent. Als je van drukte houdt kom je aan je trekken als je dit liever uit de weg gaat, kan dat ook.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Supervakantie!! Voor herhaling mogelijk!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Bij aankomst hoorden we van de receptie dat we teveel hebben betaald omdat we via booking.com niet te horen kregen dat kinderen tot 12 jaar voor 50% van het bedrag konden verblijven. We zijn nog in gesprek om dit op te lossen. Wel goed meegedacht vanuit de receptie van dit resort. De bal ligt nu bij booking.com

Zeer veel diversiteit in eten gedurende ontbijt en avondeten. We hadden half pension dus middageten kan ik niet beoordelen. Leuke animatie zowel overdag als in de avond! En zeer veel diversiteit met de zwembaden, glijbanen etc. Om te fietsen ook een supermooi eiland!

Je bepaalt voor een deel of je vakantie slaagt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

De kamer voor 4 personen was te klein. De slaapbank lag waardeloos.

Prima ontbijt. Mooi zwembad.

Dit is een accomodatie die prima is voor gezinnen met kinderen, maar minder voor rustzoekers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Het uitzicht werd verstoord door een zogenaamd zwemparadijs. Leuk voor kinderen maar niets voor ons.

Mooi uitzicht op de baai

Resultaat 1 – 5

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Carema Club Resort