Beoordelingen over Hotel Caribe 3-sterren

Playa Es Canar, s/n, 07840 Es Cana, Spanje

#12 van de 25 hotels in Es Cana

• Beoordeeld op: 6 september 2018

We hebben een aangenaam verblijf gehad met een baby van 1 jaar.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt was heel erg eenzijdig en erg gericht op engels publiek. Ik eet geen varken, dus heel veel dingen vielen af.

Schone kamers! En heel vriendelijk en hardwerkend personeel. Het zwembad was heel erg aangenaam!

Gehorig hotel, neem je oordoppen mee!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De animatie die elke avond tot 23:00 onder ons balkon door ging. De gehorigheid van het hotel, je hoort elk geluid van je buren en het dronken volk (95% Engels) dat schreeuwend over de gangen liep.

Het personeel en de locatie van het hotel

Erg fijn hotel op een fijne plaats voor een fijne prijs

Het hotel wordt eigenlijk alleen maar bezocht door Engelsen. Dit vond onze dochter wel jammer, maar ze kon haar Engels zo wel goed oefenen. Verder geen minpunten.

De locatie in Es Canar is fijn; leuk dorpje en goede busverbindingen met Ibiza-stad en met St Eulalia. Een buskaartje kost max €3,55 pp. Het hotel is schoon, de kamers worden dagelijks schoongemaakt en de zwembaden zijn leuk. Ook heel dicht bij strand en zee! Het eten (we hadden halfpension) is prima; allemaal in buffetvorm.

Prijs/kwaliteit heel goed hotel!

Heel klein puntje van kritiek: de zone onder de luifels naast het podium wordt niet echt netjes gehouden. In tegenstelling tot de rest van het hotel, want de kamers en de zone rechtstreeks rond het zwembad zijn wel heel proper!

Het was de 3de keer dat we naar dit hotel kwamen dus dat zegt alles... Personeel aan de receptie is heel behulpzaam en de mensen achter de bar zijn de max! Ook de mensen van de animatie waren dit jaar super enthousiast! Van dit hotel moet je geen hoge luxe verwachten, maar alles wat je nodig hebt, is aanwezig en het personeel is top! Voor ons alles wat je nodig hebt op vakantie. Prijs/kwaliteit nog geen betere gevonden! Dit was onze 3de, maar zeker niet onze laatste keer!

Leuk hotel

Kamers zijn eenvoudig maar schoon en goed te doen.

De ligging van het hotel is top en zwembad is leuk en ruim , prima ontbijt . Voor jonge mensen die graag uit gaan zou ik hier niet naar toe gaan . Maar voor gezinnetjes is het prima en goed geregeld allemaal.

Zeer net en schoon hotel en vriendelijke medewerkers.

Zeer net en schoon hotel en vriendelijke medewerkers. Gunstig gelegen voor uitstapjes maar ook dichtbij het strand en de hippiemarkt Punta Arabi. Groot en gratis parkeerterrein was voor ons ook een pluspunt. Aanrader als je op zoek bent naar een goed hotel met simpele maar schone kamers.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

super fijne vakantie gehad

de ligbedden zijn vreselijk, iedereen koopt een luchtbedje om enigszins comfortabel te liggen fitness ruimte stelt niets voor

een heel fijn hotel, schone kamers, eten prijs/kwaliteit goed, dicht bij strand en centrum, genoeg ruimte bij het zwembad

prima locatie als je wat drukte wil.

Kamer wel gehorig. bed was erg hard en het kussen veel te dun. Extra kussens gevraagd en dat was geen probleem. Uitzicht kamer was niet zo mooi.

Vriendelijk personeel en mooi zwembad. prima kamer . regelmatig iets te doen in het hotel. Erg veel vakantiegangers uit Engeland. de ligging was uitstekend. dicht bij strand en horeca (150 meter) De buffetten (ontbijt en diner) zijn erg goed

Mooi hotel voor een goede prijs.

De fitnessruimte is beneden de maat. Apparaten die kapot zijn. Er lagen 2 bokshandschoenen, 2 linker! Waar de rechterhand handschoenen waren wist niemand. Deze ruimte heeft dringend een update nodig en een dagelijkse check-up om te zien of alles nog functioneert.

Het hotel was erg schoon. Het personeel werkt hard en is zeer vriendelijk. Complimenten voor Mario en Ana van de receptie. Goed ontbijtbuffet. Makkelijk parkeren. Leuke locatie, vlakbij strand, winkels en restaurants. Het hotel beschikt over een mooi, groot zwembad.

Prima voor 1x

De badkamer, douche straal is zeer slecht komt bijna geen water uit & het water veranderd om de haverklap van temperatuur. Van ijskoud tot gloeiend heet, dus oppassen met kleine kinderen. De matrassen zijn echt heel ouderwets. Je voelt de veren in je rug. Oplossing pak een deken die extra in de kast ligt en doe die onder je hoeslaken. Zo heb je een klein beetje meer comfort.

Prima ontbijt! Personeel Bij de receptie is zeeeer behulpzaam!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima verhouding tussen prijs en kwaliteit
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Toch weer de stoelen bij het zwembad die al vroeg worden bezet door het leggen van handdoeken

Prima ontbijt, wel brits georiënteerd Vriendelijk en behulpzaam personeel Schone kamers

Het vakkundige en bijzonder vriendelijke personeel vonden we top!

geen badhanddoeken-uitgifte bij het zwembad. Geen must, wel fijn.

Bijzonder vriendelijk en vakkundig personeel, lekker eten, buffet wordt goed aangevuld, schoon, kraan meteen gerepareerd (geheel vervangen!)

Hotel Caribe is een degelijk hotel voor een schappelijke prijs
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

sobere kamers zonder frigo (tegen betaling 3€/dag wel te huur), zeer harde matrassen Weinig te zien in Es Canar en omgeving

Maaltijden met uitgebreide, lekkere en warme buffetten Mooi zwembad met voldoende ligbedden en apart kinderbad met speeltoestellen en glijbaan omgeving geschikt voor strandvakantie

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prijs/kwaliteit is dit hotel een aanrader!

Het was de tweede keer dat wij hier kwamen en onze zoon keek uit naar de animatie overdag.. Dit jaar viel dat wat tegen. 2 jaar geleden was er bijv. waterpolo, voetbal, volleybal... dit jaar was dat er niet en voor een jongen van 16 jaar gaat dat dan snel vervelen aan het zwembad.

De mensen achter de bar en aan de receptie zijn héél vriendelijk. Het hotel voelt familiaal aan. Ligging is wat ons betreft uitstekend. Rustige omgeving maar toch amper 2 straten verder bij het strand en de vele winkeltjes en bars. Prijs/kwaliteit is dit een heel goed hotel!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima hotel met een top service

De beden waren erg hard we misten het topdek matras voor het ligcomfort Ook waren de kamers enigzinds gehoorig.

De goede service en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Nooit weer

Het was ontzettend gehorig. Als je rustig wil slapen dan moet je niet naar dit hotel gaan. Ik heb nog nooit in zo'n gehorig hotel geslapen! Het leek wel alsof men op jou kamer stond te praten, je kon alles letterlijk verstaan!!

Het was heel erg schoon

Heerlijk ontbijt, leuk plaatsje en prima accomodatie

Het was nogal gehorig. De bedden aan de harde kant, daar heb ik zelf geen last van maar kan begrijpen dat het voor anderen minder kan zijn..

Het ontbijt is ontzettend goed! Veel keus, vers en lekker!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

(H)eerlijke betaalbare uitvalsbasis op Ibiza!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Je krijgt waar je voor betaald met een beetje extra. Dus verwacht geen 5 sterren als je voor 3 betaald. Kamers zijn beetje gehorig dus neem gewoon oordopjes mee, verder niets aan de hand. Blijf ook niet de hele dag in en rondom het hotel hangen, zoals vele anderen wel doen. Doodzonde! Ga erop uit om het prachtige eiland te ontdekken

Ruim ontbijt aanwezig met eieren, verse croissants tot fruit. De kamers en badkamers zijn gerenoveerd, alles zag er keurig verzorgd uit. Wij hadden een huurauto en konden die op de ruime parkeerplaats kwijt. Ook de weg naar het hotel is simpel te vinden. Vele mooie stranden dicht in de buurt. En vlakbij de Hippie markt en Las Dalias. In de avond kunnen kinderen zich vermaken in het hotel zelf of vlak om de hoek bij de kleine kermis, hier is ook de bushalte. Een heerlijke uitval basis om het eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Ontbijt kan beter.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt kan beter. Zoals geen oplos fruitsap te geven maar minstens geconcentreerd sap te geven. Idem koffie. Fruit was er in overvloed kwaliteit vleeswaren iets naar de mindere kant.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Het meest beviel de vriendelijkheid van de receptie.

De verlichting op de kamer was veel te fel en ongezellig. Het was alles of niets. Bijna alleen maar Engelsen in het hotel. Het ontbijt is daar dan ook op gericht. Ik had voor WiFi op de kamer betaald, maar die werkte niet (goed) Volgende keer zou ik een hotel nemen dat iets dichter bij Eivissa stad ligt. Es Canar is echt een vreselijk plaatsje. Sfeerloos en niet authentiek.

Het meest beviel de vriendelijkheid van de receptie. Daar valt geen negatief oordeel over te vellen. Zeer behulpzaam! 's Avonds erg rustig, dus geen overlast gehad en wél goede bedden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima hotel op een goede locatie

Kamers zijn wat gehorig.

Hotel was erg schoon, vriendelijk personeel. Eten was van prima en ruim voldoende. Werd zelfs tot kort voor het sluiten van het buffet aangevuld. All in was beter dan wij hadden gehoopt

niet mijn type vakantieverblijf - ik keer niet terug naar dit hotel

- Zeer Brits-georiënteerd 'Club'hotel - English breakfast met verder weinig andere keuze (geen gezellige ontbijtruimte - doet refterachtig aan - terwijl er buiten een groot terras is) - !!! Nachtlawaai in het hotel (zeer dunne muren - totaal geen geluidsisolatie - slaande deuren - lawaaierige Britten heel de nacht door) Een typisch kustvakantie resort/clubhotel - als je de charme van het eiland en nachtrust wil ervaren moet je hier absoluut niet zijn

- Vriendelijk personeel - Hygiëne - propere kamer en elke dag nieuwe handdoeken - Centrale ligging / bereikbaarheid - Gratis parking

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Voor ons [echtpaar] om Ibiza voor de 1ste keer te verkennen,...

Internet. Zoals altijd, in de publieke ruimte SLECHT. Daarom hadden wij ook voor wifi op de kamer gekozen. Jammer dat dit abonnement alleen voor 1 toestel is en elke dag gereset moet worden.

Voor ons [echtpaar] om Ibiza voor de 1ste keer te verkennen, prima als één van de drie eerste verkenning locatie. PS. Wij hadden alleen voor een [prima] ontbeit gekozen.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Weekje Ibiza voor 450 eu

De kamer zijn zeer gehorig en de twee twijfelaars die erin staan zorgen voor weinig bewegingsruimte in de kamer.

Ontbijt was zeer uitgebreid en van goeie kwaliteit, zeker als je van Engelse komaf bent.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Receptionisten waren erg vriendelijk.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Heeel veel Engelsen met all inclusive packages. Hotel was heel gehorig.

Receptionisten waren erg vriendelijk. Na het uit checken kun je je bagage achterlaten en voor je naar het vliegveld vertrekt nog even lekker douchen. Prima geregeld

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

We waren één van de eersten dit seizoen en de wifi werkte nog niet vanaf het begin, maar er is alles aan gedaan om het te regelen.

Een leuk hotel in een leuk plaatsje. Het eten was super en de sfeer goed. Prachtige zwembaden ook voor de kleintjes.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Focus klanten lijken mij engelse gezinnen en pensionados.

De kamers zijn een beetje klein en de bedden wat hard. Wifi is traag en alleen gratis in de lobby.

De centrale ligging op ibiza. We konden de auto er parkeren.Het restaurant is op massa gericht, er is voldoende keuze, buffet wordt ruim voldoende aangevuld. Er is vriendelijk personeel. Er is een mooi zwembad en alles wordt mooi en goed schoon gehouden.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Beneden verwachting

Het hotel is echt wel heel Engels georiënteerd en zo ook het ontbijt. Eind september zijn de gasten voornamelijk bejaarde Engelsen of jonge Engelse gezinnen met kleine kinderen. Het dorpje Es Canar stelt ook niet heel veel voor. Weinig leuke restaurantjes en veel pubs met grote televisieschermen.

Het personeel was alleraardigst en er zit een ruime parkeerplaats bij het hotel waar je prima je huurauto kwijt kunt.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ontbijt uitgebreid en goed, erg vriendelijk personeel, er...

Erg kleine kamer met 2 losse bedden (twijfelaar) , die te smal waren om naast elkaar in 1 bed te kunnen slapen.Ze stonden haaks op elkaar en konden niet naast elkaar worden gezet vanwege te krappe ruimte. Gedateerde slaapkamer, hoog toe aan vernieuwing.Airco kon alleen maar op uit of aan stand, dat betekende te warme of veel te koude temperatuur.Uitzicht kamer 337 was erbarmelijk.

Ontbijt uitgebreid en goed, erg vriendelijk personeel, er werd dagelijks goed schoon gemaakt. Prima als je alleen wilt overnachten en ontbijten.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Schone kamers en vriendelijk personeel.

Jammer dat je voor de wifi op de kamer moet betalen. Alleen gratis wifi in lobby.

Schone kamers en vriendelijk personeel. Locatie dichtbij strand. Uitgebreid buffet.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijne ligging en niet te druk

Het was erg gehorig in de kamers.

Fijne ligging en niet te druk

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het personeel

Kleine kamers en gehorig

Het personeel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Uitstekend familie hotel

Is meer familie plek en niet voor jongeren die uit willen gaan..

De personeel waren heel vriendelijk...alles is schoon en de locatie is uitstekend..

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ontspannen

Dat op mijn vraag voor 1,4m breed bed volledig is voldaan zonder verder moeite voor te hoeven doen.

Veelste Weinig ligbedden bij het zwembad.

Veelste Weinig ligbedden bij het zwembad.

Vriendelijk personeel en schoon

Vooral Engelse gasten en in de plaats zelf daar ook veel op gericht

Vriendelijk personeel en schoon

ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk.

een uitgebreid ontbijtbuffet

de prijs voor een 3 sterren hotel. Geen koffie thee op de kamer.

een uitgebreid ontbijtbuffet

Niet ons soort accommodatie

Drukte publiek

Was absoluut voor ons een verkeerde accommodatie

Een zeer prettig hotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het ontbijt was teveel Engels getint

Het diner was perfect

bed te hard

bed te hard

Fijn kamers met prima airco

Koffie bij ontbijt is niet lekker.

Fijn kamers met prima airco

Lekkere vakantie gehad in Es Canar leuke plaats, maar ik ga hier niet meer heen

Betere ligbedden bij zwembad, je ligt gewoon op planken

Bedden hard, kamers erg gehorig😬

Prima hotel om het eiland te verkennen

Hotels is gehorig. Je kan jezelf opsluiten op het balkon

Vriendelijkheid personeel. Buffet

Niet geschikt voor jongeren
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het leek wel een bejaardensoos, voor pubers is er niets te doen

Schoon, netjes en vriendelijk personeel

De mooie ligging het eten het personeel

De bedden

De mooie ligging het eten het personeel

Lekker genieten in een prima hotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Alles was erg schoon in het hotel, vriendelijk personeel en prima ontbijt en diner. Voor een weekje een prima plek om te zitten.

Prima verblijf!

De koffie

Schone kamers, prima ligging!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De bedden

Leuk familie hotel er is altijd wat te doen voor klein en groot

Een aanrader

Waardeloze animatie. Rioollucht in badkamer.

Dicht bij winkelstraten.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

prima hotel

Keiharde bedden

Prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima hotel!

WiFi op de kamer moet per persoon worden betaald.

Kamers zijn ruim en netjes. Ontbijtbuffet is Engels gerelateerd en keuze genoeg.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Uitstekende locatie zeer gevarieerde keuze om te eten en...

Uitstekende locatie zeer gevarieerde keuze om te eten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

super. we gaan heel snel weer

heel vriendelijk en gemoedelijk. een aanrader. helemaal bijgekomen van alle vermoeienis

Ideale uitvalsbasis voor Ibiza te ontdekken.

Klein bad - geen gratis wifi in de kamer .

Centrale ligging - grote privé parking - ruime ontbijtkeuze

Mooie acomodatie maar net te ver van alle mooie baaien.

Gehorig

Vriendelijke personeel

ontbijt, kamer

ontbijt, kamer

Ruime kamers, schoon, ruime parkeer gelegenheid

Ruime kamers, schoon, ruime parkeer gelegenheid

Het was een heel fijn hotel!

Het was een heel fijn hotel! Alles was dik voor elkaar.

Schoon, vriendelijk personeel.

Te ver van centrum en ander leuke plekken.

Schoon, vriendelijk personeel.

alles

alles

Mensen aan receptie supervriendelijk

Kamers klein en weinig opbergruimte. Dunne muren Smaakloze gerechten

Mensen aan receptie supervriendelijk

Die hotel was goed om te genieten van een vakantie

Ik had missen een koolkas in kamer

Was alles goed

Simpel, maar schoon en prima

Genoeg keus

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Erg fijn

Personeel keek ons zowat de deur uit toen we na negen uur nog aanschoven voor het buffet. (buffet is tot 21.30 uur).

Prima eten en overal erg schoon

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De bedden waren erg oncomfortabel

Ik vind het fijn dat er iedere dag een nieuwe selectie was in het restaurant

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Mijn verlof was wel goed
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden waren te klein en een dons had geen luxe geweest.

Het eten was top , de kamer was klein !

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Klein zwembad

Dicht bij het dorpscentrum en het strandje

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Mooi hotel. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel

Prima locatie. Schoon hotel

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

fantastisch.

niets.

prijs/kwaliteits verhouding. veel extra's in de prijs. ligging tov strand. mooi zwembad met voldoende ligbedden. goed eten.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

prima verblijf voor weinig geld.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Jammer dat de bedden zo hard zijn.Erg ingesteld op engelse mensen (het eten en zo)

Zeer vriendelijk personeel, en zeer schoon

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Fijne korte vakantie

Schone nette kamers

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Wij hebben genoten van ons verblijf.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Perfecte liggen midden in Es Canar.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Degelijkheid voor scherpe prijs

Oudbollig hotel maar van alle gemakken voorzien en zeer schoon en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Voor het geld prima hotel maar het oogt binnen enigszins gedateerd.

Harde bedden,

Prima ontbijt, ligging,

Er zijn ook 32 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Caribe