Beoordelingen over Hotel Cartago - All Inclusive 3-sterren

Puerto de San Miguel, 07815 Puerto de San Miguel, Spanje

#5 van de 6 hotels in Puerto de San Miguel

• Betaald WiFi

Locatie heerlijk aan het strand.

Nauwelijks engels sprekend personeel En niet echt duidelijk dat in het bijbehorende hotel meer voor kleine kinderen was. Op de plattegrond was de speeltuin niet terug te vinden.

Locatie heerlijk aan het strand.Alles was overal erg schoon.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dit hotel is ook meer gericht op gezinnen met jonge kinderen. Dat merk je vooral aan het animatie team. Voor stellen is er weinig te beleven. Hygiëne van de kitranden in de badkamer waren verouderd, verder werd alles iedere dag netjes schoongemaakt. De temperatuur van de douche liep steeds op tot verbrandingstemperatuur en kun je absoluut je kinderen niet zonder toezicht laten douchen. Het personeel in het restaurant maakte er dagelijks een sport van om zo snel als mogelijk je bord onder je neus vandaan te trekken en op te ruimen. Er werd gegooid met bestek en borden en dat maakte ontzettend veel kabaal. De karren werden met een hoop lawaai de keuken ingerold en knalde ze de keukendeur open met hun kar. De mensen staan in de rij voor hun maaltijden en daar word gewoon dwars doorheen gereden. De verlichting was ontzettend fel en leek wel of we in een voetbalstadion zaten. De airco's stonden op standje 0 waardoor je ook niet voor de gezelligheid wilde blijven zitten. Het eten was lauw en eentonig, na 2 dagen was ik het helemaal beu. Er lag voldoende aan verse producten hoor, maar wat variatie en zeer zeker warm eten zou gewenst zijn. We moesten 1 dag van te voren reserveren bij het Chinees restaurant, dat zou geen probleem zijn als men er dan op zondag voortaan ook bij melden dat het restaurant op maandag gesloten is. We kwamen speciaal terug van een prachtige omgeving op Ibiza omdat we het niet konden maken niet op te komen dagen. Afspraak is afspraak toch? Er word tenslotte op ons gerekend. Bij binnenkomst werd ik vanuit de andere kant van de zaal toegesnauwd dat ze dicht waren. Dan denk je zeker zelf toch niet dat we dan de volgende dag netjes verschijnen? Uiteraard zijn wij met mede gasten dit gaan melden bij de receptie. Kreeg niet eens een sorry. Dat zijn voor ons zeker verbeterpunten om door te geven zodat dit hotel hier in de toekomst profijt uit kan halen. En betere recensies tegemoet kan gaan zien. Want daar is een review voor bedoeld toch?

Mooi uitzicht en het strand op loopafstand. Prachtig uitzicht vanuit een groot balkon. Ruime kamer met fijne bedden en heerlijke kussens. Om de hoek van het beroemde trommelstrand. Zoek naar beachclub Elements en zorg dat je er zeker op zondag tijdig bent.

Animatie was top.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kids van 10 en 12 slapen ook graag op een kwalitatief bed zoals ouders. Licht in badkamer niet klaar genoeg. Badkamer enorm verouderd. Roestig bad. Ligkussens zwembad zouden in all inclusive mogen zitten. Airco in hotelrestaurant te koud. Koelkasten op kamer zou handig zijn. Veel lawaai van medevakantiegangers tot stuk in de nacht. 1 euro voor efkes een valies te wegen kan echt niet (ps: 1€ per valies). 3 stoelen op ons terras terwijl we met 4 zijn...jammer. We mochten geen flesjes vullen met frisdrank of water om mee te nemen naar de kamer

Animatie was top. Veel variatie qua eten en drinken. Propere zwembaden. Vriendelijk personeel. Toplocatie.

Het uitzicht over het strand en de baai was erg mooi.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Enigszins gedateerd hotel, gelegen op een heuvel. Weinig parkeerplaatsen voor het hotel dus indien vol berg beklimmen. Douchegordijn aan vervanging toe. Geen koelkast op de kamer. Zwembad dit hotel klein en ligbedden strak op elkaar. Zwembad bij andere hotel ook te gebruiken, daar iets beter. Lobby is ok, de bar bij het zwembad totaal sfeerloos. Ontbijt en diner (all-inclusive) geen aanrader. Beperkte keuze maar vooral smaakloos. Verschil met een gemiddeld 4* wel heel erg groot.

Het uitzicht over het strand en de baai was erg mooi. Bedden zijn goed.

Over het algemeen matig
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zeer gedateerde badkamer.geen douche..douchen in bad wat zeer gevaarlijk is en niet comfortabel met kinderen en voor ouderen. Prijs kwaliteit niet in evenwicht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel..zeer goede poetsdienst.receptiepersoneel zeer behulpzaam

All inclusive was voor mij niet noodzakelijk en zal ik dan ook niet snel weer doen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De restaurants zijn goed voor dat wat je ervoor betaald. Gezonde opties met namen bij ontbijt en lunch missen (op salade en fruit na) eten is gericht op Engelse gasten. Avond eten beperkte keuze maar wel steeds wat anders. Je zit inderdaad wat ver weg van de grotere steden een auto is aan te raden dan ben je er zo, zo groot is het eiland niet. Kamers zijn verouderd maar voldoen nog prima.

De ligging is fantastisch, zeezicht is zeker aan te raden. Voldoende ruimte om aan het zwembad te relaxen maar het is nog wel voorseizoen.

Lekkere vakantie gehad, maar volgende keer Ibiza wel een rustiger hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Weinig brood, weinig keuze in beleg. Weinig Spaanse gerechten, maar daar kun je in tapas bar voor terecht. Geen gratis wifi, hard bed waar je de veren in voelt maar dat went. Hotel is rumoerig, lange betegelde gangen waardoor het heel gehorig is. 'S avonds worden er activiteiten georganiseerd, bv talentenjacht of is er een band. Leuk, maar zorgt in de kamers voor veel herrie. Strandje voor hotel is beetje groezelig, bedjes + parasol kosten €14-20. Kamers zijn gedateerd, maar wel lekker ruim.

Ruime kamer, met een groot terras. Mooi uitzicht op zwembad en strand. Goed eten, mag wel gevarieerder. Lekker strandje met een rustige zee, mooi voor kinderen. Goed kinderbad, wel onverwarmd. Vriendelijk personeel, aandacht voor kinderen. Veel voor je geld, ijsjes, chinees restaurant allemaal onderdeel van all inclusive.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

het was super!

Het 'early breakfast' bij ons vertrek (een koekje en koffie) viel wat tegen; het is toch niet moeilijk om hier wat yoghourt en fruit aan toe te voegen

Het was een heel goed verblijf. Mooie kamers met zicht op zee, lekker en gevarieerd buffet zowel 'smiddags als 'savonds.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was supper

Er was weinig parkeerplaats! En het eten is niet lekker weinig keus chinees was wel oke. En spits met de liften vreselijk wacht je tot de lift eindelijk komt is die prop vol kan je nog niet mee moet j e wachten op de volgende die ook weer vol is.

Locatie is mooi en lkkr rustig. Aanrader je moet wel echt een huurauto hebben

Hotel met prachtig zicht op het strand van Puerto De San Miquel

Weinig variatie van eten en bijna geen typische Spaans eten. Zou in de toekomst geen all in meer nemen. Voor het huren van 2 ligstoelen en parasol betaal je aan het strand 20€ wat ik persoonlijk te duur vind.

De ligging van het hotel is goed met een prachtig zicht op het strand. Avonds buiten het hotel weinig te beleven waardoor het huren van een auto wordt aanbevolen zodat je kan rondtrekken naar de prachtige stranden van Ibiza.

Super vakantie! Ik zou de accommodatie adviseren voor een vriend/kennis :-)
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer wat klein voor een gezin met 2 kinderen van 6,5 en 10,5 jaar. De kamer ernaast was volgens mij groter. Ik weet niet waar het afhankelijk van is welke je krijgt. Er werd schoongemaakt in de kamer juist nadat we 's middags hadden gegeten en even wilden uitrusten (tussen 14 en 15 uur). De kamermeisjes spraken geen Engels wat de communicatie moeilijk maakte.

Super locatie! Aardig personeel, zowel in het restaurant als bij de receptie (ons vliegtuig was later in de middag en hoewel we uit de kamer moesten, konden we de bandjes houden en van alle faciliteiten gebruiken tot ons vertrek). Heel erg lekker eten en heel veel ;-) Drank en ijsjes, alles all-in inderdaad. Tip: ga in de middag toch in het restaurant eten! Goede zwembaden. Leuke animatie in de avond.

De baai en het strandje zijn heerlijk!

Bedjes op strand moet je huren, hoort dus niet bij all-incl..... Drinken in plastic bekers en mag ook niet mee het strand op. Geen mogelijkheid om buiten te eten, behalve bij saloon.

De baai en het strandje zijn heerlijk!

Drama.....vies eten en zwaar achterhaalde accomodatie, slechte prijs/kwaliteit!

Gebouw is zwaar verouderd. Zwembaden te klein en overcrowded. Personeel onvriendelijk en gehaasd. Eten niet te doen: alles uit blik/diepvries, smakeloos. Wij hadden geboekt voor een week met 6 personen, zijn na 1 dag geschrokken vertrokken. Prijs kwaliteit compleet uit verhouding. Dit heeft niks met Ibiza te maken! (Management was wel cooperatief, restant direct teruggekregen).

Niks beviel ons aan t hotel, alleen t uitzicht op de baai.

De ligging van hotel , alleen je hebt vervoer nodig want het...

Personeel eten drinken en airco wat elke 2 uur uitspringt , en heel slecht koelt eerste avond melding gemaakt maar nee hoor niemand gezien

De ligging van hotel , alleen je hebt vervoer nodig want het lig afgelegen

Ellende
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Zie bovenstaande. Ik ben zeer teleurgesteld,

Ik vond het in één woord verschrikkelijk!!! Alleen maar dronken Engelsen, vreselijke sfeer, slecht eten, ben echt t hotel uitgevlucht en daardoor heeft deze vakantie extra veel geld gekocht!!! Zeer zeer ontevreden!!!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed en mooi uitzicht, goede kamer, badkamer enigszins oud...

Eten was te koud. Buffet was voldoende maar wel eenzijdig over meerdere dagen.

Goed en mooi uitzicht, goede kamer, badkamer enigszins oud maar schoon en zeer functioneel. Ruim opgezet complex gelegen aan een rustige baai, in het voorseizoen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Lekker niksen.

Gedateerd hotel. Wellicht met alle goede bedoelingen maar het weghalen van het servies tijdens het eten kan minder.

Goed en veel eten, vriendelijk en zorgzaam personeel.

Prachtig uitzicht echter middelmatig hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het eten had veel beter gekund. Ontbijt was prima en voor 1 euro kan je Nespresso cupjes aanschaffen voor een smakelijk kopje koffie. Het diner was echter fantasie en smakeloos. Het verse fruit buffet was een meevaller. Bedjes op het strand horen niet bij het hotel en kosten 6 euro per bedje. Parasol hetzelfde.

Prima hotel alleen behoorlijk gedateerd. Kamers zijn ruim, eenvoudig en schoon (iedere dag schoongemaakt). Erg gericht op Engelse toeristen. Het strandtentje Pascual maakte een heleboel goed. Heerlijk daar gegeten en niet duur.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ondanks tekortkomingen toch vermaakt en tevreden.

Gratis WIFI. Elektronische en zelf in te stellen kluisje op de kamers.. Eenmalige borgsom voor badhanddoeken die vrijelijk voor schone gewisseld kunnen worden. Zwembaden zijn veel te klein. Ook nauwelijks plaats beschikbaar bij de zwembaden, terwijl het hotel qua bezetting nog niet vol zit. Uitgeweken naar het strand in de daarnaast gelegen baai vlakbij het hotel.

de Tapas Bar en restaurant naast de onderste etage van de lift.

Prima hotel maar het hotel is wel aan een renovatie toe
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het zwembad is open tot 19:00 uur maar het personeel gaat om 17:30 al de ligbedden opruimen die niet bezet zijn Ik vind dat ze even moeten wachten tot iedereen weg is

Prima hotel maar het hotel is wel aan een renovatie toe

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Elke dag kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken.

De tafels bij de saloon waren plakkerig en werden minder goed schion gemaakt. Gedeeltelijk zal dat plakkerige ook komen door mensen met zonnebrand

Elke dag kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

hygiene kon beter ik sliep 2 weken met zelfde lakens

het eten was spijtig genoeg niks voor mensen die geen vlees eten veel te veel eten let vlees en weinig eten voor vegetarise mensen

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een echte aanrader!

Eigenlijk viel niks tegen. Alleen de betaling voor de WiFi en de tijden van de busritten waren een beetje ongelukkig, maar als je daar rekening mee houd is het geen probleem.

Het was allemaal boven verwachting goed en daardoor ook meteen voor herhaling vatbaar, Pluspunten waren hygiene, comfort, omgeving (mooi), eten (all inn) en een heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Eten was simpel, maar goed.

Erg gehorig. Op de 8ste verdieping is het restaurant. Wij sliepen op de 7e verdieping. Om 6 uur 's ochtends gingen ze met karretjes rondrijden ter voorbereiding van het ontbijt. Erg gehorig!

Eten was simpel, maar goed. Elke avond een andere specialiteit. Leuk! Tapas ook erg goed.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Supermooi, schoon en leuk hotel van alle gemakken voorzien

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding, wij waren er in de 1e week dat het weer geopend was voor het nieuwe seizoen en alles zag er echt supernetjes uit! Veel eten en drinken en voldoende keuze, elke dag wat anders. Ruime, nette kamers met superuitzicht op de baai. Rustig om te slapen en goede bedden. Genoeg te doen ook in het complex, veel verrmaakactiviteiten en mooie zwembaden, strand ook grenzend aan het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Gedateerd, eten hetzelfde en redelijk gehorige kamers

Prijs kwaliteit verhouding is uitmuntend. Echter, hotel is idd gedateerd, eten is vaak hetzelfde of hetzelfde. De ligging en prijs maken alles goed. Je bent er alleen om te slapen en in de buurt goede restaurantjes...... mooie uitval locatie om Ibiza te verkennen.....

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goed hotel,goede kamers en heerlijk eten!

Jammer dat de drankjes in een plastic bekertje worden geschonken,maar wel begrijpelijk op een resort.

Het eten was iedere dag perfect.Voor elk wat wils.Er is ook aan de kinderen gedacht. Zeer vriendelijk personeel! Tip:Huur een auto want je zit overal ver vandaan.En zeker de moeite waard om het eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heerlijk verblijf Port San Miquel

Eten is eenzijdig en vooral gericht op de Engelse bezoekers. De WesternSaloon is een beetje een triest en viezig gebeuren.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten is goed (wel eenzijdig)

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Gelegen in een mooi maar zeer afgelegen baai.

Zeer afgelegen & verouderd. Veel Britten in het hotel. Correct voor zijn prijs maar wij zouden er niet teruggaan. Geen Ibiza gevoel hier.

Gelegen in een mooi maar zeer afgelegen baai. Dichtbij cala benirras.

• Economy Tweepersoonskamer

Niets. Genoten

All inclusieve. Voldoende aanbod in drankjes en eten

Voldoende
    • Budget Eenpersoonskamer

Eten

Personeel aan de bar en de schoonmaak

Massaal, toeristen fabriek

Massaal, toeristen fabriek

super locatie als het eten beter word

Eten. te eenzijdig

de ligging

Hotelkamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Western house.De hamburger was niet super.

Hotelkamer.Goed schoon.Elke dag schone handdoeken.

Prachtige ligging!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personeel was niet altijd even vriendelijk, zeer weinig keus uit eten en kwaliteit was niet goed te noemen

Prachtige ligging

voor 5 dagen perfect.

geen tussendoortjes zoals hartigheid en zoetigheid

zwembad en strand

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Gelukkig maar 1 nacht

Achterstallig onderhoud, matig eten, betaalde WIFI

De prijs

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Mooi hotel en zijn heel vriendelijk

Gastvrijheid

Het eten kan veel beter.

Het eten kan veel beter. Heel weinig keuze en zeker niet bijzonder.

de locatie

alles

de locatie

Het omgeving was supe Mooi !

Het omgeving was supe Mooi !

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

prima hotel als een auto huurt anders kom je nergens, eiland is prachtig

eten zeer slecht dus prima om een kamer te boeken maar niet all inclusive.

de locatie en het uitzicht. personeel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

• Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen terras voor buiten ontbijt of diner. Ongezellige inrichting eetzaal.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed bevallen

enig sinds gedateerd

Het complete plaatje klopte

Het uitzicht.

Het eten

Het uitzicht.

Een aanrader voor gezin met jonge kinderen.

Laat ontbijt, dat je moet missen bij vroeg vertrek. Ze maken wel iets voor je klaar als je dat de avond van tevoren aangeeft.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

mooie baai

ouderwets hotel, zeer verouderde kamers en badkamer, roest aan de wc en wasbak, veel lawaai in de restaurant die meer op een refter leek.

mooie baai

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Alles was naar wens!

Alles was naar wens!!

Goed hotel op prachtige locatie!

De kamer was groot en superschoon. Het eten was heel lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

prijs kwaliteit in orde

prijs kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

iets minder, wat veroudert gebouw en simpele eten.

Grote plus, het prachtige uitzicht.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Het was geweldig

Beetje gedateerd maar voor de rest keurig

Goede nette kamers ontbijt lunch en diner waren uitstekend vriendelijke bediening en personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

De lift

Het uitzicht en het eten

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima locatie met supervriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteitverhouding

Veel erg dikke behoorlijk volkse Engelsen die erg veel aten

Gemak van all inclusive plus zeer vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

3 nachten

eten had iets meer smaak mogen hebben.

heerlijk aan het strand. all inclusive

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Lekker uitgebreid eten en drinken met vriendelijk personeel.

Wi fi toeslag per toestel viel tegen.

Eten was uitgebreid en goed!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Rustige ligging

Eten had beter gevarieerd kunnen worden plus minder geluidsoverlast. Veel lawaai, vooral snachts.

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Prima voor de niet veeleisende vakantieganger
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Voelde een beetje aan als een bejaardentehuis.

Prima onderhouden en schoon complex.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Prachtig zicht vanuit het restaurant.

Cocktails konden beter. Even wachten op de lift maar was voor ons geen hekelpunt. Parking stond vol maar we hebben ons iets verder kunnen parkeren.

Prachtig zicht vanuit het restaurant. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding in deze periode (Eind Mei). Gevarieerde lunches en diners in themavorm. Mooie locatie voor te verblijven. Wij hebben huurauto genomen om naar de drukkere steden (Ibiza/San Antoni) te gaan. Alles slechts een half uur rijden.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Eten was in totaal prima .

Veel engelse toeristen jammer alles daarop afgestemd Deze zijn zeer alle echt aanwezig. Verder geen last hiervan.

Eten was in totaal prima . Iedere dag maag gevuld kamers redelijk netjes, wel gehorig. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Mooie ligging aan baai met prachtig zandstrand.

Zonder auto weinig mogelijkhede . Engelse enclave.

Mooie ligging aan baai met prachtig zandstrand. Nederlande receptioniste . Mooie kamer met balkon. Prima restaurant.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Het eten was erg goed, veel keuze en alles is vers gemaakt.

Er zaten alleen maar dronken Engelsen in het hotel. Ongeveer 85 procent is Engels. De mensen schreeuwden en maakten zelfs slaande ruzie in het restaurant. De sfeer was hierdoor niet goed. De kamers van het hotel zijn erg klein en oud en de bedden waren erg slecht.

Het eten was erg goed, veel keuze en alles is vers gemaakt. De tappa's bar is heerlijk en de snacks worden allemaal ter plaatse klaar gemaakt dus altijd warm en vers. De keuze aan drank ijsjes en koffie is erg goed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

leuke animatie in het hotel, prima eten, mooie baai

er was in het plaatsje zelf weinig te beleven en het was te ver om iedere avond met de bus naar de stad te gaan

leuke animatie in het hotel, prima eten, mooie baai

• Beoordeeld op: 17 september 2015

het strand de zee dicht in de buurt helder water.

het personeel was niet al te vriendelijk,(vrij kortaf). en de airco die elke twee uur uit ging en dan moest je weer op de schakelaar duwen. en dat alle dranken in plastic bekertjes werden geserveerd ook al was je niet buiten.

het strand de zee dicht in de buurt helder water.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Heel fijn hotel met een adembenemend mooi uitzicht op de...

Heel fijn hotel met een adembenemend mooi uitzicht op de baai. Buffetten voor ieder wat wils, het nauwelijks voor te stellen dat hier over geklaagd wordt! Chinees restaurant is (ook) aan te bevelen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Wij zaten op de 4e verdieping dus namen de trap als het soms wat drukker was bij de liften. Een auto huren is aan te raden als je wat meer van het prachtige eiland wil zien (in hoogseizoen circa €25,- per dag). Super fijne week gehad; voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Alles was schoon en elke dag word je kamer opgeruimd.

Alles word in kleine plastic bekers gezonken. En vanaf 23.00 uur gewoon betalen???

Alles was schoon en elke dag word je kamer opgeruimd. Receptie was erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Vriendelijke en servicegerichte instelling personeel.

Vriendelijke en servicegerichte instelling personeel. Veel mogelijkheden om met all inclusive eten en drinken te halen. Ook aan het strand, bij de zwembaden en in het restaurant.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De ligging is mooi aan een baai met een zandstrand.

We hadden kamer 617 deze rook naar rook. Ze hebben het geprobeerd op te lossen maar dat is niet gelukt daarna kamer 619 gekregen. Die rook fris. Het terras bij de kamer is bloedheet want daar schijnt de hele dag de zon op en heeft geen parasol. In het hele hotel slechts 2 liften, soms was de wachttijd iets langer. Parkeren van de auto moet je niet te dicht bij de deur doen, want als er vrachtwagens of bussen staan kun je niet weg met de auto. Een koelkast kun je huren voor 3 euro per dag en de safe kost 2,50 per dag.

De ligging is mooi aan een baai met een zandstrand. Het water heeft een prettige temperatuur. Zwembad heeft uitzicht op strand en zee. Alles is op loopafstand. De bediening was vriendelijk en vlot. Leuk en lekker was ook het Chinese restaurant en de Tapa bar.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

eten en drinken

badkamer; ziet er armoedig uit. Voorkeur een douche ipv bad. Balkon: geen licht Ipv 1 x 2 ersoonsbed en 2z 1 persoonsbed...beter 1 x 2 persoonbed, dan meer ruimte in de kamer voor bijv. spleen van je kinderen. betalen voor safe, wifi, koelkast

eten en drinken zwembaden animatie verschillende bars/restaurants

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

- prijs- kwaliteit

- eigenlijk niets, je krijgt zeer veel voor een 3*, mei was ook een rustige periode, misschien wel aan te raden - als het bij ons bewolkt was, reden we gewoon naar sant Antoni waar de zon dikwijls wel scheen, wie geen auto huurt, er was een bus naar Ibiza stad voor zeer weinig geld blijkbaar...

- prijs- kwaliteit - zeer lekker eten voor 3* - mooie baai, wel auto huren voor de mooie wandelingen op dit mini- eiland, mapje zo te verkrijgen bij infobalie luchthaven!

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

Mooie ruime kamers en fijne zwembaden.

Eigenlijks niks. Behalve vrij harde bedden.

Mooie ruime kamers en fijne zwembaden. Groot resort met héél veel faciliteiten. Zeer ruime keuze bij alle eetgelegenheden en barretjes(warm, koud, snacks, ijsjes en dranken). Hele leuke animatie voor de kinderen, zowel overdag als 's avonds. Zeer vriendelijk personeel bij receptie en restaurants. San miquel hele leuke rustige baai met 2 ruime supermarkten en paar barretjes.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Complimenten voor het personeel en de kok.

De kamers waren iets gehorig

Complimenten voor het personeel en de kok. Veel vriendelijke en behulpzame gezichten en een uiterst heerlijk gevarieerd menu

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Twee zwembaden voor kids, kinderanimatie de hele dag door en...

Eigenlijk niets. Misschien dat bedden een beetje hard waren, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Twee zwembaden voor kids, kinderanimatie de hele dag door en het strand en zee voor de deur

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Vriendelijk personeel, er was een Nederlands sprekende...

Ik dien een klacht in voor het gebruik van de kluisjes en handdoekservice. Bij de boeking stond vermeld dat dit inclusief de prijs was die wij betaalde. Aangekomen op de accommodatie bleek dit niet zo te moeten zijn en moest hiervoor betaald worden!! Daarnaast stond er vermeld dat er animatie was, maar deze startte pas na 4 dagen van ons verblijf op, ook de kidsclub. We hadden een tweelingbuggy bij ons en er waren maar 2 liften voor het gehele hotel. Liftknop werkte op onze verdieping niet. En hele lange wachttijd bij de lift.

Vriendelijk personeel, er was een Nederlands sprekende gastvrouw in het hotel aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

vond alles goed.

hadden 2 beschadigde deuren in de kamer dat was voor het zicht wel jammer want de kamer zag er super uit.

vond alles goed.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.