Beoordelingen over Casa de las Mercedes 2-sterren

Hinestrosa, 18, Malaga Centro, 29016 Málaga, Spanje

#26 van de 92 hotels in Málaga

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Fijn en knus hotel in oude centrum van Malaga.

Het is een klein en knus hotel aan de rand van t oude centrum, nog geen minuut lopen en je bevindt je tussen alle restaurants en bezienswaardigheden. Het hotel zit in een oud klooster en je komt meteen in Spaanse sferen als je binnenkomt. Heel vriendelijk personeel. Nederlandse eigenaar. Smorgens hadden we een simpel maar goed ontbijt maar dat was heel prima om de dag mee te beginnen. We vroegen naar een wasserette om onze strandhanddoeken uit te wassen maar omdat het maar twee handdoeken waren heeft de eigenaar ze even gewassen voor ons. Al met al een super goed verblijf gehad. Het hotel is echt een aanrader als je naar Malaga gaat voor een paar dagen.

Tegenvallend
    • Suite

Receptionist is totaal niet viendelijk en makt een ongeintresserde indruk. Kamer was toe aan vernieuwing, afge bladderd behang e.d.

de ligging is prima

De ligging!

Ligging was heel goed om de stad te gaan ontdekken! Helaas was onze kamer gelegen aan een middenkoertje, waar je mensen heel goed hoorde praten. De kamer op zich was ok, maar badkamer vond ik minder aangezien het water in de douche niet goed doorliep, na 4 nachten zou je denken dat de poetsvrouw dat wel opmerkt... niet dus. Ontbijt was ok, niet zó uitgebreid. De hotelverantwoordelijke kon wel wat enthousiaster soms!

De ligging! Heel goed gelegen dichtbij centrum en goede restaurants!

Een goede keuze voor een verblijf in Malaga. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Handdoeken en zeepjes mochten net iets meer vervangen of aangevuld worden. De eigenaar hierover aangesproken en toen werden ze vervangen.

Prima ligging in het centrum: historisch centrum en stranden op wandelafstand. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op de patio. Fijn ontbijt. Goede prijs-kwaliteitsverhouding in vergelijking met andere hotels in Malaga. Goede WIFi.

Vriendelijke eigenaar, goede locatie - 10 min en je bent bij...

Vriendelijke eigenaar, goede locatie - 10 min en je bent bij de leukste tapas tentjes en winkels, leuke kamer, goede sfeer, lekker ontbijt enz enz. Echt een super plek om te zijn. Volgend jaar weer!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijne locatie om Malaga te bezoeken.

De kamer die wij hadden was inpandig dus geen raam naar buiten alleen naar een inpandig rommelig hofje. Hygiëne kon iets beter.

De ligging, dicht bij het centrum. Prachtig oud pand.

Fantastisch verblijf gehad in deze mooie stad, zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig Spaans huis, mooie kamer, alles aanwezig wat nodig was, erg netjes, leuke patio. We voelden ons er direct thuis. Lekker verzorgd ontbijt, met als leuk extraatje een homemade cakeje. Vriendelijke Nederlands sprekende eigenaar. Goede en rustig gelegen locatie.

Hotel en kamer met veel charme, zeer hartelijk en warm...

Hotel en kamer met veel charme, zeer hartelijk en warm ontvangst. We moesten vroeg vertrekken voor het vliegveld en een ontbijtje werd de avond van te voren voor ons klaargezet. Persoonlijke en vriendelijke ontvangst en verblijf

Als Malaga de schelp is, is Casa de Mercedes de parel.

Dat de tijd te snel voorbij gaat.

Het straatje zou je zo voorbijlopen maar dat doe je beter niet, ook al lijken sommige gevels weinig fris. Nr 18 is opgeknapt, en achter een massieve deur ligt een parel: een authentieke Malagaanse woning; binnenkoertjes, balkon, statige trappenzaal. Onze kamer was op de eerste verdieping en toch onder de dakpannen, wat een ruimte geeft die je elders vergeefs zoekt. Gebruik de betegelde badkamer met fijne, smaakvolle details. Ontbijt en koffie naar believen, met heerlijk warme broodjes, zo uit de oven en als attentie een mooi stuk lokaal gebak. Het levenslustige personeel spreekt ook Nederlands en heeft uitstekende tips om bv de Semana Santa te beleven. Met om de hoek de "plaza de la Merced" zit je echt op wandelafstand van wat er in de stad te doen is, en toch zal je er in deze fijne steeg je slaap niet om moeten laten.

Prima accomodatie gelegen in het historisch centrum van Malaga

niets.

Bedden goed. Prima ontbijt. Aardige relaxte Nederlandstalige eigenaar. Perfecte ligging in het historische centrum. Wij waren er in maart met 9 mannen. Iedereen vond het een prima locatie met een goed ontbijt.

Wij komen graag een keer terug, maar dan wat langer

Omdat wij vroeg vertrokken was er een ontbijtpakket op onze kamer gelegd met een vriendelijk (Hollands) briefje erbij. Dat kwam heel gastvrij over!

Prima hotel op een toplocatie in het centrum van Malaga.

Geen.

Prima hotel op een toplocatie in het centrum van Malaga. De Nederlandse eigenaar Sander zorgt ervoor dat je van alle gemakken bent voorzien. Kortom een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ligging tov bezienswaardigheden en centrum

Kamer was klein. Het niet regelmatig verversen van badhanddoeken was toch een minpunt. Hoeft niet elke dag, maar 2x op een weekverblijf mag wel! Ontbijt was sober, maar voldoende.

Ligging tov bezienswaardigheden en centrum

de ligging (dicht bij het centrum en toch rustig)

De douchekop was wat verkalkt, waardoor er één grote straal water uitkwam: niet fijn, wel snel op te lossen! Een scheer/make-up spiegel in de badkamer zou handig zijn!

de ligging (dicht bij het centrum en toch rustig) het prachtige gebouw en last but not least de vriendelijke eigenaren!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het hotel is gelegen in een historisch pand met een...
    • Suite

Het hotel is gelegen in een historisch pand met een authentieke inrichting. De locatie is vlak bij het Plaza Merced, centraal in de oude stad en op loopafstand van het strand. Wij hadden een grote kamer aan de voorzijde van het pand.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima plek voor een stedentrip

De kamer grensde aan een binnenplaats met een grote airco oud die lawaai maakte

De ligging was ideaal en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goede locatie met ruimte tot verbetering

De ontvangst was voor verbetering vatbaar. Onze kamer bevatte wat vochtige plekken in de slaapkamer en badkamer. Dit was meer optisch dan dat we er fysiek last van hadden. De WiFi viel bij ons uit, echter bij de mede-eigenaresse niet. Omdat deze bij haar werkte was dat 'de norm' en zou het aan onze telefoons moeten liggen.

Voor het ontbijt had je voldoende keuze. De locatie was goed te bereiken. Authentiek pand en rustig gelegen. Het bed was zeer breed. Echter was de overige ruimte in de kamer daardoor wel kleiner.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

We vonden het fijn bij Casa de las Mercedes.

De kamer was klein, maar de prijs is daarentegen ook niet hoog.

De ligging, rustig en toch in het oude centrum. Verder de Nederlandse eigenaar, heel erg handig voor tips enzo. Ontbijt was eenvoudig maar goed. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijke bedden en heel vriendelijk personeel!

Ontbijt buffet was beperkt en kamers zijn wel wat gehorig. De prijs-kwaliteit verhouding is echter uitstekend!

Heerlijke bedden en heel vriendelijk personeel!

Perfecte uitvalsbasis voor een fijn verblijf in Malaga.

We hebben vooraf om transport vanaf het vliegveld gevraagd. Uiteindelijk kregen we geen bevestiging dat er iets was geregeld, en stond er ook geen transport klaar. Daarom een taxi genomen en dat was voor de zelfde prijs als wat de accommodatie vermelde. Dus wellicht een communicatiefoutje.

Sfeervolle accommodatie dat net een straatje buiten het centrum ligt. Daardoor heerlijk rustig, maar toch met cafeetjes en restaurants op loopafstand. Voor ons een goed uitvalsbasis voor een dagje Malaga. De mensen zijn vriendelijk en namen de tijd om ons te wijzen op de leukste hoogtepunten van de stad. We hebben genoten van onze intieme kamer.

Prima ligging, prettige eigenaar, prima basis ontbijt, schoon

Ruimte in de slaapkamer. Voor een langer verblijf zou dit klein zijn. En dan zou een eigen koelkastje fijn zijn.

Prima ligging, prettige eigenaar, prima basis ontbijt, schoon

De kamers waren erg klein. Het bed was super. Zou hier weer heen gaan.

Ontbijt was voldoende met lekker vers gebakken broodjes. De ligging midden in het oude centrum.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Mooi opgeknapt oud pand, Ontbijt is goed, prima uitvalsbasis...

Door het type pand (kamers rond binnenplaats gesitueerd, geen uitzicht naar buiten (omgeving), maar op de binnenplaats.

Mooi opgeknapt oud pand, Ontbijt is goed, prima uitvalsbasis om naar het centrum van malaga te wandelen, ook strand is dichtbij

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mijn korte verblijf was zeer prettig en ik had daarom hier graag langer verbleven.

Mooi ingericht oud huis. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goed ontbijt. Locatie op loopafstand van bezienswaardigheden maar vlakbij Teatro Cervantes.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Was neutraal. Niet echt geweldig maar ook niet slecht. Geen aanrader.

Heel afstandelijke ontvangst. Ook bij het ontbijt redelijk bot en afstandelijk. Het gevoel dat ze niet teveel met jou omhanden moeten hebben. Zeer kleine badkamer.

Mooi oud huis in een heel leuk verkeersvrij straatje. Heel Spaans met mooie patios vol planten en bloemen. Geweldig van ligging waardoor geen verkeersoverlast voor de nachtrust. Zeer goed bed.

Malaga is een heerlijke stad om enkele dagen te verblijven.

Het geluid van de airco-installatie buiten was storend in de slaapkamer (hierdoor moesten ramen 's nachts dichtblijven. De WiFi verbinding was niet goed, geen of zwakke verbinding.

De locatie, op 10 minuten loopafstand van het centrum van Malaga. Vriendelijke B&B eigenaar.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Heel gewoontjes
    • Suite

Het ontbijt vonden we heel magertjes. Elke dag hetzelfde. Ook op zondag. BV een gekookt eitje, een croissant, fruitsla ... zouden het ontbijt heel wat aantrekkelijker maken.

Grote kamer en dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Charmant 2 * hotelletje met uitstekende ligging in autovrij...

Onze kamer op de benedenverdieping was erg klein. De bedden waren verschrikkelijk. Doorgelegen matrassen met onfrisse geur.

Charmant 2 * hotelletje met uitstekende ligging in autovrij straatje. Prima douche en airco. Minibar met voldoende plaats om er wat eigen drankjes e.d. in koel te houden. Behulpzame eigenaar.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

B&B in historisch pand oude centrum Málaga

Het onbijt was zeker niet karig maar ik miste b.v. een hard broodje of croissantje. De ontbijtzaal en de receptie bevinden zich in een en dezelfde ruimte wat een beetje ongezellig is. De duurste B&B van onze vakantie maar niet de beste.

Mooie B&B in een historisch pand in oude centrum van Málaga. Rustig gelegen aan een klein straatje. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

prima prijs/kwalteitverhouding, mooie ligging maar weinig ventilatiemogelijkheden

het is een prachtig oud pand maar de kamer die wij hadden was inpandig dus geen raam naar buiten alleen naar een inpandig hofje; daardoor was het vrij warm in de kamer

de locatie in het centrum en het was er toch rustig

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Rustig verblijf vlakbij mooi plein

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, goede kamers in een oud huis aan een smal straatje zonder auto's. Gezellige rustige binnenplaats om even te zitten. In hotel geen verkeerslawaai. Vlakbij plaza de Mercedes. Zeer gezellig plein om iets te drinken of te eten. Hostel maximaal 25 minuten lopen van treinstation, dwars door oude stad.

Heerlijke accommodatie en perfecte gastheer

Detail: een lekker vers broodje bij het ontbijt in plaats van sneetjes brood in de toaster zou perfect zijn.

Zeer prettige gastheer, sfeervolle accommodatie en perfect gelegen voor stadsbezoek Malaga

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Wij vonden vooral de ligging goed, dichtbij de kathedraal en...

De kamer is klein Het ontbijt is eerder karig

Wij vonden vooral de ligging goed, dichtbij de kathedraal en het picassomuseum en het mooie plaza de la merced.(heel goed restaurant el citron op dit plein) De instapdouche en toiletartikelen waren goed De kamer was rustig gelegen, ondanks de nabijheid van het centrum

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Mooi en authentiek in het centrum van Malaga

Geen eigen parkeer gelegenheid.

Prima locatie in het centrum van Malaga. Alles op loopafstand. Vriendelijk personeel. Ontbijt simpel maar ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Super aardige en behulpzame eigenaar.

Kamers waren erg klein (althans de twee die wij hadden) en helaas ook niet brandschoon. Jammer ook van de duiven (en poep) op de patio. Een net zou dit makkelijk kunnen voorkomen denk ik.

Super aardige en behulpzame eigenaar.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

het ontbijt was heerlijk met alles a volonté.

enkel TV-kanalen in het Spaans, met weinig of geen inhoud

het ontbijt was heerlijk met alles a volonté. voldoende keuze aan fruit, beleg, koffie, thee etc. De eigenaar was bijzonder vriendelijk, steeds onmiddellijk behulpzaam, en hielp bij het uitkiezen en aanbevelingen van activiteiten, horeca, verplaatsingen, openbaar vervoer, cultuur, enz.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Goed verzorgd en gedecoreerd, water in de kmr.

Geen plek om mijn koffer neer te zetten, kmr is mooi maar erg klein, geen plek in de douche om je zeep neer te zetten of je shampoo fles( het moest op de grond). Ontbijt was een beetje simpel. Niet veel fantasie. De prijs( maar het was natuurlijk Semana Santa!)voor zo een kleine kmr.

Goed verzorgd en gedecoreerd, water in de kmr. Vriendelijke eigenaar. Goede plek. Mooie binnen tuin. Gezellig, klein, knus

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Teleurstellend

Zie boven.

Mooi gebouw en mooie kamer. Slapen aan de voorkant van de vierpersoons accomodatie is een nachtmerrie ivm herrie op straat de hele nacht (luid pratende mensen onder het raam in nauw straatje).

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kort verblijf, kleine kamer met prima bedden en schoon.

Wij hadden eind van de ochtend de bagage al gebracht in het hotel. Kamer was nog niet beschikbaar. Zijn toen de stad gaan bezoeken. Tegen de avond terug in het Hotel stond de bagage nog steeds beneden. Wij, oudere mensen, moesten toen onze bagage, een koffer en een tas, zelf naar boven dragen (twee trappen). Er werd door de jonge vrouw niet aangeboden ons te helpen!

Kleine kamer, weinig ruimte voor bagage. Ruime doucheruimte.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prijs kwaliteit prima , gastheer vriendelijk !

Wij hebben zeker genoten van ons verblijf ! Gastheer groot verschil met gastvrouw kwa vriendelijkheid , spijtig want dit verblijf zeker een aanrader !

Prijs kwaliteit prima , gastheer vriendelijk !

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Voor zijn prijs een prima slaapgelegenheid

De muffe geur in de badkamer. Veel lawaai 's nachts. Terugkerende gasten + hoorbaar WC-gebruik van andere gasten.

Vriendelijke ontvangst. Ligt op wandelafstand van het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Locatie was perfect

Tweede dag waren de handdoeken niet verschoond, maar weer opgehangen. Terwijl ze vies waren geworden van make up Ontbijt viel tegen en had meer verwacht na het lezen van de recensies Je kreeg eerste dag flesje water op de kamer wat je de dagen daarna kon bij vullen. Voor de prijs per overnachting vind ik dat er elke dag nieuw flesje water moet staan 3n handdoeken verschoond. Overnachting duur in verhouding tot wat geboden wordt.

Locatie was perfect

locatie

Kamers veel kleiner dan je zou verwachten op basis van de foto's. Vriendelijk onthaal door de eigenaaar - 's morgens bij ontbijt (door personeel?) was dit een stuk minder;

locatie

Prima kleinschalig hotel, vriendelijke ontvangst van de...

Ontbijt was wat karig (wel lekker gebakje bij de koffie!), lavabo in de badkamer liep niet goed door

Prima kleinschalig hotel, vriendelijke ontvangst van de uitbater (spreekt Nederlands!), parking vlakbij het hotel wordt aan een korting aangeboden (hotel ligt in autovrije straat), rustige buurt vlakbij het centrum, wij hadden de 3 persoonskamer die zeker ruim genoeg was

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

prima kleinschalig hotel

de hartelijke ontvangst en service van het personeel / eigenaar is super !! De locatie is geweldig. Alles highlights van Malaga op loopafstand. Midden in het bruisende Malaga en toch heel stil 's nachts omdat er geen verkeer in de straat komt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Zeer matig, vermijd dit hotel tijdens de winter vanwege de kou in het gebouw

in januari is het gebouw erg koud. De verwarming in de kamer maakt lawaai. geen verwarming in de badkamer. de douche geeft een kleine waterstraal. Het ontbijt is zeer matig: alleen boterham,geen typische Spaanse dulce geen eieren,

de locatie, de typische stijl van het gebouw

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Super leuke locatie op loopafstand van alle bezienswaardigheden met zeer goede service

Zeer vriendelijke ontvangst met goede tips. Locatie is super. Op loopafstand van vele restaurants en bezienswaardigheden en toch in een leuk rustig straatje. Mooi kleinschalig hotelletje met mooie kamers rondom een patio.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Heerlijk verblijf, een aanrader.

De kussens waren naar onze smaak te hard, maar dat is persoonlijk.

De lokatie is fantastisch, de eigenaar is erg behulpzaam en het ontbijt (bij de prijs inbegrepen) is prima.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Dit is een prima keuze!

Naar Spanje ga je niet voor de ontbijtjes, dat geldt ook voor deze B&B. We waren blij met onze rustige bovenburen, het zal anders best gehorig zijn (maar wel mooi, dat oude plafond!).

Uitstekende locatie. Maar echt. En verder alles wat je nodig hebt van een hotelkamer voor een citytrip: namelijk een schone kamer, goede douche, (redelijk) goede bedden. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Eigenaar is behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Toppie, goede prijs kwaliteitsverhouding in hartje Malaga ! Voor herhaling vatbaar.

Hygiëne in badkamer kon iets beter.

Zeer goede ligging, op korte wandelafstand van het centrum. Verkeersvrije straat dus geen lawaai van auto's. Goede bedden, kluis en minibar op kamer. Betalende parking op slechts 100 meter afstand (15 euro per nacht). Prijs kwaliteit dik in orde. Hebben ook familiekamers in hun aanbod.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een sober ontbijt.Dame van het hotel maakte geen gezellige indruk in tegenstelling tot eigenaar.

De ligging, sfeer van het hotel en de geschiedenis over locatie die de eigenaar vertelde.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prachtige casa op prima locatie

Het ontbijt is zeer basic maar wel bij de prijs inbegrepen.

De ligging van het hotel is geweldig. Vlakbij Plaza de la Merced, wat mij betreft het gezelligste plein van Málaga. De straat waaraan het hotel ligt is rustig en autovrij. Alle bezienswaardigheden van Málaga zijn op loopafstand van het hotel en ook het strand is te voet te bereiken. Casa de las Mercedes is goed onderhouden en een plaatje om te zien aan de binnenkant.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goede locatie voor city trip.

Weinig schone handdoeken en lakens.

Prijs/kwaliteit

super gastvrij ontvangen.
    • Suite

super gastvrij ontvangen. Veel tips over de stad gekregen en de plekken waar je lekker kunt eten. we hadden een zeer ruime familie kamer.

Geweldig klein hotel met een vriendelijke eigenaar.

Heel vriendelijk ontvangst.

-Centrale locatie

-Centrale locatie - vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

geweldige mooie locatie .

de bedden waren niet best (doorgezakt matras) en de hygiëne op de kamer kan beter.

zeer vriendelijke eigenaar. goede locatie.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Suite

Minimaal ontbijt in een veel te kleine ruimte. Je moet buiten wachten op een zitplaats!!!!!

Lokatie

Klein maar fijn!

Kleine kamer

Behulpzaamheid personeel en de locatie.

een aanrader

Heel vriendelijk ontvangst, fijn in het oude centrum

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heerlijk genoten in typisch Spaans huis omgebouwd tot hotel in historische binnenstad

De locatie in het historische centrum van Malaga was fantastisch. Ondanks de drukte rondom la semana santa was het erg rustig.

De centrale ligging

Kleine kamers en gehorig en ongezellige ontbijtkamer annex receptie

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Top locatie in historische centrum

Verblijf was prima. Goede gastheer.

De handdoeken.

Ontbijt was prima alleen de handdoeken waren niet van katoen. Niet goed mee af te drogen.

Verwarming in de badkamer en geluidsoverlast door...

Verwarming in de badkamer en geluidsoverlast door afbraakwerken in het naastliggend gebouw

omgeving en de inrichting van het hotel

omgeving en de inrichting van het hotel

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Goede bedden, prima badkamer en uitstekend ontbijt!

Goede bedden, prima badkamer en uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed hotel op rustige ligging

Kamer nogal klein, koude badkamer in de winter!

Redelijke prijs voor gewoon hotel. Kamer wel wat klein. Hotelbaas zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De kamer is klein en bij sommige dingen is onderhoud nodig

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Comfortabel.

Heerlijk groot bed, aardige gastheer die tot onze verrassing Nederlands sprak. Prima gelegen in het centrum zodat alles beloopbaar was.

Top verblijf

Aardige eigenaren en super locatie

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De locatie is prima.

De locatie is prima.

Aanrader!

Authentiek hotel, vlakbij het oude stadsgedeelte, mooie kamers, goed ontbijt.

Voor ons korte verblijf was dit een ideale uitvalsbasis om Malaga te bezoeken

De kamer mocht iets groter zijn

Prijs/kwaliteit is alles hier in orde. het hostel ligt op een ideale locatie!

Prima stopover.

Prima stopover. Dicht bij het centrum gelegen. Geen geluidsoverlast. Goed werkende airconditioning