Beoordelingen over Barna House B&B

Bailén, 188, Principal 1, Gracia, 08037 Barcelona, Spanje

#78 van de 306 B&B's en herbergen in Barcelona

Gebaseerd op 698 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Goede locatie, op een kruising, dichtbij metro en op...
    • Suite met Balkon

Goede locatie, op een kruising, dichtbij metro en op (flinke) loopafstand van bijvoorbeeld de Sagrada Familia. Beheerder was bijzonder vriendelijk, heerlijk ontbijt en mooie ruime kamer. Heerlijk klein maar fijn balkonnetje waar je je heerlijke gratis kopje verse espresso kunt drinken.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Super aardige host, mooie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Veel lawaai van de straat in onze kamer (kamer 1). Ter hoogte van een stoplicht bij een drukke kruising. Aan de andere kan is dat ook bijna niet te vermijden in Gracia en we hebben er wel doorheen kunnen slapen.

Super aardige host, mooie locatie.

Appartement zit in een hele leuke wijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Kamer aan de straatkant bij een kruispunt. S ochtends vroeg veel herrie van auto’s en scooters. Slechte WiFi. Weinig gezonde ontbijtopties.

Appartement zit in een hele leuke wijk. Vriendelijk personeel. Er is een keukentje waar je koffie en thee kunt pakken en er staat een koelkast, geen gasfornuis.

Perfect en veel te kort
    • Kleine Tweepersoonskamer

De bedden van de kleine kamers zijn erg smal (twijfelaars). Wij hadden er geen last van maar onze vrienden hadden een hele grote kuil in het matras, dit resulteerde in rugpijn.

Locatie, personeel en ontbijt waren perfect.

Prima locatie, restaurantje (ADONIS) op begane grond is...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

dosering van de douchkraan wat moeizaam.

Prima locatie, restaurantje (ADONIS) op begane grond is heerlijk start punt van de dag maar ook om de dag mee af te sluiten. B&B klopt gewoon. Eigenaar heel aardig en behulpzaam. Hygiene, Centrale ligging. Prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed voor een weekendje Barcelona
    • Kleine Tweepersoonskamer

Erg gehorig, je kon de buurman letterlijk verstaan. Van de kleine kamer is het balkon gedeeld, de rook van de buurman komt dan wel door de dichte deur heen. Ontbijt is voldoende maar weinig keus. Als je geen brood lust/kan eten moet je zelf wat regelen.

Locatie was vlak bij een metro en rustig gelegen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. De bagage konden we voor de inchecktijd al brengen en laten staan op de vertrekdag. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt, om de 2 dagen schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De bed and breakfast is goed gelegen in Gracia.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenzijde

De bed and breakfast is goed gelegen in Gracia. Het apartement is stijlvol ingericht, en kamers zijn proper en functioneel. Het personeel is zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het verblijf oogt mooi maar is niet aan te raden voor hen die rustig willen slapen.
    • Suite met Balkon

Zeer luidruchtig. Zowel van verkeer als van interne geluiden. Pover ontbijt. Opgelapte douche waardoor deze niet netjes oogde.

Kamer was redelijk in orde. Goed bed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

We hadden kamer nr. 1 met een klein balkonnetje aan de weg. Het was erg gehorig maar wij hadden oordopjes bij ons en dan hoor je praktisch niets. Het ontbijt nuttig je aan een lange tafel. Op zich prima maar ik zou zelf kiezen voor meer privacy. Dit kan echter niet vanwege de ruimte. Maar ontbijten in de gemeenschappelijke woonkamer of in de kamer kan natuurlijk ook.

Heel aardig personeel, heerlijke koffie die je de hele dag zelf kan zetten, goeie locatie, mooi ouderwets gebouw met antieke lift. Alsof je ook in Barcelona woont.

Het was oké, maar ook niet meer. We hadden wat meer verwacht voor de prijs die betaalden (+100€/n)
    • Suite met Balkon

Alles is wat aan vernieuwing toe (gordijnen gescheurd, douche, balkon veel te klein en niet al te proper,...) Weinig privacy want de kamers zijn in een appartement, dus je deur is gewoon een binnendeur, je hoort alles en iedereen. Wat kaders aan de muur zou al een heel verschil maken, heel basic nu. De foto's zien er prachtig uit op internet maar in realiteit is het toch een stuk minder.

Vriendelijke uitbaatster, zeer hulpvaardig (doucheprobleem defecte slang opgelost), mooie inkom, leuke ontbijttafel/omgeving, de ligging, goede info over de regio of het transport

Prima locatie. Zeer netjes verzorgd en gastvrij.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was helaas echt niet zo best. De veren voelden we erdoorheen. Wij werden beiden met pijn in onze rug wakker. Dat was wel echt een tegenvaller, want het was een verrassend leuke B&B.

Heel mooi pand. Het ontbijt was keurig verzorgd en de hygiëne was top.

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenzijde

Op de foto lijkt er een raam in de kamer te zijn. Dit was echter een "raam" naar de gezamenlijke (donkere) hal; Geen daglicht of frisse lucht dus! Ook in de ontbijt ruimte/gezamenlijke ruimte is helemaal geen raam en dus daglicht. Verschrikkelijk benauwend gevoel. Tijdens het ontbijt was een werknemer aanwezig waarbij continue de telefoon af ging. Dit was zelfs in onze kamer goed te horen, we zijn er wakker van geworden.

Comfortabel bed.

De ligging, de netheid
    • Kleine Tweepersoonskamer

Variatie in het ontbijt zou leuk zijn. Het fruit was smaakloos. De kleinere kamers kijken uit op een binnenruimte, luchtkoker. Dus geen uitzicht. De ontbuitruimte heeft ook geen raam. Je moettelefonisch laten weten wanneer je zal inchecken.

De ligging, de netheid

Topverblijf op een goede locatie!
    • Suite met Balkon

We moesten even zoeken naar de ingang, want er is geen bordje o.i.d. aan de straatkant. Accommodatie zit in een appartementencomplex. Tevens zou het in zo'n grote kamer handig zijn als er een lamp hing. Er staan wel nachtkastlampjes.

Wij werden uiterst warm ontvangen door de hostess, een Argentijnse jongedame. Echt een lieverd die service hoog in het vaandel heeft staan. Ze is altijd bereikbaar voor de gasten. Wij hadden een suite (kamer 2) met een leuk balkonnetje aan de straatkant. Kamer is superschoon en ruim, inclusief grote badkamer met wc. De koelkast staat in de keuken en er is een gezamenlijke woonkamer, mocht je tv willen kijken. WiFi is overigens heel snel. Het ontbijt is uitgebreid (croissants, taart, brood, cereal, vers fruit, beleg, sapjes, etc) en in overvloed aanwezig. Je zit gezellig in een gemeenschappelijke ruimte met andere gasten, aan een mooi gedekte tafel. De locatie is op ca een halfuur lopen vanaf Placa de Catalunya, wat geen vervelende wandeling is. Dichtstbijzijnde metrohalte is op 10 minuten lopen afstand. Sagrada Familia ook. Het is een prettige wijk en om de hoek zijn diverse supermarkten en restaurants/bars. Wij komen zeker een keer terug!

Goede Bed & Breakfast om Barcelona te verkennen en te bezoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Kamer was minimaal maar goed ingericht! Slechts 1 kasje naast de bedden en 1 leeslampje met ongezellig fel LED-licht Onze kamer (en balkonnetje) lag aan een drukke straat Nodigt niet echt uit om daar nog een wijntje te gaan drinken!

Schone nette kamer en prima bedden! Mooie en schone badkamer met heerlijke douche. Goede locatie om (met metro) Barcelona te verkennen!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt was in orde, prima ligging in gezellige wijk, aardig...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenzijde

Wij hadden een kamer aan de binnenzijde van het appartementencomplex. Heel weinig licht gezien. Het was een donkere bedoeling. Jammer!

Ontbijt was in orde, prima ligging in gezellige wijk, aardig en flexibel personeel, hygiëne was ook goed en een comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

een aanrader,goede prijs kwaliteit,dicht bij Sagrada,openbaar vervoer op 400m
    • Kleine Tweepersoonskamer

moeilijke huisnummering, bevindt zich in aangrenzende straat juist om de hoek. Ontbijt start maar om 8:15 u

goede prijs kwaliteit verhouding, nette kamer, goede airco, vriendelijk behulpzaam personeel, op loopafstand van metro

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Nog steeds fijn
    • Suite met Balkon

We waren hier eerder geweest en omdat het toen zo fijn was, direct weer geboekt voor ons bezoek aan Barcelona - ondanks de hogere prijs. Het bleek dat de B&B in de tussentijd niet alleen van naam maar ook van eigenaar was veranderd en in vergelijking met eerst vonden we het nu minder warm, hartelijk en onderhouden. Staat van onderhoud leek achteruit gegaan. En het is heel gehorig. Geluid van andere kamers hadden we geen last van maar uitslapen 's ochtends was onmogelijk wegens zeer veel verkeer van de straat (spits) en luid gekakel van gasten aan het ontbijt.

Nog steeds een aanrader wegens de fijne kamers en de top ligging in Gracia: centraal maar weg van de overbevolkte ramblas. Ontbijt vrij eenvoudig maar zolang ze tostada hebben, ben ik blij en de koffie was ook goed. Heel fijn dat je desgewenst ook de rest van de dag nog koffie, thee en ruimte in de koelkast tot je beschikking hebt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Gemoedelijk!

Zie hiervoor

De gekozen kamer was klein, maar dat wisten we. De kamer annex doucheruimte is efficiënt ingedeeld. Personeel is slechts van 09.00 - 12.00 aanwezig. Koffers kan je in voorkomende gevallen eerder brengen of later ophalen. Je krijgt dan een aparte sleutel mee. Personeel is bij aanwezigheid zeer behulpzaam op allerlei gebied: toerisme, vervoer, maaltijden, enz. Het ontbijt is zelfbediening en uitgebreid voor Spaanse begrippen. Je eet aan een gezamenlijke tafel. Bij volle bezetting is dat soms lastig met in en uit schuiven. Na 4 overnachtingen is het ons nog niet gelukt de werking van de verlichting op onze kamer onder de knie te krijgen. In de wijk zijn veel restaurantjes en winkels.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

goed gelegen, zeer proper maar toch erg basic voor deze prijs...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenzijde

het ontbijt viel tegen, nog geen eitje : voor deze prijs had het toch wat meer en uitgebreider mogen zijn dan cornflakes, croissants, toastbrood en Nutelle

Vooral de properheid viel op, niets op aan te merken;

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Genoten, gaan zeker nog keer terug
    • Suite met Balkon

Rolluiken bar/restaurant beneden b&b maakte wel lawaai en kamer niet echt geluiddicht, maar dat mocht de pret niet drukken.

Goede kamer, goede bedden, zeer schoon, prima douche vriendelijk personeel, goede locatie dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen ramen in de gemeenschappelijke ruimten, maar dat is een detail...

Ondanks de centrale ligging heel rustige kamer. Leuke wijk, dicht bij metro en Sagrada Familia. Heel behulpzaam en vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Gezellig en charmant op een topligging
    • Suite met Balkon

De kamers zijn niet echt geluidsdicht. Zowel binnengeluiden als geluid van buiten komen binnen.

De locatie en de sfeer. Supergezellig en charmant. Gracia is een aanrader als wijk.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Zeer vriendelijk onthaal en gezellig kleinschalig, goede...

Er viel niets tegen.

Zeer vriendelijk onthaal en gezellig kleinschalig, goede ligging.

Kleinschaligheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Inchecken waarbij je van tevoren moest melden, ging mis bij ons en dan telefoon niet opnemen

Kleinschaligheid

Super geweldig Aardige eigenaar

Super netjes schoonsuper

• Beoordeeld op: 16 november 2017

ontbijt beneden alle pijl.
    • Suite met Balkon

ontbijt beneden alle pijl..

Geen zeepjes, shampoo...

De inrichting. Het interieur en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

het voldeed voor ons prima
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt was karig ( niet veel keus ) tafel ( erg krap als iedereen tegelijk komt ontbijten )

De lokatie was perfect voor ons alles op loop afstand

Doeltreffend om de stad grondig te bezoeken

Service

Heel gezellig.
    • Suite met Balkon

Heel gezellig. Lekkere bedden. Fijn personeel, heel behulpzaam. In leuke wijk geleden.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Grote kamers, lekker bed, goede ligging
    • Suite met Balkon

Erg veel geluidsoverlast, kon niet slapen, weinig keus in ontbijt

Grote kamers, lekker bed, goede ligging

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

logement ok doch vrij duur
    • Suite met Balkon

Ontbijt heel sober,douche koud of heet

Locatie goed, goed bed

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima B&B om Barcelona te bezoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Complete maar kleine kamer.

Nette kamer op prima locatie. Compleet ontbijt en voldoende restaurants in de omgeving.

Ligging van hotel is gunstig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenzijde

Geen raam en badkamer erg klein.

Ligging van hotel is gunstig. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Het personeel was klantvriendelijk;

Je zit wat dicht op elkaar aan de ontbijttafel, waardoor minder privacy. Ook wat warm/benauwd in het keukengedeelte tijdens het ontbijt. Wij hebben persoonlijk geen hinder gehad van het straatlawaai/ cafe rumoer, maar ik kan me voorstellen dat het te lawaaierig kan zijn voor anderen.

Het personeel was klantvriendelijk; hulpvaardig. Leuk een balconnetje erbij waarvan je het straatbeeld kon bekijken. Gezellig cafe/ restaurant waar het goed eten en vertoeven was onder de B&B (Adonis). Centraal gelegen (op loopafstand) t.o.v. toeristische trekpleisters, maar je zit in de "gegoede volkswijk" tussen de Spanjaarden.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Prachtige kamer, wij hadden de suite geboekt.

Wat meer variatie in het ontbijt zou geen kwaad kunnen vooral als je er verschillende dagen verblijft.

Prachtige kamer, wij hadden de suite geboekt. Veel ruimte en een comfortabele badkamer. Er is geen tv op de kamer maar dat hebben we niet gemist. Gratis wifi. Verantwoordelijken zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heel praktisch was de mogelijkheid om de keuken en de koelkast te kunnen gebruiken. Ideale uitvalbasis om deze prachtige stad te ontdekken. Metrohalte vlakbij.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

De ligging in een minder toeristisch maar heel authentieke...

Het ontbijt is weinig gevarieerd. Lekker maar basic en industriële croissants, kaas, hesp. Geen Spaanse tradities te vinden. Jammer!

De ligging in een minder toeristisch maar heel authentieke buurt. Gemakkelijke verbinding via metro en bus. Stijlvolle inrichting, gemoedelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Vond het super dat deze b&b in tcentrum van barcelona...

Badkamer was niet net bij aankomst. Haren van vorig mensen op de vloer. Weinig variatie van ontbijt. Uitleg over de koffiemachine werd niet gegeven.

Vond het super dat deze b&b in tcentrum van barcelona ligt. Met de metro ben je vlot bij de bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Vriendelijkheid personeel.

Locatie beetje moeilijk te vinden, er is geen bord buiten. En er waren wel een paar gebreken.

Vriendelijkheid personeel. Mooie locatie. Schoon en super comfortabel bed!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Het interieur, de grootte van de kamer, het balkonnetje, de...

Onze kamer grensde direct aan de gezamenlijke ontbijtruimte. De deuren waren niet zo heel erg geluiddicht, dus zodra er mensen lopen/gaan ontbijten hoor je dat erg goed. Temperatuur regelen van de douche was niet te doen. Of heel heet of ijskoud.

Het interieur, de grootte van de kamer, het balkonnetje, de locatie en de gratis wifi.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

De douche was prima en de bedden waren fijn.

Jammer dat er geen tv op de kamer was. En het was redelijk gehorig doordat er een café onder de b&b zat.

De douche was prima en de bedden waren fijn. Alles was eigenlijk wel mogelijk.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

De locatie is een goede uitvalsbasis om vanuit daar...

Wij hadden een erg kleine kamer met een erg klein bed. Er was geen ruimte voor een zitje. Wij hadden een andere verwachting door de fotos. Er waren ook kamers die een stuk groter waren.

De locatie is een goede uitvalsbasis om vanuit daar barcelona te verkennen. Alles was schoon, netjes en sfeervol. Ook werden we prettig ontvangen. We konden onbeperkt gebruik maken van de gemeenschappelijke ruimte en bv koffie sap of water halen.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Zeer vriendelijk personeel!

Zeer vriendelijk personeel! Midden in het centrum! Kortom: een aanrader!!!!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Locatie, ontbijt, eigenaar, kamer

Locatie, ontbijt, eigenaar, kamer

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

De ligging van het hotel was goed.

De hygiene, het ontbijt, de faciliteiten en het bed

De ligging van het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

hartelijke bejegening jonge medewerker

onvriendelijke houding medewerkster omgevingslawaai

hartelijke bejegening jonge medewerker goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Goede ligging.

Lawaai van het verkeer van straat.

Goede ligging. Leuk café eronder (Adonis). Goede bedden. Mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

interieur & Sfeer

we hadden een 2 pers kamer met een erg smal bed. Je hebt ook kamers met grotere bedden. (2x 1 pers)

interieur & Sfeer

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Aardige beheerder

Prijs viel door de hoge bezettingsgraad van de hotelaccomodatie wat tegen telecom beurs Normaal is het veel goedkoper

Aardige beheerder

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Barna House B&B