Beoordelingen over Casa Rural Jardín del Desierto

Avenida San Sebastian, 2, 04200 Tabernas, Spanje

#2 van de 7 hotels in Tabernas

9,7

• Beoordeeld op: 7 september 2018

De kamer is heel erg gezellig ingericht( zoals het hele...

Aan de accommodatie zijn geen minpunten, alleen als je erheen rijd, staat het niet goed aangegeven, en als je niet oppas, kom je vast te zitten in de smalle straatjes.Dus zet je auto er een stukje vandaan, en ga lopend verder. De eigenaar gaat je auto wel in de garage zetten.Daar is plaats voor 4 auto’S.

De kamer is heel erg gezellig ingericht( zoals het hele hotel), en nog nooit heb ik het ergens zo schoon gezien!Het is een familie bedrijf, en ze doen allemaal heel erg hun best, en zijn heel vriendelijk.Ook het eten daar is een aanrader.

Leuk boetiek hotel in woestijn stadje bij westernfilmset
    • Driepersoonskamer met Balkon

De route met navigatie in het dorpje was lastig door de zeer smalle straatjes. Wij hadden een grote auto en reden ons letterlijk klem. Met hulp van de eigenaar via omweg toch tot appartement met priveparking kunnen komen.

Een leuk boetiekhotel met zwembadje en met enorm gastvrije eigenaren. Goed gevarieerd ontbijt. Kleine kamer voor 3 personen, maar zeer schoon en voorzien van alles wat nodig is. Fijn dat wij in de priveparking konden parkeren, want dorpje heeft zeer smalle straatjes en bijna geen parkeergelegenheid in de buurt. In dorpje zijn een paar goede tapasbars en een Sparsupermarkt. Verder is het aangenaam rustig in het prachtige steenwoestijn landschap waar vele westerns zijn opgenomen. Het is slechts 15 minuten rijden naar Oasys Mini Hollywood voor een leuke dag familievertier (authentiek western filmset stadje, enkele westernshows, dierentuin en lekker zwembad).

Dit is een soort bed & breakfast, in een ruim opgezet...

Het stadje Tabernas en de woestijn-delen waar westerns opgenomen zijn, vielen tegen. Tabernas is een dorp van niets. Natuurlijk is de omgeving schitterend, maar we hadden het woestijn gedeelte groter gedacht. We zijn niet naar dat westernpretpark geweest, omdat er op internet zeer negatieve ervaringen stonden en eea best aan de prijs was.

Dit is een soort bed & breakfast, in een ruim opgezet pand. De eigenaren zijn erg gastvrij. Alles is schoon en netjes. Er is een soort binnenplaatsje dat als tuin fungeert. Toen ik het boekte dacht ik dat het een vrij gelegen B&B was maar dat is niet zo. Het is in een straat. Parkeren hebben wij in een naastgelegen straat gedaan, gratis.

Goed geslapen in een mooie rustige kamer !

We hadden dit hotel geboekt omdat er ook een restaurant was waar we konden eten na de lange rit vanuit Allicante , bij aankomst bleek dat het restaurant volzet was (in de hotelinfo stond dat je een 1.30u op voorhand moest reserveren ) bij booking heb ik deze info niet gevonden. Gelukkig zei de eigenaar waar er een bar was waar we konden eten , was vlakbij het hotel , want de restaurants waren dicht die dag .

Zeer vriendelijke ontvangst. Superpropere kamer , mooi ingericht, goede bedden, de kamer was klein maar voor 1 nacht zeker oké Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

De vriendelijke ontvangst.

Het hotel was moeilijk te vinden. Parkeren in de straat is bijna onmogelijk dus we waren erg blij dat we een plaatsje in de garage gereserveerd hadden.

De vriendelijke ontvangst. De eigenaar gaf ons uitgebreid advies ten aanzien van de plannen die we hadden. Ook waren we erg tevreden over de heerlijke maaltijd die de eigenaar speciaal voor ons gekookt heeft.

Gastvrijheid
    • Driepersoonskamer met Balkon

10 euro / nacht om in garage te parkeren.

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Rustig, authentiek en vriendelijk.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Heerlijk rustig geslapen. Authentiek dorp en echt Spaans gegeten!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het karakteristieke stadje

Zeer gehorig!

Het karakteristieke stadje

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Stad zelf was niets te doen maar de omgeving is geweldig mooi

locatie is slecht te bereiken

Ontbijt was geweldig,

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

heel knus hotel ,lekker eten en grappig zwembad

heel knus hotel ,lekker eten en grappig zwembad

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Gastvrijheid, het parkeren vd auto (deed de eigenaar), het...

Het dorpje stelt niet veel voor.

Gastvrijheid, het parkeren vd auto (deed de eigenaar), het eten in het hotel zowel diner als ontbijt. Heerlijk hotel als je de parken rondom tabernas wilt bezoeken.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Wij waren op doorreis, misschien wel helaas.

Helemaal niks.

Wij waren op doorreis, misschien wel helaas. Want dit is met recht een heerlijk verblijf. Er heerst een Spaans huiselijk sfeertje met enorme vriendelijke mensen. Wij vinden dit adres echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Het was even zoeken en gelukkig parkeerruimte bijgeboekt...

Zwembad was om 19 uur gesloten en wij arriveerden om 19.30 uur. Dat was jammer omdat wij juist geboekt hadden ivm het zwembad voor de kinderen.

Het was even zoeken en gelukkig parkeerruimte bijgeboekt (dorp heeft smalle straten) maar accommodatie en kamer waren geweldig

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Zeer gastvrij en behulpzaam.

Reserveer zeker plaats in de (kleine) garage, in de buurt parkeren is onmogelijk.

Zeer gastvrij en behulpzaam. Goede kamer en uitstekende badkamer. Alles zeer netjes.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Schone kamers.

Schone kamers. Gastvrij personeel. Tabernas is een fijne plaats om de woestijn te bezoeken.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

- vriendelijk personeel (engels en frans)

- NIETS!

- vriendelijk personeel (engels en frans) - zwembad - ligging - prachtige accommodatie

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Heel gezellig en huiselijk!

Heel gezellig en huiselijk! Sympathieke eigenaar die ons een heerlijke maaltijd heeft klaargemaakt. Uitgebreid ontbijt. Absolute aanrader.