Beoordelingen over Los Pilares de Ronda-Antigua Finca Los pastores

Carretera de Algeciras, Km 4.5, 29400 Ronda, Spanje

#30 van de 55 hotels in Ronda

Aanrader voor Ronda

Enige minpuntje was de douche waar het water niet zo goed doorliep. Maar dat mag niets afdoen aan het complete plaatje.

Fantastische locatie, 10 min rijden van centrum Ronda. Rust, ruimte, mooi verzorgde accomodaties en landgoed. Gee standaard hotel, maar een heel warm b&b gevoel

prachtig relaxed romantisch verassend
    • Appartement

we zijn door gecancelde vlucht een dag later pas aangekomen, hebben oorspronkelijke prijs betaald (begrijpelijk) optimaal gebruik gemaakt van de accommodatie. Helaas moesten we voor 1 uur later uitchecken wel bijbetalen. beetje jammer in ons gevoel

locatie prachtig landgoed; dichtbij Ronda, rust

Mooie ligging vlakbij Ronda en heerlijk zwembad.
    • Appartement

WiFi werkte niet ondanks extra inlog. Niet handig met 2 pubers.

Mooie ligging vlakbij Ronda en heerlijk zwembad. We hebben savonds heerlijk gegeten en ontbijt was ook prima.

Authentiek, mooie ligging, sfeervol

Te kleine 2 pers. bedden: zet er 2 boxprings neer met daarbij gescheiden beddengoed. (Geen doorlopende 2 pers matras en/of laken; dat slaapt zo onrustig; ook onze tienerdochter hebben daardoor slecht geslapen). Formaat bed moet minimaal 2x90 breed zijn en minimaal 2 meter lang. Kamers waren vrij donker. Ontbijt was karig en oud brood. Koffie was wel goed. Zwembad was koud omdat het bijna de hele dag in de schaduw lag. Scherm het zwembad en de ligweide af van de pauwen (nu lag er overal pauwenpoep).

Authentiek, mooie ligging, sfeervol

Wat is dat genieten! Echt een aanrader!
    • Appartement

Wij zaten naast de blaffende honden. In het begin was dat leuk, maar op den duur werd het wat irritant, maar als dat alles is...

Wat een prachtig landgoed (minder kun je het niet noemen)! Keurig verzorgd (ook de tuin). Erg leuk appartement met twee terrasjes. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De paarden en de pauwen maken het extra bijzonder. Twee mooie zwembaden en een erg leuke glijbaan. Centrum van Ronda is minder dan 15 min rijden. Flamengoshow in Ronda is een aanrader!

Verrassende locatie in een schitterende omgeving. rustige omgeving met fraai zwembad

minpunt was dat onze kamer (kamer 2) bedompt was. Voor de ramen veel begroeiing waardoor weinig licht binnen komt. Om de bedompte lucht tegen te gaan waren luchtverfrissers geplaatst. Mogelijkheid om terug te komen, maar dan wel in andere, frissere kamer.

Verrassende locatie en heel mooi. Kamer was ruim en badkamer prima. Lekker douche. ontbijt ruim en voldoende. Broodjes lekker warm geserveerd. Verder alleen positief. Ligging, zwembad en redelijk dicht bij Ronda. gehele accommodatie werd erg keurig bijgehouden door tuinmannen. Zwembad........heerlijk!!

Prachtig bij mooi weer.

Als het geen mooi weer is, is er weinig te beleven. Jammer dat er niet gecommuniceerd was dat de kok vrij was met Pinksteren. De fantastische aanbevelingen om in de tuin te gaan eten waren van doorslaggevende reden om hier een nacht te blijven. Helaas had de kok vrij.

Prachtige locatie met bijzonder fraai uitzicht. Oprijlaan alleen al is bijzonder moment.

Verassend - dicht bij de stad maar toch ook midden in de natuur.
    • Appartement

Paden zijn moeilijk begaan en in het appartement was het met vier personen wel wat klein/behelpen. Kwam met name door het extra bed wat er was geplaatst. Keuken er summier maar verder voor 2 personen een ideale plek.

Echt een belevenis om hier te overnachten. Dichtbij Ronda maar toch midden in de natuur. Heerlijk gegeten.

Fantastische locatie en heel sfeervol!!!

De kamer was kleiner als de foto's doen vermoeden. Wij hadden kamer nr 4.

De locatie is echt top. Zo heerlijk rustig gelegen. Het is prachtig aangelegd. Alles klopt.

Vooral genieten van de rust, de natuur en het mooie verblijf.

Bij het douchen werd de badkamer halfnat, water kon niet goed weglopen. Ook was er geen ventilatie in de badkamer waardoor er zich schimmel op de muren bevond.

Het prachtige uitzicht was adembenemend. Wandelen met de paarden was de unieke gelegenheid om van de natuur en het landschap te genieten.

Prachtige plek

Huisjes wat vochtig van binnen. Badkamer wat krakkemikkig

Geweldige tuin met zwembaden en dieren op kleine afstand van Ronda. Leuk privé terras bij accommodatie

Mooie plek, wel afgesloten met 2 poorten

Zwembaden dicht terwijl daar op site of booking niets van stond . Speciaal met 3 kids geboekt voor het zwembad , jammer

Mooie plek, wel afgesloten met 2 poorten

Een erg mooie plek, maar vooral in de zomer
    • Appartement

De woning rook muf en uit de douche kwam geen warm water in de ochtend. Zo'n stortdouche ziet er leuk uit, maar klaarblijkelijk lukt het de boiler niet om overal het water op temperatuur te krijgen. Toen we er iets van zeiden werd het probleem ontkend, wat niet klantvriendelijk is...

Het is een bijzondere plek in een prachtige omgeving!

Hadden er meer van verwacht
    • Appartement

De huisjes zijn klam niet aangenaam. Schimmel in de badkamer doordat er geen verwarming aanwezig is. Te weinig dekens waardoor de nachten erg koud waren. Ronda is een koelere plek als gemiddeld en daar zouden ze veel meer rekening mee mogen houden. Er lopen heel veel pauwen rond waardoor je ‘s morgens al vroeg wakker wordt van hun gekreis.

Omgeving is prachtig

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Aankomend doet de oprijlaan vermoeden dat je een paar nullen...

Beetje hard bed.

Aankomend doet de oprijlaan vermoeden dat je een paar nullen over het hoofd hebt gezien tijden het booken. Echt paradijsje, waar je helemaal tot rust komt. Prachtige tuinen met overal zitjes. En pauwen die je welkom heten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Enkel met warm weer en zonder rolstoel

Vermits we met een rolstoel waren is dit een afknapper. Ga er enkel logeren met warm weer , want de verwarming (airco) werkt amper en is zo luidruchtig dat je ze belet in te slapen.

Prachtig gelegen,

Fantastische plek, maar minder in de koude/natte tijd van het jaar.

Er stond geen verwarming aan, klam beddengoed en ruimte. Open haard ging niet aan door kletsnat hout (bovendien met verf erop). Putje douche liep niet door. Receptie niet vindbaar zonder hulp. (Ze vertelde later dat ze het kaartje had weggehaald i.v.m. de regen...)

De plek was In één woord geweldig. Als het niet zo koud was geweest, was het voor ons vast een veel aangenamer verblijf geweest. Vriendelijke en behulpzame ontvangst.

Heerlijke, rustige en prachtig gelegen Finca

Sommige kamers moeten in de winter bijverwarmd worden. Vraag een extra radiator bij de receptie.

De plattelands ambiance met veel pauwen, 2 zwembaden, verspreid liggende kamers ieder met een eigen karakter, een heel gezellige ontvangst/restaurant/salon gedeelte met 2 open haarden.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Grote tegenvaller zeker gezien de beoordelingen van jullie site.
    • Appartement

De gehele acomodatie was steenkoud, er was geen enkele verwarming, en de deuren tochten zo veel dat je het gevoel had dat je buiten zat. Hadden voor twee dagen geboekt en betaald, zijn al na een dag vertrokken. Bij het ontbijt gevraagd naar een warm gekookt of gebakken ei maar dat was teveel gevraagd. Wel koude eieren geheel in de stijl van het hotel

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Het ontbijt was ok.

In tegenstelling van wat er op booking.com staat waren de kamers heel klein. Er hing een heel doordringende geur van petroleum. Echt niet aangenaam.

Het ontbijt was ok. De ontbijtruimte heel mooi.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Rust en gastvrijheid, perfect om even bij te komen

De kamers zijn in het najaar wat vochtig en kil.

Losse kamers op een prachtig terrein, even buiten Ronda. Rust en heerlijke omgeving. Twee zwembaden en een lekker restaurant.

Heerlijk rustig gelegen even buiten Ronda

kwaliteit van het bed /matras.

Bijzonder sfeervolle finca even buiten Ronda landelijke gelegen heerlijk rustig. Leuke kamer wel wat aan de kleine kant.

Geweldig😊

Niks, heerlijk!

Prachtige finca, de pauwen lopen voor je deur, mooi terrein. Heerlijk om even te relaxen bij het zwembad, ontbijt is goed verzorgd en het diner was ook heerlijk. TomTom kent de route niet, maar de finca ingeven op Google Maps en je komt er prima!!

Een must en echte aanrader wie eens wat anders wil dan een hotel.

Zwembad 2 was niet in de zon gelegen en dus wat frisjes om erin te zwemmen (september)

Zeer mooie locatie met rustgevende omgeving vlakbij de stad Ronda. Goed ontbijt zelfs het restaurant 's avonds was verrassend lekker. Eigen vervoer (huurwagen) is een must.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heerlijke lokatie

We moesten om een koffiezetapparaat vragen en eigenlijk later weer inleveren , terwijl dit als standaard in de omschrijving stond

De rustige fraaie ligging

Perfect

niets :-)

Zeer vriendelijk personeel. Kamer was in orde enkel douchegordijn was iets te kort. Ontbijt en diner was perfect. Mooie tuin met 2 zwembaden, zeer rustige ligging. Centrum op 4 km.

Omgeving (prachtige uitzichten en rustig gelegen) en het...

Ontbijt was erg karig voor de prijs die je betaalde. We hebben elders in Spanje goedkoper gegeten met een betere kwaliteit. Rijden met je auto op dit terrein is niet gemakkelijk als je tegenliggers hebt. Een weg naar de parkeerplaatsen aangelegd.

Omgeving (prachtige uitzichten en rustig gelegen) en het zwembad (twee zwembaden) waren goed. De Finca bevindt zich op maar 10 minuten rijden van Ronda.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk verblijf op een luxe landgoed, midden in de natuur.

Koelkastje op de kamer ontbreekt.

de locatie, uitzicht en de planten en dieren op de finca. Leuke kamers, helemaal in stijl. Twee rustige zwembaden midden in de natuur. Heerlijk ontbijtje. Auto is noodzakelijk.

Aanrader!

We waren pas rond 22u aangekomen en ik heb nog gevraagd om iets te kunnen eten en helaas was dat niet mogelijk. Heb ik wel begrip voor maar zou voor ons aangenaam geweest zijn als de kok nog iets in elkaar had gestoken. Tenslotte was de keuken nog open

Leuke accommodatie, afgelegen op een supermooi domein, leuk zwembad. Er lopen ook pauwen rond. Ontbijt was verzorgd. Kamer ook leuk, gezellige inrichting, eerder romantisch dus ideaal als je met je partner gaat. Soms wel beetje muffe geur door de badkamer die wat moeilijker is om te verluchten. Ik zou dit aan iedereen aanraden!

Top! We komen zeker nog is terug
    • Appartement

Zwembad water erg koud en de paden met een kinderwagen is eigenlijk niet te doen.

Prachtig net uit een film. De rust natuur dieren zwembaden waarvan 1 zelfs met glijbaan de kamers topontbijt. Echt geweldig! Op slechts 10 min rijden van Ronda centrum. Wij komen zeker nog is terug (moeder met kind v 11 en 2 jaar)

Geweldige zwembaden maar matige bedden. Ronda snel en goed te bereiken met de auto.
    • Appartement

Bedden van zeer matige kwaliteit en het warme water in de badkamer was matig.

Twee geweldige zwrmbaden waarvan een een glijbaan had die voor ons allen een superattractie was.

Rustig gelegen, niet te groot, aangenaam hotel.

Op een avond hadden we geen warm water in de douche, de volgende morgen was dit opgelost.

De laatste morgen moesten we om 7u20 vertrekken om op tijd in de luchthaven te zijn. Normaal was er maar ontbijt vanaf 8u. De vriendelijke dame aan de receptie heeft ervoor gezorgd dat we om 7u een ontbijt kregen. De kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prachtige ligging met schitterend uitzicht.

Prachtige ligging met schitterend uitzicht. Pauwen op het landgoed leuk om te observeren. Mogelijkheid om een fantastische rit per paard door de bergen te maken. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prachtig gelegen sfeervolle finca

Slechte wifi. Slecht matras. We werden erg vroeg gewekt door de rondlopende pauwen.

Prachtig gelegen met rondom mooie weidse uitzichten. Lekker zwembad. Ronda is snel en makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het is erg gehorig. Naast ons sliep een gezin met een baby die ons wakker heeft gehouden.

De sfeer, de inrichting en de zwembaden waren prachtig. Mooie tuin en de pauwen die rondlopen zijn fantastisch.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer ruime kamer, eerder een appartement, met keukenhoek.

In de kamer kan geen raam geopend worden. Mogelijkheid voor ventilatie van de kamer is de buitendeur (op de begane grond!) open te laten, of een raam in de aangrenzende badkamer.

Zeer ruime kamer, eerder een appartement, met keukenhoek.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Perfecte locatie als je je verblijf in Andalusie rustig wilt beginnen!
    • Appartement

We hadden gehoopt dat we een lange wandeling naar de stad konden maken. Helaas was er geen veilig wandelpad waardoor we toch maar zijn gaan rijden.

Het simpele maar goed verzorgde ontbijt was heerlijk. De eigenaar/manager heeft ons keurig te woord gestaan. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken maar er ontbrak niets.

Rust en kalmte na de drukte van grote steden.

Met koffie en minibar in de kamer zou het veel aangenamer zijn. Kleine kamer. Karig ontbijt , diner OK.

Prachtige setting, rust en kalmte. Mooi domein met rondlopende dieren. Gezellig.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

heerlijke plek om tot rust te komen

De kamer bevatte slechts 1 gemakkelijke stoel en dat was bij regenachtig weer niet handig. wandelroutes in de omgeving waren ook heel prettig geweest.

prachtige plek, met mooi prive terras. Gezellig met pauwen, paarden en kikkers en eenden. Her en der een zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. mogelijkheid tot paardrijden!!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Sfeervolle huisjes, met terrasje.

Kwaliteit van diner werd verschillend gewaardeerd.

Sfeervolle huisjes, met terrasje. veel dieren = leuk voor jonge kinderen, mooie landelijke accommodatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Vers, uitgebreid ontbijt.

De kamers waren wat vochtig maar dat komt denk ik door het oude pand.

Vers, uitgebreid ontbijt. Paardrijden op echte Andalusiers / Arabieren Rust (m.u.v. de pauwen die geluid maken) Fijne natuur Mooi uitzicht

- plek met speciale charme
    • Presidentiële Suite

- het geheel balanceert soms wat tussen authenticiteit & passé zijn

- speciale plek. Na lange oprijlaan volgt een domein dat mooi in het groen ligt, bevolkt wordt door pauwen en een speciale (beetje eighties-) sfeer heeft. - we hadden een ruime kamer - niet ver rijden naar Ronda

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Zeer sfeervol complex en moderne, gezellige kamer dichtbij de prachtige stad Ronda.

Er zou gelegenheid zijn om koffie/thee te zetten, dat hebben we niet aangetroffen. We zijn er eerst aan voorbij gereden, let op een groot hek.

Op 10 minuten rijden met de auto van Ronda ligt dit heerlijke hotel. We zijn eerst aan de poort voorbij gereden want het complex ligt een stuk van de weg af. In het groen liggen verschillende gebouwtjes met kamers, terrassen, zwembad, veel groen, vijvers, pauwen en je kan er ook paardrijden (vantevoren aangeven). We hadden een knusse kamer van alle gemakken voorzien; airco, moderne nette badkamer met hele ruime douche en er stond een mandje met shampoo, badschuim, tandenborstel, bodylotion enz. Er stond een bureau, bankje en een gezellig hemelbed met prima matras. Voor de kamer was een klein terras waar je kon ontbijten. Tegen meerprijs kan je er ook ontbijten en eten (25 euro, 3 gangen) in een gezellige, landelijk ingerichte ruimte met grote schouw. Je moet wel minimaal 2 uur vantevoren aangeven of je er wil eten. We kregen bij aankomst meteen een uitleg over Ronda, waar te parkeren en wat leuke plekken zijn om te bezoeken. Top! Er lopen veel pauwen los op het complex wat ik vooral gezellig vond. Ik was even bang voor geluidsoverlast ('s morgens vroeg), maar dat viel erg mee (dikke muren). Op de foto onze kamer met pauw voor de deur en dakterras erboven.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Mooie foto's maar de realiteit is anders

Zie hierboven

Het was een drama en we willen eigenlijk van Booking.com het geld terug. Zo'n locatie aanbieden voor 88 Euro is een schande. Kamer te klein, slechte bedden, alles was vochtig, geen warm water, in het restaurant terugslaande rookgassen van de open haard. Een van de personeelsleden ging de dag erna ook vertrekken. Hij kon er niet meer tegen. Al die klachten waar niets aan werd gedaan door de eigenaar. Een dieptepunt in onze voor het overige fijne vakantie. U had ons dit echt niet mogen adviseren.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mooie Finca maar koude kamers.

Eind maart, begin april hadden we prachtige weer met buitentemperaturen van 20 graden. In de kamer was het echter om te bevriezen. Dikke muren voorzien op hete zomertemperaturen. De enige verwarming was een klein houtkacheltje. Een portie hout kostte ook 6 euro. Goed voor een avondje warmte. Het ontbijt was gewoontjes maar de service ondermaats. Geen buffet en alles werd afgemeten op tafel gezet. Geen eitjes, geen tomaatjes, ... Geen 4 sterren waard.

Gelegen in de buurt in Ronda ligt deze mooie Finca. Rustig en afgelegen vormt het ook een goede uitvalsbasis om de witte dorpjes te bezoeken.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De locatie is een mooi aangelegde buitenplaats.

Het binnenkomen was lastig zolang je nog niet bent ingecheckt. De communicatie met de buitenpoort faalt meestal.

De locatie is een mooi aangelegde buitenplaats. Heerlijk rustig midden in de natuur.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Iets om jezelf te gunnen!
    • Appartement

Oase van rust, natuur en genieten. Op de rug van een paard voel je je in de hemel! Je hoeft zelfs voor een maaltijd het landgoed niet te verlaten. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Slecht bed, vieze schoonmaakgeur

Het matras van de kamer was verschrikkelijk. Oud, je zakt er helemaal in weg, en de veren voelde je in je rug. Wakker met rugpijn. Kamer stonk ontzettend naar schoonmaakmiddel en zelfs na de deuren opengezet te hebben de hele dag, ging het niet weg. In een hele penetrante lucht moeten slapen dus omdat het hotel fully booked was en er geen andere kamer was.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Fantastisch, verassend en als ik hier ooit weer ben ga ik zeker een nachtje hier heen

Alles heel goed

Ontbijt was geweldig!! Echt een aanrader maar alleen al de locatie is top. Super mooi en echt een heerlijk verblijf gehad. 10 min centrum Ronda af en ook zeker de moeite waard om te bezoeken.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Scitterende plek en aardige mensen plus prachtig zwembad.

we hebben zelf het ontbijt geregeld!

Zeer rustige locatie en heel typische inrichting van de...

Zeer rustige locatie en heel typische inrichting van de kamers.

Mooi schoon dicht bij Ronda ruime kamer

Weinig tips over de omgeving Ontbijt was zonder enige variatie miste buiten zitje bij de kamer

Mooi schoon dicht bij Ronda ruime kamer

Prachtige omgeving

Kamer, stonk verschrikkelijk naar mottenballen en vochtig, waarschijnlijk een tijd niet gebruikt.

Prachtige omgeving

Schitterende, rustig gelegen locatie

Schitterende, rustig gelegen locatie

Leuke ervaring op een mooie locatie met aandacht voor...

Gezien de recensies hadden meer verwacht van het diner. Was eenvoudig.

Leuke ervaring op een mooie locatie met aandacht voor details. Een aanrader

Mooi, mooi!

Het weer!

Zeer mooie locatie. Zowel ontbijt als diner lekker en betaalbaar.

Leuke cottages met een prachtig uitzicht

hard bed.

Heerlijk ontbijt, prachtige locatie, leuke cottages met terrassen om lekker te zitten. Open-haard in de cottage. Prachtig uitzicht

Mooie omgeving, heerlijk bed.

Douchen: temperatuur niet te regelen.

Mooie omgeving, heerlijk bed. Haardvuur op de kamer.

Heel apart verblijf. Zou zo weer gaan.
    • Presidentiële Suite

Kamer was vrij koud en veel vocht. Slechte wifi op de kamer.

Heel apart onderkomen. Mooie ligging en een hele mooie kamer.

Bed was slecht. Het stonk. Personeel bij ontbijt was niet met ontbijt bezig

Fijn verblijf om Ronda te bezoeken.

Het geluid van de pauwen; wel leuk, maar veel lawaai.

Goed eten en de ligging.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

erg leuke lokatie, midden in natuur met zeer leuke kamers op...

erg leuke lokatie, midden in natuur met zeer leuke kamers op het landgoed.

Prachtige plek

Matras kon beter

fantastische sfeer

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Teleurstellend

Kleine donkere kamer, met geur van openhaard en petroleumgeur van aanmaakblokjes.

De inkom

Fantastisch!

De omgeving en de inrichting van het terrein was erg mooi en verzorgd. Het personeel was zeer vriendelijk.

Was goed voor een nacht!

Kamers zijn aan de kleine kant!

Ligging is fantastisch en uitgebreid ontbijt!

Een stille en mooie groene locatie.

Vond het bed aan de harde kant!

Schitterend terrein, park met 2 zwembaden. Goede keuken, leuk restaurant waar je heerlijk kan eten! Zeer goed ontbijt.

De ligging, buiten de stad

Mooie ligging, korte afstand van Ronda, goed ontbijt
    • Appartement

Kamer was erg donker, weinig daglicht

Mooie ligging, korte afstand van Ronda, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prachtige locatie!

Prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooi en rustig gelegen

Geen opmerkingen

De ligging, fantastisch uitzicht. Alles mooi aangelegd en ruim opgezet

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prachtige natuur, de setting, mooie accommodatie en geweldig...

Prachtige natuur, de setting, mooie accommodatie en geweldig lekker eten!

• Appartement

Onhandige kamer indeling. Moest door andere slaapkamer lopen om naar wc/badkamer te gaan.

vlakbij Ronda een prachtig hotel met mooie zwembaden en een prachtig uitzicht en heerlijk ontbijt

de kamers waren basic en de bedden wat smal.

een heerlijk ontbijt en een prachtige omgeving.

Mooie sprookjesachtig omgeving geen massatoerisme

Jammer dat er geen koelkast en koffiezetapparaat was

De locatie personeel heel vriendelijk mooi landgoed ...