Beoordelingen over Casas Pepe Adults Only 2-sterren

Avenida de Bonn, 1, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#31 van de 166 hotels in Playa del Inglés

Gebaseerd op 214 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Mooi appartement met goede faciliteiten en een uitstekende ligging.
    • Superior Appartement met Balkon (2 Volwassenen)

Het restaurant bij het zwembad is tot 18 uur open. Het zwembad tot 19 uur, wellicht het restaurant ook tot zeker 19 uur open houden.

Erg goed uitgebreid ontbijtbuffet met erg vriendelijk personeel. Goed en schoon appartement met ruim voldoende linnengoed/handdoeken.

Fijn verblijf bij Casas Pepe
    • Appartement - Begane Grond (2 Volwassenen)

De ontvangst bij aankomst viel erg tegen. De dame die ons ontving was naar ons gevoel heel slecht gehumeurd en probeerde ons op geen enkel moment te helpen of extra informatie te geven...heel jammer! Voor de safe in de kamer moet extra betaald worden (2,50 EUR/dag). Het koffiezetapparaat was stuk maar werd heel erg snel vervangen...

De accommodatie heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan : goed uitgerust appartement, heerlijk en uitgebreid dagelijks ontbijt met elke morgen wel iets anders lekkers. Er is een vrolijke kuisploeg die alles netjes houdt! En de locatie is super!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Adults recommended?
    • Appartement - Begane Grond (2 Volwassenen)

-wij hadden een rustige verblijf totdat we aanhoudende geschreeuw van kinderen hoorde bij het zwembad en steeds bij het ontbijt -de vriendelijke mevrouw van het animatieteam deelt o.a. sudoku's uit en, zo stond het onderaan het briefje, bij volledig ingevulde sudoku kon je een flesje champagne ontvangen. Dat heb ik gedaan en zij zei dat ze niet wist dat dat erop stond en of ze champagne wel kon weggeven. Omdat ze soms van die cocktail workshops hebben met gratis cocktails opperde ik dat het ook een cocktail mocht zijn en zij zei dit zal ik bij de directie vragen of het mag maar ze is daar nooit op teruggekomen - de aanwezige tv in de ontbijtruimte had harde (rap) "muziek" aan. Het merendeel van de toeristen waren 55+ en hiermee sloegen ze in onze opinie de plank volledig mis. Er waren erbij die zich danig stoorde hieraan en wij hebben gevraagd of dat het geluid ietsje zachter kon. De vriendelijke ontbijt medewerkster deed dit in eerste instantie maar de volgende dagen mocht het niet meer zei ze in opdracht van de directie? - info lag op de tafel in het appartement over hoe je wifi voor 3 maanden voor €90 kon krijgen met bijbehorende inlogcodes, dit vonden we wel wat raar en halverwege de vakantie hebben we toch gevraagd hoe dit nou zit. Het bleek dat dit al heel lang niet zo is en dat het gewoon kosteloos is?

-ontbijt was prima alleen jammer dat de eieren steeds te snel/te heet gebakken werden waardoor de eieren wat aangebrand waren -appartement was goed - appartement werd regelmatig schoongemaakt (behalve de lakens?) - locatie goed, vlakbij wandelpromenade, duinen, bushalte en toch in een rustige omgeving

• Beoordeeld op: 14 december 2016

ZALIG.
    • Appartement met Zijdelings Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

WE VROEGEN OF WE DE KAMER TOT 13 U KONDEN HOUDEN. WAS NIET MOGELIJK. TOCH KWAM MEN NIET POETSEN VOOR 13U.

LIGGING, NETHEID, RUSTIG, GEEN KINDEREN, FRONTAAL ZEEZICHT,

Goede prijs/kwaliteitverhouding en

Goede prijs/kwaliteitverhouding en prima ontbijt !

Goede appartementu
    • Superior Appartement met Balkon (2 Volwassenen)

Goede accommodatie, zwembad uit de wind

Voor ons, koppel zonder kinderen, ideale accommodatie .
    • Superior Appartement met Balkon (2 Volwassenen)

Zeer proper appartement , uitstekende ligging, geen kinderen toegelaten, zeer rustig, 6 dagen/week poetsdiens

Een heel goed en gevarieerd ontbijtbuffet
    • Appartement met Zijdelings Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

De doucheruimte is wat aan de kleine kant

Een heel goed en gevarieerd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Rustig en direct aan strand.
    • Appartement - Begane Grond (2 Volwassenen)

Rustig en direct aan strand.

Geweldig appartement met super ontbijt en goede bedden.
    • Superior Appartement met Balkon (2 Volwassenen)

Ontbijt was geweldig, bedden uitstekend

WIFI kwaliteit zeer laag
    • Appartement - Begane Grond (3 Volwassenen)

WIFI kwaliteit zeer laag Ontbijt startte pas om 8u 's morgens, wat vervelend is indien je dagactiviteiten gepland hebt staan.

Zowel de kamer als het ontbijt was uitstekend
    • Superior Appartement met Balkon (3 Volwassenen)

Er liepen veel katten.

Zowel de kamer als het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Schitterend ontbijt, zeer uitgebreide keuze
    • Superior Appartement met Balkon (3 Volwassenen)

Airco werkte niet, volgens het onthaal alleen tijdens de zomermaanden

Schitterend ontbijt, zeer uitgebreide keuze

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Voor ons was dit een super accommodatie.
    • Appartement met Zijdelings Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Voor ons was dit een super accommodatie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Het ontbijt was super.
    • Junior Suite met Terras

Het ontbijt was super. Elke dag kiezen wat voor een ei je wilt of tosti of worstje. Personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 april 2016

verzorgd ontbijt

-We hadden extra betaald voor zicht op zee. Maar ginder bleek dat we zicht hadden op een drukke parking met in de verte een stukje van de zee. -We betaalden voor 3 personen,maar derde persoon moest in een ZEER ONCONFORTABEL zetelbed slapen.Misschien goed voor kindje maar niet te doen voor volwassene!!

verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

verwarmd zwembad, keurige kamer.

afstand tot strand, weliswaar maar paar honderd meter maar het grote hoogteverschil maakte dat het een hele klim is met trappen en dat staat nergens vermeld. de meeste kamers te bereiken via trap, geen lift; receptie met openingsuren. Ons onthaal was via briefjes op de deuren gekleeft.

verwarmd zwembad, keurige kamer. semi-grote gratis publieke parking ( in het hoogseizoen vrees ik ergens of je plek vind, maar nu oké) Rustig

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

De locatie,lekker rustig.

De bedden waren iets aan de harde kant.

De locatie,lekker rustig. Wil je lekker eten of de kroeg in? Op nog geen 5min lopen sta je aan het strand met verschillende leuke barretjes en restaurants. Ontbijt was simpel maar oké. Elke ochtend een lekker vers eitje of pannenkoek, was echt top. Zwembad was lekker warm, genoeg ligbedden en bijna de hele dag zon.

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Vriendelijk personeel, super centrale ligging ( in 5 minuten...

Wij hebben geboekt met ontbijt, maar dit is niet de hit. Zeker niet voor de gevraagde prijs! Personeel vriendelijk, ontbijttijden goed ( tot 10.30 uur), maar nauwelijks afwisseling met beperkte keuze en helaas met slechte broodjes.

Vriendelijk personeel, super centrale ligging ( in 5 minuten bij het strand en bij restaurants) en toch rustig! Het appartement is goed uitgerust (voldoende kopjes, bestek, maar ook een afwasborstel, voldoende theedoeken etc). Er is hier oog voor kleine details! Zwembad groot genoeg om een rondje te zwemmen en in de winter verwarmd. Voldoende ligbedden bij het zwembad ( en zijn niet gereserveerd met handdoeken 😅) Wij hebben een leuke vakantie gehad. Casas Pepe is voor rustzoekers die op loopafstand (5 minuten) van restaurants en strand vakantie willen vieren zeker een aanrader! Bedankt team casas Pepe.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Mooi ingericht ruim appartement, bij aankomst fles cava en...

Het afzetten van de airco vanaf middernacht tot 's middags is een heel foute beslissing gezien de airco vooral 's nachts nodig is om goed te kunnen slapen.

Mooi ingericht ruim appartement, bij aankomst fles cava en water in frigo, voldoende en zachte (bad)handdoeken, vriendelijk personeel, ontbijt OK, rustig en goede ligging,

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

zeer geschikt voor rolstoel gebruikers

badkamer mak iets groter

zeer geschikt voor rolstoel gebruikers

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooie rustige locatie met zwembad aan het terras

Nog bezig met een verbouwing van het restaurant. Wordt vast heel netjes.

Mooie rustige locatie met zwembad aan het terras

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

goei ligging , tegen de zee, en toch rustig

wat klein zwembad, alsook de plaats rond zwembad, wat bekrompen

goei ligging , tegen de zee, en toch rustig