Beoordelingen over Hotel Caserio 4-sterren

Avenida Italia, 8, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#69 van de 166 hotels in Playa del Inglés

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Geweldig hotel.

We hadden lang van te voren al gevraagd om wat later uit te checken. Nooit bericht terug gehad. Ook ter plekke in hotel nam het meisje bij de receptie niet de moeite om maar iets voor ons te doen. Jammer.

Heerlijk eten. Leuk personeel. Mooie kamer. Afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

prijs-kwaliteit een topper,zeker een aanrader!

1 onvriendelijk persoon in het restaurant en graag tissues op de kamer! maar dat is echt zoeken naar iets

prijs-kwaliteit een topper,zeker een aanrader!! vriendelijk personeel altijd met de glimlach en behulpzaam!!

Een tophotel, heel netjes en verzorgd, met lekkere maaltijden, dat vooral gericht is op volwassenen.

Niets is perfect in het leven, zo ook Hotel Caserio niet. Op internetfora lazen we vaak de opmerking over de 2 kleine liften, en dat moeten we helaas beamen. De architect heeft hier duidelijk een inschattingsfout gemaakt. Een kleine foutje, een detail, en ik vrees dat het moeilijk wordt daar nog iets aan te veranderen... Verder lazen we ook kritieken op de maaltijden, maar dat kunnen we volmondig tegenspreken!

Het hotel is recent gerenoveerd en dat is eraan te zien. Volledig onze stijl van hotel, heel modern. Het buffet was erg verzorgd en gevarieerd. Wat ons opviel is de netheid van het hotel en hoeveel hieraan gewerkt wordt. Het zwembad is niet al te groot en heeft geen glijbanen, maar dat vinden wij nu net heel goed, op die manier trekt het hotel ook minder kinderen aan, en die rust zoeken we. De ligzetels zijn van uitzonderlijk goeie kwaliteit rond het zwembad. Er is ook een dakterras, met jacuzzi. Kortom: er is altijd wel ergens plaats. Een aanrader!

Hotel was prima!

Zal wel Spaanse temperament zijn :-), maar personeel gaat harder tegen je praten als je ze niet goed begrijpt.......

Hotel was prima! Geweldig ontbijt, schone kamers. Heerlijk ontvangst met een drankje in een witte lobby, met rode banken en op de achtergrond lounchemuziek. Op loopafstand van het strand, de boulevard met restaurantjes e.d.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende bedden...

Te weinig liften voor de grootte van het hotel (slechts twee)

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitstekende bedden, ruime kamer, gevarieerd eten en steeds goed aangevuld. Ruime en veilige parking indien wagen.

Het eten was minder, slecht aangegeven wat het was en ook...

Het eten was minder, slecht aangegeven wat het was en ook weinig variatie. Verder een prima ontbijt voor ieder wat wils

Uitstekende ligging, bushalte is vlakbij.

Uitstekende ligging, bushalte is vlakbij. zalig zwembad, met voldoende ligbedden. uitgebreid ontbijt. Schone kamer met terrasje en mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

mooi gerenoveerd hotel, mooie kamer en vooral zwembadzone...

mooi gerenoveerd hotel, mooie kamer en vooral zwembadzone zeer aangenaam met perfecte ligbedden

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Mooie lichte kamer met uitzicht over zwembad en zee.

Mooie lichte kamer met uitzicht over zwembad en zee. Prima ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

De rust van het hotel, de vriendelijkheid van het personeel

te weinig plaats in het restaurant op drukke momenten

De rust van het hotel, de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Mooi uitzicht, jammer van het onvriendelijke personeel. Eten was niet altijd vers genoeg.

Personeel, het eten. Prijs-kwaliteit: te duur.

Het vernieuwde uitzicht.

een aanrader voor iedereen

de matrassen waren het enige nadeel op de kamer

het eten was lekker,niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

ligging uitstekend, honderd meter van de promenade, in het...

animatie in de voormiddag niet verzorgd

ligging uitstekend, honderd meter van de promenade, in het centrum. Zeer rustig vernieuwd hotel. Parkeerplaats aan het hotel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Vele pluspunten.

Enkele minpunten: Te weinig personeel dat Engels verstaat/spreekt. Wifi tegen betaling is niets mis mee, maar dan wel met service: trage verbinding!

Vele pluspunten. Het hotel in zijn totaliteit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte organisatie / samenwerking tussen alle diensten, zelden meegemaakt. Verbleef er op basis van halfpension zowel ontbijt als diner vond ik prijs/kwaliteit voortreffelijk in tegenstelling wat ik in sommige beoordelingen las: smaakvol, vers en meer variatie dan je in andere hotels terug vindt van dezelfde grootte, een dikke pluim voor de koks! Met smaak, geluidsdichte, propere en onlangs gerenoveerde kamers. Bedankt aan de poetsvrouw van de derde verdieping! Gevarieerd avondprogramma dat tijdig werd afgesloten, zodat vroegere slapers hun nachtrust toch kunnen vinden. Rust en gemoedelijkheid dat er heerste tussen de gasten... iedereen had het naar hun zin... velen hadden allinclusive... in tegenstelling met andere hotels heb ik dit nooit gemerkt. Ik ga zeker terug!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Goed.

Wifi en bediening tv !

Goed............algemeen.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

algemeen goed,zelf heel goed.

het wifi gebeuren.................

algemeen goed,zelf heel goed.