Beoordelingen over Castillo Playa 2-sterren

Pitera, 8, 35610 Caleta De Fuste, Spanje

#6 van de 77 hotels in Caleta De Fuste

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Opnieuw voor herhaling vatbaar.
    • Bungalow

Weinig op aan te merken maar de huisjes op de binnenplaats hebben weinig privacy. Veel senioren uit ons buurland nml het Brexit land

Nadeel invullen enquête: Door reclame te maken voor dit verblijf bestaat de kans dat het onderkomen de volgende keer vol zit! Wij hadden een verblijf op het oosten/zuiden. Heerlijk op de grond.

Uiteindelijk hebben we het best naar ons zin gehad.
    • Bungalow

Helaas was onze bungalow tegenover de pub/restaurant. In het begin is het leuk om al die Engelse te horen praten, maar na een tijdje gaat dit echt vervelen en is het door ons als te luidruchtig beschouwd. De ramen moesten we dicht doen om het geluid ietwat tegen te gaan. Ook is ons bed in deze week niet verschoond.

Goed verblijf. We zijn voor de derde keer daar geweest. Sfeer is goed en het strand is op loopafstand. Strand is recentelijk opgeknapt wat zeer mooi is geworden.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Een uitstekend complex voor relatief weinig geld. Erg in trek bij ouderen.
    • Bungalow

mocht je een huisje treffen in het midden van het complex dan kan het zijn dat je wat "last" krijgt van buren en meer in de kijker zit.

ik zat aan de rand van het complex waardoor ik volop privacy voelde. Het was een huisje op het oosten met volop ochtendzon. De schaduw in de middag kwam uitstekend uit. Het complex ligt dicht tegen de kern van het winkelcentrum en ook het strand aan. Voor oudere mensen een uitstekend en veilig complex. Zelfs het afval werd gescheiden. Complimenten! Wifi en TV ( inclusief BVN) gratis

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

eenvoudig verblijf op goede locatie.
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

Op vrijdag en zaterdag forse geluidsoverlast van een naburige disco/café. De muziek stopte pas om 04:00 uur. Handdoeken waren schoon maar roken niet fris. De matrassen waren voorzien van een plastic overtrek en een van de matrassen kraakte vreselijk. Niet comfortabel.

De locatie van het appartement is prima. Strand, winkels en horeca allemaal op loopafstand. Goede keukenuitrusting. Alleen geen koffieapparaat, filter, koffiepot.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

basic maar alles aanwezig
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

Over het hele complex is nogal wat achterstallig onderhoud te zien. scheuren en muren die afbrokkelen. Kapotte vloeren. De speeltuin is kapot en niet veilig voor kleine kinderen. De ruimten om de speeltuin zijn verwaarloost en vies. Veel oudere Engelse vrouwen met ontbloot bovenlijf in en om het zwembad. niet echt smakelijk. ligt op de aanvliegroute van het vliegveld. Het strand op 5 minuten loopafstand wordt verbouwd, moesten 15 minuten lopen naar een ander strand.

aardig en goed personeel en behulpzaam. Fijn zoutwater zwembad. wordt goed schoongehouden. In een goede buurt en dicht bij winkels. Voor 2 weken heb ik 581 euro betaald. Meer zou ik er niet voor over hebben. Alles is wel heel basic maar voldoende. Beden zijn van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Bungalow

Locatie en prijs kwaliteit verhouding

wifi

wifi

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Hele fijne bungalows
    • Bungalow

Koud zwembad, maar die wordt vanaf maart verwarmd

Hele fijne bungalows

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Kleinschalig en centraal gelegen
    • Bungalow

Kleinschalig complex centraal gelegen in het midden van het eiland aan de oostkust en daardoor een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

een prettige locatie voor jong en oud.
    • Bungalow

De rustige ligging en toch maar een paar minuutjes lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

• Bungalow

Iets meer comfort/luxe was welkom

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Bungalow was netjes en voldoende ingericht.

Bungalow was netjes en voldoende ingericht. Alles wat nodig was, was er.Voor ons prima! Heerlijk terras. Netjes onderhouden park. We kregen gratis Wifi. Heerlijk zwembad. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Castillo Playa is een omstreeks 1995 gebouwd complex...

Castillo Playa is een omstreeks 1995 gebouwd complex bestaande uit 80 kleine bungalows, verdeeld over 8 rijen van 10 geschakelde woningen. De ligging op loopafstand van het strand (500 m), een supermarkt Hyperdino (400 m), horecazaken (200 m) en verdere voorzieningen is gunstig. Alles is goed bereikbaar zonder dat men last heeft van het eventuele lawaai in het centrum van Caleta de Fuste. De bungalows en het omliggende park plus zwembad worden uitermate goed onderhouden. Vlakbij de receptie is een cafetaria met terras. Merendeels Britse klanten, de consumpties en gerechten zijn niet duur. De directeur en het personeel werken gemotiveerd en zijn vriendelijk. De bungalow (35 m²) met terras (10 m²) is goed ingedeeld en voorzien van degelijk meubilair in donker grenenhout. Goed zitcomfort in de salon met open keuken. Halfhoge eetbar met halfhoge zitmeubels. Goed slaapcomfort dankzij solide matrassen. Goed ingerichte badkamer met douche, toilet en voetbad. Alles is perfect schoon. Satelliet-tv met veel buitenlandse kanalen (ook BVN). Wij betaalden in april-mei een huurprijs van 34 euro per dag. Verwacht hier geen dure luxe, dat kan niet voor dit tarief. Er is bij voorbeeld géén airco in de bungalows en wifi-internet is alléén gratis bij de receptie (geopend van 8.00 tot 20.30 uur). In de bungalows zelf is de prijs 15 euro per week voor één apparaat. Conclusie = zeer goede verhouding prijs : kwaliteit. Een adres om te noteren.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

de prijs en de ligging

als de renovatie wegen en trottoirs om het park heen klaar zijn is er geen negatief iets te melden denk ik. Het is wel een heel erge Engelse enclave.

de prijs en de ligging

• Beoordeeld op: 12 februari 2016

je kon lekker buiten zitten op het terras.

De openstelling van het restaurant. Wilden 2 keer gaan eten maar beide keren hadden ze geen tijd meer. Zet de openingstijden op de deur. Verder was alles perfect

je kon lekker buiten zitten op het terras. Wij kregen gratis wif de gehele week. Personeel was vriendelijk. Mooie begroeiing eromheen.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Rustige ligging en toch vlakbij het strand en winkel en...

Helaas werd er aan de weg gewerkt gedurende ons verblijf. Daarnaast veel oudere "stamgasten". Voordeel is wel dat het 's avonds vroeg rustig is. Daarnaast is de inrichting wat Spartaans. Als laatste ligt het appartementencomplex in het verlengde van de landingsbaan van het vliegveld.

Rustige ligging en toch vlakbij het strand en winkel en uitgaansgebieden. Elke dag werd het appartement gepoetst.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De schone bungalow, de bedden, het terras voor de bungalow.

De douche (de badkamer werd erg nat tijdens het douchen), betaalde Wifi in de bungalow was niet toereikend. Bij de receptie wel.

De schone bungalow, de bedden, het terras voor de bungalow. Ligging. Vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Zeeer behulpzame receptioniste toen we problemen hadden met...

Zeeer behulpzame receptioniste toen we problemen hadden met autoverhuur. De bungalow was precies wat we gehoopt hadden: goede bedden, proper, groot, vaak verse handdoeken, eigen terrasje, koelkast en kookfaciliteiten (geen oven),... En dit alles op een boogscheut van de zee, en perfect gelegen om het hele eiland te verkennen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Ideale ligging.

Het ontbijt ter plaatse is niet veel zaaks, maar geen probleem om zelf ontbijtje te voorzien. Winkels op 5 minuten wandelafstand.

Ideale ligging. Kamers worden dagelijks gekuist en er liggen iedere dag verse handdoeken. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Het meest noodzakelijke was aanwezig in de bungalow.

Enige luxe in de bungalow ontbrak: geen koffiezetapparaat, geen haardroger, geen kruiden, dus zelfs peper en zout moest je kopen. Wifi was gratis aan de receptie, maar ook daar was het signaal erg zwak.

Het meest noodzakelijke was aanwezig in de bungalow. Het bed was van goede kwaliteit, de handdoeken werden om de andere dag ververst. Bungalow was netjes. Cafetaria had leuk, zonnig terrasje en was elke dag open. Personeel daar erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Goed ingerichte bungalow

NietsKeurig

Goed ingerichte bungalow Mooi zwembad Tv, met BVN-tv (Nederland/België dus) Paar minuten lopen van centrum en strand Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Heel erg schoon appartement, werd bijna iedere of om de dag...

De jongste receptioniste was zeer kortaf, was onvriendelijk en wilde alleen op aandringen de ontbrekende deken regelen. Voor oudere Engelsen was ze wel behulpzaam.

Heel erg schoon appartement, werd bijna iedere of om de dag schoongemaakt Goede locatie, op loopafstand van centrum, maar toch rustig. Meeste receptionistes érg klantvriendelijk!

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Prettig zeer schoon en een kekeninrichting van alles...

Matig WiFi bij receptie of hoge kosten ( 15 euro) per week

Prettig zeer schoon en een kekeninrichting van alles voorzien. Zeer behulpzaam personeel in een goed onderhouden " tuin".

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

Een dak boven mijn hoofd voor 14 dagen

Het plaatsje is alleen voor toeristen Het strand Wifi waardeloos, 2 x 15 euro betaald en geen enkele dag een redelijke internet verbinding gehad. Niet doen is weggegooid geld! Schoonmaak vindt nauwelijks plaats, borg voor sleutel werd bij het overhandigen van de sleutel van het kluisje niet teruggegeven. Een soort camping, maar dan met kleine stenen appartementjes. Zwembad ijskoud, heb wel gezwommen, maar dacht eerder aan een nieuwjaarsduik in Nederland

Een dak boven mijn hoofd voor 14 dagen

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Ruim appartement,zeer schoon,goede bedden en op loopafstand...

Ruim appartement,zeer schoon,goede bedden en op loopafstand van centrum,supermarkt en strand.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Keurige bungalow, netjes en schoon !

Niets eigenlijk

Keurige bungalow, netjes en schoon ! Dichtbij alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

mooi en straalde rust uit

mooi en straalde rust uit

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Mooi schoon huisje.

Wel erg dicht op elkaar.

Mooi schoon huisje.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Ondanks de erg lage prijs was alles kraaknet en in orde.

Eigenlijk niets.

Ondanks de erg lage prijs was alles kraaknet en in orde.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

ook na tweede verblijf in alle opzichte uitstekend!

ook na tweede verblijf in alle opzichte uitstekend!

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Prettige behandeling.

Slaap bank is te klein voor een kind van 15 jaar.

Prettige behandeling. . Aardige mensen

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Rustig park dicht bij centrum en strand.

Geen tegenvallers. Alleen maat meevallers.

Rustig park dicht bij centrum en strand. Mooie beplanting. Prima zwembad.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Veel bevalt ons.

Veel bevalt ons. Fijne, rustige accommodatie, schoon, goede locatie, prima personeel, geweldige prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Het terrein met terras bar en receptie.

De Wifi bij de receptie stoorde af en toe

Het terrein met terras bar en receptie. Het appartement met prima keuken en indeling