Beoordelingen over Catalonia del Mar - Adults Only 4-sterren

Passeig del Moll, 15, 07550 Cala Bona, Spanje

#3 van de 9 hotels in Cala Bona

Topverblijf op een prima locatie en heel vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat ik niet langer kon blijven, de volgende keer boek ik mijn hele vakantie daar!

Prima locatie en heel hulpvaardig en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en er worden verse eieren gemaakt op de manier zoals je wenst. Een warme deken bij aankomst en vertrek. Heerlijk binnen- en buitenzwembad.

Zeker geen aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij onze aankomst kregen we te horen dat er probleem was met de air co en dat we dus in het vlakbij gelegen Cala Bona hotel een kamer zouden krijgen. De kamers zouden van hetzelfde niveau zijn als die van het Catolonia. In het Cala Bona vroegen we echter meteen om de kamer te zien. Zo donker. Niet modern. Zeker geen 4 sterren. Het Cala Bona bleek een 3 sterren te zijn. Het Catolonia hotel wou ons dus een kamer in 3 sterren hotel verkopen voor dezelfde prijs als die van een 4 sterren. We kregen dus uiteindelijk toch een kamer in het Catolonia. De kluis op de kamer was buiten dienst. We belden dus de receptie. Iemand zou straks komen maar ... niemand kwam! Een uurtje later belden we opnieuw de receptie die ons zei dat ze ook een kluis hadden en dat we dus bij hen onze waardevolle spullen mochten achterlaten. De dag daarop werd onze kamer schoongemaakt maar ... de poetsvrouw had vergeten het raam naar het balkon op slot te doen. Zwembad van Het hotel zag er vrij klein uit (zeker niet zoals op de foto's!) en was altijd vol (geen Ligbedden beschikbaar). Ten slotte op de laatste dag van ons verblijf, morste een serveerster koffie op mijn broek! Ze bod haar excuses aan waarop ik antwoordde: 't Is nou echt zoals de rest van het hotel!

De locatie van het hotel. Rustige haven met tal van leuke restaurants.

zeer tegenvallend

Vieze lakens bij aankomst. Pas na 2 dagen vervangen. Heel klein balkon als Booking.com klant. Andere balkons waren groter. Appartement naast ander hotel. Geluidsoverlast van kinderen uit ander hotel. Geen goed strand in directe omgeving.

mooi uitzicht op haventje. Restaurant op loopafstand.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel bereikbaar via taxi of huurauto en deze zijn prijzig. Uitstapjes per auto om dezelfde reden minder interessant.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral aan de infobalie. Vlakbij de zeedijk en omringd door kleine restaurantjes.

Fijn hotel op goede locatie, met erg vriendelijke medewerkers.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

Eerst kregen we een Superieur kamer met terras (zonder uitzicht), ondanks dat we zwembad zicht hadden geboekt. Na verzoek toch na een dag kunnen wisselen voor een kamer met zwembad zicht. De kamer rook muf en was niet zo schoon. Schoonmaak rond kamer en zwembad kan beter. Ook werden de tafelkleden bij t restaurant nauwelijks vervangen en voelden wat plakkerig aan (zo ook de stoelen). Animatie was ok maar gericht op de Engelse bezoekers.

Goede locatie, direct aan de boulevard. Ontbijt en diner buffet goed en voldoende keus. De gerechten waren goed warm en smaakvol, hoewel t vlees vaak te droog was. Ook vers fruit bij ontbijt en diner. Erg vriendelijke medewerkers, hoewel de Engelse Maggie wel heel overdreven vriendelijk is. Fijn zwembad, niet veel ruimte maar vaak wel enkele bedjes over. Ook het eten bij t zwembad was goed.

Ligging aan de kleine haven
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Slechte kamer, had zeker te maken door booking.com reservatie Het gebeurt regelmatig dat je steeds de minst aangename kamer krijgt toegewezen ook al betaal je veel zuurverdiende centen. Even nadenken voor de toekomst

Ligging aan de kleine haven

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Bejaardensoos.
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op het Zwembad

Ontzettend gehorig, adults only, maar een bejaardenhuis hadden we niet verwacht. Wij zijn vijftigers, maar waren met afstand (!) de jongste gasten. De oudjes zijn voor dag en dauw wakker en dan is het gedaan met de rust. Hebben waarschijnlijk minder slaap nodig, maar de volgende keer gewoon weer naar een 'gewoon' hotel.

Vriendelijk personeel, maar in onze beleving zeker geen 4-sterren. Gedateerde kamers alsook de badkamer.

Goed rustig hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

Alles was goed. Hebben echt genoten

We kregen een Suite met eigen klein zwembadje en een groot terras met ligbedden en een Bali bed. Het ontbijt was lekker met uitzicht op de haven . De rust was echt heerlijk

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Ontbijt was geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

Wifi op de kamer was erg slecht.Telkens met de laptop naar beneden gegaan om te kunnen internetten.De kamer was vrij eenvoudig en daarom geen 4 sterren waard.

Ontbijt was geweldig!

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op het Zwembad

Na een paar dagen viel ons op dat er niet heel veel variatie in het eten zat ('s avonds). En de afzuiger had er moeite mee om de bakgeuren af te zuigen.

Vriendelijk personeel. Goede kamer voor een rolstoelgebruiker. Mooie locatie. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

De gemiddelde leeftijd van de gasten lag nogal hoog maar dat schijnt in het hoogseizoen niet zo te zijn.

Geweldige kamers, het ontbijt- en dinerbuffet was super, de medewerkers allemaal super aardig!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuk hotel voor Britse bejaarden, niet voor jongere stellen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

- Het is een hotel voor Britse bejaarde. 80% van de gasten waren 70+. - Desondanks was er 's-avonds erg veel lawaai. Soms uit het eigen hotel (animatie) en anders van het nabijgelegen Cala Bona hotel. Ook vol met bejaarde Britten. - De TV in onze kamer had een slecht beeld.

Catalonia del Mar is gelegen aan de haven van Cala Bona. Centraal dus, aan de autovrije boulevard. Wij hadden een ruime kamer met zeezicht. Het bed was groot en goed. De gym is modern en met de juiste apparaten. In-house spa, met een goede masseuse.

Aanradar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Glazen en tassen op kamer werden niet vervangen of gekuist. Is maar een detail natuurlijk.

Fantastische ligging en uitgebreid ontbijt.

Fijne vakantie ,mede door leuke ligging aan haven en autovrije boulevard met lekkere restaurantjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Zwembad

We hadden wat meer sfeer verwacht. De eetzaal en bar vonden wij niet sfeervol

Ligging en ontbijt zijn uitstekend

heerlijk en relaxed.

alles was goed.

kamer was goed, ontbijt is heerlijk.

Top! Lekker eten.

Parking einde afgelegen.

Top! Lekker eten. Mooie kamer. Upgrade zonder ernaar te vragen.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Goede keus!

Prachtige locatie, mooie kamer

• Beoordeeld op: 27 september 2015

We hadden een kamer aan de voorkant van het hotel, dus...

Schoonmaak van de kamer was niet goed (vieze glazen werden niet vervangen, nog veel stof op de vloer na schoonmaak, badkamer was smoezelig). Wij hadden een kamer geboekt incl ontbijt en dinner, dat was zonde van het geld. Ontbijt was wel ok, maar het dinner was echt niet lekker. Elke dag hetzelfde. Geserveerd in warm-houd-bakken waardoor alles klef was. De verse producten (vlees en vis) zagen er erg grauw uit.

We hadden een kamer aan de voorkant van het hotel, dus uitzicht was fantastisch (zeezicht). Dichtbij veel leuke restaurants. Zwembad (binnenbad en buitenbad) is top, gratis gebruik van handdoeken. Personeel is over het algemeen heel aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De prachtige kamers, heerlijk bed en een mooi groot balkon.

De prachtige kamers, heerlijk bed en een mooi groot balkon. Aardige mensen bij de receptie (Marek) die alles doen om het de gasten naar de zin te maken. Catalonia ligt aan een prachtige haven met heerlijke restaurantjes in de directe omgeving

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

de ruime kamer met ruim terras en uitstekend bed.

voor het aantal kamers, een relatief klein zwembad omzoomd met stoelen, die nog voor het ontbijt nagenoeg geheel met handdoeken bedekt waren.

de ruime kamer met ruim terras en uitstekend bed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

toegang naar kamer op benedenverdieping enkel mogelijk mits...

toegang naar kamer op benedenverdieping enkel mogelijk mits natte voeten door te diepe plassen na flinke regenbui

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Vooral op Engelsen gericht ook het eten.

Vooral op Engelsen gericht ook het eten. Eerder voor oudere mensen