Beoordelingen over Catalonia Park Güell 3-sterren

Paseo Mare de Déu del Coll, 10, Gracia, 08023 Barcelona, Spanje

#436 van de 516 hotels in Barcelona

Goed hotel, fijne locatie en vriendelijk personeel.

De bedden waren 2 eenpersoons bedden, naast elkaar gezet zodat het 1, tweepersoond bed leek. Het mindere was dat die steeds uit elkaar ging.

Goed ontbijt, personeel kon vragen over de stad goed beantwoorden, fijn hotel.

Prima hotel voor citytrip, dicht bij metro halte, rustig gelegen in een buitenwijk.

Slechte parkeer faciliteiten, parkeergarage alleen geschikt voor auto's onder de 2 meter. Lang gezocht naar parkeerplaats in de omgeving.

Prima kamer, schoon en ruim, goed ontbijt.

Het personeel is super vriendelijk.

Het zwembad is kleiner dan op de foto. Ook was er geen parasol (snel verbranden op het dakteras) Je moet een heuvel op voordat je bij het hotel verblijft, is wel dichtbij metro station.

Het personeel is super vriendelijk. Gaf ons tips voor te bezichtigen. Ook de kamer was zeer netjes. Mooie stad om te bezoeken. Prijskwaliteit is prima! Hotel is zeker aan te bevelen.

Zeer vriendelijk personeel;

Zeer vriendelijk personeel; ruime en comfortabele kamer; zwembad op dak, handdoeken waren te verkrijgen aan de receptie; lekker ontbijt met veel keuze; bar en restaurant aanwezig met mogelijkheid tot roomservice; verschillende metrohaltes dichtbij; mooi uitzicht over de bergen rondom Barcelona.

Geweldig hotel

Jammer dat er geen koelkastje is. Op warme dagen, zou het fijn zijn als je water koel is.

Mooie kamers, leuk zwemband, heerlijk ontbijt en geweldige locatie. Weg van de drukte en toch heel centraal.

Prima hotel en op een leuke locatie op korte afstand van de...

Wifi was wel aanwezig maar vaak langzaam, waarschijnlijk druk gebruikt maar voor zo’n goed hotel toch voor verbetering vatbaar.

Prima hotel en op een leuke locatie op korte afstand van de meest centrale metrolijn en op wandelafstand van Parc Guel. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk personeel, lekkere bedden, fijne badkamer,...

Geluidsoverlast en rookoverlast van andere gasten. (Buren). Onze kamer grenste aan een andere kamer dmv een muur met een deur erin. Hierdoor konden we elk woord horen dat gezegd werd. Gelukkig spraken zij een andere taal waardoor we hen niet letterlijk konden verstaan. Onze buurman aan de andere kant hield ons ‘s nachts uit onze slaap door luidkeels en minutenlang te rochelen en te hoesten.

Vriendelijk personeel, lekkere bedden, fijne badkamer, schoon, satellietzenders op de tv.

Prima verblijf, parkeren dramatisch.

De parkeergelegenheid (ligging aan drukke straat) is dramatisch!!! Er zou een parkeerplaats zijn maar dat kost je 18e per nacht zonder dat dit voor aankomst fec9ommuniceerd wordt. 1 dag een uur rond moeten rijden om auto kwijt te kunnen. Heel vervelend, geen hotel om heen te gaan als je een auto bij je hebt.

De ruime kame, elke dag schoongemaakt. Mogelijkheid tot printen. Zwembad met mooi uitzicht.

Priem

Sommige medewerkers die achter de bar staan spreken (haast) geen engels. Er was een vrouw die geen woord engels sprak en je vervolgens heel raar aankijkt omdat je geen Spaans kan. De badkamer viel ook tegen. Op de foto op deze site zie je een hele luxe badkamer. Dit was bij mij niet het geval. Het bad was heel erg klein. Het zag er niet heel erg schoon uit. Boven de douche waren 2 draaiknoppen die nergens voor dienden en lekten. De telefoon in de kamer deed het niet evenals de fohn.

Het bed was comfortabel. Personeel bij de receptie is wel vriendelijk.

Mooi hotel, echter prijzig en geen goede locatie

Geen enkel bed voor 2 personen, maar uit elkaar schuivende bedden/matrassen. Daarnaast vervelend dekensysteem (3 losse onderdelen ipv 1 dekbed)

Goed kameronderhoud iedere dag. Heel netjes en strak.

Goed ontbijt verder geen gebruik gemaskt van andere faciliteiten in het hotel.

Op de rtage onder ons werd wiet gerookt en dit kwam bij ons vis de badkamer binnen..hier ook ern klacht voor ingedient. Is niets mee gedaan ...erge slechte service dus.!!!!

Serviceverlening van balie medewerkers. Met name een dame die in discussie ging in plaats van mee te denken en naar een oplossing te zoeken. En vervolgens een mannelijke collega die veel te oververhit reageerde. Het zal het weer wel zijn geweest...

Ontbijt zag er goed uit, wel te weinig plantaardige opties. tip!: vegan spreads, vers fruit, soja yoghurt/melk.

Het verblijf was aangenaam en comfortabel

tegelijk met ons verblijf waren er ook schoolgroepen. Dit zorgde voor aardig geluidsoverlast in de nacht

de kamers waren prima, het ontbijt was ruime keus

Kamer is wat klein. Koffie en thee op de kamer zou fijn zijn. Restaurant ziet er heel ongezellig uit. Wel een goed kaart, maar hebben we niet geprobeerd ivm sfeer. Weinig restaurantjes in de buurt.

Luxe badkamer. Prima verbinding met openbaar vervoer naar alle delen van de stad.

Het was ok

Er was veel zwart haar in de badkamer op de vloer.

Locatie is leuk, op de heuvel, heel rustig. Met de bus of metro kun je overal gaan. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Vriendelijk personeel die voor een aangenaam verblijf zorgen.

Spijtig dat er werken bezig waren in het gebouw, ze zijn bezig aan het renoveren. Soms waren de gangen een beetje stoffig. Maar dit is maar tijdelijk.

Zeer lekker en overvloedig ontbijt. Confortabele bedden. Zeer gerieflijk gerenoveerde kamer. Niets ontbrak!

Kamer was ruim en comfortabel.

Het hotel was vanaf metrostation Vallcarca erg moeilijk vindbaar, hoewel het slechts enkele honderden meters van het metrostation verwijderd ligt. Plattegronden zijn meestal wel handig, maar geven niet aan dat je over een brug heen moet en niet eronderdoor...

Kamer was ruim en comfortabel. Prima bed.

Zalig dat er een bad in de kamer aanwezig is.

Kwaliteit van het eten in het restaurant kon zeker beter! Ook sprak het personeel daar gaan letter Engels.

Zalig dat er een bad in de kamer aanwezig is. Zo kan je na je drukke dag in Barcelona lekker ontspanning in een bad

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Wij hebben een heerlijke vakantie in Barcelona gehad en waren tevreden over dit hotel.

Kamers een beetje gehorig, maar niet echt storend.

Prima locatie, met bus min of meer voor de deur en de metro op 10 minuten lopen. Prijs-kwaliteit goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel!

Eigenlijk niets behalve dat de kamer aan een drukke weg lag.

Ontbijt was zeer uitgebreid! Jammer was dat onze kamer aan de drukke weg lag dus was zeer gehorig. Het eten/personeel in de lounge zeer goed.

het verblijf was redenlijk

De pasjes voor de kamer,elke dag deed er 1 het niet! Zwembad water was ijskoud! Oude kamer,er kon alleen een schuif raampje open! Erg gehoorig de kamers,heb s'nachts veel wakker gelegen,en we lagen ook nog eens aan de straat kant,dus dat was dubbel op. personeel niet zo spraakzaam! Het wegen van je koffer moest je nog betalen! prijsverhouding vond ik teveel!!

Dat er een lift was

mooie locatie met goed openbaar vervoer vlakbij

zwembad en dat er zo weinig personeel engels spreekt. tot 2x toe stroomuitval gehad (buiten hun schuld)

Ontbijt was goed , bedden ook . Zwembad klein en koud. personeel vriendelijk vooral barman olli die als enigste beetje fatsoenlijk engels en duits kan spreken.

Vreselijk
    • Premium Tweepersoonskamer met Terras

Ik had een reiswaterkoker set meegenomen en toen wij terugkwamen van sightseeing, bleek 1 kopje te vermissen. Ik heb hierover geklaagd, maar werd niet serieus genomen en afgewimpeld met “misschien had je er maar één mee”. Belachelijk!! Ook hadden wij een terras bijgeboekt, maar het blijkt 2 dagen te moeten drogen als het een dag geregend heeft. Het water bleef op het terras liggen. Daar is totaal niet over nagedacht. Wij hebben uiteindelijk helemaal niet kunnen genieten van het terras. In de badkamer vonden we haren bij de wasbak die niet van ons waren. 3x niets!!!

Prima hotel, met rare promoties!

De ligging aan een drukke weg is minder. Als je dus kennelijk via Bookings een kamer boekt krijg je een mindere kamer aan de straat, omdat ze commissie voor je moeten afdragen. Dit is erg lawaaierig. Verder hebben ze een "ontbijt-promotie" van € 14 voor € 10. Je moet dan alleen voor je gehele verblijf ontbijt boeken, naar achteraf bleek. Dus als je een nacht verblijft kun je voor € 10 euro ontbijten, maar als je 2 nachten verblijft moet je voor 1 ontbijt € 14 betalen. Dat is raar!

De accommodatie is prettig maar eenvoudig, de bereikbaarheid is goed!

oké

Ik mistte een grote spiegel in de kamer. Personeel van dagshift waren minder vriendelijk/behulpzaam dan de mannen die 's nachts werkte. Ligstoelen aan zwembad waren versleten (deden pijn!)

De bedden lagen fantastisch, zowel ik als mijn reispartner hebben heel goed geslapen. Vrij propere kamer, vriendelijk personeel in de snackbar. Zeer goede douche, alleen jammer dat het met een douchegordijn te doen was, wat ik niet zo hygiënisch vind.

Vriendelijkheid personeel en zeer goed ontbijt.

Veel verkeer ook 's nachts terwijl het in een wijk boven de stad ligt.

Vriendelijkheid personeel en zeer goed ontbijt. Ook voor lunch en diner aan te bevelen. Zou dit hotel zo weer boeken.

Leuk dat er spullen voor de hond klaar lagen.

Parkeergelegenheid was niet zoals aangegeven. Sterker nog na navraag bij de receptie werd aangegeven dat we overal in de straat gratis konden parkeren. Helaas bleek de volgende ochtend dat de auto weggesleept was. De receptie wist meteen waar de auto was, dus waarschijnlijk gebeurt dit vaker. Dus uiteindelijk is het een duur grapje met de bijkomende kosten van 150 euro.

Leuk dat er spullen voor de hond klaar lagen.

Mooie kamer

Parkeergelegenheid Zwembad tot later geopend Mogelijkheid tot niet rokers kamer (op onze was voorheen duidelijk gerookt - bah) Mogelijkheid om 's avonds drankje/snack te verkrijgen

Mooie kamer Degelijk ontbijt Zwemgelegenheid

Ontbijt was goed.

Veel lawaai; kamers totaal niet geisoleerd, gesprekken van de buren kun je meevolgen en je hoort iedereen die langs de trap naar beneden gaat voor het ontbijt

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Airco werkt goed. Geluidsisolatie kan beter.

Geweldig ontbijtbuffet en heerlijke bedden.

Het is een eindje lopen / klimmen naar het hotel vanaf de metro. De ingang van Park Guëll is totaal niet in de buurt. Klein koud zwembadje.

Geweldig ontbijtbuffet en heerlijke bedden. Zeer vriendelijk personeel.

Ideaal voor een citytripje!

Een kleine badkamer

Top voor een citytrip! In de voormiddag even weg, dan een plonsje in het zwembad en tegen de late namiddag de stad in. Vriendelijke mensen aan de receptie Vlakbij metro en bushalte

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed verblijf voor een stedentrip waarbij je ook even ( met drog weer) op je balkon kunt zitten met
    • Premium Tweepersoonskamer

Vloer slaapgedeelte was niet goed schoon.

Kamer was ruim genoeg, ook de badkamer. Bovendien van alle gemakken voorzien zoals koffiezetmogelijkheden, badjas/slipper ( overigens niet gebruikt), fohn, doucheproducten etc. Balkon met zitje en ligbedden. Helaas was de vloer van het slaapgedeelte niet zo schoon. Rest van de kamer en badkamer wel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima hotel, iets te duur voor wat het is.

Het is een beetje ver van het centrum. (20min met de metro) Gehorige en een wat oudere kamers. Een streng en duur hondenbeleid (€10,- p/d + €200,- borg die bij enige schade geheel wordt ingehouden).

Lekker ontbijt,prima zwembad. Enkele gratis parkeerplaatsen naast het hotel(onbeveiligd)

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Kamer was prima en schoon.

Een supermarktje in de buurt was fijn geweest. Het hotel is gelegen op een berg en de dichtsbijzijnde waren beneden bij het metrostation Vallcarca.

Kamer was prima en schoon. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

goede kamer maar matige service

We hadden een upgrade voor 35 euro per nacht, nieuwe kamer met terras op 5e verdieping en iedere dag een dienblad met koffie, water en waterkoker, 2 dagen moest ik er zelf achterheen om deze zaken geregeld te krijgen, na schoonmaak kamer bleven de vuile koffie kopjes staan en was er geen nieuwe gebracht, valt dan erg tegen voor dat bedrag.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Uitstekend citytriphotel op goede locatie

Deed hotel voldeed aan de verwachtingen die ik had op basis van Booking-reviews. Dus dank aan alle razende reporters :)

Boek dit hotel voor de locatie. De hippe en jonge wijk Gracia met veel bars, restaurantjes en winkels is goed te lopen, net als Park Guell. Beide wel voor de betere stadswandelaar overigens: circa een half uurtje en uiteraard veel hellingen. Maar metrostation Vallcarca (pak de ingang aan de Av. Republica Argentina) is om de hoek en die brengt je ook in no time naar de Sagrada. Het hotel is verder top voor een citytrip: basic maar schoon, goede airco, lekker bed, prima ontbijt. En kudos voor het kleine zwembad op het dak, HEERLIJK na een dag sightseeing met 35gradenC +.

Oude kamer

De kamer was heel slecht geïsoleerd, je hoorde veel lawaai op de gang en de kamers naast en rechtover. Zo erg dat we conversaties konden verstaan van de buren! Soms tot 02.00u lawaai en vanaf 7.00u terug. In de badkamer zaten barsten in de tegelvloer en het vals plafond was op verschillende plaatsen geretoucheerd met siliconen, vuil en lelijk afgewerkt. De wc maakte bijna constant een geluid, dag en nacht (water dat loopt?) 4 nachten logeerden wij hier, niet 1 keer werden de drinkglazen vervangen. Bij aankomst lag er juist 1 showercap en 2 zeepjes, dat is nooit aangevuld geweest. De lamp boven het bed is snachts naar beneden gevallen, op mijn Man zijn hoofd. We hebben dat zelf kunnen terug hangen, maar toen we de volgende avond op de kamer kwamen hing ze terug half los. Terwijl ik foto's nam om dat aan de receptie te laten zien viel ze er volledig af en viel ook de elektriciteit op de kamer uit. Bij het melden aan de receptie kreeg ik 2 scheve schroevendraaiers mee om ze zelf terug vast te hangen. Je zou toch verwachten dat iemand van het hotel dit zou komen oplossen. Wij betaalden 415€ voor de 4 nachten. Veel te veel voor zo'n oude kamer vol manquementen Ik heb mijn klacht bij Booking gemeld maar hier nooit reactie op gekregen.

Dicht bij metro, makkelijk naar het centrum vd stad

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Tof en vriendelijk hotel, goede kwaliteit, weinig faciliteiten

- vrij duur in vergelijking met wat je krijgt. Zeker gezien de afgelegen ligging: meer dan 2u onderweg vanop de luchthaven met openbaar vervoer, en ook tov de rest van de stad vrij ver. Ook heel moeilijk te vinden want op de courante stadskaarten van Barcelona valt het hotel van de kaart; zonder degelijke kaart loop je snel verloren en aangezien het hotel zich al op de berg-uitlopers bevindt, is verkeerd lopen een zeer sportieve vergissing - geen airco op de kamer - geen frigo op de kamer - de muren waren precies van karton. Als de buren nog aan het praten waren, kon je perfect mee volgen met de conversatie. Gelukkig hadden we geen al te passionele of snurkende buren, al had de bovenbuur toch een toilet-obsessie... - zwembad sluit reeds om 20u 's avonds, maar daardoor is ook het hele dakterras dicht. Opent ook pas om 10u 's ochtends. Dit geldt voor het hele jaar - ontbijtbuffet was heerlijk, maar in het weekend open tot 11u. Na 10u werd er echter absoluut niets meer aangevuld - restaurant was open tot 22u30, maar als je om 21u nog iets om te eten wou bestellen, was het "gesloten" - ze maken reclame dat indien je wegens "early checkout" te vroeg weg bent voor het ontbijt, je een pakketje mee krijgt, maar toen we hier effectief gebruik van wilden maken, kon dit niet

Het ontbijt was met een groot en ruim buffet en erg lekker. De bedden waren heerlijk zacht, met 2 kussens. Deftige badkamer, met bad, alles er op en er aan.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prijs kwaliteit al bij al in orde!

Heel veel lawaai in het hotel in de vroege morgen. Wij sliepen op het 4e en zelfs daar kwamen we nog wakker van het lawaai dat uit de ontbijtzaal kwam (1e vloer). De kamers zijn uitgerust me heel zware deuren die niet veel geluid tegen houden en heel hard dicht knallen!

Vriendelijk en behulpzaam personeel dat zijn best doet om zo goed mogelijk in het Engels te communiceren. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

ons verblijf Catalonia Park Güel

Omdat wij aan de straatkant logeerden hadden we tamelijk veel last van het lawaai van het verkeer.

De kamer was comfortabel en groot, personeel van de receptie heel behulpzaam om inlichtingen te verstrekken; De bushalte om naar het centrum te rijden was op 50m van het hotel. Ook Metro was niet zo ver af.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed hotel, geweldig ontbijt

De ligging: je moet telkens de metro nemen om winkels, restaurants, café's te treffen. De enige bezienswaardigheid in de buurt is Parc Guel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, heel lekker en zeer veel keuze! Rustige buurt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Indien er geen bouwwerkzaamheden plaatsvinden, een oké hotel met goed ontbijt.

Veel overlast vanwege bouwwerkzaamheden in het hotel. Vooral veel geluidsoverlast, stoffige gangen en tijdelijk bruingekleurd water uit de kraan. Vrijwel geen geluidsisolatie, dus mocht ik met de romantiek van het verliefde stelletje in de kamer naast mij meegenieten. Heb niet veel aan zwembad gehad, omdat deze pas om 10 uur openging 's ochtends en ik dan al op stap was. In de winter is zwembad na een dagje uit ´s avonds te koud, dus kunnen ze deze net zo goed sluiten en kosten voor de kamer verminderen.

Goed ontbijt met veel keus, goede ligging dichtbij Park Guell (Gaudipark) en metro.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Redelijk. Wel lage prijs dus je moet er niet teveel van verwachten

Klein bad. Buitenaanzicht niet mooi van het complex. Omgeving zit je in krotte wijk.

Heerlijk bed en leuke zwembad voor in de zomer met een mooi uitzicht. Dicht bij metrovervoer

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima hotel om Barcelona te ontdekken

ondanks een kamer op de 3e verdieping veel geluidoverlast tijdens de nacht.

vriendelijk personeel, die de tijd neemt om alle vragen te beantwoorden. Prima ontbijt, zeer divers in het aanbod. Het hotel is dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Prima prijs kwaliteit verhouding

Het was misschien een beetje outdateted. Wij hadden de pech dat de verdieping boven ons bezet was door een groep van 16 jongeren die nogal wat herrie maakte

Heerlijk dichtbij de metro en het park en een geweldig uitzicht vanaf het dak met zwembad. Personeel was super vriendelijk. Ontbijt had meer dan voldoende keuze

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Wij hadden een mooie kamer.

We vonden geen verwarming en de airco verwarmde ook niet. Ons schuld? In de badkamer was er zeker niets. In het verleden was er in dit hotel een verwarmende lamp met timer. Enkel de knop was er nog... In de winter, geen aanrader. Ontbijt 13 euro is veel. 9 Euro als je alle ontbijten neemt...

Wij hadden een mooie kamer. Het metro station Valcarca ligt niet ver. Voor Barcelona een goede deal. Zeer goed internet en beneden 2 computers met printer ter beschikking.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

standaard kamer, weinig luxe, lekker ontbijt

De kamer was oud, klein, het behang kwam los van de muur. De badkamer was klein, een douchegordijn vind ik onhygiënisch en plakt tegen je lijf. slechte isolatie: je hoort alles van wat er in de kamer naast je gebeurt

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam Het ontbijtbuffet was lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Hoger gelegen hotel, dicht bij bus en metrostation

Erg gehorige kamers; last van verkeer buiten en veel rumoer op de gang. (slecht geslapen) Kamers zijn verder netjes en schoon.

Bijzonder vriendelijk personeel, heerlijk (klein) zwembadje op dak met ligbedden, wat na een dag sightseeing erg plezierig is. Prima restaurant/ bar.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

best wel tevreden.

pas na dat wij geboekt hadden, stond er vermeld " ontbijt niet inbegrepen" dit was ervoor niet gemeld.

Ontbijt was heel gevarieerd, lekker en vers. kamers waren proper,

• Beoordeeld op: 5 september 2016

een beetje teleurstellend, normaal zeer tevreden van booking.com

Deur van kamer kon niet goed gesloten worden, ook die van onze kinderen . Er waren duidelijke sporen van inbraak van vroeger die men had hersteld aan de sloten, gaf een beetje een onveilig gevoel. We hebben wel een kluis gehuurd.Wij hadden het ongeluk om een kakkerlak te zien (en dood te slagen) in onze kamer.We hebben dit niet gemeld want kamers op zich zelf proper gekuist en bedden proper gedurende ons verblijf, misschien heeft hotel onhygiënische buren - of oudere infrastruktuur?Geluidsisolatie badkamer niet optimaal.Zwembad was vroeg gesloten s'avonds, wat spijtig is als je na een zware dag een plons wil maken.

Locatie zeer geschikt voor bezoek aan park Guel.Personeel aan receptie zeer geduldig en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Heerlijk hotel in barcelona

hotel zit op een berg dus wandeling naar hotel is pittig tevens lastig te bereiken met openbaar vervoer vanaf luchthaven, eerst met bus dan metro en dan nog flink stuk lopen

kamers zijn ruim en voor hotel begrippen schoon, heel fijn dat ik glutenvrij kon ontbijten, veel keus en variatie

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

foute keuze

veel te kleine kamer lawaai veel te klein zwembad(foto erg uitvergroot) erg afgelegen in vervallen buurt er was s'avonds niets in de buurt en bar sloot om 22h ,op kamer geen minibar of koelkast .

ontbijt was uitgebreid

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Fantastisch hotel

Geen direct licht in de kamer

Het ontbijtbuffet was fantastisch, hotel ligt op een rustige plaats, vlak bij een metro halte. Klein maar mooi zwembad op het dak

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Niet naar behoren

Veel te gehorig, eerste dag een kamer met twee losse bedden, waarvan een single bed aangevraagd, ook naast de lift, waarbij je alles en iedereen op de gang luid hoort. Het niet beschikbaar hebben van de juiste kamer en het wisselen van kamer was niet vooraf gemeld. Te gehorig ook aan de straatkant. Kamers zijn zeer slecht geisoleerd en niet volledig schoon genoeg opgeleverd.

Bad, en goed te bereiken met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Redelijk tot goed, maar zeker niet uitzonderlijk

We zijn eerst ingedeeld in kamers voor rokers. Later wel aangepast, maar als ze hadden gelezen was dit niet nodig geweest. Sanitair is redelijk verouderd. Er is op dit moment ee n renovatie gaande, dus wellicht wordt dat snel opgelost. Begin van de nacht was er best wel wat geluid van mede-gasten op de gangen. Parkeerfaciliteiten waren in tegenstelling tot eerdere berichten niet gratis. (18 euro per dag) En met een grote auto kun je ook nauwelijks in de parkeergarage komen.

Prima bedden. Redelijk ruime kamers. Ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Personeel is aardig en spreekt prima engels. Metrostation is op drie minuten lopen.| Park Guell is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Fijn hotel, rustige omgeving, goed bevallen.

Lekker zwembadje op dak maar wel erg weinig bedjes. En wel wat buiten het centrum gelegen.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Elke dag schone kamer en nieuwe handdoeken. Bus en metro vlakbij!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel voor stedentrip.

Heel erg gehorig. Verder van centrum maar dicht bij metro. Geen chique hotel maar prima om te overnachten. Ontbijt nuttigden wij bij de bakker vlakbij de metro halte.

Goede bedden, vriendelijk personeel. Heel klein zwembad op rooftop met zonnebedden. Vlakbij Parc Guell.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zwembad op het bovenste verdieping.

Ontbijt kost €13 pp/ochtend. Zeer uitgebreid maar vrij prijzig. Zwembad is maar zeer zeer klein. Met meer dan 6 personene er in is niet ideaal. Helling naar het hotel weegt door na enkele dagen. Zeker niet geschikt voor ouderen.

Zwembad op het bovenste verdieping. Heerlijk uitzicht! Vriendelijke personeel, roomservice, propere kamers,elke dag gekuist + handdoeken als je wil.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt , prachtige uitzicht over de...

Gehorigheid van de kamers. Konden de buren goed horen

Heerlijk uitgebreid ontbijt , prachtige uitzicht over de stad, prima locatie om daarvanui de stad te verkennen.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Uitstekende prijs kwaliteit

Wij hadden een kamer op het bovenste verdiep gekregen met terras en een mooi uitzicht. Het ontbijt is uitgebreid genoeg. Het zwembad is niet erg groot en kan daardoor ook wat druk zijn, maar het is goed genoeg voor een verfrissende duik. Qua prijs kwaliteit zeker in orde!

Goed hotel met goede prijs

De ligging was hoog...

Ontbijt was super goed!

Great hotel, nice location and a beautiful area.

Vriendelijkheid van het personeel. De kamers waren netjes en schoon.

prima prijs kwaliteit verhouding, prima ontbijt.

prima prijs kwaliteit verhouding, prima ontbijt. Redelijke afstand naar Metro

informatie om vanaf het vliegveld bij het hotel te komen.

goed ontbijt en een goede kamer

prima accommodatie tegen gunstige prijs met op loopafstand...

prima accommodatie tegen gunstige prijs met op loopafstand metro 5 minuten

Zwembad

Veel geluidsoverlast, hard bed

Zwembad

Rustige locatie

receptiemedewerkers niet vriendelijk

Rustige locatie

Super!

Geluid uit de kamer er naast goed te horen. Niet erg geluidsdicht. Ook als iemand de deur dicht deed vanuit jouw gang, kon je allesgoed horen.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Bedden te klein

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Comfortabele bedden maar wat gedateerd

Lawaai van de straat & gang naar restaurant Kamer 110. Krappe badkamer.

Goede bedden!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ging op ziekenbezoek familie

Restaurant....geen Goede kwaliteit eten in verhouding met de hoge prijs

Koffie was heerlijk

Ideaal voor een stedentrip

Op zich een goede ligging, maar de weg er naar toe was vrij steil

Kamer zag er prima uit. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Een mooie, ruime, nette kamer voor een zeer goede prijs!

Een mooie, ruime, nette kamer voor een zeer goede prijs!

Prima dagen gehad

Korte bed