Beoordelingen over Catalonia Sagrada Familia 3-sterren

Aragón, 569 Bis, Sant Marti, 08026 Barcelona, Spanje

#362 van de 527 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

redelijk hotel, goed maar best prijzig ontbijt, prachtige bezienswaardige stad

badkamer gedateerd; kitranden aan vervanging toe, geen aparte douche ( dus douchen in het bad met een flodderig douchegordijn) Ook de deur van de badkamer/toilet is vreemd; matglazen deur die boven, onder en aan de zijkant niet volledig afsluit van de kamer ( dus geen echte privacy ); soort glazen douchedeur. Kamers gehorig ( dus niet vanaf de straat maar in het hotel zelf; buren goed te horen als ze met elkaar praten; mensen slaan om 01.00 s'nachts of nog later bovendien vaak hard met de deuren en lopen luid pratend over de gang Prijs; te duur voor het gebodene Prijs ontbijt ook aan de hoge kant; wel echt ruime keus (maar b.v. geen vers sinaasappelsap te krijgen)

Prima locatie tov centrum Vlak bij metro Goed ontbijt Goede matrassen Kamers richting straat goed geisoleerd qua geluid

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Op zich een prima verblijf alleen in verhouding wat duur.

De ontvangst, ik vond het personeel wat onpersoonlijk. Ze waren correct en zo da's allemaal prima. Verder vond ik de prijs in verhouding echt te hoog. Ruim 500 euro voor 5 nachten zonder ontbijt.

Op zich een prima hotel, keurig verzorgd en zo. Goede locatie. Prima hygiene.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prettig verblijf, centrale ligging, niet bijzonder

Niet heel vriendelijk personeel. Weinig bemoeienis, wat ergens fijn is. Maar goeiedag zeggen bij binnenkomst was er niet bij.

Accuraat en snel. Lekker ontbijt en centrale ligging van het hotel. Goed gelegen voor een bezoek aan Barcelona.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding in modern goed gelegen hotel

Het zien van een enorme kakkerlak in de badkamer. Vrij klein zwembad met overwegend enkel schaduw gedurende de dag.

Heerlijke bedden, iedere dag schoonmaak, ruime badkamer en verduisterende gordijnen. Locatie 6 min lopen vanaf metrostation Clot

Over het algemeen zijn we prima tevreden.

Over het algemeen uitstekend. Wel moest je bij de bar 's avonds even wachten dat je drinken kon bestellen. Iets vriendelijker had gekund.

Ontbijt was uitstekend, Kamers waren ook schoon en verzorgd. Meeste personeel was vriendelijk en correct. Prima plaats om te verblijven tijdens een bezoek aan Barcelona. Hotel dichtbij metrostation.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ik zou het hotel niet aanraden.voor iets meer geld zou ik een ander hotel kiezen in de buurt.

2x een andere kamer gevraagd omdat het veel te warm in de kamer was.Er werd wel snel gezorgd voor een nieuwe kamer. Echter bleken alle drie de kamers heel warm te zijn. Uitleg van het personeel was dat er zoveel mensen gebruik maakte van de airco dat het systeem dit niet kon blijven koelen. De tweede kamer was daarnaast niet goed schoon en heb ik om een andere kamer gevraagd. Deze kamer was ook enorm warm en koelde niet af. Daarna gelaten voor wat het was omdat het voor twee nachten was. Het zwembad is 3m bij 2m.

Dichtbij sagrada familia.elke dag verversing handdoeken.

De badkamer heeft een renovatie nodig.

De badkamer heeft een renovatie nodig. Het is verouderd en de vloer was niet schoon en werd niet schoongemaakt nadat housekleening langs was geweest. Verder lag het bed niet lekker.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Modern hotel tegen een extreem goede prijs-kwaliteitsverhouding

Het zwembad oogt op de foto groter, waarschijnlijk door de groothoeklens. Tevens is er erg weinig plek om te zonnebaden (weinig ligbedden). Het zwembadwater was tevens bijna geel en stonk enorm, dus dit hebben we overgeslagen.

Mooie moderne kamers , het hotel is erg toegankelijk met het openbaar vervoer en slechts op enkele minuten lopen van de Sagrada Familia. Het personeel is vriendelijk en geven de klant een welkom gevoel.

Zeer goed hotel. Prijs kwaliteit heel goed. Topper!

Ligt tamelijk ver van alle bezienswaardigheden. Gelukkig metrostation dichtbij.

Het ontbijt was werkelijk af en ook de kamers in blok D waren geluidloos. Nog nooit zo een stille kamer gehad.

Frustrerend omdat we maar geen parking konden vinden.

Parkeerplaats... Bij het boeken stond er duidelijk dat er parkeermogelijkheden zijn van het hotel, dit was bij inhecken ineens niet mogelijk, we konden volgens het hotel voor 20 euro per dag achter de.hoek parkere terwijl pp booking.com stond dat de parking inbegrepen is. Dit was plots niet het geval, we waren extra tijd kwijt en extra geld....

We zijn enorm ontevreden op booking.com was er duidelijk vermeld dat er parkeermogelijkheden waren... we hebben uren moeten zoeken achter parkeerplaats omdat we niet meer konden parkeren in de parking van het hotel... we konden ergens parkeren van het hotel voor 20 euro extra per dag.... extra tijd en geld kwijt!!!! Er stond echter dat parkkng inbegrepen was!!!!!!!!

Alles was gewoon SUPER, vriendelijk personeel en heel behulpzaam. We kregen een upgrade omdat wij graag een dubbel bed hadden. Dus helemaal top. Het is gemakkelijk om met openbaar vervoer overal in Barcelona te geraken. Ontbijt relatief duur, maar heel duur.

De foto's van de kamers op de site zijn mooier dan de werkelijkheid.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Goede bedden. Uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer: trein/metro

Zie hierboven.

Dat ze Mijn tas tijdens het ontbijtbuffer hebben gestolen.wij moeten onze kamer nummer elke dag melden..maar de hufter is zo binnen kunnen komen.Daar hoort constant iemand te staan zodat zo'n viespeuk niet binnen kan komen.In 3min tijd alles weg ,en dan ook ECHT Alles😭😭😭ik ben nog steeds helemaal v pad ,want heb de camerabeelden gezien.Met zware keelontsteking en hoge koorts naar huis gegaan ,als reactie op het gebeuren.Het was een hel.Kamer was prachtig.Maar ga daar nooooit meer naar toe.

Fijn centraal hotel

Het zwembad was zeer klein en tussen allemaal hoge flatgebouwen. En voor lange mensen is het lastig douchen. Deze hangt vrij laag.

Goede ligging. Ongeveer 15 minuten van de Sagrada Familia en enkele minuten van metro en trein.

Degelijk hotel voor een kort verblijf aan Barcelona, maar niet zo geschikt voor lichte slapers. ;-)

Wat mij wel stoorde was lawaai. Het hotel bestaat uit enkele gebouwen en in het gebouw waarin ik verbleef waren er 4 kamers op een kleine overloop met de lift centraal. 's Nachts was de lift goed hoorbaar, maar ook de buren :-(. De deuren van de kamers grensden aan elkaar en sloten nogal luidruchtig. Als je buren in de andere kamer dan 's nachts leven en tijdens de nacht 5 keer over en weer lopen, wordt je nachtrust wel verstoord. Eén nacht hebben we ook regen gehad die neerviel op een metalen kast of iets dergelijk en ook duidelijk hoorbaar was.

Het bed was zeer ruim en de matras was goed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed hotel op een centrale ligging.

Hotelkamer was erg gehorig. Hotelkamer 316 had een uitzicht op een flat met balkons waar kleren buiten hingen etc etc. De overburen konden zo onze kamer inkijken, dus bleven de gordijnen bij ons dicht. Erg jammer:(

De ligging van het hotel is goed. Hotelkamer was ruim en schoon. 2x eenpersoonsbedden lagen prima. Bad en wc kamer was ook ruim. Na het uitchecken konden wij onze koffers daar achterlaten. Parkeren EUR 18,- per dag, beetje aan de dure kant, maar goed geregeld.

Comfortabel, netjes en rustig

Klein minpuntje: ik probeerde via de receptie een drankje te bestellen, maar ze stuurden me door naar de bar. Niet echt room service. Het centrum is wat ver lopen, maar er is een metro in de buurt. Ontbijt was niet inclusief en heb ik in het café er tegenover gegeten, goedkoper en heel goed.

Het was een prettige kamer, ruim en rustig, en van alle gemakken voorzien. Het matras was ook prima. Wat verder van het centrum, maar niet ver van de Sagrada Familia (wat ook mijn bedoeling was).

Super verblijf voor een korte stedentrip!

De badkamer was erg koud, leek alsof er een raam open stond maar alles was dicht.

Locatie was top, dichtbij metro, leuk wijkje aan de overkant. Nu was het koud maar met mooi weer zal het daar super druk zijn. Kamer was prima, prijs-kwaliteit verhouding top.

Mooie schone kamers, perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan...

Mooie schone kamers, perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de stad (dichtbij Sagrada Familia), lekker ontbijt & behulpzaam personeel! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima prijs, erg goed bereikbaar

Erg kleine kamer, kon net 1 iemand langs het bed staan. Plafond in de douche ook erg laag, ben zelf 182 en stond zo'n 2cm van het plafond af.

Aardig personeel. Erg goed bereikbaar met trein en metro (1 station). Kamer was erg schoon, dit elke dag weer.

Prima hotel, metrostation is dichtbij en voldoende...

Het enige puntje van kritiek is dat ik een kamer met één tweepersoonsbed had geboekt, en een kamer kreeg met twee losse éénpersoonsbedden. Tegen betaling van €40 extra per nacht kon ik een upgrade krijgen naar een kamer met tweepersoonsbed.. Jammer!

Prima hotel, metrostation is dichtbij en voldoende restaurantjes in de buurt. Met de metro 10 min. naar placa Catalunya.

Goede hygiene en faciliteiten is dit een uitstekende prijs voor het hotel

Er waren geen punten die tegen velen in het hotel

De service goede wifi, printservice (mogelijkheid om gratis vliegtickets te printen) Kofferservice (mogelijkheid om koffer in tijdelijk achter te laten in hotel na uitgeboekt te zijn van kamer) minikoelkast op kamer. Goede ruime kluis, als voordeel dat men i pads en electronica of andere waardevolle goederen hierop in op kan bergen. En schoon.

Ik heb een leuk weekend in Barcelona gehad! Heerlijke stad!

Niets eigenlijk, wel jammer dat ik de pool niet heb gezien: openingstijden vielen niet samen met het tijdstip dat ik wilde gaan zwemmen - maar dat was mijn keuze!

Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het hotel bij de inkomst voelt "koud" aan door zijn modern interieur. De kamer was netjes en goed onderhouden, maar in de badkamer ontbreekt de afzuiging, is er geen verlichting bij de spiegel wat problemen geeft bij scheren of maquillage.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt.

Wij waren voor 1 nacht met de auto in Barcelona.

Wij waren voor 1 nacht met de auto in Barcelona. We hadden eigen fietsen mee. Locatie is perfect als vertrekpunt voor een fietstochtje door Barcelona. Binnen 10 minuten stonden we bij de Sagrada Familia. We moesten op dag van aankomst even wachten tot de kamer klaar was en kregen een heerlijk biertje aangeboden. Personeel aan de receptie was erg vriendelijk. Kamer was prima voor elkaar!

Dichtbij metro clot.

Bezienswaardigheden verder gelegen dan wat hier aangegeven wordt bij accomodatie,wel is alles makkelijk bereikbaar met de metro. Sliepen aan de straatkant,veel nachtlawaai door druk verkeer.

Dichtbij metro clot. Heel vriendelijk personeel en goed ontbijt! Opslag voor bagage na uitchecken.

Super hotel

Het hotel is dichtbij metrostation Clot. Je hebt hier een goede verbinding. Het enige wat wij een nadeel vonden is dat het hotel best nog ver van het centrum is. Je moet altijd een metro pakken om ergens heen te gaan (behalve Sagrada Familia) en er zijn weinig restaurantjes in de buurt. Wij zouden de volgende keer weer een "catalonia" hotel nemen, maar dan wat centraler in de stad (er zijn er namelijk genoeg...)

Het is een zeer goed hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een mooie (moderne) kamer. De kamer was schoon en werd iedere dag goed bijgehouden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker! Dit is echt een aanrader om erbij te nemen. Zeer dichtbij metrostation Clot

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een goed gelegen hotel in een gezellige buurt. Bovendien zeer dicht bij het metro station Clot.

Ondanks het feit dat de kamer goed was, maakte de airco zeer veel lawaai. Die konden we 's nachts niet gebruiken, want dan sliepen we niet. Met de warmte die we hadden, was dat minder aangenaam.

De kamer was goed; het ontbijt was uitstekend

Perfect!

De hotel bevindt zich op een goede locatie. Via de bus of metro is het centrum van de stad goed te bereiken. De kamers zijn erg schoon en het hotel ziet er goed uit. Het personeel is uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Barcelona is leuk en je kan lekker en goedkoop eten als je even een straatje verder gaat.

Steeds goed opletten voor de straatdieven.

Het ontbijt is te duur zeker als je met 4 personen bent, je kan in het straatje achter hotel ontbijt gebruiken voor 5 a 7€ per persoon dan zit je bij de lokale bevolking wat veel leuker is en je betaald alleen wat je eet. De kamer met een ruim en goed bed was ok voor de prijs, het zwembad is echt wel klein maar dient toch alleen maar om even te verfrissen voor het avondeten. Het hotel is ok zeker je logeert op 100 m van de metro en van de trein om naar de luchthaven te gaan.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Klein zwembad en er was aan het zwembad slechts zon van 15.30u tot 18u ongeveer. Nadien alleen schaduw. Jammer als je toch graag wat in de zon wilt liggen na een uitstap.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

We hadden hier een heerlijk verblijf.

Prima hotel om te verblijven als je de stad wilt bezoeken. Dichtbij metrostation Clot, ruime schone kamer, prima bedden en heel vriendelijk personeel. Aan de overkant hebben we heerlijke broodjes gehaald.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heerlijk verblijf gehad bij dit mooie hotel met heerlijk zwembad.

Het hotel ligt in een leuke, prima buurt, echter moet je altijd met de metro of bus naar het centrum. Het hotel ligt te ver uit het centrum om te lopen.

Mooie, ruime kamers en aardig, behulpzaam personeel. Erg fijn dat er een zwembad aanwezig is, met keuze om in de schaduw of de zon te liggen. Hygiëne is prima. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Op loopafstand van de Sagrada Familia ongeveer kwartier. Leuke terrasjes en restaurants.

Iets groter zwembad om baantjes te zwemmen. Hier was helaas een kleuterbad. Niet noemenswaardig als zwembad.

Heerlijk ontbijt. Schone nette kamers. Alleen suf dat we het miniscule schuifknopje van airco niet konden vinden.😥. Op de laatste ochtend vlak voor vertrek vond mijn man eindelijk hoe de airco aan moest.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hygiene.

Comfort.bedden hadden beter gekund en de kamers zagen er luxer uit op de foto´s. Vervelende was dat je elk geluid kon horen , ook vanuit de kamers ernaast!

Hygiene.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Verblijf voor enkele dagen is goed , vermits je niet veel op de kamer aanwezig bent voor een citytri

De badkamer , die was erg klein en het in het bad kan je de benen niet strekken . Er is geen douche .

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel .

Het ontbijt was top

Bad was vuil vetige rand in bad Kamer was niet de kamer gepresenteerd op foto bed was niet comfortabel maar kamer werd wel elke dag opgeruimd. Na checkout mochten we geen gebruik meer maken van het zwembad nog de gemeenschapelijke douche.

Het ontbijt was top

Schoon en netjes.

Zwembad gaat pas om 10.00u open (tot 20.00u), dus 's ochtends even zwemmen voor het ontbijt was niet mogelijk.

Schoon en netjes. Centraal gelegen bij metro naar het centrum en trein naar vliegveld.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

mooi hotel (deel D) andere delen wat krap gebouwd
    • Premium Tweepersoonskamer

het zwembad staat op de website leuk in de zon maar deze staat bijna nooit in het zwembad omdat het tussen de andere flats ligt. alleen heel vroeg tot 8 uur en heel laat tegen de avond

ontbijt was zeer uitgebreid en compleet

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima familiehotel met goed ontbijt en goed bereikbaar met openbaar vervoer

Ontbijtruimte is te klein en is rumoerig. Te weinig koffieautomaten. Zwembad is wel heel erg klein. Jammer dat ze nog douchegordijnen gebruiken. Dat is niet van deze tijd.

Zeer goed en uitgebreid ontbijtbufet. Metro L1 en bus letterlijk om de hoek. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Flexibiliteit toen ik een aangepaste kamer wilde.

Toch verder van de oude stad dan wij dachten. Lange overstaptijden in metro. En ja zeker dicht bij de Sagrada Familia

Flexibiliteit toen ik een aangepaste kamer wilde.

Super!!

Het ontbijt was heerlijk. Ruime keuze waar iedereen zijn gading kan vinden. Zeer dicht bij Metro-lijn L1/L2 (metrostation Clot) Vanuit dit station kun je ook rechtstreeks met de trein van en naar de luchthaven. Ietwat buiten het drukke centrum van Barcelona, maar met de metro ben op enkele minuten op de ramblas. Zeer vriendelijk onthaal aan de balie. Bagageopslag. Zeer goed bed, ook al was de kamer waar wij sliepen nog niet gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Prima voor verblijf tijdens stedemtri

Prima als driesterren hotel. Ontbeten aan de overkant van het hotel. Wat gedateerd. Geen grote kamers, schoon en aardige staf. Vriendin sliep in kamer dat geschikt leek voor gehandicapte reizigers. Ruime badkamer en beugels bij toilet. Maar douchen moet wel in bad.... Dicht bij metro en nog dichterbij de bus die nar place de Catalunya gaat in ruim een kwartier.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

prima locatie voor uitval basis

Diner had wat uitgebreider mogen zijn. was meer cafetaria

Ontbijt was voortreffelijk. Zeer ruime keus en indien men iets speciaals wenste geen enkel probleem

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Gewoon goed, bij een eventueel volgende keer zou ik absoluut dit hotel weer boeken.

Er had niks beter gekund.

Goede locatie, vlakbij metrostation Clot. Kamers waren heel schoon. En het ontbijt was uitstekend. Behoorlijke eetzaal zodat er altijd plek was. Gewoon een goed en mooi hotel, heel geschikt voor een stedentrip. Goede wifi op de kamers.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

De bar is wat ongezellig, en sluit al voor 0:00. De kussens op de bedden zijn niet fijn

Goed ontbijt, veel keuze. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Taxistandplaats tegenover het hotel is ook fijn.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

City-trip

Glazen deur van de badkamer sluit niet goed en het ontbreken van een w.c.borstel zijn details waar op gelet moet worden. Vitrage voor het raam zou ook prettig zijn dan kunnen de veduisteringgordijnen geopend worden zonder dat je openbaar zit. Dat de airco alleen op hot staat in het "winter" seizoen is niet prettig want de ramen kan je niet open laten ivm het drukke verkeer.

Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd en regelmatig aangevuld. Hotel is dichtbij metrostation Clot en hier kunt u met de L1 richting centrum. Sagrada is op loop afstand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer voldoet, badkamer is ruim met bad. Matras en kussens zijn oke.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

zoek een ander hotel !

- personeel niet echt vriendelijk - heel veel lawaai in de buurt - ga nooit met de auto want je betaald je blauw aan parkeerkosten - in de kamers hoor je het lawaai van de straat (5everdieping)maar ook van iedereen rondom jou inclusief de lift - inrichting van kamer koel met overal koud wit licht

- geen ontbijt genomen wegens ongezellige ontbijtzaal - kamers klein - temperatuur van de douche niet te regelen - heel ongezellige buurt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Zeer goede ligging , in een leike wijk

Veel te weinig personeel, zodat je bij oa de receptie echt heel lang moet wachten

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Barça

Het hele plaatje

Zeer leuk voor een kort verblijf

Je kon heel veel lawaai horen van een soort kern in de kamer

Het personeel was heel attent en het restaurant was super!

Geweldig verblijf! Fijne gezellige bar en goed restaurant. Prima locatie

Beds are very good, spacious rooms, near metro, nice bar to have a drink at night

Locatie en ontbijt

Locatie en ontbijt

Zeer aabgenaam

Parkeren, moeilijk,te duur 19 €

De personeel zijn super behulpzaam en attent.

De personeel zijn super behulpzaam en attent.

Uitgebreid ontbijt, zelfs een variatie aan glutenvrije...

Uitgebreid ontbijt, zelfs een variatie aan glutenvrije producten. Klein maar fijn zwembad aanwezig, fijn om af te koelen na een warme dag.

ontbijt uitgebreid

kamers klein zwembad veel groter verwacht, is klein, ondiep en geen bar aan het zwembad geen bar buiten enkel binnen, jammer!!

ontbijt uitgebreid

ontbijt niet genomen, prijs is duur, terwijl je op de hoek...

Zwembad, klein en niet erg verzorgd.

ontbijt niet genomen, prijs is duur, terwijl je op de hoek een ontbijtje voor de helft van de prijs kunt krijgen.

Schoon, heerlijk ontbijt en aardig personeel

Schoon, heerlijk ontbijt en aardig personeel

Goede lokatie

Lawaaierige kamer aan voorzijde die weg licht en warm was door de zon.

Prima hotel, fijne bar

fijn verblijf prima hotel goed personeel zeer vriendelijk

fijn verblijf prima hotel goed personeel zeer vriendelijk hebben weer genoten

De koffie en het zwembad

De koffie en het zwembad

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Mooi hotel, prima schone kamer, goed ontbijtbuffet, metro...

Mooi hotel, prima schone kamer, goed ontbijtbuffet, metro dichtbij en vriendelijk personeel. Prima ingrediënten voor n geslaagde citytrip!

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Netjes verzorgd.

Aantal parkeerplekken van hotel zeer beperkt.

Aantal parkeerplekken van hotel zeer beperkt.

Prijs verhouding ontbijt ietswat duur.

Prijs verhouding ontbijt ietswat duur. Super vriendelijk en behulpzaam personeel...

Goed hotel om te verblijven tijdens een citytrip

De broodjes

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Locatie goed, meer een jeugdhotel

Airco werkte niet, moesten raam openzetten. Veel groepen met jongeren in hotel. Slechte geluidsisolatie kamers. Veel rumoer s'nachts.

Prima bedden

super

Haardroger

Goede hygiëne.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Lekker en gezellig Barcelona

Vond het ontbijt te duur.

Vlakbij metrostation Clot.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Geweldig bluegrassweekend gehad

?

Het ontbijt was geweldig

Goed maar schoonmakers kan beter.

De schoonmakers al vroeg veel lawaai..

Bijzonder blij verrast met de rookverdieping..2

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Fantastisch.

Kamer goed

Dat er geen dekbedden zijn!

Alles centraal

Prima verblijf op een goede locatie

Het ontbijt is veel te duur

De prijs / kwaliteitverhouding, de ligging en de hygïëne