Beoordelingen over Catalonia Majórica 4-sterren

Garita, 3, 07015 Palma de Mallorca, Spanje

#61 van de 86 hotels in Palma de Mallorca

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

goed,

Dat er niet professioneel op mijn email werd gereageerd en dat ter plaatse nog alles geregeld moest worden omdat we met een persoon minder waren. Vooraf had ik gevraagd of we de 3 persoonskamer konden omboeken naar een tweepersoonskamer. Bij het inchecken werd ons gezegd dat er geen andere kamer beschikbaar was. We hebben de driepersoonskamer gehouden, met Euro 120 eraf, maar die was toch nog ca Euro 100 duurder dan een tweepersoonskamer. Ik voelde me behoorlijk belazerd. Het inchecken kostte meer dan een uur, heel onprofessioneel.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Een bijzonder tof hotel op een bijzonder leuke locatie dat een kort-verblijf méér dan TOP maakt!****
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor wat/hoort wat: 4sterren betaal je natuurlijk iets méér, doch daar staat tegenover dat de aangeboden service écht TOP is!! Normaliter kost een kamer mét zeezicht flink méér, doch wij kregen deze aangeboden, zonder méérkost!! Consumeren in dit hotel kost je duidelijk ook méér Euro's dan in PALMA zelve. Dit is evenwel een keuze die je als 'gast' zelf kan maken...

Hotel CATALONIA-Majorica is een hotel 'buiten catégorie!! Waarom, dat lees je hieronder: * Nette kamer/dito badkamer, * Ruime keuze om te ontbijten (alles bijzonder verzorgd)!!, * Correct én bijzonder behulpzaam personeel, * Toffe/knappe locatie (ook naar bereikbaarheid van/naar de stad PALMA), * Met de bus zit je op ongeveer een kleine 20minuten van de stad Palma, * Hadden een kamer mét zicht op de jachthaven van PALMA = panoramisch én een aanrader!! * Dit hotel bevat alle faciliteiten om je gedurende enkele dagen te laten verwennen!! * WIFI/internet is aanwezig alsook 2 PC's + printers om bv. vliegtickets af te printen, zonder méérkost! * Bij vertrek om 6:00 's morgens was er de mogelijkheid om een 'picknickbox' te laten reserveren, waardoor je op de luchthaven (voor vertrek) nog kon ontbijten!!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Mooi hotel met goede ligging

Wij zijn tevreden

Mooie ruime kamer met goede faciliteiten. We kregen een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht. Ontbijt is prima. Hotel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Bus 1 vanaf vliegveld en overstappen op Place d’Espagne op bus 3 of 20. Bussen staan naast elkaar. Uitstappen 1 halte na Juan Miro 110. Namen van de haltes worden in de bus op display aangegeven. Hotel ligt dicht bij de cruisehaven waar we de volgende dag morsten zijn .

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in een woord geweldig! Het hotel is mooi gelegen met uitzicht op de haven. Ook het zwembad en het terras van het restaurant kijken daarop uit. Je kan met een lift naar een lager gelegen straat zodat je geen helling op hoeft te lopen. Er is een winkelcentrum 10 minuten lopen van het hotel en een bushalte vlakbij. Ik denk dat het hotel met name geschikt is als je rust zoekt. Voor feestgangers of gezinnen met kleine kinderen is het niet erg geschikt. Voor ons was dit overigens juist een pre.

Het personeel was heel aardig en vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat geen balkon bij de kamer. Volgens mij was het ook meteen de enige kamer zonder een balkon. (Wel een mooi uitzicht op zee).

Het personeel was heel aardig en vriendelijk. Fijne verbinding naar de stad.

Heerlijk hotel op een prachtige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was perfect. Heerlijk hotel.

Het hotel ligt op een geweldige locatie. Je kijkt prachtig uit over de baai van Palma met uitzicht op de jachthavens, cruise schepen en de kathedraal van Palma. Het hotel is zeer netjes en schoon. Het personeel is overal super vriendelijk en behulpzaam. De receptie medewerkers Ruben en Christina en de bellboy Bernat zijn fantastisch en de rest ook hoor. Zeer flexibel en behulpzaam. De standaard kamers zijn keurig netjes en ruim. Wij hadden een premium kamer. Deze kamer is totaal gerestyled. Erg smaakvol met een prachtige badkamer met stortdouche. Ook de zitjes op het balkon zijn prachtig. Heerlijke bedden. Het ontbijt is kwalitatief zeer goed en ontzettend uitgebreid. Er is ook een kok die eten klaar maakt, zoals pannenkoeken, en ei gerechten etc. Het eten tussen de middag en avonds is ook lekker en betaalbaar net als de drankjes. Verder is er een lift die schuin naar beneden gaat naar de straat beneden waar je gemakkelijk naar de Boulevard loopt en de bus haltes naar het Centrum, de luchthaven en het strand van Illetas. Om de hoek zijn restaurants, winkeltjes en een grote shoppingmall Porto Pi.

De vriendelijke medewerkers aan de receptie en in de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was oppervlakkig proper...de deuren waren vuil met veel vingerafdrukken en vlekken van de voorgangers...echt vies...

De vriendelijke medewerkers aan de receptie en in de ontbijtruimte. Ook het ontbijt was super... uitgebreide keuze en met een mooi uitzicht op de haven met cruiseschepen.

prima ontvangst in de kamer met hondenmand en bakjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

helaas wat er beter moet worden vermeld is dat huisdieren alleen op de kamer mogen, elke andere openbare ruimte in het hotel mogen ze niet.

prima ontvangst in de kamer met hondenmand en bakjes. En uiteindelijk mochten we onze pup toch meenemen naar het terras voor wat te eten en te drinken

Degelijk en goed!

Kamer is zakelijk en goed, had wat mij betreft wat romantischer en stijlvoller gekund. Maar eh, alles dik in orde hoor. Prima hotel!

Personeel uitstekend. Hotel heeft een fantastisch uitgebreid ontbijt. Keuken is sowieso goed.

Prachtig uitzicht en heel vriendelijk hotel!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het uitzicht is fantastisch, de haven geeft iedere keer weer een ander uitzicht en de zonsopkomst konden we vanuit bed zien, prachtig! Het personeel is supervriendelijk en spreekt goed Engels. De kaart in de bar is klein, maar je kunt er op het prachtige terras heerlijk eten en het is niet al te duur. De kamers zijn heel schoon (het hele hotel trouwens) met goede bedden. Er is een lift waar je mee naar de straten benden kunt, dit scheelt een heel eind lopen. kom je met de bus vanuit het vliegveld, zoek dit dan even uit, want dit scheelt een heel stuk lopen met koffers (Avinguda de Joan Miro). Een geweldig hotel!

prima, voor herhaling vatbaar

weinig, kamers niet heel groot, wrsch ook kamers zonder balkon

Zeer goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Kamers aan voorzijde geweldig uitzicht over de haven ! prima bedden, met bus in 10 min in centrum

Het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit heb gehad in een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit heb gehad in een hotel. Personeel was vriendelijk, de kamers ruim en goed verzorgd. Locatie is goed, vlak voor de deur stopt een bus naar het centrum.

goed hotel, wel gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel gedateerd. Aantal kamers zijn gerenoveerd, aantal niet. Met twee stellen twee kamers gehuurd, zaten naast elkaar. Een kamer gerenoveerd, andere kamer zwaar gedateerd.

prijs / kwaliteit

Ontspannend en uitstekende ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat echt tegenviel was de netheid van de kamer. Zeker de badkamer werd niet netjes onderhouden. De vloer was nog vuil, in bad lagen haren van de dag ervoor. Het bed werd elke dag netjes opgemaakt, maar dat was het dan ook.

Heel vriendelijk personeel. Hotel is hoger gelegen, maar er is een lift die je naar de straat brengt waar je de bus kan nemen: ongeveer 20m wandelen tot aan de bushalte. Bussen 3 en 20 (stoppen voor hotel) rijden naar Palma stad; erg handig! Goed om weten: neem bij aankomst in Palma AirPort bus 1 (ticket kost 5€). Stap af aan de Placa d’Espagna en stap over op bus 3 of 20 (ritje kost 1,5€ of koop 10-rittenkaart voor 10€ in een Tabacos). Zowel bus 3 als 20 stoppen bijna vlak aan hotel (liftingang) = halte Juan miro 110. In de omgeving van het hotel zijn er tal van eetgelegenheden: deze zijn erg goed en economisch qua prijs. Ga je echter een straat lager, aan de haven, betaal je veel meer en de kwaliteit is niet bijzonder beter. Het bed vond ik erg comfortabel. Gezien ik een ruglijder ben was dat essentieel voor mij. Het binnenzwembad met jacuzzi is heerlijk om even te relaxen na een drukke vakantiedag. Het zonneterras aan het buitenzwembad is heerlijk, voorzien van aangename ligstoelen.

Prachtig verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Isolatie was minder,je hoorde de mensen o de gang en het gebruik van WC of douche.

Kamer werd elke dag terug inorde gebracht.Vriendelijk personeel.Aangename omgeving,dicht bij een shoppingcentra en restaurant.Palma zelf was goed bereikbaar met bus.Prima hotel!

Een fantastisch verblijf in een uitstekend hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn uitstekend. Het ontbijt zeer overvloedig! Voor elk wat wils. Het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom een uitstekend hotel!!!!!!

Fijn hotel om er even uit te zijn en nog van de nazomer te genieten.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Ik mistte een waterkoker op de kamer, om zelf thee of koffie te zetten. Bij deze prijs en mooie kamer met balkon, hoort dat er toch wel bij! Jammer dat de zon al rond 16.00u weg was bij het zwembad, daarentegen kon je wel 's middags heerlijk in de schaduw op terras of balkon zitten.

Het ontzettend uitgebreid ontbijt!!! Prachtig terras met mooi uitzicht en heerlijk zwembad. Rustig gelegen , maar stad en strand goed te belopen en ook bushalte dichtbij. De maaltijden waren in het hotel ook prima.

Het uitzicht was fenomenaal , de kamers netjes en ruim .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant waar er ontbeten werd, was niet er gezellig , jammer dat we niet buiten konden ontbijten ...het ontbijt op zich : super ! De afstand tot de stad is geen 20 minuten , maar ruim 50 minuten . Het is echter een leuke en mooie wandeling dus op zich geen probleem . Taxi van hotel naar de stad : 10 euro en vrijwel onmiddellijk beschikbaar .

Het uitzicht was fenomenaal , de kamers netjes en ruim . Ontbijt meer dan voldoende . Personeel erg vriendelijk en behulpzaam . Boek zeker een kamer met uitzicht op de haven . Terras ook ruim en netjes .

Redelijk op de foto,s ziet het er niet uit als een middenklasse hotel maar meer is het echt niet
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Moeilijk te bereiken .Het hotel ligt boven op de heuvel 3 straten boven de boulevard De bus brengt je naar een straat lager waar je de lift kunt nemen als je een pasje van het hotel hebt.Dus een taxi naar het hotel of een taxi vanaf de bushalte op de boulevard is nodig.personeel is grotendeels ongeschikt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Hotel waar de voordelen (uitzicht/locatie) het winnen van de nadelen (kamer moet gerenoveerd worden)
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

(Bad)Kamer was aan renovatie toe. Te weinig stopcontacten voor iPad, iPhone etc. Neem een stekkerdoos mee! :-).

Het uitzicht is fantastisch. Mooi gelegen terras ook. Goede prijs-kwaliteit verhouding voor drankjes en eten.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Superverblijf 😉
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Als je geen wagen hebt is centrum Palma een eindje stappen of taxi of openbaar vervoer.

Vriendelijk personeel, lekker gevarieerd ontbijt, mooie kamer met zeezicht, zwembad binnen en buiten . Mooi Terras voor nuttigen drank en spijs .

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Genieten van een fenomenaal uitzicht !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Veelal erg druk aan de receptie voor in-en uitchecken, doch steeds vriendelijk en gedienstig.

Het weergaloze uitzicht en de mooie gezellige kamer, niet erg groot, doch met een luxe bed en alle nodige faciliteiten en prachtig uitzicht op zee. Er werd bovendien voldaan aan onze verzoeken. Het hotel is weliswaar hoog gelegen, buiten het centrum, doch indien je er niet tegenop ziet om via de funicular (lift) de bussen naar het centrum te nemen of een mooie fikse wandeling te maken langs de zeepromenade, geen probleem ! Aldaar is er tevens een keuze van restaurants. Rondom het zwembad en op het terras was het zalig genieten.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima hotel net buiten het centrum van Palma
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben er 1 keer 's avonds gegeten en dat was geen success, je kunt beter naar de stad gaan om daar lekker tapas te eten. Verder is de lift vanaf de boulevard niet meer in gebruik en moet je dus de nodige trappen lopen omhoog om bij het hotel te komen. Niet voor mensen die slecht ter been zijn dus.

Het ontbijt was heerlijk, mooi uitzicht over de haven van Mallorca. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar de kathedraal van Palma of anders is het 5 minuten met de bus. Prima kamers en goede bedden, de badkamer is wat gedateerd en had wat schimmel hier en daar dus dat kan duidelijk beter.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Prachtig uitzicht op de haven vanaf het balkon.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Ligt iets buiten het centrum, maar busverbinding (lijn 3) naar het centrum is een uitstekend alternatief

Prachtig uitzicht op de haven vanaf het balkon. Hotel biedt alles wat je kunt wensen mbt een hotel in een stad.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een mooi gelegen hotel met een geweldige binnenstad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant bij de bar was simpel. Dat was eigenlijk geen probleem, omdat in directe omgeving prima restaurants waren.

De bedden en het uitzicht vanaf het balkon naar de haven.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Personeel wad erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was goed verzorgd maar erg klein.

Personeel wad erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt werd voor ons geregeld ver na 'sluitingstijd'. Het uitzicht aan de zeezijde is werkelijk fantastisch vanaf een ruim bemeten balkon.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Geweldige view vs niet confortable hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel heel trage check in service en heel gebrekkig Engels, had het gevoel dat je uren moest wachten om iets te vragen. Had ook wel het gevoel dat ze voorkeur hadden voor Duitse gasten die op een betere en uitgebreidere manier werden onthaald.Eens op de superkleine kamer,geen comfortabel bed- waren twee bedden op wieltjes en een ingezakte matras.locatie viel tegen want was vrij ver van de oude stad en daar het hotel op een heuvel staat,was het helemaal niet ok voor mensen die wat slechter op been zijn.Ze hebben een lift die je onmiddelijk naar beneden op de promenade kan brengen maar die was out of order?! Keuken was heel slecht,alles was telkens aangebrand- ook andere gasten hadden deze zelfde indruk.

Het zicht vanuit het terras was verbluffend mooi.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Behulpzaam personeel, leuke zwembad, geweldig ontbijt...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Behulpzaam personeel, leuke zwembad, geweldig ontbijt (korting gekregen hiervoor),...

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De schone kamer, het vriendelijk personeel en het uitgebreid...

Toch wat ver van het centrum

De schone kamer, het vriendelijk personeel en het uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Mooi uitzicht, goed restaurant

Op 3-persoonskamer is er weinig ruimte. Het 3e bed is een sofa. Oncomfortabel voor iemand langer dan 1.75 meter.

Mooi uitzicht, goed restaurant

Mooie locatie . half uur lopen van de stad. Mooie wandeling langs de haven.

Het uitzicht was prachtig

goed hotel met veel faciliteiten. Aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

mooie en confortabele kamer, prachtig uitzicht. goed, uitgebreid ontbijt

Erg goed

Ligging en het zwembad en het zeer uitgebreide ontbijt

Ligging en het zwembad en het zeer uitgebreide ontbijt

Goed hotel

Klein beetje gehorig.

Ontbijt was uitgebreid en prima. Personeel zeer vriendelijk. Handig liftkabelbaantje.

Het was prima, heel vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet echt een avondrestaurant en hele slechte bedden

Het binnenbad, de leuke lift naar beneden.

Het was best warm en airco werkte niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was best warm en airco werkte niet. Dus erg warm op de kamer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luidruchtige Duitse en Engelse gasten.

Vriendelijk personeel.nette kamer.

Accomodatie

Sommige luidruchtige toeristen, buurt

Accomodatie

Duur ontbijt

Het uitzicht vanuit ons balkon

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed. Locatie op steile heuvel.

Locatie=ramp

Uitzicht

Voor gezinnen met kleine kinderen raad ik dit hotel niet aan, veel te gehorig!

Heel gehorig!

Prachtig uitzicht over de haven van Palma.

Plezierig en correct personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Redelijk gehorig. Ik had wel dekbedden verwacht ipv deken tussen lakens.

Plezierig en correct personeel.

Ontbijt zeer uitgebreid .

Ontbijt zeer uitgebreid . Locatie zeer mooi . Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Fijn

Geen seciale opmerkingen

Het ontbijt was zeker zeer goed . En waren tevreden van U hotel

Geweldig uitgebreid ontbijt .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig uitgebreid ontbijt . late uitcheck

Proper hotel met leuke zwembad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant aan de dure kant

De hygiene en toffe zwembad

Het ontbijt was super

De WiFi was minder goed

Het ontbijt was super

Water zwembad was te koud
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Water zwembad was te koud Ontbijtruimte is te luidruchtig

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

prima verblijf

prachtige views

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prima hotel voor bezoek aan Palma
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi zwembad, mooie locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Zakelijke reis met groot gezelschap
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beter personeel, meer fexabiliteit en ruime openingstijden

Onvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

super verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt en mooie lokatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

ideaal voor korte vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets hebben gekregen wat we verwachten

ontbijt dik in orde

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zelf voor 4 dagen in het hotel voor werkzaamheden in haven, maar voelde als korte vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Goed hotel,mooie locatie, alles op loopafstand zoals winkels. Zeer vriendelijk personeel. Terras met ligbedden. Volop zon op terras. Perfect

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Aangenaam verblijf, wat verder van centrum, maar voor wie van een mooie wandeling houdt, El

Lekkage op gang, maar een upgrade naar een betere kamer werd op initiatief van personeel snel geregeld.

Zwembad en uitzicht over de baai van Palma

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Perfect weekendje weg geweest
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt aan smalle drukke straatjes met veel geparkeerde auto's

Prachtig uitzicht, Balkon, goede bedden, klantvriendelijkheid. Echt leuke lobby

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Hotel met super zicht op Palma en haven met vriendelijk personeel

Verschonen handdoeken

Super uitzicht, uitgebreid ontbijt met heerlijk versfruit en vriendelijke behulpzame mensen

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prima hotel in rustige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift naar bushalte nog steeds defect, daarom lange, steile weg naar openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Het uitzicht vanaf het balkon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein en badkamer was aan vernieuwing toe

Het uitzicht vanaf het balkon. Super. Ontbijt was goed uitgebreid.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Locatie en kwaliteit

Geen spa

Locatie en kwaliteit

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Super uitzicht op de haven van Palma!

Ligt wel iets verder uit het centrum 》 kan wel met de bus voor €1,50 naar het centrum (20min) Hangt weinig info op over wat je kunt doen, als je het vraagt krijg je daarentegen wel genoeg iedeen aangedragen.

Super uitzicht op de haven van Palma! Fijne bedden en goede douche. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, lekker gegeten. Fietsen gehuurd bij het hotel en langs boulevard gefietst, heel mooi! (let wel op de fietsen moet je cash betalen)

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Uitzicht/locatie

Onderhoud van faciliteiten (zwembad) Algemene organisatie De LIFT doet het al jaren niet. Is gewoon volledig buiten werking gesteld!

Uitzicht/locatie Personeel in het restaurant erg vriendelijk en spontaan. Ontbijt uitgebreid en lekker

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het ontbijt was goed, het personeel was heel vriendelijk.

De kamers hadden niet de kwaliteit van een vier-sterren hotel. Oude meubels, badkamer had wat schimmel tussen de tegels en ver gelegen van het centrum.

Het ontbijt was goed, het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

We kozen het hotel voor het uitzicht en werden daarin niet...

Het nadeel van de ligging van het hotel op de heuvelflank is dat er nog een flinke klim te doen is vanaf de bushalte. Het restaurant van het hotel stelde ons teleur: het is niet echt heel schoon, lawaaierig en ongezellig. Het buffet 's morgens en 's avonds was zeer ruim, maar de kwaliteit was niet echt goed te noemen.

We kozen het hotel voor het uitzicht en werden daarin niet teleurgesteld: het zicht vanuit de kamer met zeezicht op de 4de verdieping was geweldig ! De kamer en de badkamer waren schoon en goed in orde, hoewel niet zeer groot. Het zwembad is vrij klein, maar in oktober was er ruimte zat vanwege het mindere weer. In de omgeving is er een groot winkelcentrum met o.a. een Carrefour.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Het zwembad was heerlijk.

De lift deed het niet, dus het was een eind steil omhoog wandelen. Zwaar en irritant. Daarbij zit er een bel beneden in een straat; bij de lift en deze werd gewoonweg niet opgenomen. Sta je daar met je koffers zo van: en nu?

Het zwembad was heerlijk. De kamer was ruim en schoon met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

We vonden het een aangenaam verblijf.

De afstand naar t strand was wel ver.Daar heb je echt een fiets voor nodig.

We vonden het een aangenaam verblijf. Mooi uitzicht vanaf t balkon over de haven en de baai.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

- het ontbijt was veelzijdig en erg lekker

- het avondeten was erg slecht. wij kwamen rond 8 uur en het meeste was al op. Het overige eten was koud en de paella was ontzettend vet. De gekookte groenten hadden geen smaak, er was waarschijnlijk niet eens zout toegevoegd. Wij hebben dan ook maar 1 keer in het restaurant gegeten. - het hotel is zeer gehorig. Ben meerdere keren wakker geworden vanwege het doortrekken van de wc van de mensen in de kamer naast ons. - een lift was defect vanaf de dag dat wij kwamen tot een week later toen we vertrokken. Moesten soms wel 10 minuten op de lift wachten, als we niet met de trap gingen (wij zaten op 3 hoog)

- het ontbijt was veelzijdig en erg lekker - er stond een kok die eieren maakte op de manier die je zelf wilde en twee maal kon je ook pannenkoeken bestellen - het hotel was goed gelegen, dichtbij de winkelcentrum Porto Pi waar ook veel eettenten zaten - hotel ligt vrij hoog, maar ze hebben een ingebouwde lift die je beneden afzet bij de bushalte ( vanaf daar kun je ook enkele minuten lopen naar de winkelcentrum) - de kamers werden dagelijks schoongemaakt en we kregen schone baddoeken en lakens

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Personeel klantvriendelijk behulpzaam

Afstand naar het strand Je moet wel even reizen,maar dat was wel te doen. Gelukkig heeft het hotel wel een binnen zwembad en buiten zwembad

Personeel klantvriendelijk behulpzaam Ontbijt was goed te doen voor iedereen is er wel wat

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

De hygiëne is prima en alle noodzakelijke artikelen zijn...

Het hotel is hoog gelegen en niet erg gemakkelijk te voet te bereiken, tot dat de receptie je hierover uitleg geeft. Het hotel beschikt namelijk over een funicular die bij de achteringang van het hotel uitkomt.

De hygiëne is prima en alle noodzakelijke artikelen zijn zijn op de kamer aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

Het uitzicht vanuit de kamer was fantastisch met jachthaven...

Nogal ver van het centrum, bus nodig.

Het uitzicht vanuit de kamer was fantastisch met jachthaven èn zee! Het ontbijt was heerlijk, een zeer ruime keuze!

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

wij hadden een mooie standaardkamer met zeezicht en...

wij hadden een mooie standaardkamer met zeezicht en grandioos uitzicht Ter verwelkoming stond er een fruitschaaltje en flesjes water op de kamer. Ook belde Christine ons later nog om te vragen of alles naar wens was. Wij zullen hier graag terugkomen!!!

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

De vriendelijkheid van het personeel, het opmaken van bedden...

Dat we in 10 dagen tijd 2 keer moesten verhuizen naar een andere kamer. Eerste keer wegens ernstige stankoverlast van het riool, tweede keer omdat de nieuwe kamer de helft kleiner was. Verder had ik veel meer comfort verwacht van de badkamer toebehoren, zoals mini bodylotion, mini badolie o.i.d. Er was alleen 1 tube shampoo/douchegel in één p.p.

De vriendelijkheid van het personeel, het opmaken van bedden en schoonmaken van de kamers.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Erg schoon hotel en het uitzicht.

Zwembad is niet spectaculair, ligt al snel in de schaduw.

Erg schoon hotel en het uitzicht.

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Catalonia Majórica